Gewoon deze hele FB-pagina brah.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:41 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Wel beetje cheerleader effect tho.
I am Jackie Brown and I approve this messagequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef Chocolatebear het volgende:
In no way does CB enterprises support or condone the posts of the so called "CBtje van de dag"
This post was made by a team of people with different cultures, ethnicities and religious beliefs.
Post dan een goed CBtje ipv zo'n ranzige kontquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
CBtje van de dag was nog niet gepost.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I am Jackie Brown and I approve this message
Ik heb geen gehele foto van mij recentelijk in pak helaas.quote:
KILL IK WILDE FAPPEN WAAROM DOE JE ZOquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb geen gehele foto van mij recentelijk in pak helaas.
Wel casual maar is ook niet m'n hele outfit. [ afbeelding ]
Binnenkort komen de pics van onze bruiloftquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb geen gehele foto van mij recentelijk in pak helaas.
Wel casual maar is ook niet m'n hele outfit. [ afbeelding ]
Godsammequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Binnenkort komen de pics van onze bruiloft
we kunne wel appenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KILL IK WILDE FAPPEN WAAROM DOE JE ZO
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Arme Etha.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Niet deze, hier klopt JB tenminste.quote:
Moest hier een ander picjen komen CBtje?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet deze, hier klopt JB tenminste.
[ afbeelding ]
KIJK GOED EN VERGELIJK GODVERDOMMEquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moest hier een ander picjen komen CBtje?
is het 'n tintje donkerder?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KIJK GOED EN VERGELIJK GODVERDOMME
Zit op mobiel men. Weet ik veel dat je dr 1 tint meer oranje hebt gemaaktquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KIJK GOED EN VERGELIJK GODVERDOMME
Ik heb d'r een tintje jackiebrowner gemaakt ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zit op mobiel men. Weet ik veel dat je dr 1 tint meer oranje hebt gemaakt
Maar ondertussen zeg je wel dat ik daarop lijk. Dus ik appreciate helemaal niks. Saka saka.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb d'r een tintje jackiebrowner gemaakt ja.
Appreciate die effort
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet deze, hier klopt JB tenminste.
[ afbeelding ]
quote:
omg wat een toeval, ik ook.quote:
Soberzo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
omg wat een toeval, ik ook.
Zijn we nu bonerbroeders?
Eerst rectus femoris showen op het strand.quote:
Stier? just saying.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mark my words, met je koe naar de gym wordt de nieuwe in 2013.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gadver, gaat 'ie naar het geslachtsdeel kijken. Agrariër.
Fuarkin joocyquote:
Mexen is met 2 dobbelstenen waar 21 mex is, kingsen is dat kaartspel waarbij elke kaart een spel/handeling heeft.quote:
Okay dat ken ik dan niet mangquote:Op donderdag 1 november 2012 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mexen is met 2 dobbelstenen waar 21 mex is, kingsen is dat kaartspel waarbij elke kaart een spel/handeling heeft.
Grand Kai van DBZ serieus nemenquote:
Ik zou zeggen Google de spelregels, verenig je medebazen en je hebt gegarandeerd een geslaagde zuipavondquote:
orlyquote:Op donderdag 1 november 2012 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht dat die Kai Greene bedoelde.
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht dat die Kai Greene bedoelde.
Is ook lelijk man. De enige echte bazen voor mij zijn Arnie en Frank Zane. Oldskool fysieken. Die lui van tegenwoordig zitten teveel aan de HGH.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ [url=http://1.bp.blogspot.com/_mC1TEdZ4gks/TLLaVZz_quI/AAAAAAAANx4/1xrCbdCfyRY/s1600/Kai+Greene+-+02+-+Mr+Olympia+Contest+2010+-+www.Musclebase.Blogspot.com.JPG]afbeelding[/url] ]
Busta Rhymes on roids. Kaolo eng, lijkt wel de onderkant van een gepantserd insect
. Die bovenbenen ook
.
Stuk beter, maar beetje buiten proporties. Beter deze.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is ook lelijk man. De enige echte bazen voor mij zijn Arnie en Frank Zane. Oldskool fysieken. Die lui van tegenwoordig zitten teveel aan de HGH.
[ afbeelding ]
Streef incl. baard.
Dat is inderdaad redelijk normaal en natty haalbaar. Ik ga zelf wel voor full shreddedness zoals Lazar Angelov, dat is gewoon epic.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stuk beter, maar beetje buiten proporties. Beter deze.
[ afbeelding ]
Die foto die jij postte is dan ook wel zo gemaakt dat het er net allemaal wat beter uitspringt, maar dan nog, zonder die shit is het alsnog sick. Baard is ook meesterlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Holy fuck, dat lijkt bijna photoshop ofzo.
[ afbeelding ]
Echt verschrikkelijk die blikquote:Op donderdag 1 november 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van die mooiboy bedoel je?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk die blik
is t ook welquote:Op donderdag 1 november 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 1 november 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van die mooiboy bedoel je?Ik zou ze allemaal doen, behalve die Busta Rhymes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |