SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
Met Gridlok, Chai en Chocobearquote:. Maar Grid en ik natuurlijk al de hele tijd smoken en dan nog shotten meet whiskey
![]()
![]()
Heb ook nog nooit een FOK!ker gemeet kan ik met trots meldenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Ethanolic het volgende:
Maar wat is met al die meetende Fok!kers?.
![]()
HAHAHA WAS CB ER OOK BIJquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met Gridlok, Chai en Chocobear. Maar Grid en ik natuurlijk al de hele tijd smoken en dan nog shotten meet whiskey
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben elkaar vast een keer gezien in de mail ondanks dat ik daar al 3jaar niet meer in magquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Ethanolic het volgende:
whats inene up met meetende fokkers, heb nog nooit een fokker gemeet?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of we doen een Pokémon drankspel.
[ afbeelding ]
[..]
Met wie?Ja liever dat
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Sowiesoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar vast een keer gezien in de mail ondanks dat ik daar al 3jaar niet meer in mag
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:55 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb onbewust eens Stevenmac gezien voordat ik wist dat het een Fokker was.Zei het tochquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar vast een keer gezien in de mail ondanks dat ik daar al 3jaar niet meer in mag
En we kennen dezelfde mensen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om eens de mensen achter de username te zienquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Ethanolic het volgende:
Maar wat is met al die meetende Fok!kers?
Wist alleen van jou en Chai, niet dat CB en Gl erbij waren, want daar deden jullie toch nog zo geheimzinnig overquote:. Zuipt Chai ja?
![]()
![]()
Stiekeme zuiperdquote:. Nee, maar jij bent gewoon zo beheerst dat je niet opschept met hoeveel je drinkt
.
![]()
Ik kan gewoon niet tegen alcohol daarom zit ik ook aan de drugsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stiekeme zuiperd. Nee, maar jij bent gewoon zo beheerst dat je niet opschept met hoeveel je drinkt
.
Ze heeft zelfs een paar trekjes van de joint genomenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wist alleen van jou en Chai, niet dat CB en Gl erbij waren, want daar deden jullie toch nog zo geheimzinnig over. Zuipt Chai ja?
En ja ze zuipt best hard eigenlijk
![]()
![]()
En ik ben niet in slaap gevallenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een paar trekjes van de joint genomenEn ja ze zuipt best hard eigenlijk
![]()
![]()
![]()
Mi gado, mi jezus. Mijn bedeelde beeld van Chai, aan gruzelementenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een paar trekjes van de joint genomenEn ja ze zuipt best hard eigenlijk
![]()
.
CB ging zeker KO en is ondergetekend met vilfstift enzo?![]()
Nee man ik was het meest panjaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mi gado, mi jezus. Mijn bedeelde beeld van Chai, aan gruzelementen.
CB ging zeker KO en is ondergetekend met vilfstift enzo?In bed ook binnen een minuut nokkie
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man ik was het meest panjaIn bed ook binnen een minuut nokkie
Jullie sliepen alle 4 bij elkaar?
Ten eerste zonde van m'n space en ten tweede is tollen in bed fucking gaarquote:. Ik ontnuchter altijd voor ik pit
.
![]()
Daarom gewon coke erin en doorknallenquote:
Ja dat dusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ten eerste zonde van m'n space en ten tweede is tollen in bed fucking gaar. Ik ontnuchter altijd voor ik pit
.
En dan ergens op een strand wakker worden zonder dat je weet hoe je er beland bent zeker? No thanksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom gewon coke erin en doorknallen
Dat was van de lsd manquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan ergens op een strand wakker worden zonder dat je weet hoe je er beland bent zeker? No thanks
Hell naw.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Jullie sliepen alle 4 bij elkaar?
Normaal kan ik ook niet dronken gaan liggen want dan gaat mn maag omdraaien en mn hoofd tollen maar dit was echt like patsboem wegquote:![]()
![]()
Denk dat ik van coke ook al aardig naar de tering ga heurquote:
Oh vind dat wel fijn eigenlijkquote:Slaap heel traag in normaal gesproken, maar dan val ik gewoon gelijk weg
Dus heb niet eens de kans ergens last van te hebben.
en als ik ietsjes gedronken heb lig ik juist heel veel te woelen en ben ik heel onrustig.![]()
Ik word er juist chill van maar dat word ik van ritalin ook dus grote kans dat ik gewoon adhd heb ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Denk dat ik van coke ook al aardig naar de tering ga heurOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Kingsen
Hehe, Chai is gewoon boerse meid die veel kan zoepe
Tevens is dat pokemondrankspel echt gigantisch dodelijk
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Echtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh vind dat wel fijn eigenlijkSlaap heel traag in normaal gesproken, maar dan val ik gewoon gelijk weg
Dus heb niet eens de kans ergens last van te hebben.
en als ik ietsjes gedronken heb lig ik juist heel veel te woelen en ben ik heel onrustig.Als ik mn ogen dichtdoe voel ik serieus alles om me heen ronddraaien, zo erg dat ik in mn buik het gevoel heb alsof ik in een achtbaan zit
bohh dan word ik echt niet goed.
jij toch ook met jb ? /? ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Ethanolic het volgende:
Maar wat is met al die meetende Fok!kers?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
EchtAls ik mn ogen dichtdoe voel ik serieus alles om me heen ronddraaien, zo erg dat ik in mn buik het gevoel heb alsof ik in een achtbaan zit
En ja dat heb ik dus als ik aangeschoten ben, maar wordt er nooit naar van gelukkig.
![]()
Ik alleen bij de drank + wiet combo, met genoeg drank en vervolgens een joint waardoor die er fucking hard inknalt. Als ik dan in bed lig idd het achtbaangevoel, als je niet hoefde te kotsen komt dat dan welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
EchtAls ik mn ogen dichtdoe voel ik serieus alles om me heen ronddraaien, zo erg dat ik in mn buik het gevoel heb alsof ik in een achtbaan zit
. Ik kijk dan gewoon uitzendinggemist of een film ofzo tot ik normaal in slaap kan vallen
.
![]()
tering wat een junkies hier
Ja ik ook bij drank + wietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik alleen bij de drank + wiet combo, met genoeg drank en vervolgens een joint waardoor die er fucking hard inknalt. Als ik dan in bed lig idd het achtbaangevoel, als je niet hoefde te kotsen komt dat dan wel. Ik kijk dan gewoon uitzendinggemist of een film ofzo tot ik normaal in slaap kan vallen
.
Ik stop dan ook meestal op tijd met drinken en blowen. Doe bijna alleen maar op feestjes allebei dus dat scheelt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik alleen bij de drank + wiet combo, met genoeg drank en vervolgens een joint waardoor die er fucking hard inknalt. Als ik dan in bed lig idd het achtbaangevoel, als je niet hoefde te kotsen komt dat dan wel. Ik kijk dan gewoon uitzendinggemist of een film ofzo tot ik normaal in slaap kan vallen
.
Dit heb/doe ik ook altijd.
(alleen als ik echt te veel gedronken heb, ik blow haast nooit)Deathlift or Die.![]()
Dat is wel beter dan jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
JaEn ja dat heb ik dus als ik aangeschoten ben, maar wordt er nooit naar van gelukkig.
Oh ja dan is het wel kut.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Ik hoef pas te kotsen als ik al echt van de wereld ben geraakt zo ongeveer. En dat was dus 1x.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2012 21:19:46 ]![]()
Of in slaap vallen en kotsend wakker wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb wel eens zo in bed lopen tollen dat ik echt instant moest kotsen, 2x zelfsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja dan is het wel kut.
Ik hoef pas te kotsen als ik al echt van de wereld ben geraakt zo ongeveer.. De ene keer heb ik uit m'n slaapkamerraam gekotst (woon 3 hoog) en de andere keer in m'n prullenbakje met draaiding bovenop op m'n bureau
. Verder kots ik bijna nooit hoor, 1x per (half) jaar ofzo
.
![]()
Laatste keer blowen was met JB overigensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Scherp motherfucker, nieteens bij stilgestaan.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of in slaap vallen en kotsend wakker wordenvas pls
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Oh dat heb ik nog nooit mee hoeven makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of in slaap vallen en kotsend wakker wordenthank the lord.
Met chicks blowenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Laatste keer blowen was met JB overigens. In m'n PP2G tijden smokete ik vaak met een groep chicks, ideaal. Bij hun thuis met 3 ŕ 4 chicks en mezelf
. En ze hebben me leren draaien enzo, echt kaolo sexy
.
![]()
Oh ik lag die ene keer dus gewoon stil op mijn rug in bed, moest kotsen en bleef gewoon zo liggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb wel eens zo in bed lopen tollen dat ik echt instant moest kotsen, 2x zelfs. De ene keer heb ik uit m'n slaapkamerraam gekotst (woon 3 hoog) en de andere keer in m'n prullenbakje met draaiding bovenop op m'n bureau
. Verder kots ik bijna nooit hoor, 1x per (half) jaar ofzo
.
Had het niet eens echt door, maar toen heeft Mozy me snel op mijn zij gelegd.
