Dat was van de lsd manquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan ergens op een strand wakker worden zonder dat je weet hoe je er beland bent zeker? No thanks
Hell naw.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Jullie sliepen alle 4 bij elkaar?
Normaal kan ik ook niet dronken gaan liggen want dan gaat mn maag omdraaien en mn hoofd tollen maar dit was echt like patsboem wegquote:
Denk dat ik van coke ook al aardig naar de tering ga heurquote:
Oh vind dat wel fijn eigenlijkquote:
Ik word er juist chill van maar dat word ik van ritalin ook dus grote kans dat ik gewoon adhd heb ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Denk dat ik van coke ook al aardig naar de tering ga heur
Echtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh vind dat wel fijn eigenlijkSlaap heel traag in normaal gesproken, maar dan val ik gewoon gelijk weg
Dus heb niet eens de kans ergens last van te hebben.
en als ik ietsjes gedronken heb lig ik juist heel veel te woelen en ben ik heel onrustig.
jij toch ook met jb ? /? ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Ethanolic het volgende:
Maar wat is met al die meetende Fok!kers?
Jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
EchtAls ik mn ogen dichtdoe voel ik serieus alles om me heen ronddraaien, zo erg dat ik in mn buik het gevoel heb alsof ik in een achtbaan zit
bohh dan word ik echt niet goed.
Ik alleen bij de drank + wiet combo, met genoeg drank en vervolgens een joint waardoor die er fucking hard inknalt. Als ik dan in bed lig idd het achtbaangevoel, als je niet hoefde te kotsen komt dat dan welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
EchtAls ik mn ogen dichtdoe voel ik serieus alles om me heen ronddraaien, zo erg dat ik in mn buik het gevoel heb alsof ik in een achtbaan zit
Ja ik ook bij drank + wietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik alleen bij de drank + wiet combo, met genoeg drank en vervolgens een joint waardoor die er fucking hard inknalt. Als ik dan in bed lig idd het achtbaangevoel, als je niet hoefde te kotsen komt dat dan wel. Ik kijk dan gewoon uitzendinggemist of een film ofzo tot ik normaal in slaap kan vallen
.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik alleen bij de drank + wiet combo, met genoeg drank en vervolgens een joint waardoor die er fucking hard inknalt. Als ik dan in bed lig idd het achtbaangevoel, als je niet hoefde te kotsen komt dat dan wel. Ik kijk dan gewoon uitzendinggemist of een film ofzo tot ik normaal in slaap kan vallen
.
Dat is wel beter dan jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
JaEn ja dat heb ik dus als ik aangeschoten ben, maar wordt er nooit naar van gelukkig.
Oh ja dan is het wel kut.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Of in slaap vallen en kotsend wakker wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb wel eens zo in bed lopen tollen dat ik echt instant moest kotsen, 2x zelfsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja dan is het wel kut.
Ik hoef pas te kotsen als ik al echt van de wereld ben geraakt zo ongeveer.
Laatste keer blowen was met JB overigensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Scherp motherfucker, nieteens bij stilgestaan.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of in slaap vallen en kotsend wakker worden
Oh dat heb ik nog nooit mee hoeven makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of in slaap vallen en kotsend wakker worden
Met chicks blowenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Laatste keer blowen was met JB overigens
Oh ik lag die ene keer dus gewoon stil op mijn rug in bed, moest kotsen en bleef gewoon zo liggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb wel eens zo in bed lopen tollen dat ik echt instant moest kotsen, 2x zelfs. De ene keer heb ik uit m'n slaapkamerraam gekotst (woon 3 hoog) en de andere keer in m'n prullenbakje met draaiding bovenop op m'n bureau
. Verder kots ik bijna nooit hoor, 1x per (half) jaar ofzo
.
Ik welgeteld 3 keerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nog nooit mee hoeven makenthank the lord.
Wij doen het beiden eigenlijk zelden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met chicks blowen. In m'n PP2G tijden smokete ik vaak met een groep chicks, ideaal. Bij hun thuis met 3 à 4 chicks en mezelf
. En ze hebben me leren draaien enzo, echt kaolo sexy
.
Hahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik lag die ene keer dus gewoon stil op mijn rug in bed, moest kotsen en bleef gewoon zo liggen.Had het niet eens echt door, maar toen heeft Mozy me snel op mijn zij gelegd.
Gelukkig was het in een hotel, ghehehe.
Godverquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik welgeteld 3 keershoarma gegeten en veeeel bacardi gedronken, over m'n kussen heen gekotst en vervolgens met m'n hoofd bij het voeteneind gaan liggen. Dan ben ik ook wel echt wastedddd
Never again, die geur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |