abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118704025
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Maar als één van beiden wat overkomt heb je ook geen recht op maar iets van elkaar dan. Geen huis, geen pensioen, geen toegang tot de bankrekening van de ander.
We hebben nu ook geen toegang tot elkaars rekening? En we betalen ieder onze eigen ellende. We hebben geen huis op onze naam, slechts een tijdelijke huurwoning. Pensioen, daar valt echt niets te halen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118704041
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Maar als één van beiden wat overkomt heb je ook geen recht op maar iets van elkaar dan. Geen huis, geen pensioen, geen toegang tot de bankrekening van de ander.
Dat. Dat lijkt me toch knap lastig.. Wij zijn wederzijds aangemeld voor partnerpensioen en ook alle zaken rondom overlijden van een van ons of wij beiden tegelijk, zijn geregeld. Vind ik toch wel plezierig.
pi_118704050
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

t
Ook goed , mevrouw ;(
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_118704068
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:43 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik las dat dat de vader bar weinig rechten geeft, oid?

Maar ik heb geen geheugen sinds ik zwanger ben, dus hoe dat precies zat kan ik niet navertellen :+
Na de geboorte regel je gewoon het gezag, en dat gaat hier inderdaad zsm, dat vind ik inderdaad heel belangrijk.
Stel ik vouw me om een boom, dan moet J gewoon zonder gezeik zn kind kunnen opvoeden en bij zich houden.
pi_118704071
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook idd! Een partnerschap zou dan voor ons het alternatief zijn omdat we ook een huis willen kopen, maar dan blijf je met testamenten en erkenningen enzo zitten terwijl als je trouwt alles automatisch wordt geregeld, tot pensioenen aan toe!
Ja precies. Maar ik ben zo slecht in zulke dingen uitzoeken he. tenminste, ik vind er geen hol aan dus ik stop al snel met lezen. Terwijl het wel goed geregeld moet worden.
  donderdag 1 november 2012 @ 13:46:37 #106
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118704072
trouwen begin ik ook niet aan, zonde van m'n geld en het voegt voor mijn gevoel ook niks toe aan m'n relatie.
we hebben wel een geregistreerd partnerschap voor het huis.
en ik heb zijn achternaam genomen omdat die een stuk korter is dan de mijne :)

en behold foto's van m'n doos :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W
Z
E
pi_118704092
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:43 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik las dat dat de vader bar weinig rechten geeft, oid?

Maar ik heb geen geheugen sinds ik zwanger ben, dus hoe dat precies zat kan ik niet navertellen :+
We moeten idd ook nog naar de rechtbank voor ouderlijk gezag.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_118704097
Ik wil ook zo'n doos :(
pi_118704114
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:46 schreef rebel-angel het volgende:
trouwen begin ik ook niet aan, zonde van m'n geld en het voegt voor mijn gevoel ook niks toe aan m'n relatie.
we hebben wel een geregistreerd partnerschap voor het huis.
en ik heb zijn achternaam genomen omdat die een stuk korter is dan de mijne :)

en behold foto's van m'n doos :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? Waar heb je wat gewonnen ofzo?
pi_118704126
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:47 schreef L-E het volgende:
Ik wil ook zo'n doos :(
+1
  donderdag 1 november 2012 @ 13:47:59 #111
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118704141
nee die krijg ik elk jaar van m'n werkgever
W
Z
E
pi_118704153
Ik ben anders heel blij met mijn doos hoor!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118704154
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:47 schreef rebel-angel het volgende:
nee die krijg ik elk jaar van m'n werkgever
Omg :'( Ik wil dat!
Elke maand wel ofzo.
pi_118704228
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

We hebben nu ook geen toegang tot elkaars rekening? En we betalen ieder onze eigen ellende. We hebben geen huis op onze naam, slechts een tijdelijke huurwoning. Pensioen, daar valt echt niets te halen..
Zo lang je alles maar strikt gescheiden houdt is het geen probleem. Maar als jij bijvoorbeeld afhankelijk bent van zijn salaris om dingen te kunnen betalen kan het best lastig zijn om het geld van zijn rekening los te krijgen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118704261
Rebel angel, wat een mooie doos heb je :o
Ik wil ook! }:|
E.
  donderdag 1 november 2012 @ 13:51:42 #116
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118704291
oeh en nog een bon voor 15% korting op zootjes
gelijk even kijken :D
W
Z
E
pi_118704430
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:46 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja precies. Maar ik ben zo slecht in zulke dingen uitzoeken he. tenminste, ik vind er geen hol aan dus ik stop al snel met lezen. Terwijl het wel goed geregeld moet worden.
Ik ook en daarom is trouwen ook zo handig :') :@ Natuurlijk is administratie geen reden om te trouwen, maar het is wel heel fijn dat alles op die manier meteen bij wet geregeld is.

Vriend zou ook willen trouwen, maar hij wil dan alles groooot doen. Been there, done that. Als hij gezegd zou hebben dat hij het ook klein en fijn en voor ons wilde doen, had het ook alweer makkelijker geweest.

Dilemma's ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_118704450
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Zo lang je alles maar strikt gescheiden houdt is het geen probleem. Maar als jij bijvoorbeeld afhankelijk bent van zijn salaris om dingen te kunnen betalen kan het best lastig zijn om het geld van zijn rekening los te krijgen.
Nee, we houden het expres gescheiden... We hebben elk nog genoeg af te handelen.
pi_118704465
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ook en daarom is trouwen ook zo handig :') :@ Natuurlijk is administratie geen reden om te trouwen, maar het is wel heel fijn dat alles op die manier meteen bij wet geregeld is.

Vriend zou ook willen trouwen, maar hij wil dan alles groooot doen. Been there, done that. Als hij gezegd zou hebben dat hij het ook klein en fijn en voor ons wilde doen, had het ook alweer makkelijker geweest.

Dilemma's ;(
Als wij het ooit zullen doen, gaan we gratis op maandagochtend :@
pi_118704499
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:56 schreef L-E het volgende:

[..]

Gratis scheiden moeten ze ook invoeren...
pi_118704508
quote:

[..]

Dat zou ik dus echt helemaal niet erg vinden. En dan gewoon heerlijk de dag samen doorbrengen en genieten van elkaar, das voor mij voldoende.
Sarcasme. Herken het.
pi_118704562
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat zou ik dus echt helemaal niet erg vinden. En dan gewoon heerlijk de dag samen doorbrengen en genieten van elkaar, das voor mij voldoende.
Ja precies. Even snel trouwen, en dan heel de dag samen in bed doorbrengen. *O*
pi_118704726
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja precies. Even snel trouwen, en dan heel de dag samen in bed doorbrengen. *O*
Dat vond mijn man ook wel wat maar ik wou een feest en vooral: een jurk :D
Uiteindelijk zijn we getrouwd met een redelijk kleine groep mensen (iets van 40) en had ik inderdaad een jurk aan. We hebben een lunch gegeven voor alle gasten en uiteindelijk bleven alleen getuigen, ouders, een paar beste vrienden en wat andere naasten over en daarmee hebben we nog een diner gehad in de avond, dit waren ongeveer 15 mensen. En rond half 10 was iedereen weer naar huis en hebben wij thuis nog flink nagenoten van onze dag. Het was echt perfect, zou het precies weer zo doen O+ Maar onze locatie was dan ook echt heel gaaf en de zon scheen de hele dag. We krijgen er nu nog vaak opmerkingen over :)
E.
  donderdag 1 november 2012 @ 14:05:43 #124
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118704809
Ik wil heel graag trouwen met mn buikje in een mooie jurk, maar mijn vent blijkt romantischer te zijn en vindt een huwelijk iets voor ons tweeën en niet iets om zaken voor het kindje te regelen. Dus die wil een geregistreerd partnerschap + erkenning en dan later eventueel nog een keer trouwen.

Maar ik hoef niet perse te trouwen, en al helemaal niet als we alles al geregeld hebben met een eerdere handtekening...

-O-
  donderdag 1 november 2012 @ 14:07:58 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118704882
quote:

[..]

Dat zou ik ook willen, en dan daarna gewoon lekker lunchen of een high tea met een kleine groep lieve mensen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')