abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118703012
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Wat stom :{ -O-
Binnenkort hebben we twee kinderen, hij komt toch al nooit meer van me af.
pi_118703063
Ik had 13 jaar de pil geslikt, had 3 weken even geen nieuwe gehaald (was op) en poef, ik raakte zwanger. :') Geweldig, maar gevaarlijk tegelijk. :P
pi_118703075
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Binnenkort hebben we twee kinderen, hij komt toch al nooit meer van me af.
Kinderen geeft je inderdaad meer binding dan een papiertje bij het gemeentehuis ooit kan doen... Een papiertje wat overigens weinig waard is, want leg 1500 eu neer en ga 2x naar een advocaat en binnen een maand is je scheiding uitgesproken...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118703097
Mn imago wat doe je ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_118703119
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

J is ook stiekem een onwijze lieve man... Hij heeft alleen een hele grote mond online, maar ondertussen zit er een heel klein hartje in...
Aww. O+
Hier een die dat dus niet doet. :( Die vind mn zwangerschap volgens mij niks aan. Hij probeert wel veel te doen voor me zoals vaak boodschappen doen ondanks dat hij het heel druk heeft. O+ Maar vrees dat het bij hem pas echt wordt, na de geboorte. (Dat was wel ontroerend, mn vent met ons kleine hummeltje van een uuur oud op schoot, en maar zachtjes liedjes zingen tegen hem. *; )
pi_118703133
Ik wil nog even 2 plaatjes van mijn kind O+ O+ O+ laten zien. Ze zijn helaas niet heel scherp maar wat maakt het uit. Een kindje, 9 weken en 5 dagen *O*

E.
pi_118703173
die eerste foto is mooi zeg! Je ziet echt de armpjes en beentjes. Minimensje! *;
pi_118703212
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:20 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik wil nog even 2 plaatjes van mijn kind O+ O+ O+ laten zien. Ze zijn helaas niet heel scherp maar wat maakt het uit. Een kindje, 9 weken en 5 dagen *O*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig. Je zou denken dat elke echo een beetje hetzelfde is maar deze is heel anders dan die van ons. :P
pi_118703241
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:20 schreef .Sparkling. het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boven staat zelfs 10 w en 1 dg...

Wat lijkt dat al ver terug.. Van misvormde aardappel, naar straks je volgende echo een compleet minimens.
  donderdag 1 november 2012 @ 13:23:45 #60
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_118703263
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:18 schreef vencodark het volgende:
Ik had 13 jaar de pil geslikt, had 3 weken even geen nieuwe gehaald (was op) en poef, ik raakte zwanger. :') Geweldig, maar gevaarlijk tegelijk. :P
wat dacht je dan, als je m niet slikt dan werkt-ie niet! Dat kan al opgaan wanneer je je pil 1x vergeet.
pi_118703264
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Grappig. Je zou denken dat elke echo een beetje hetzelfde is maar deze is heel anders dan die van ons. :P
Het is ook een 3D echo, weet niet of jullie dat ook hadden. De echo's die in mijn eigen ziekenhuis gemaakt worden lijken hier helemaal niet op.
E.
pi_118703272
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Weet je wat dat kost om er vanaf te komen?!?!
Ja -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_118703301
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Boven staat zelfs 10 w en 1 dg...

Wat lijkt dat al ver terug.. Van misvormde aardappel, naar straks je volgende echo een compleet minimens.
Klopt, dat is de termijn als er wordt uitgegaan van mijn laatste menstruatiedag. Maar de meting kwam uit op 9w5d. En dat komt dan weer ongeveer overeen met mijn eisprong.
E.
pi_118703317
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja -O-
Trouwen is overrated... Kijk maar eens hoeveel huwelijken in een scheiding eindigen... Waarom zou je het nog doen. Het geeft je diepe ellende als je weer uit elkaar wilt.
pi_118703354
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Klopt, dat is de termijn als er wordt uitgegaan van mijn laatste menstruatiedag. Maar de meting kwam uit op 9w5d. En dat komt dan weer ongeveer overeen met mijn eisprong.
Blijven ze bij jou niet tellen vanaf die menstruatie?
Bij mij was de eisprong ook later, maar ze houden gewoon de datum van menstuatie aan en niet die 4 dagen later die toen werden gemeten..
pi_118703370
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Trouwen is overrated... Kijk maar eens hoeveel huwelijken in een scheiding eindigen... Waarom zou je het nog doen. Het geeft je diepe ellende als je weer uit elkaar wilt.
De enige reden waarom ik nu twijfel is dat ik voor mijn gevoel niet "voor altijd" kan beloven, omdat ik dat dus al een keer heb beloofd en toch ben gescheiden. Dingen veranderen, mensen ook en wie weet hoe we er over 10 jaar in staan. Echter, ik vind een huwelijk toch wel een heel mooi iets, gevoelsmatig, om een kind in groot te brengen. Het voelt hechter.
Sarcasme. Herken het.
pi_118703426
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Blijven ze bij jou niet tellen vanaf die menstruatie?
Bij mij was de eisprong ook later, maar ze houden gewoon de datum van menstuatie aan en niet die 4 dagen later die toen werden gemeten..
Bij het Erasmus (predict studie) blijven ze volgens mij uitgaan van de datum van mijn laatste menstruatie, in mijn geval was dat een miskraam dus dat lijkt me sowieso niet accuraat.
In mijn eigen ziekenhuis wordt de uitgerekende datum morgen vastgesteld door een meting van het kindje.
E.
pi_118703434
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

De enige reden waarom ik nu twijfel is dat ik voor mijn gevoel niet "voor altijd" kan beloven, omdat ik dat dus al een keer heb beloofd en toch ben gescheiden. Dingen veranderen, mensen ook en wie weet hoe we er over 10 jaar in staan. Echter, ik vind een huwelijk toch wel een heel mooi iets, gevoelsmatig, om een kind in groot te brengen. Het voelt hechter.
Precies dat... Voor altijd heb ik al eens beloofd en blijkbaar kan je zoiets niet beloven... Een kind kan prima opgroeien bij papa en mama die niet getrouwd zijn maar wel die speciale band met elkaar voelen. Daar is geen bewijsje van nodig bij de burgerlijke stand.
pi_118703506
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:23 schreef Aventura het volgende:

[..]

wat dacht je dan, als je m niet slikt dan werkt-ie niet! Dat kan al opgaan wanneer je je pil 1x vergeet.
Dat weet ik wel maar hoeveel vrouwen zijn er niet die er maanden of jaren over doen. ;)
Ik had gewoon zelf niet verwacht dat ik zo vlug zwanger zou zijn.
pi_118703516
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Precies dat... Voor altijd heb ik al eens beloofd en blijkbaar kan je zoiets niet beloven... Een kind kan prima opgroeien bij papa en mama die niet getrouwd zijn maar wel die speciale band met elkaar voelen. Daar is geen bewijsje van nodig bij de burgerlijke stand.
Zo is het. Ik ben dan wel getrouwd maar het geeft geen enkele garantie. Mijn zus was getrouwd toen ze een dochtertje kreeg en amper 3 jaar later gingen ze scheiden. En nog nooit was er zoveel rust bij haar en haar dochtertje als toen ze gescheiden van haar man was. Ouders moeten gewoon heel gek op elkaar zijn, dat papiertje voegt er weinig aan toe naar mijn mening.
E.
pi_118703549
Ik heb echt helemaal niks met trouwen, snap best dat andere het wel doen, maar voor mij hoeft het niet... vind het echt zonde van m'n geld :P Heeft er misschien ook wel mee te maken dat m'n moeder inmiddels voor de 3e keer getrouwd is en ik er totaal geen waarde aan hecht.
Maargoed ik ben ook niet helemaal tegen, als M. echt heel graag zou willen trouwen dan wil ik dat best doen, maar dan doe ik het echt voor hem :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_118703569
Wij zijn ook niet getrouwd :). Ik zou het ontzettend leuk vinden als ie me zou vragen, maar het heeft nu geen prioriteit.

Hier gaan ze de datum ook bepalen door de meting van zaterdag. Leuk om die foto's te zien! Ben dan precies even ver, dus het zal er wel op lijken!

En ik was niet snel zwanger. Heeft al met al een maand of 10 geduurd. Mijn grootste angst is dus ook dat áls het mis zou gaan, het weer zo lang zou duren voor het weer zou lukken. Zeker omdat ik al rap richting de 33 ga.
pi_118703573
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:30 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Zo is het. Ik ben dan wel getrouwd maar het geeft geen enkele garantie. Mijn zus was getrouwd toen ze een dochtertje kreeg en amper 3 jaar later gingen ze scheiden. En nog nooit was er zoveel rust bij haar en haar dochtertje als toen ze gescheiden van haar man was. Ouders moeten gewoon heel gek op elkaar zijn, dat papiertje voegt er weinig aan toe naar mijn mening.
Het voegt ook niet letterlijk iets toe natuurlijk, maar het is een gevoelskwestie bij mij. Ik zou dolgraag trouwen met vriend, MITS ik niet "tot de dood ons scheidt" uit hoef te spreken :@ Hij vindt dat erg moeilijk, maar snapt het ook wel.
Sarcasme. Herken het.
pi_118703582
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Voor altijd kan je niet beloven. Maar voor dat moment (en de komende periode - hoelang ook) wel.
Dus trouwen heeft misschien weinig meerwaarde maar moet je vooral doen als jij dat wilt :)
En als het toch niet gaat bestaat er gelukkig zoiets als scheiden. Ik zou het er niet om laten omdat je (of wie dan ook) bang bent dat het gevoel ooit over gaat.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118703584
Ow en sinds gisteren heb ik echt het idee dat ik onze kleine meid voel O+
wel een beetje gedemd gevoel, alsof er een kussen tussen zit ( naja dat is dus ook zo van de placenta ligt voor ) maar begin nu echt wat te voelen O+ O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_118703619
Trouwen ben ik wel klaar mee.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_118703649
Ik ben wel getrouwd. 7 en half jaar bijna. En zag er ook nooit iets in. Maar hij wilde graag. Nou goed! We hebben er voor gespaard. 20000 euro uitgegeven voor die dag (terwijl we het met 15 euro af hadden kunnen doen) en hebben een geweldige dag en gevoel er aan over gehouden.
En blijk het volgend jaar toch niet te gaan geef ik die 20000 euro weer net zo lief uit aan een scheiding (overdreven ik weet het). Ik had het voor geen goud willen missen. Al had die jurk van mij niet gehoeven :') Maar hej je wilt mensen tevreden houden :P
pi_118703652
Ik heb ook nog deze foto, dat is geen 3D maar die is vorige week maandag gemaakt. Wat een verschil he, in amper 1,5 week tijd van vormeloos naar een kindje met armpjes en beentjes O+
Bij de allereerste echo die ik had leek het dooierzakje het hoofdje te zijn, hier was hij al iets verschoven en gisteren zat hij helemaal aan de andere kant van de vruchtzak.

En hooiwagen, gaaf hoor! Wij krijgen morgen weer een echo en tot nu toe vind ik de 2D echo's mooier om te zien dan de 3D. Dus ik ben heel benieuwd hoe het er morgen uit ziet :D
E.
pi_118703670
Ik zou ook graag gaan trouwen en mijn vriend ook wel. Alleen ik wil écht trouwen (goed feest, jurk, luxe auto, flinke ringen etc.) en mijn vriend zou ook best sober willen trouwen.
Anyway, trouwen is duur en ik trouw liever goed dan half dus wacht ik net zo lief tot ons kind groot genoeg is om het ook allemaal mee te maken. Dus zeg dat hij of zij dan een jaar of 4 á 5 is. Dat is ook heel gaaf. :)
pi_118703678
quote:
12s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:34 schreef Tally het volgende:
Ik ben wel getrouwd. 7 en half jaar bijna. En zag er ook nooit iets in. Maar hij wilde graag. Nou goed! We hebben er voor gespaard. 20000 euro uitgegeven voor die dag (terwijl we het met 15 euro af hadden kunnen doen) en hebben een geweldige dag en gevoel er aan over gehouden.
En blijk het volgend jaar toch niet te gaan geef ik die 20000 euro weer net zo lief uit aan een scheiding (overdreven ik weet het). Ik had het voor geen goud willen missen. Al had die jurk van mij niet gehoeven :') Maar hej je wilt mensen tevreden houden :P
Oh maar ik heb geen spijt van mn huwelijk. We hebben ook hele leuke en goede jaren met elkaar gehad. Maar ik heb de belofte al eens gedaan.. Dat ga ik niet nog eens doen.
pi_118703679
De trouwdag , Trouwerij was ook niets mis mee hoor Tal. Dat vond ik ook allemaal helemaal leuk.

Maar het is een sprookje waarin ik niet meer geloof.
pi_118703706
Dat sprookje heb ik nooit gelooft en dat terwijl ik gek ben op sprookjes.
pi_118703733
... en ze leefden nog lang en gelukkig....
pi_118703763
quote:
15s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:37 schreef Ticootje het volgende:
En ze wachten op de dag dat de dood hen scheid.
pi_118703775
quote:
15s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:37 schreef Ticootje het volgende:
Dat kan best. :) Ze zeggen niet : Ze leefden nog lang en gelukkig voor altijd :)
Dus die zin kan zeker kloppen :)
7 en half jaar vind ik best lang. En 95% daar van zeker gelukkig O+
pi_118703780
quote:
17s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:38 schreef Joene het volgende:

[..]

En ze wachten op de dag dat de dood hen scheid.
t
pi_118703783
Trouwen zou hier ook niet iets toevoegen. Hoewel ik me wel aan het verdiepen ben ik het erkennen van een kind en een samenlevingscontract etc, en her en der leken er weer zoveel haken en ogen aan te zitten dat ik me afvroeg of het niet simpeler is om wel te trouwen.
pi_118703809
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:39 schreef L-E het volgende:
Trouwen zou hier ook niet iets toevoegen. Hoewel ik me wel aan het verdiepen ben ik het erkennen van een kind en een samenlevingscontract etc, en her en der leken er weer zoveel haken en ogen aan te zitten dat ik me afvroeg of het niet simpeler is om wel te trouwen.
Wij hebben gewoon de erkenning geregeld... Verder zijn we niets van elkaar.
pi_118703823
Wat gaaf Klumsy O+

Deze baby is onze tweede en het is heel anders als bij de eerste. Ik zit niet op een roze wolk ofzo, want eigenlijk vind ik zwanger zijn niet prettig. Hondsmoe zijn, 's nachts niet slapen want overgeven, overdag niet slapen want peuter en overgeven. hartkloppingen, benauwd, maagzuur. En dan heb ik nog geluk want mijn bekken doen het prima, echt amper pijn er aan. De bevalling zie ik alleen maar tegenop, dus daarvoor doe ik even struisvogelpolitiek. Maar... bij elke echo zie ik weer waar ik het voor doe (daarom ben ik ook erg blij met de 3D echo's van het Erasmus onderzoek) ik zie een gezichtje dat me al bekend voorkomt en een baby die ik dolgraag wil leren kennen. O+ Na een dochter een zoontje vind ik ook zo bijzonder O+ En als ik dan concreet bezig ben met een geboortekaartje of de spulletjes dan heb ik even een roze wolk momentje. Als ik tegen J zijn naam noem dan voelt dat heel goed. Hij hoort er al helemaal bij. Nu nog even 6 weken doorkomen en bevallen en dan samen verder. :Y
pi_118703828
quote:
Wij hadden een partnerregistratie toen we samen een huis gingen kopen omdat het makkelijker was dan een samenlevingscontract. En hebben dat om laten zetten in een huwelijk omdat dan wel kinderen erkent werden :)
pi_118703836
Een samenlevingscontract hebben we wel, maar dat moest toen we een huis gingen kopen :).
pi_118703850
quote:
Dat heb ik ook idd! Een partnerschap zou dan voor ons het alternatief zijn omdat we ook een huis willen kopen, maar dan blijf je met testamenten en erkenningen enzo zitten terwijl als je trouwt alles automatisch wordt geregeld, tot pensioenen aan toe!
Sarcasme. Herken het.
pi_118703867
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:40 schreef Hooiwagen het volgende:
Een samenlevingscontract hebben we wel, maar dat moest toen we een huis gingen kopen :).
Hebben wij ook nog niet. Moeten we allemaal nog regelen!
pi_118703892
We moeten alleen nog even een keer naar het gemeentehuis, zodat hij alvast kan melden dat het echt van hem is :Y.
pi_118703894
Ook zoiets. We moeten ook bedenken wat we met het kind gebeurd als ons allebei iets overkomt ofzo. Voogdijschap etc. Hopelijk nooit nodig maar stel dat het gebeurd, moet er toch wel wat op papier staan.
pi_118703915
Oh god, ik zie het nu pas, Sparkling, wat een PRACHTIG kindje! O+!
pi_118703929
Wij hebben geen koophuis, dus er is geen reden om dat soort zaken te regelen... De erfenis van mijn meiden is geregeld, want die erven gewoon van papa en mama, daar zou ik het zelfs raar vinden als ze zouden gaan erven van J.

De baby is J zn enige erfgenaam... We zijn nog zo jong, er valt ook nog helemaal niets te erven..
pi_118703948
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar als één van beiden wat overkomt heb je ook geen recht op maar iets van elkaar dan. Geen huis, geen pensioen, geen toegang tot de bankrekening van de ander.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118703963
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik las dat dat de vader bar weinig rechten geeft, oid?

Maar ik heb geen geheugen sinds ik zwanger ben, dus hoe dat precies zat kan ik niet navertellen :+
pi_118704023
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:42 schreef vencodark het volgende:
Ook zoiets. We moeten ook bedenken wat we met het kind gebeurd als ons allebei iets overkomt ofzo. Voogdijschap etc. Hopelijk nooit nodig maar stel dat het gebeurd, moet er toch wel wat op papier staan.
Dat heb ik idd gedaan bij de eerste. Als alleenstaande moeder leek het me wijs om dat zwart op wit te hebben. Denk dat we dat moeten aanpassen als we twee kinderen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')