abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118703619
Trouwen ben ik wel klaar mee.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_118703649
Ik ben wel getrouwd. 7 en half jaar bijna. En zag er ook nooit iets in. Maar hij wilde graag. Nou goed! We hebben er voor gespaard. 20000 euro uitgegeven voor die dag (terwijl we het met 15 euro af hadden kunnen doen) en hebben een geweldige dag en gevoel er aan over gehouden.
En blijk het volgend jaar toch niet te gaan geef ik die 20000 euro weer net zo lief uit aan een scheiding (overdreven ik weet het). Ik had het voor geen goud willen missen. Al had die jurk van mij niet gehoeven :') Maar hej je wilt mensen tevreden houden :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118703652
Ik heb ook nog deze foto, dat is geen 3D maar die is vorige week maandag gemaakt. Wat een verschil he, in amper 1,5 week tijd van vormeloos naar een kindje met armpjes en beentjes O+
Bij de allereerste echo die ik had leek het dooierzakje het hoofdje te zijn, hier was hij al iets verschoven en gisteren zat hij helemaal aan de andere kant van de vruchtzak.

En hooiwagen, gaaf hoor! Wij krijgen morgen weer een echo en tot nu toe vind ik de 2D echo's mooier om te zien dan de 3D. Dus ik ben heel benieuwd hoe het er morgen uit ziet :D
E.
pi_118703670
Ik zou ook graag gaan trouwen en mijn vriend ook wel. Alleen ik wil écht trouwen (goed feest, jurk, luxe auto, flinke ringen etc.) en mijn vriend zou ook best sober willen trouwen.
Anyway, trouwen is duur en ik trouw liever goed dan half dus wacht ik net zo lief tot ons kind groot genoeg is om het ook allemaal mee te maken. Dus zeg dat hij of zij dan een jaar of 4 á 5 is. Dat is ook heel gaaf. :)
pi_118703678
quote:
12s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:34 schreef Tally het volgende:
Ik ben wel getrouwd. 7 en half jaar bijna. En zag er ook nooit iets in. Maar hij wilde graag. Nou goed! We hebben er voor gespaard. 20000 euro uitgegeven voor die dag (terwijl we het met 15 euro af hadden kunnen doen) en hebben een geweldige dag en gevoel er aan over gehouden.
En blijk het volgend jaar toch niet te gaan geef ik die 20000 euro weer net zo lief uit aan een scheiding (overdreven ik weet het). Ik had het voor geen goud willen missen. Al had die jurk van mij niet gehoeven :') Maar hej je wilt mensen tevreden houden :P
Oh maar ik heb geen spijt van mn huwelijk. We hebben ook hele leuke en goede jaren met elkaar gehad. Maar ik heb de belofte al eens gedaan.. Dat ga ik niet nog eens doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118703679
De trouwdag , Trouwerij was ook niets mis mee hoor Tal. Dat vond ik ook allemaal helemaal leuk.

Maar het is een sprookje waarin ik niet meer geloof.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_118703706
Dat sprookje heb ik nooit gelooft en dat terwijl ik gek ben op sprookjes.
pi_118703733
... en ze leefden nog lang en gelukkig....
pi_118703763
quote:
15s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:37 schreef Ticootje het volgende:
En ze wachten op de dag dat de dood hen scheid.
pi_118703775
quote:
15s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:37 schreef Ticootje het volgende:
Dat kan best. :) Ze zeggen niet : Ze leefden nog lang en gelukkig voor altijd :)
Dus die zin kan zeker kloppen :)
7 en half jaar vind ik best lang. En 95% daar van zeker gelukkig O+
pi_118703780
quote:
17s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:38 schreef Joene het volgende:

[..]

En ze wachten op de dag dat de dood hen scheid.
t
pi_118703783
Trouwen zou hier ook niet iets toevoegen. Hoewel ik me wel aan het verdiepen ben ik het erkennen van een kind en een samenlevingscontract etc, en her en der leken er weer zoveel haken en ogen aan te zitten dat ik me afvroeg of het niet simpeler is om wel te trouwen.
pi_118703809
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:39 schreef L-E het volgende:
Trouwen zou hier ook niet iets toevoegen. Hoewel ik me wel aan het verdiepen ben ik het erkennen van een kind en een samenlevingscontract etc, en her en der leken er weer zoveel haken en ogen aan te zitten dat ik me afvroeg of het niet simpeler is om wel te trouwen.
Wij hebben gewoon de erkenning geregeld... Verder zijn we niets van elkaar.
pi_118703823
Wat gaaf Klumsy O+

Deze baby is onze tweede en het is heel anders als bij de eerste. Ik zit niet op een roze wolk ofzo, want eigenlijk vind ik zwanger zijn niet prettig. Hondsmoe zijn, 's nachts niet slapen want overgeven, overdag niet slapen want peuter en overgeven. hartkloppingen, benauwd, maagzuur. En dan heb ik nog geluk want mijn bekken doen het prima, echt amper pijn er aan. De bevalling zie ik alleen maar tegenop, dus daarvoor doe ik even struisvogelpolitiek. Maar... bij elke echo zie ik weer waar ik het voor doe (daarom ben ik ook erg blij met de 3D echo's van het Erasmus onderzoek) ik zie een gezichtje dat me al bekend voorkomt en een baby die ik dolgraag wil leren kennen. O+ Na een dochter een zoontje vind ik ook zo bijzonder O+ En als ik dan concreet bezig ben met een geboortekaartje of de spulletjes dan heb ik even een roze wolk momentje. Als ik tegen J zijn naam noem dan voelt dat heel goed. Hij hoort er al helemaal bij. Nu nog even 6 weken doorkomen en bevallen en dan samen verder. :Y
pi_118703828
quote:
Wij hadden een partnerregistratie toen we samen een huis gingen kopen omdat het makkelijker was dan een samenlevingscontract. En hebben dat om laten zetten in een huwelijk omdat dan wel kinderen erkent werden :)
pi_118703836
Een samenlevingscontract hebben we wel, maar dat moest toen we een huis gingen kopen :).
pi_118703850
quote:
Dat heb ik ook idd! Een partnerschap zou dan voor ons het alternatief zijn omdat we ook een huis willen kopen, maar dan blijf je met testamenten en erkenningen enzo zitten terwijl als je trouwt alles automatisch wordt geregeld, tot pensioenen aan toe!
Sarcasme. Herken het.
pi_118703867
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:40 schreef Hooiwagen het volgende:
Een samenlevingscontract hebben we wel, maar dat moest toen we een huis gingen kopen :).
Hebben wij ook nog niet. Moeten we allemaal nog regelen!
pi_118703892
We moeten alleen nog even een keer naar het gemeentehuis, zodat hij alvast kan melden dat het echt van hem is :Y.
pi_118703894
Ook zoiets. We moeten ook bedenken wat we met het kind gebeurd als ons allebei iets overkomt ofzo. Voogdijschap etc. Hopelijk nooit nodig maar stel dat het gebeurd, moet er toch wel wat op papier staan.
pi_118703915
Oh god, ik zie het nu pas, Sparkling, wat een PRACHTIG kindje! O+!
pi_118703929
Wij hebben geen koophuis, dus er is geen reden om dat soort zaken te regelen... De erfenis van mijn meiden is geregeld, want die erven gewoon van papa en mama, daar zou ik het zelfs raar vinden als ze zouden gaan erven van J.

De baby is J zn enige erfgenaam... We zijn nog zo jong, er valt ook nog helemaal niets te erven..
pi_118703948
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar als één van beiden wat overkomt heb je ook geen recht op maar iets van elkaar dan. Geen huis, geen pensioen, geen toegang tot de bankrekening van de ander.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118703963
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik las dat dat de vader bar weinig rechten geeft, oid?

Maar ik heb geen geheugen sinds ik zwanger ben, dus hoe dat precies zat kan ik niet navertellen :+
pi_118704023
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:42 schreef vencodark het volgende:
Ook zoiets. We moeten ook bedenken wat we met het kind gebeurd als ons allebei iets overkomt ofzo. Voogdijschap etc. Hopelijk nooit nodig maar stel dat het gebeurd, moet er toch wel wat op papier staan.
Dat heb ik idd gedaan bij de eerste. Als alleenstaande moeder leek het me wijs om dat zwart op wit te hebben. Denk dat we dat moeten aanpassen als we twee kinderen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')