abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118704927
Potverdrie. Ik ben niet getrouwd maar we hebben samen een huis, samen een bedrijf, doen alles samen van een rekening en we hebben niets op papier staan.
Dit doet me eraan denken dat we misschien eens iets moeten regelen ;)
pi_118705156
Wij waren al twee jaar getrouwd voordat Seb kwam. En toen we trouwde woonden we al twee jaar samen en waren 7 jaar bij elkaar. Wat burgerlijk eigenlijk ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118705370
M. en ik zijn getrouwd toen we ongeveer 3,5jr samen waren, en inmiddels (sinds september) 3 jaar getrouwd.

Voor ons is kinderen krijgen overigens een nóg grotere verbintenis, en sowieso verantwoordelijkheid, dan trouwen. Vandaar dat deze volgorde voor ons logisch was/is.
pi_118705761
LE : ik zit nog even te spitten bij jou, maar jullie denken aan trouwen als je elkaar pas 4 maanden kent?

Of zie ik iets verkeerd?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118706048
Nouja, wij kochten een huis na drie maanden O+
Wonen er al bijna zeven jaar *;

Haha trouwens, jullie lieten er ook geen gras over groeien! c_/
pi_118706089
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:42 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, wij kochten een huis na drie maanden O+
Wonen er al bijna zeven jaar *;

Haha trouwens, jullie lieten er ook geen gras over groeien! c_/
Wij waren zwanger bij 2 maanden... Ik zeg er verder ook niets van..
Het was maar een vraag...
pi_118706138
Nee Tico, wij kennen elkaar nu meer dan twee jaar :)
pi_118706179
Ik bedoel alleen: lekker impulsieve liefdesnestjes hier O+
pi_118706236
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:45 schreef L-E het volgende:
Nee Tico, wij kennen elkaar nu meer dan twee jaar :)
Ah...

Ok.

Je partner is namelijk pas 4 maanden actief onder zijn naam, en jullie staan in de lijst als fokbaby, vandaar...
pi_118706285
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:46 schreef Suikertante het volgende:
In januari 9 jaar samen :D :'). Weinig impulsiefs hier _O-
pi_118706308
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ah...

Ok.

Je partner is namelijk pas 4 maanden actief onder zijn naam, en jullie staan in de lijst als fokbaby, vandaar...
Hij was hier eerder onder een andere naam :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118706365
Wij zijn inmiddels 100 jaar bij elkaar :P
Zo ongeveer
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118706377
Nice, wij pas 7,5. Groentjes!
pi_118706416
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Hij was hier eerder onder een andere naam :)
Mijn verwarring wat doen jullie?!?!
pi_118706559
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ah...

Ok.

We hebben elkaar leren kennen toen hij hier nog onder zijn oude account was..
pi_118706576
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:57 schreef L-E het volgende:

[..]

We hebben elkaar leren kennen toen hij hier nog onder zijn oude account was..
Ik word gewoon nieuwsgierig!!! Wat heeft hij te verbergen!!??
pi_118706585
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:46 schreef Suikertante het volgende:
Mwah, wij dus niet zo hoor :)
pi_118706604
Nou zeg, laat me toch even in die waan :(
;)
pi_118706622
Dit is ook niet mijn eerste account op fok hoor :@
pi_118706642
Mijne ook niet. Ben al heel lang niet geweest en was zelf een beetje in shock toen ik mijn oude account even bekeek. Daarom een nieuw aangemaakt :)
pi_118707448
Ik was 10 jaar bij mn ex, waarvan een half jaar getrouwd, toen ik besloot dat het echt op was. En nee dat wist ik niet voor we gingen trouwen. En ja, was een geweldige dag met een jurk en heel veel vrienden en familie en ik vind het nog supertof O+ Daarom wil ik het ook niet meer zo, dan ga ik vergelijken en ik wil echt iets van ons twee nu.

Met huidige vriend woonde ik na 2 mnd samen en precies op onze "verjaardag" hebben we kruimel gemaakt O+ We zijn nu 14 mnd samen. Tijd zegt niks, het gaat om het gevoel *;
Sarcasme. Herken het.
pi_118707702
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:27 schreef Spirit82 het volgende:
Ik was 10 jaar bij mn ex, waarvan een half jaar getrouwd, toen ik besloot dat het echt op was. En nee dat wist ik niet voor we gingen trouwen. En ja, was een geweldige dag met een jurk en heel veel vrienden en familie en ik vind het nog supertof O+ Daarom wil ik het ook niet meer zo, dan ga ik vergelijken en ik wil echt iets van ons twee nu.