Gelukkig was het in een hotel, ghehehe.![]()
Ik welgeteld 3 keerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nog nooit mee hoeven makenthank the lord.
shoarma gegeten en veeeel bacardi gedronken, over m'n kussen heen gekotst en vervolgens met m'n hoofd bij het voeteneind gaan liggen. Dan ben ik ook wel echt wastedddd
Never again, die geur
![]()
![]()
Wij doen het beiden eigenlijk zelden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met chicks blowen. In m'n PP2G tijden smokete ik vaak met een groep chicks, ideaal. Bij hun thuis met 3 ŕ 4 chicks en mezelf
. En ze hebben me leren draaien enzo, echt kaolo sexy
.
Gaan vaker lusu.
Deathlift or Die.![]()
Hahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik lag die ene keer dus gewoon stil op mijn rug in bed, moest kotsen en bleef gewoon zo liggen.Had het niet eens echt door, maar toen heeft Mozy me snel op mijn zij gelegd.
Gelukkig was het in een hotel, ghehehe.! Ben ook wel eens zo gentlemen geweest voor een kotsende chick, haartjes naar achter houden enzo
.
![]()
Godverquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik welgeteld 3 keershoarma gegeten en veeeel bacardi gedronken, over m'n kussen heen gekotst en vervolgens met m'n hoofd bij het voeteneind gaan liggen. Dan ben ik ook wel echt wastedddd
Never again, die geur
sloppy
![]()
Ik wilde net zeggen, that smellquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik welgeteld 3 keershoarma gegeten en veeeel bacardi gedronken, over m'n kussen heen gekotst en vervolgens met m'n hoofd bij het voeteneind gaan liggen. Dan ben ik ook wel echt wastedddd
Never again, die geur
![]()
Ik haat kots.
Ik weet nog dat mijn ex toen hij 25 werd het groots wilde vieren en zei: 'De eerste die gaat kotsen tyf ik het huis uit.'
3x raden wie de enige was die om half 1 's nachts al lag te kotsen en wie dat op mocht ruimen![]()
Vas, de *insert ernstige ziekte*quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Never again, die geur
Deathlift or Die.![]()
Daar kun je dood van gaan, no joke.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik lag die ene keer dus gewoon stil op mijn rug in bed, moest kotsen en bleef gewoon zo liggen.Had het niet eens echt door, maar toen heeft Mozy me snel op mijn zij gelegd.
Gelukkig was het in een hotel, ghehehe.If not now, then when.![]()
Haha bahquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, that smell![]()
Ik haat kots.
Ik weet nog dat mijn ex toen hij 25 werd het groots wilde vieren en zei: 'De eerste die gaat kotsen tyf ik het huis uit.'
3x raden wie de enige was die om half 1 's nachts al lag te kotsen en wie dat op mocht ruimen![]()
Maar jij hebt vast ook weleens in andermans huis gekotst?
Ik weet hetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vas, de *insert ernstige ziekte*![]()
![]()
Doh.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar kun je dood van gaan, no joke.![]()
Nog nooit gekotst van alcohol of wietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha bahMaar jij hebt vast ook weleens in andermans huis gekotst?
[..]
Ik weet hetalleen een keer thuis met opzet omdat ik me toen zo fucking beroerd voelde dat dat het enige was wat hielp
Heb je mazzel, hoewel het echt lekker is om alles eruit te gooien als je zo misselijk als de tyfus bentquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nog nooit gekotst van alcohol of wietalleen een keer thuis met opzet omdat ik me toen zo fucking beroerd voelde dat dat het enige was wat hielp
![]()
zeker wil iequote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:34 schreef Chai het volgende:
Maar dWc wil jij ook komen als er ooit een tweede meet komt
lkr kotse mt shellyquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Moeilijk, moeilijk. Principekwestie. In dubio. Weet het eigenlijk niet. Stof tot nadenken. 50/50. 'Misschien'.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:34 schreef Chai het volgende:
Maar dWc wil jij ook komen als er ooit een tweede meet komt![]()
![]()
Lijkt me echt vreselijk, zure alcoholsmaak in je bakkesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je mazzel, hoewel het echt lekker is om alles eruit te gooien als je zo misselijk als de tyfus bent
Ja de nasmaak is niet lekker maar dat gevoel dat de rust weer wederkeerd is in je buikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk, zure alcoholsmaak in je bakkes![]()
![]()
De volgende ochtend met je enorm brakke hoofd nogsteeds de sterke drank van de vorige avond proeven, ondanks tandenpoetsen. Da's pas smerigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk, zure alcoholsmaak in je bakkes. En de enorme katers, daarom ben ik al ruim anderhalf jaar ofzo gestopt met sterke drank en bier only. Laatste keer sterke drank was vorig oud&nieuw, en dan nog blikjes baco en champagne
.
![]()
Komt dat door mijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk. Principekwestie. In dubio. Weet het eigenlijk niet. Stof tot nadenken. 50/50. 'Misschien'.?
![]()
En van die brokjes in je neusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk, zure alcoholsmaak in je bakkes![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En van die brokjes in je neus![]()
![]()
Oke thanks voor de inwendige erectie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En van die brokjes in je neusDeathlift or Die.![]()
Jaquote:.
Hoe kots jij echt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
![]()
Daarom moet je ook nooit je mond dichthouden want het komt er toch wel uitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb weleens met buikgriep gehad dat het met zoveel vaart kwam dat het uit allebei mijn neusgaten en mond kwamquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom moet je ook nooit je mond dichthouden want het komt er toch wel uit![]()
![]()
![]()
![]()
herkenbaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En van die brokjes in je neus
Hebben jullie dat niet?? WtfIk dacht dat dat erbij hoorde.
Ah, toch herkenning.quote:
Zo smerig, vooral als je erna in slaap valt en de volgende ochtend nog zo'n zuur brokje per ongeluk doorslikt ofzo als je je neus ophaalt![]()
![]()
Jawel johquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
Vooral omdat ik altijd probeer de wc toch te halen en m'n mond dichtknijp
![]()
![]()
Awww bahquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En van die brokjes in je neus
Haha, doet me denken aan een mattie van me ooit in de gymzaal op de middelbare.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
"Hebben jullie ook wel eens zo'n smeer onder je balzak zitten"
....
....
"Eh, nee?"![]()
![]()
maar alleen als het uit het niets naarboven komtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ah, toch herkenning.
Zo smerig, vooral als je erna in slaap valt en de volgende ochtend nog zo'n zuur brokje per ongeluk doorslikt ofzo als je je neus ophaalt
Lol zijn penis zat rond zijn ballen gekruld en tikte daar smegma af?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, doet me denken aan een mattie van me ooit in de gymzaal op de middelbare.
....
....
"Eh, nee?"![]()
Haha ik roep meestal tegen degene in de buurt dat ze iets moeten halenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel johVooral omdat ik altijd probeer de wc toch te halen en m'n mond dichtknijp
. Ik kan het niet tegenhouden en ook niet opwekken door vingers in m'n keel ofzo, heb die reflex niet.
![]()
Whyyyyyyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol zijn penis zat rond zijn ballen gekruld en tikte daar smegma af?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
....
....
"Eh, nee?"wtf
![]()
inb4 opmerkingen die nu gaan komenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha ik roep meestal tegen degene in de buurt dat ze iets moeten halen. Ik kan het niet tegenhouden en ook niet opwekken door vingers in m'n keel ofzo, heb die reflex niet.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
....
....
"Eh, nee?"Dat soort situaties zijn altijd mooi
Deathlift or Die.![]()
PRAISE THE LORD FOR THIS BEAUTIFUL WORLDquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha ik roep meestal tegen degene in de buurt dat ze iets moeten halen. Ik kan het niet tegenhouden en ook niet opwekken door vingers in m'n keel ofzo, heb die reflex niet.
Deathlift or Die.![]()
Oh god de MI'squote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar wat moet het anders zijn? heb liever dat dan ontlasting.
Ik kan het ook niet dmv vingers ofzo, alleen als ik heel misselijk ben en ik span mn buikspieren heel hard aanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dan lukt het wel.
Ja die reactie op m'n vingers heb ik niet bedoel ik he..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
inb4 opmerkingen die nu gaan komenheb wel enigszins een kokhalsreflex
En dat vind ik best irritant want als ik echt heel ziek ben kan ik niet even snel het eruit gooien.![]()
Ik kan dat ook best makkelijk met mijn buikspieren. Kan het evt. met goed mijn best doen al als mijn buik gewoon vol zit met eten/heel veel water.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet dmv vingers ofzo, alleen als ik heel misselijk ben en ik span mn buikspieren heel hard aandan lukt het wel.
Misschien ook vanwege gebrek aan die andere reflex.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:55 schreef JackieBrown het volgende:
En toen ik vroeger even snel wilde afvallen door m'n vingers in m'n keel te steken kon dat ook niet![]()
![]()
Ik heb het gewoon een keer opgewekt door m'n hoofd boven de wcpot te hangen en te denken aan drollen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet dmv vingers ofzo, alleen als ik heel misselijk ben en ik span mn buikspieren heel hard aandan lukt het wel.
Ja rly![]()
![]()
Abs van staal julliequote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
![]()
Gewoon boven de kattenbak hangen en die geur inademenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon een keer opgewekt door m'n hoofd boven de wcpot te hangen en te denken aan drollen.
Ja rly![]()
![]()
![]()
Maar dan haal ik de wc niet meerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon boven de kattenbak hangen en die geur inademen![]()
![]()
![]()
Ja met volle maag indd ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan dat ook best makkelijk met mijn buikspieren. Kan het evt. met goed mijn best doen al als mijn buik gewoon vol zit met eten/heel veel water.
Misschien ook vanwege gebrek aan die andere reflex.Godver mijn cola wat doe jequote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon een keer opgewekt door m'n hoofd boven de wcpot te hangen en te denken aan drollen.
Ja rlyI wishquote:![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol zijn penis zat rond zijn ballen gekruld en tikte daar smegma af?![]()
Potverdorie.
![]()
alsof het echt wijven zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:58 schreef Ethanolic het volgende:
Die wijfen hier zijn echt zo ranzig.
uft is nog lomper dan een redneck uit de statesOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hoi?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof het echt wijven zijn
uft is nog lomper dan een redneck uit de states![]()
jij bent lompe en niet lomperquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zal het wel even afmaken, zo dronken zijn dat je darmen helemaal van streek zijn maar tegelijkertijd ook moet kotsen en bang bent dat het gewoon uit 2 gaten spuit![]()
Alleen bang ja?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zal het wel even afmaken, zo dronken zijn dat je darmen helemaal van streek zijn maar tegelijkertijd ook moet kotsen en bang bent dat het gewoon uit 2 gaten spuit![]()
Oke dit gaat te ver, ik zit net m'n kwark te eten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zal het wel even afmaken, zo dronken zijn dat je darmen helemaal van streek zijn maar tegelijkertijd ook moet kotsen en bang bent dat het gewoon uit 2 gaten spuitDeathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof het echt wijven zijn
uft is nog lomper dan een redneck uit de statesHm?quote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Mietje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oke dit gaat te ver, ik zit net m'n kwark te eten.
Mensen die niet meer kunnen eten door MI's
Hallo, je eet die stront toch niet of wel, maar gewoon kwark, waarom zou die ineens anders smaken.![]()
Dat zegt meer over mij en dat ik totaal geen smaak heb en eigenwaardequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Heuj, be nicequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over mij en dat ik totaal geen smaak heb en eigenwaarde
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Mietje.
Mensen die niet meer kunnen eten door MI's
Hallo, je eet die stront toch niet of wel, maar gewoon kwark, waarom zou die ineens anders smaken.
Deathlift or Die.![]()
doet me denken aan ditquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zal het wel even afmaken, zo dronken zijn dat je darmen helemaal van streek zijn maar tegelijkertijd ook moet kotsen en bang bent dat het gewoon uit 2 gaten spuit
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191&page=1I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:
HEILIGE MARIA MAGDALENA TE PAARD!
Assassin's Creed 3
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
nvmquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef ThaTim het volgende:
[..]
doet me denken aan dit
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191&page=1![]()
Beeld je in dat het sperma is, gr gr.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oke dit gaat te ver, ik zit net m'n kwark te eten.![]()
Dat smaakt nog 100x beter. Kwarkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beeld je in dat het sperma is, gr gr.![]()
![]()
Sperma wat oud wordt en afkoelt stolt en beetje en wordt eigenlijk net kwark. Als het maar een grote genoege hoeveelheid is tenminste.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beeld je in dat het sperma is, gr gr.![]()
Kwark is lekker joh, vooral die griekse kwarkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat smaakt nog 100x beter. Kwark![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
http://acidcow.com/pics/6(...)te-ever-10-pics.html
deze is met paint
Kwarkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat smaakt nog 100x beter. Kwarkinderdaad
Ja maar die 'bodybuilders' kwark, dus magere (franse) kwark is echt niet te etenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kwark is lekker joh, vooral die griekse kwark![]()
Oh zeg dat danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar die 'bodybuilders' kwark, dus magere (franse) kwark is echt niet te etenVind volle melk ranziger overigens
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
http://acidcow.com/pics/6(...)te-ever-10-pics.html
deze is met paint![]()
En pist hij nou met een harde lul? anders kon het toch sws gewoon zittend?![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar die 'bodybuilders' kwark, dus magere (franse) kwark is echt niet te eten
u mad?Deathlift or Die.![]()
je moet het verhaaltje ook lezen chaiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
En pist hij nou met een harde lul? anders kon het toch sws gewoon zittend?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Geen zin in, ben visueel ingesteld.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef ThaTim het volgende:
[..]
je moet het verhaaltje ook lezen chai![]()
![]()
eventjes laatste alinea voor 1e paintquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik heb in navolging van Jajong ook een skinnyjeans gekochtals we het toch over mijn gayness hebben
Deathlift or Die.![]()
nice ketting etha yoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Actually gewone jeans maar zit zo strak om ass dat je het maar skinnyjeans noemt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb in navolging van Jajong ook een skinnyjeans gekocht
#bigassproblems![]()
Pas maar op dat hij niet scheurt bij je penis.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb in navolging van Jajong ook een skinnyjeans gekochtals we het toch over mijn gayness hebben
![]()
Altijd leuk als pielemuis goed te zien is inderdaad.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
Je moet trouwens geen boner in die broek krijgen #menproblems![]()
Boner krijgen in sweatpants met losse boxer, goede combo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
Je moet trouwens geen boner in die broek krijgen #menproblemsThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Sweatpants zonder boxer gekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Boner krijgen in sweatpants met losse boxer, goede combo.that's what I'm wearing now
Deathlift or Die.![]()
Mannen die overal sweats naartoe dragen alsof het een normale broek isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Boner krijgen in sweatpants met losse boxer, goede combo.![]()
![]()
Da's anders meneer, da's thuis.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sweatpants zonder boxer gekthat's what I'm wearing now
Ik was laatst in sweats naar een bruiloft.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mannen die overal sweats naartoe dragen alsof het een normale broek is
Problem?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ditquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mannen die overal sweats naartoe dragen alsof het een normale broek ismaar bij sommige staat het wel mad sexy
Had meer van je verwacht ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Da's anders meneer, da's thuis.
[..]
Ik was laatst in sweats naar een bruiloft.
Problem?
Zat vroeger wel eens bij een meisje die elke keer met tentamens in zo'n felroze velours trainingsbroek kwamhielp tegen de stress zei ze. Met Uggs eronder
.
dwc zou sowieso raken.![]()
Sta je daar dan met je pakquote:HEEEUUH KIJK MIJ HIP ZIJN.
Ik zit gewoon comfortabel in sweats en tanktop en cap, problem?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kan het me maar moeilijk voorstellen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ditmaar bij sommige staat het wel mad sexy
Heb je eventueel voorbeeldpics?![]()
![]()
Moest even Googlen, maar iddquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:21 schreef JackieBrown het volgende:
Zat vroeger wel eens bij een meisje die elke keer met tentamens in zo'n felroze velours trainingsbroek kwamhielp tegen de stress zei ze. Met Uggs eronder
.
dwc zou sowieso raken..
![]()
Neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Had meer van je verwacht ja.
.
dwc zou sowieso raken.trainingsbroek met uggs. En hoe helpt dat tegen de stress?
Even zoekenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan het me maar moeilijk voorstellen.
Heb je eventueel voorbeeldpics?
Thuis wel, maar kom op CB.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sta je daar dan met je pakHEEEUUH KIJK MIJ HIP ZIJN.
Ik zit gewoon comfortabel in sweats en tanktop en cap, problem?Deathlift or Die.![]()
Je vind het bij etha niet sexy staan? Met die bolle asser die hij heeft moet dat haast welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan het me maar moeilijk voorstellen.
Heb je eventueel voorbeeldpics?![]()
![]()
Wat? Ik snap die hele poespas om bruiloften niet. Heeeuuuh ik ga een pak aantrekken, lekker mooi er uit zien voor één dag hueeeeeh.quote:
Nigger please, bruiloften moeten gewoon casual.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja ik snapte het ook niet. Zal wel bijgeloof zijn want elk tentamen wastie er weer. En aan haar te ruiken waste ze 'm ook echt nooitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neetrainingsbroek met uggs. En hoe helpt dat tegen de stress?
.
Zo'n dikke lange vind ik niet erg boeiend nee. Voetbalbroekjes daarentegenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je vind het bij etha niet sexy staan? Met die bolle asser die hij heeft moet dat haast wel![]()
![]()
Die ene keer dat ik m'n sweat meenam droeg ik alleen dat ding zonder boxer en shirt. Vanzelfsprekend kon ze niet van me afblijven.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je vind het bij etha niet sexy staan? Met die bolle asser die hij heeft moet dat haast welDeathlift or Die.![]()
Wat lul je kneus, je hebt zelfs pics gepost in dat ene topic?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat? Ik snap die hele poespas om bruiloften niet. Heeeuuuh ik ga een pak aantrekken, lekker mooi er uit zien voor één dag hueeeeeh.
Nigger please, bruiloften moeten gewoon casual.If not now, then when.![]()
Je denkt ik draag een zwarte stropdas naar een bruiloft?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat lul je kneus, je hebt zelfs pics gepost in dat ene topic?
quote:
Dey hatin'The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
De sletquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik m'n sweat meenam droeg ik alleen dat ding zonder boxer en shirt. Vanzelfsprekend kon ze niet van me afblijven.![]()
![]()
Die grijze bedoel je?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wie is die beefcake links(rechts op de foto, niet jij, sry)
Broerliefquote:Immer blij.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wel, moet gewoon d'r benen bij elkaar houden gvd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je kan haar geen ongelijkgeven ;-)![]()
Effe dimmen he jijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel, moet gewoon d'r benen bij elkaar houden gvd.![]()
Heb je nou commentaar op mijn gebit of volg ik je gewoon niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zweer het.
[ afbeelding ]
Strong suit is strong.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je (pret)gezicht deed mij denken aan een lachende bever, niet per se de tanden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je nou commentaar op mijn gebit of volg ik je gewoon niet?
If not now, then when.![]()
Maakt niet uit CB, mijn bijnaam was vroeger Haasie vanwege mijn gebit. #jeugdtrauma'sDeathlift or Die.![]()
trainingspak jweetI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Well ha fucking haquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je (pret)gezicht deed mij denken aan een lachende bever, niet per se de tanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen hazentanden dus ik snapte m sowieso niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
Maakt niet uit CB, mijn bijnaam was vroeger Haasie vanwege mijn gebit. #jeugdtrauma'sOh dus nu gaan we kroelen toch? Etha doesn't have to know.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
Mannen in pak is sowieso +10 bonuspuntenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
maar die hazentanden vallen wel mee cbI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ah bahquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja ik snapte het ook niet. Zal wel bijgeloof zijn want elk tentamen wastie er weer. En aan haar te ruiken waste ze 'm ook echt nooit.
[..]
Zo'n dikke lange vind ik niet erg boeiend nee. Voetbalbroekjes daarentegenMuffe zure lucht?
En ik kan gewoon geen pics vindenalleen dit soort, maar dan kijk ik meer naar de buik dan naar de sweats
Voetbalbroekjes ja? Hm..Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Nostalgie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mfw
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb geen hazentanden dus ik snapte m sowieso niet. [ afbeelding ]
[..]
Oh dus nu gaan we kroelen toch? Etha doesn't have to know.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
Mannen in pak is sowieso +10 bonuspunten
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah bahMuffe zure lucht?
En ik kan gewoon geen pics vindenalleen dit soort, maar dan kijk ik meer naar de buik dan naar de sweats
[ afbeelding ]
Voetbalbroekjes ja? Hm..lawd
Alleen kroelen is geen intercourse. Kan gewoon.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Oh dus nu gaan we kroelen toch? Etha doesn't have to know.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
CBtje van de dag was nog niet gepost.
Wat is dezequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
CBtje van de dag was nog niet gepost.
Enige wat wel oke is zijn d'r nagels.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
CBtje van de dag was nog niet gepost.![]()
Gewoon deze hele FB-pagina brah.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:41 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Wel beetje cheerleader effect tho.
https://www.facebook.com/yeahshesquats?fref=tsIf not now, then when.![]()
als iemand die 'eeuwig genot' link van CB nou in z'n sig zetI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
In no way does CB enterprises support or condone the posts of the so called "CBtje van de dag"
This post was made by a team of people with different cultures, ethnicities and religious beliefs.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
I am Jackie Brown and I approve this messagequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef Chocolatebear het volgende:
In no way does CB enterprises support or condone the posts of the so called "CBtje van de dag"
This post was made by a team of people with different cultures, ethnicities and religious beliefs.![]()
Post dan een goed CBtje ipv zo'n ranzige kontquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
CBtje van de dag was nog niet gepost.![]()
![]()
Pics van etha in pak.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I am Jackie Brown and I approve this message
2 december Wacka Flocka Flame.
Ga er enkel heen om de gevechten te zien.
Ik heb geen gehele foto van mij recentelijk in pak helaas.quote:
Wel casual maar is ook niet m'n hele outfit.
Deathlift or Die.![]()
KILL IK WILDE FAPPEN WAAROM DOE JE ZOquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb geen gehele foto van mij recentelijk in pak helaas.
Wel casual maar is ook niet m'n hele outfit. [ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Binnenkort komen de pics van onze bruiloftquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb geen gehele foto van mij recentelijk in pak helaas.
Wel casual maar is ook niet m'n hele outfit. [ afbeelding ]![]()
![]()
Godsammequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Binnenkort komen de pics van onze bruiloft![]()
![]()
we kunne wel appenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KILL IK WILDE FAPPEN WAAROM DOE JE ZOstuur ik je m'n dickpic
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Binnenkort komen de pics van onze bruiloft
Arme Etha.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Binnenkort komen de pics van onze bruiloftIf not now, then when.![]()
Niet deze, hier klopt JB tenminste.quote:
Moest hier een ander picjen komen CBtje?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet deze, hier klopt JB tenminste.
[ afbeelding ]![]()
Nee JBI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
KIJK GOED EN VERGELIJK GODVERDOMMEquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moest hier een ander picjen komen CBtje?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
is het 'n tintje donkerder?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KIJK GOED EN VERGELIJK GODVERDOMME![]()
Zit op mobiel men. Weet ik veel dat je dr 1 tint meer oranje hebt gemaaktquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KIJK GOED EN VERGELIJK GODVERDOMME![]()
Ik heb d'r een tintje jackiebrowner gemaakt ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zit op mobiel men. Weet ik veel dat je dr 1 tint meer oranje hebt gemaakt
Appreciate die effortThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Maar ondertussen zeg je wel dat ik daarop lijk. Dus ik appreciate helemaal niks. Saka saka.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb d'r een tintje jackiebrowner gemaakt ja.
Appreciate die effort![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet deze, hier klopt JB tenminste.
[ afbeelding ]
in mijn sweatpantsThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
begon allemaal met yoloverhalen van stevenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
omg wat een toeval, ik ook.quote:
Zijn we nu bonerbroeders?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Soberzo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
omg wat een toeval, ik ook.
Zijn we nu bonerbroeders?
Zwaardvechten?
Deathlift or Die.![]()
Eerst rectus femoris showen op het strand.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
EurekaThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
MasturbeaThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
wotThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Stier? just saying.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mark my words, met je koe naar de gym wordt de nieuwe in 2013.
[ afbeelding ]* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gadver, gaat 'ie naar het geslachtsdeel kijken. Agrariër.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Fuarkin joocyquote:
Sowieso Kai
[ Bericht 9% gewijzigd door krioro op 01-11-2012 17:55:44 ]full stops and exclamation marks![]()
Mexen is met 2 dobbelstenen waar 21 mex is, kingsen is dat kaartspel waarbij elke kaart een spel/handeling heeft.quote:![]()
Kai zijn filosofie
Okay dat ken ik dan niet mangquote:Op donderdag 1 november 2012 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mexen is met 2 dobbelstenen waar 21 mex is, kingsen is dat kaartspel waarbij elke kaart een spel/handeling heeft.![]()
![]()
Grand Kai van DBZ serieus nemenquote:.
Ik zou zeggen Google de spelregels, verenig je medebazen en je hebt gegarandeerd een geslaagde zuipavondquote:.
![]()
orlyquote:Op donderdag 1 november 2012 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht dat die Kai Greene bedoelde.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht dat die Kai Greene bedoelde.
Busta Rhymes on roids. Kaolo eng, lijkt wel de onderkant van een gepantserd insect
. Die bovenbenen ook
.
![]()
Is ook lelijk man. De enige echte bazen voor mij zijn Arnie en Frank Zane. Oldskool fysieken. Die lui van tegenwoordig zitten teveel aan de HGH.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ [url=http://1.bp.blogspot.com/_mC1TEdZ4gks/TLLaVZz_quI/AAAAAAAANx4/1xrCbdCfyRY/s1600/Kai+Greene+-+02+-+Mr+Olympia+Contest+2010+-+www.Musclebase.Blogspot.com.JPG]afbeelding[/url] ]
Busta Rhymes on roids. Kaolo eng, lijkt wel de onderkant van een gepantserd insect
. Die bovenbenen ook
.
Streef incl. baard.
Stuk beter, maar beetje buiten proporties. Beter deze.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is ook lelijk man. De enige echte bazen voor mij zijn Arnie en Frank Zane. Oldskool fysieken. Die lui van tegenwoordig zitten teveel aan de HGH.
[ afbeelding ]
Streef incl. baard.![]()
![]()
Dat is inderdaad redelijk normaal en natty haalbaar. Ik ga zelf wel voor full shreddedness zoals Lazar Angelov, dat is gewoon epic.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stuk beter, maar beetje buiten proporties. Beter deze.
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Die foto die jij postte is dan ook wel zo gemaakt dat het er net allemaal wat beter uitspringt, maar dan nog, zonder die shit is het alsnog sick. Baard is ook meesterlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Holy fuck, dat lijkt bijna photoshop ofzo.
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Echt verschrikkelijk die blikquote:Op donderdag 1 november 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Van die mooiboy bedoel je?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk die blikIk zou ze allemaal doen, behalve die Busta Rhymes.
![]()
Kai niet sexy vinden
Skip bijv. naar 0:44 of 2:00 voor leuke stukjes (eik is alles tof)
[ Bericht 0% gewijzigd door krioro op 01-11-2012 19:08:26 ]full stops and exclamation marks![]()
is t ook welquote:Op donderdag 1 november 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 1 november 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van die mooiboy bedoel je?Ik zou ze allemaal doen, behalve die Busta Rhymes.
Ik vind een gespierd lichaam mooi hoor maar die rotkop die ze er vaak van krijgen. Inclusief arrogante smirk
.
Ben volgende week jarig men, bal op t dak!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: