abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118709881
Zo, terug van de gyn. We gaan de combinatietest doen. Was nodig om dan goed de termijn te weten, dus na de echo van zaterdag ga ik ergens volgende week een keer bloedprikken voor de hele reutemeteut. Prima :). Zaterdag ook afspraak maken voor de nekplooimeting en dan pas eind nov weer een afspraak bij de gyn. Je bent er maar druk mee, met dat zwanger zijn :+.

Niet interessant voor jullie dit, maar wel een handige geheugensteun voor mezelf :')
pi_118709937
Mijn moeder heeft de badkamer gepoetst, mijn vader de boven- en benedenverdieping gestofzuigd. O+

En ik heb de was gestreken. Dus ik ben een heel eind op weg weer. :s)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118709947
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:27 schreef bitterend het volgende:

[..]

Bedden verschonen doet mijn man altijd in het weekend
:{ jij moet ook niet met stoelen sjouwen
Bedden verschoon ik altijd op vrijdagochtend. Iedereen bed uit, J met de kinderen tafel dekken, doe ik meteen de bedden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118709961
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:35 schreef Estrys het volgende:
Mijn moeder heeft de badkamer gepoetst, mijn vader de boven- en benedenverdieping gestofzuigd. O+

En ik heb de was gestreken. Dus ik ben een heel eind op weg weer. :s)
Je stuurt ze daarna door naar zoetermeer toch?
pi_118710000
Hooiwagen, als je het wil delen.. waarom loop jij bij de gyn?
pi_118710019
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je stuurt ze daarna door naar zoetermeer toch?
Ze zijn onderweg :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118710102
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bedden verschoon ik altijd op vrijdagochtend. Iedereen bed uit, J met de kinderen tafel dekken, doe ik meteen de bedden.
man doet het in het weekend of door de weeks in de avond als ik met R in bad zit
Dan gaan we slapen in lekker frisse bedden O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118710111
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:34 schreef Hooiwagen het volgende:
Zo, terug van de gyn. We gaan de combinatietest doen. Was nodig om dan goed de termijn te weten, dus na de echo van zaterdag ga ik ergens volgende week een keer bloedprikken voor de hele reutemeteut. Prima :). Zaterdag ook afspraak maken voor de nekplooimeting en dan pas eind nov weer een afspraak bij de gyn. Je bent er maar druk mee, met dat zwanger zijn :+.

Niet interessant voor jullie dit, maar wel een handige geheugensteun voor mezelf :')
Omdat ik vandaag toch al aan het zeiken ben:

Een combinatietest is niet nodig om een precieze termijn te bepalen... Het is een onderzoek waar ook gewoon negatieve gevolgen aan kunnen zitten. Besef je goed dat niets moet, en dat die test vrijwillig is..
pi_118710112
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Niet als dat tijdelijk is omdat je last hebt van je hormonen / zwanger / dingen...

Als je een jaar of 2 geen sex met elkaar hebt, dan zeg ik gewoon eerlijk, ja dan zit er iets niet helemaal goed nee.
Vrienden van ons idd ook. Hebben 7 of 8 jaar een relatie gehad. Denk de laatste twee jaar misschien twee keer seks gehad. Ze zijn nu ook uit elkaar. Een van de grootste problemen binnen hun relatie was idd hun seksleven.

En zoals jij het omschrijft in je eerdere post, dan kan ik me goed voorstellen dat het dan relatief snel gedaan kan zijn met een huwelijk.

Hooi, vind je het spannend, die test?

Hier al de hele dag last van maagzuur. Normaal interesseert het me niet veel, maar de hele tijd alles moeten wegslikken gaat op een gegeven moment vervelen :+
pi_118710150
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Omdat ik vandaag toch al aan het zeiken ben:

Een combinatietest is niet nodig om een precieze termijn te bepalen... Het is een onderzoek waar ook gewoon negatieve gevolgen aan kunnen zitten. Besef je goed dat niets moet, en dat die test vrijwillig is..
Volgens mij is het andersom. Als je combitest doet, dan moet je je termijn weten. Bloedonderzoek kan maar van zoveel-tot-zoveel weken.
pi_118710180
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vrienden van ons idd ook. Hebben 7 of 8 jaar een relatie gehad. Denk de laatste twee jaar misschien twee keer seks gehad. Ze zijn nu ook uit elkaar. Een van de grootste problemen binnen hun relatie was idd hun seksleven.

En zoals jij het omschrijft in je eerdere post, dan kan ik me goed voorstellen dat het dan relatief snel gedaan kan zijn met een huwelijk.

Hooi, vind je het spannend, die test?

Hier al de hele dag last van maagzuur. Normaal interesseert het me niet veel, maar de hele tijd alles moeten wegslikken gaat op een gegeven moment vervelen :+
Maagzuur is irritant... Je kan er gewoon wat tegen gebruiken he? Mag gewoon..
pi_118710208
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maagzuur is irritant... Je kan er gewoon wat tegen gebruiken he? Mag gewoon..
Oh ja, ben rennies aan het eten :Y

Maar heb iets gegeten vandaag dat het gewoon extreem heeft getriggerd. Ben er alleen nog niet helemaal achter wat. Vermoed de versgebakken croissantjes van vanochtend. Maar dat ga ik morgen testen :+
pi_118710213
Geen sex hebben in 2 jaar...dan is er toch geen aantrekkingskracht? dan is er inderdaad iets mis met de relatie!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118710232
:W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet te veel slepen dames :*

Oh en huissleutel vergeten als het regent is niet handig :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2012 16:44:33 ]
pi_118710286
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij is het andersom. Als je combitest doet, dan moet je je termijn weten. Bloedonderzoek kan maar van zoveel-tot-zoveel weken.
Ja, dat zei de gyn :) En we kiezen heel bewust voor die test. Het zal bij ons n.a.w. maar bij 1 kind blijven en ik vind het prettig om te weten wat de kansen / risico's zijn :).
pi_118710306
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:42 schreef bitterend het volgende:
Geen sex hebben in 2 jaar...dan is er toch geen aantrekkingskracht? dan is er inderdaad iets mis met de relatie!
Dat. Je kunt alleen heel lang tegen elkaar blijven zeggen dat dat niet uit maakt omdat je gelukkig bent samen of je kunt te bang zijn om de stap te maken omdat je niet weet wat de toekomst zal brengen, maar pas als je een nieuwe relatie hebt die wel goed zit, dan weet je wat je al die tijd hebt gemist en hoe het voelt om een volledige relatie te hebben.
Sarcasme. Herken het.
pi_118710322
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:43 schreef Hooiwagen het volgende:

[..]

Ja, dat zei de gyn :)
Hij kan je termijn ook prima bepalen en geen combitest doen... Zo bedoel ik het.
pi_118710354
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat. Je kunt alleen heel lang tegen elkaar blijven zeggen dat dat niet uit maakt omdat je gelukkig bent samen of je kunt te bang zijn om de stap te maken omdat je niet weet wat de toekomst zal brengen, maar pas als je een nieuwe relatie hebt die wel goed zit, dan weet je wat je al die tijd hebt gemist en hoe het voelt om een volledige relatie te hebben.
Nou of dat als je door hebt dat de ander een poging doet en het eerste wat je denkt is shit... Nou, dan is er iets echt echt niet goed hoor....
pi_118710358
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hij kan je termijn ook prima bepalen en geen combitest doen... Zo bedoel ik het.
Ze zegt dat ze de termijnbepaling nodig hebben voor de combinatietest geloof ik. Je kunt haar zin op 2 manieren opvatten, lees maar even terug ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_118710373
Heb mn post geëdit die je net quotte.

En L-E, kan daar niet nu zoveel over zeggen zonder gelijk te onthullen wie ik ben. Maar ik heb een medische indicatie en daardoor bij de gyn en niet bij een verloskundige.
pi_118710431
Wat een mysterieuze mensen hier allemaal zeg :@
Sarcasme. Herken het.
pi_118710439
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ze zegt dat ze de termijnbepaling nodig hebben voor de combinatietest geloof ik. Je kunt haar zin op 2 manieren opvatten, lees maar even terug ;)
Ja, dat dus. Ze willen voor die test precies je termijn weten. En die weet ik overmorgen.
pi_118710458
Ooooh ik snapte het ook verkeerd. Spannend Hooiwagen!
Maar als je de beslissing goed hebt overwogen en eenmaal besloten hebt het te doen, is het óók een extra echo en als de uitslag goed is is het erg fijn.
pi_118710469
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:47 schreef Suikertante het volgende:
Ooooh ik snapte het ook verkeerd. Spannend Hooiwagen!
Maar als je de beslissing goed hebt overwogen en eenmaal besloten hebt het te doen, is het óók een extra echo en als de uitslag goed is is het erg fijn.
Dat idd :Y
pi_118710499
Ben toch niet de enige hier die die test heeft laten doen / laat doen? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')