Met huidige vriend woonde ik na 2 mnd samen en precies op onze "verjaardag" hebben we kruimel gemaakt O+ We zijn nu 14 mnd samen. Tijd zegt niks, het gaat om het gevoel *;
Wel ontzettend off topic: maar hoe kan dat? Het gaat super, je trouwt, en een half jaar later gaat het zó slecht dat je gaat scheiden?

Vrienden van ons zijn na net geen 2 jaar huwelijk gescheiden, maar daarvan hoor je achteraf dat zij eigenlijk al vóór ze ging trouwen, twijfelde. Dus die heeft gewoon (achteraf gezien) (on?)bewust de oogkleppen opgehouden ofzo. Maar binnen zes maanden van heel gelukkig naar heel ongelukkig? Vind het zo moeilijk voor te stellen!

Geen oordeel verder, als het niet meer gaat, gaat het niet. Maar vraag me dat serieus af :)

Verder: mijn nesteldrang wil graag dat ik verder ga met het huishouden, dus dat ga ik maar eens doen :+
  donderdag 1 november 2012 @ 15:38:11 #148
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_118707763
Hier 10 jaar samen maart aanstaande en 5 jaar getrouwd. Bij ons was trouwen wel echt een zakelijke keuze, contractueel gezien is het dan gewoon goed geregeld. Dat wil alleen niet zeggen dat we het ook zakelijk hebben 'afgehandeld', we hadden een superleuk feest, jurk, pak, taart en auto :) Wel hebben we, toen Stef bijna 1 was, testamenten op laten maken om de voogdij te regelen als ons beiden iets zou gebeuren.

En DANK voor de tip van bio oil!! _O_ heb wel de eigen merk van kruidvat, die andere hadden ze niet, maar halleluja! Voor het eerst in dagen geen jeuk aan mijn buik *O*
3!
pi_118707786
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wel ontzettend off topic: maar hoe kan dat? Het gaat super, je trouwt, en een half jaar later gaat het zó slecht dat je gaat scheiden?

Vrienden van ons zijn na net geen 2 jaar huwelijk gescheiden, maar daarvan hoor je achteraf dat zij eigenlijk al vóór ze ging trouwen, twijfelde. Dus die heeft gewoon (achteraf gezien) (on?)bewust de oogkleppen opgehouden ofzo. Maar binnen zes maanden van heel gelukkig naar heel ongelukkig? Vind het zo moeilijk voor te stellen!

Geen oordeel verder, als het niet meer gaat, gaat het niet. Maar vraag me dat serieus af :)

Verder: mijn nesteldrang wil graag dat ik verder ga met het huishouden, dus dat ga ik maar eens doen :+
Mah, tis geen oud zeer ofzo, ben de vraag wel gewend :+ Ik wijt het aan stoppen met de pil. Vind de discussie bij het streepjestopic ook wel grappig, want ik was letterlijk een heel ander persoon toen ik aan de pil was. We stopten vanwege een kinderwens (voor alle verkeerde redenen dus godzijdank lukte het niet) en ik werd gewoon een ander mens. Alsof ik al die tijd geslapen had en nu ineens wakker werd. Heel bizar :) en heel super, want ik werd eindelijk mezelf weer O+
Sarcasme. Herken het.
pi_118707856
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mah, tis geen oud zeer ofzo, ben de vraag wel gewend :+ Ik wijt het aan stoppen met de pil. Vind de discussie bij het streepjestopic ook wel grappig, want ik was letterlijk een heel ander persoon toen ik aan de pil was. We stopten vanwege een kinderwens (voor alle verkeerde redenen dus godzijdank lukte het niet) en ik werd gewoon een ander mens. Alsof ik al die tijd geslapen had en nu ineens wakker werd. Heel bizar :) en heel super, want ik werd eindelijk mezelf weer O+
Ah, ok, op die manier. Boh, blij dat ik dat niet had toen ik met de pil stopte :D :+

Wat gebruikte je nu dan? Geen pil neem ik aan :P

Oh ja, hormonen willen poetsen. *sigh*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')