Laatste keer blowen was met JB overigensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Scherp motherfucker, nieteens bij stilgestaan.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of in slaap vallen en kotsend wakker worden
Oh dat heb ik nog nooit mee hoeven makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of in slaap vallen en kotsend wakker worden
Met chicks blowenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Laatste keer blowen was met JB overigens
Oh ik lag die ene keer dus gewoon stil op mijn rug in bed, moest kotsen en bleef gewoon zo liggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb wel eens zo in bed lopen tollen dat ik echt instant moest kotsen, 2x zelfs. De ene keer heb ik uit m'n slaapkamerraam gekotst (woon 3 hoog) en de andere keer in m'n prullenbakje met draaiding bovenop op m'n bureau
. Verder kots ik bijna nooit hoor, 1x per (half) jaar ofzo
.
Ik welgeteld 3 keerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nog nooit mee hoeven makenthank the lord.
Wij doen het beiden eigenlijk zelden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met chicks blowen. In m'n PP2G tijden smokete ik vaak met een groep chicks, ideaal. Bij hun thuis met 3 à 4 chicks en mezelf
. En ze hebben me leren draaien enzo, echt kaolo sexy
.
Hahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik lag die ene keer dus gewoon stil op mijn rug in bed, moest kotsen en bleef gewoon zo liggen.Had het niet eens echt door, maar toen heeft Mozy me snel op mijn zij gelegd.
Gelukkig was het in een hotel, ghehehe.
Godverquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik welgeteld 3 keershoarma gegeten en veeeel bacardi gedronken, over m'n kussen heen gekotst en vervolgens met m'n hoofd bij het voeteneind gaan liggen. Dan ben ik ook wel echt wastedddd
Never again, die geur
Ik wilde net zeggen, that smellquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik welgeteld 3 keershoarma gegeten en veeeel bacardi gedronken, over m'n kussen heen gekotst en vervolgens met m'n hoofd bij het voeteneind gaan liggen. Dan ben ik ook wel echt wastedddd
Never again, die geur
Vas, de *insert ernstige ziekte*quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Never again, die geur
Daar kun je dood van gaan, no joke.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik lag die ene keer dus gewoon stil op mijn rug in bed, moest kotsen en bleef gewoon zo liggen.Had het niet eens echt door, maar toen heeft Mozy me snel op mijn zij gelegd.
Gelukkig was het in een hotel, ghehehe.
Haha bahquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, that smell![]()
Ik haat kots.
Ik weet nog dat mijn ex toen hij 25 werd het groots wilde vieren en zei: 'De eerste die gaat kotsen tyf ik het huis uit.'
3x raden wie de enige was die om half 1 's nachts al lag te kotsen en wie dat op mocht ruimen![]()
Ik weet hetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vas, de *insert ernstige ziekte*
Doh.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar kun je dood van gaan, no joke.
Nog nooit gekotst van alcohol of wietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha bahMaar jij hebt vast ook weleens in andermans huis gekotst?
[..]
Ik weet het
Heb je mazzel, hoewel het echt lekker is om alles eruit te gooien als je zo misselijk als de tyfus bentquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nog nooit gekotst van alcohol of wietalleen een keer thuis met opzet omdat ik me toen zo fucking beroerd voelde dat dat het enige was wat hielp
zeker wil iequote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:34 schreef Chai het volgende:
Maar dWc wil jij ook komen als er ooit een tweede meet komt![]()
lkr kotse mt shellyquote:
Moeilijk, moeilijk. Principekwestie. In dubio. Weet het eigenlijk niet. Stof tot nadenken. 50/50. 'Misschien'.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:34 schreef Chai het volgende:
Maar dWc wil jij ook komen als er ooit een tweede meet komt![]()
Lijkt me echt vreselijk, zure alcoholsmaak in je bakkesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je mazzel, hoewel het echt lekker is om alles eruit te gooien als je zo misselijk als de tyfus bent
Ja de nasmaak is niet lekker maar dat gevoel dat de rust weer wederkeerd is in je buikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk, zure alcoholsmaak in je bakkes
De volgende ochtend met je enorm brakke hoofd nogsteeds de sterke drank van de vorige avond proeven, ondanks tandenpoetsen. Da's pas smerigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Komt dat door mijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk. Principekwestie. In dubio. Weet het eigenlijk niet. Stof tot nadenken. 50/50. 'Misschien'.
En van die brokjes in je neusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En van die brokjes in je neus
Oke thanks voor de inwendige erectie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jaquote:
Hoe kots jij echt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Daarom moet je ook nooit je mond dichthouden want het komt er toch wel uitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb weleens met buikgriep gehad dat het met zoveel vaart kwam dat het uit allebei mijn neusgaten en mond kwamquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom moet je ook nooit je mond dichthouden want het komt er toch wel uit![]()
herkenbaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ah, toch herkenning.quote:
Jawel johquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
Hebben jullie dat niet?? WtfIk dacht dat dat erbij hoorde.
Awww bahquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha, doet me denken aan een mattie van me ooit in de gymzaal op de middelbare.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
maar alleen als het uit het niets naarboven komtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ah, toch herkenning.
Zo smerig, vooral als je erna in slaap valt en de volgende ochtend nog zo'n zuur brokje per ongeluk doorslikt ofzo als je je neus ophaalt![]()
Lol zijn penis zat rond zijn ballen gekruld en tikte daar smegma af?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, doet me denken aan een mattie van me ooit in de gymzaal op de middelbare.
"Hebben jullie ook wel eens zo'n smeer onder je balzak zitten"
....
....
"Eh, nee?"
Haha ik roep meestal tegen degene in de buurt dat ze iets moeten halenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel johVooral omdat ik altijd probeer de wc toch te halen en m'n mond dichtknijp
Whyyyyyyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol zijn penis zat rond zijn ballen gekruld en tikte daar smegma af?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
....
....
"Eh, nee?"
inb4 opmerkingen die nu gaan komenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha ik roep meestal tegen degene in de buurt dat ze iets moeten halen. Ik kan het niet tegenhouden en ook niet opwekken door vingers in m'n keel ofzo, heb die reflex niet.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
....
....
"Eh, nee?"
PRAISE THE LORD FOR THIS BEAUTIFUL WORLDquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha ik roep meestal tegen degene in de buurt dat ze iets moeten halen. Ik kan het niet tegenhouden en ook niet opwekken door vingers in m'n keel ofzo, heb die reflex niet.
Oh god de MI'squote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar wat moet het anders zijn? heb liever dat dan ontlasting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |