Mietje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oke dit gaat te ver, ik zit net m'n kwark te eten.
Dat zegt meer over mij en dat ik totaal geen smaak heb en eigenwaardequote:
Heuj, be nicequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over mij en dat ik totaal geen smaak heb en eigenwaarde
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Mietje.
Mensen die niet meer kunnen eten door MI's
Hallo, je eet die stront toch niet of wel, maar gewoon kwark, waarom zou die ineens anders smaken.
doet me denken aan ditquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zal het wel even afmaken, zo dronken zijn dat je darmen helemaal van streek zijn maar tegelijkertijd ook moet kotsen en bang bent dat het gewoon uit 2 gaten spuit
quote:
nvmquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef ThaTim het volgende:
[..]
doet me denken aan dit
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191&page=1
Beeld je in dat het sperma is, gr gr.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oke dit gaat te ver, ik zit net m'n kwark te eten.
Dat smaakt nog 100x beter. Kwarkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beeld je in dat het sperma is, gr gr.
Sperma wat oud wordt en afkoelt stolt en beetje en wordt eigenlijk net kwark. Als het maar een grote genoege hoeveelheid is tenminste.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beeld je in dat het sperma is, gr gr.
Kwark is lekker joh, vooral die griekse kwarkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat smaakt nog 100x beter. Kwark
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
http://acidcow.com/pics/6(...)te-ever-10-pics.html
deze is met paint
Kwarkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat smaakt nog 100x beter. Kwark
Ja maar die 'bodybuilders' kwark, dus magere (franse) kwark is echt niet te etenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kwark is lekker joh, vooral die griekse kwark
Oh zeg dat danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar die 'bodybuilders' kwark, dus magere (franse) kwark is echt niet te eten
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
http://acidcow.com/pics/6(...)te-ever-10-pics.html
deze is met paint
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar die 'bodybuilders' kwark, dus magere (franse) kwark is echt niet te eten
je moet het verhaaltje ook lezen chaiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
En pist hij nou met een harde lul? anders kon het toch sws gewoon zittend?
Geen zin in, ben visueel ingesteld.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef ThaTim het volgende:
[..]
je moet het verhaaltje ook lezen chai
eventjes laatste alinea voor 1e paintquote:
Actually gewone jeans maar zit zo strak om ass dat je het maar skinnyjeans noemt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb in navolging van Jajong ook een skinnyjeans gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |