Wel, moet gewoon d'r benen bij elkaar houden gvd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je kan haar geen ongelijkgeven ;-)
Effe dimmen he jijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel, moet gewoon d'r benen bij elkaar houden gvd.
Heb je nou commentaar op mijn gebit of volg ik je gewoon niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zweer het.
[ afbeelding ]
Strong suit is strong.
Je (pret)gezicht deed mij denken aan een lachende bever, niet per se de tanden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je nou commentaar op mijn gebit of volg ik je gewoon niet?
Well ha fucking haquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je (pret)gezicht deed mij denken aan een lachende bever, niet per se de tanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen hazentanden dus ik snapte m sowieso niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
Maakt niet uit CB, mijn bijnaam was vroeger Haasie vanwege mijn gebit. #jeugdtrauma'sOh dus nu gaan we kroelen toch? Etha doesn't have to know.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
Mannen in pak is sowieso +10 bonuspuntenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ah bahquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja ik snapte het ook niet. Zal wel bijgeloof zijn want elk tentamen wastie er weer. En aan haar te ruiken waste ze 'm ook echt nooit.
[..]
Zo'n dikke lange vind ik niet erg boeiend nee. Voetbalbroekjes daarentegen
Nostalgie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mfw
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb geen hazentanden dus ik snapte m sowieso niet. [ afbeelding ]
[..]
Oh dus nu gaan we kroelen toch? Etha doesn't have to know.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
Mannen in pak is sowieso +10 bonuspunten
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah bahMuffe zure lucht?
En ik kan gewoon geen pics vindenalleen dit soort, maar dan kijk ik meer naar de buik dan naar de sweats
[ afbeelding ]
Voetbalbroekjes ja? Hm..
Alleen kroelen is geen intercourse. Kan gewoon.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Oh dus nu gaan we kroelen toch? Etha doesn't have to know.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
CBtje van de dag was nog niet gepost.
Wat is dezequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Enige wat wel oke is zijn d'r nagels.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon deze hele FB-pagina brah.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:41 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Wel beetje cheerleader effect tho.
I am Jackie Brown and I approve this messagequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef Chocolatebear het volgende:
In no way does CB enterprises support or condone the posts of the so called "CBtje van de dag"
This post was made by a team of people with different cultures, ethnicities and religious beliefs.
Post dan een goed CBtje ipv zo'n ranzige kontquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |