Pas maar op dat hij niet scheurt bij je penis.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb in navolging van Jajong ook een skinnyjeans gekochtals we het toch over mijn gayness hebben
Altijd leuk als pielemuis goed te zien is inderdaad.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
Je moet trouwens geen boner in die broek krijgen #menproblems
Boner krijgen in sweatpants met losse boxer, goede combo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
Je moet trouwens geen boner in die broek krijgen #menproblems
Sweatpants zonder boxer gekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Boner krijgen in sweatpants met losse boxer, goede combo.
Mannen die overal sweats naartoe dragen alsof het een normale broek isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Boner krijgen in sweatpants met losse boxer, goede combo.
Da's anders meneer, da's thuis.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sweatpants zonder boxer gekthat's what I'm wearing now
Ik was laatst in sweats naar een bruiloft.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mannen die overal sweats naartoe dragen alsof het een normale broek is
Ditquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mannen die overal sweats naartoe dragen alsof het een normale broek is
Had meer van je verwacht ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Da's anders meneer, da's thuis.
[..]
Ik was laatst in sweats naar een bruiloft.
Problem?
Sta je daar dan met je pakquote:
Kan het me maar moeilijk voorstellen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ditmaar bij sommige staat het wel mad sexy
Moest even Googlen, maar iddquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:21 schreef JackieBrown het volgende:
Zat vroeger wel eens bij een meisje die elke keer met tentamens in zo'n felroze velours trainingsbroek kwamhielp tegen de stress zei ze. Met Uggs eronder
.
dwc zou sowieso raken.
Neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Had meer van je verwacht ja.
Zat vroeger wel eens bij een meisje die elke keer met tentamens in zo'n felroze velours trainingsbroek kwamhielp tegen de stress zei ze. Met Uggs eronder
.
dwc zou sowieso raken.
Even zoekenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan het me maar moeilijk voorstellen.
Heb je eventueel voorbeeldpics?
Thuis wel, maar kom op CB.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sta je daar dan met je pakHEEEUUH KIJK MIJ HIP ZIJN.
Ik zit gewoon comfortabel in sweats en tanktop en cap, problem?
Je vind het bij etha niet sexy staan? Met die bolle asser die hij heeft moet dat haast welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan het me maar moeilijk voorstellen.
Heb je eventueel voorbeeldpics?
Wat? Ik snap die hele poespas om bruiloften niet. Heeeuuuh ik ga een pak aantrekken, lekker mooi er uit zien voor één dag hueeeeeh.quote:
Ja ik snapte het ook niet. Zal wel bijgeloof zijn want elk tentamen wastie er weer. En aan haar te ruiken waste ze 'm ook echt nooitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neetrainingsbroek met uggs. En hoe helpt dat tegen de stress?
Zo'n dikke lange vind ik niet erg boeiend nee. Voetbalbroekjes daarentegenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je vind het bij etha niet sexy staan? Met die bolle asser die hij heeft moet dat haast wel
Die ene keer dat ik m'n sweat meenam droeg ik alleen dat ding zonder boxer en shirt. Vanzelfsprekend kon ze niet van me afblijven.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je vind het bij etha niet sexy staan? Met die bolle asser die hij heeft moet dat haast wel
Wat lul je kneus, je hebt zelfs pics gepost in dat ene topic?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat? Ik snap die hele poespas om bruiloften niet. Heeeuuuh ik ga een pak aantrekken, lekker mooi er uit zien voor één dag hueeeeeh.
Nigger please, bruiloften moeten gewoon casual.
Je denkt ik draag een zwarte stropdas naar een bruiloft?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat lul je kneus, je hebt zelfs pics gepost in dat ene topic?
quote:
De sletquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik m'n sweat meenam droeg ik alleen dat ding zonder boxer en shirt. Vanzelfsprekend kon ze niet van me afblijven.
Die grijze bedoel je?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wie is die beefcake links(rechts op de foto, niet jij, sry)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |