SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
If not now, then when.![]()
Nogmaals omdat het wel baas is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
NO PECS, NO SEX
ROWS FOR THE HOES
CUTS FOR THE SLUTS
CURLS FOR THE GURLS
QUADS FOR THE BROADS
PLANKS FOR THE SKANKS
WIDE BACK GETS HOES IN THE SACK
QUAD SWEEPS THAT MAKE HOES WEEP
REAR DELTS TO MAKE THEM HOES MELT
OBLIQUES THAT GETS HOES IN THE SHEETS
HIGH PROTEIN DISHES GETS YOU PLENTY OF BISHES
STRETCH AND SQUEEZE TO GET HOES ON THERE KNEESIf not now, then when.![]()
Heb je de kuur helemaal afgemaakt? Heb die zooi toen een half jaar geslikt... Kreeg ontzettende droge huid en ogen... Had voor ogen op het einde ook druppels nodig omdat ik anders continue bleef tranen. Huid was ook extreem droog en de puisten bleven bijna de gehele kuur... 3 weken voor het einde van de kuur verdwenen ineens al mijn puisten... Best vaag als je nagaat dat je het een half jaar hebt geslikt. Daarna zijn ze dus nooit meer terug gekomen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:28 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Ik kreeg er een hele droge huid van en uiteindelijk hielp het mij niet echt.
Mijn dokter vond het ook geen enkel probleem, moest alleen aan begin en halverwege de kuur keer bloed laten testen ivm lever en nier functies ofzoiets.. Schijnt opzich wel rotsooi te zijn!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
80 kilo trekken is netjes man! Trekken in stand of trekkend zitten?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:01 schreef 1517 het volgende:
Denk dat het tijd is om funda in de gaten te houden. Miste vandaag een 80kg snatch achter me me dat zorgde er voor dat er nu 4 verschillende buren een officiële klacht hebben uitgebracht bij de verhuurder.
Waar gaat het heen met de wereld.![]()
Even een vraagje. Ik ga vanaf deze week op elke vrijdag/elke tweede vrijdag carb refeeds doen, alleen vraag ik mij af hoeveel carbs meer jullie in een refeed plannen?If not now, then when.![]()
Is zo´n refeed niet alleen van belang als je rond de 10% zit? (daar zit ik dus voorlopig nog niet op haha)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even een vraagje. Ik ga vanaf deze week op elke vrijdag/elke tweede vrijdag carb refeeds doen, alleen vraag ik mij af hoeveel carbs meer jullie in een refeed plannen?![]()
Wat ik vernomen heb is dat hoe dichter bij de nul hoe meer refeeds je moet inplannen. Op een gegeven moment deed zo'n gast 3 refeeds per week (rond de 6%). Op dit moment is één of twee refeeds per twee weken voldoende voor mij. Ik weet alleen niet in welke richting qua carbs ik moet zitten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Is zo´n refeed niet alleen van belang als je rond de 10% zit? (daar zit ik dus voorlopig nog niet op haha)If not now, then when.![]()
Hmm good to know. Thanksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ik vernomen heb is dat hoe dichter bij de nul hoe meer refeeds je moet inplannen. Op een gegeven moment deed zo'n gast 3 refeeds per week (rond de 6%). Op dit moment is één of twee refeeds per twee weken voldoende voor mij. Ik weet alleen niet in welke richting qua carbs ik moet zitten.![]()
![]()
Nu ik massa aan het opbouwen ben eet ik nu wel wat meer, een soms een snack zoals een hamburger of chinees.
Uiteraard zijn de trainingen toegenomen.
Deadlifts, squats, pullups, bankdrukken, military press, dips, dat soort dingen voor 2 uur per dag.
En wordt alleen maar lichter en sterkerStuk sterker. alle Abs komen nu goed door, dus kan de calorieën iets opvoeren.
87 kilo... BP max nu 130 (1 rep), Deadlift 120 kilo repje of 6,7
(Liep 3 weken geleden nog in het Gips, deadlift en squats klimmen nog in gewicht)![]()
Hoe kan je nou meer Bankdrukken dan deadliftenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef ZetaOS het volgende:
Nu ik massa aan het opbouwen ben eet ik nu wel wat meer, een soms een snack zoals een hamburger of chinees.
Uiteraard zijn de trainingen toegenomen.
Deadlifts, squats, pullups, bankdrukken, military press, dips, dat soort dingen voor 2 uur per dag.
En wordt alleen maar lichter en sterkerStuk sterker. alle Abs komen nu goed door, dus kan de calorieën iets opvoeren.
87 kilo... BP max nu 130 (1 rep), Deadlift 120 kilo repje of 6,7
(Liep 3 weken geleden nog in het Gips, deadlift en squats klimmen nog in gewicht)![]()
![]()
Ik lurk hier al een tijdje.
Laatste tijd ook wel weer aardig bezig,
Goed ervoor zorgen dat ik boven onderhoud zit.
deadlift vandaag 2x130 en ging nog best easy. Volgende week gewoon weer meer erop gooien.
![]()
Je moet ook 5 reps doen en niet 2quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:53 schreef Thom90 het volgende:
Ik lurk hier al een tijdje.
Laatste tijd ook wel weer aardig bezig,
Goed ervoor zorgen dat ik boven onderhoud zit.
deadlift vandaag 2x130 en ging nog best easy. Volgende week gewoon weer meer erop gooien.
![]()
Oke pizzaupdate. Ding smaakte als een malle. Nu wil het geval dat ik de afterfoto vergeten ben te maken en hij op is, dus vandaar de volgende situatieschets:
Hij was bruiner dan foto 1.
Voor de mensen zonder inlevingsvermogen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker van plan om vaker pizza te maken, macro's zijn helemaal niet zo beroerd.
Alleen de bodem was een zwakke schakel (=kant en klare), denk dat het nog beter zou zijn als ik deze zelf maak. Volgende keer maar een poging wagen.BEASTMODE![]()
Ging even maxxen, daarvoor al 8x120, 10x100 en 10x90quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet ook 5 reps doen en niet 2![]()
Domme beta kneus, denk je nou echt dat ik letterlijk Deadlifts, squats, pullups, bankdrukken, military press, dips, en dat soort dingen voor 2 uur per dag doen allemaal in 1 training doe!?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe kan je nou meer Bankdrukken dan deadliften
Ga maar snel een paar topic overslaan voor het Gênant voor je gaat worden.![]()
Jaloers op je BPquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Domme beta kneus, denk je nou echt dat ik letterlijk Deadlifts, squats, pullups, bankdrukken, military press, dips, en dat soort dingen voor 2 uur per dag doen allemaal in 1 training doe!?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Domme beta kneus, denk je nou echt dat ik letterlijk Deadlifts, squats, pullups, bankdrukken, military press, dips, en dat soort dingen voor 2 uur per dag doen allemaal in 1 training doe!?
Ga maar snel een paar topic overslaan voor het Gênant voor je gaat worden.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Tevens...
╔══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no man ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╝Of toch du vader?![]()
Mag hopen die 1 of ander platform gemaakt heeft anders hebben de onderburen wel meer te klagen dan alleen geluid.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
80 kilo trekken is netjes man! Trekken in stand of trekkend zitten?![]()
Is wel moeilijk om in één keer goed uit te voeren. Je kan best beginnen met de overhead squat. Als je die goed diep kan zou je een snatch kunnen proberen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:08 schreef SunTzu het volgende:
Hmm nog nooit een snatch gedaan, binnenkort maar eens doen dan.![]()
Ok thnx voor de tip, heb net ook even een how to video gekeken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Is wel moeilijk om in één keer goed uit te voeren. Je kan best beginnen met de overhead squat. Als je die goed diep kan zou je een snatch kunnen proberen.![]()
Heeft iemand Strong geprobeerd?
Ik neem aan dat het niet werkt voor mij (zoals alle andere PWO's die ik geprobeerd heb), op forum.dutchbodybuilding.com word het zoals gewoonlijk in ieder geval weer flink gehyped.![]()
![]()
"met Strong zullen je spieren werkelijk uit elkaar knallen!" Fucking knallende biceps zoals Gregg Valentino.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef Nic1 het volgende:
Ik neem aan dat het niet werkt voor mij (zoals alle andere PWO's die ik geprobeerd heb), op forum.dutchbodybuilding.com word het zoals gewoonlijk in ieder geval weer flink gehyped.If not now, then when.![]()
Nonsens allemaal. Geen van die zooi maakt je groter of sterker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
"met Strong zullen je spieren werkelijk uit elkaar knallen!" Fucking knallende biceps zoals Gregg Valentino.![]()
![]()
No shit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nonsens allemaal. Geen van die zooi maakt je groter of sterker.Ik snap ook niet dat er zoveel mensen zijn die het wel geloven.
Mensen willen het geloven. Alles is beter dan je reet er af moeten werken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No shit.Ik snap ook niet dat er zoveel mensen zijn die het wel geloven.
![]()
![]()
Er zit creatine in, dus als je dat nog niet gebruikt zul je zeker wel krachtgains maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef Nic1 het volgende:
Ik neem aan dat het niet werkt voor mij (zoals alle andere PWO's die ik geprobeerd heb), op forum.dutchbodybuilding.com word het zoals gewoonlijk in ieder geval weer flink gehyped.Soukidan op je oogbal.![]()
Dacht ik al, maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nonsens allemaal. Geen van die zooi maakt je groter of sterker.Zoals Noxipro/Jack3d bij sommigen ook wel scheen te werken (maar niet bij mij).
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
"met Strong zullen je spieren werkelijk uit elkaar knallen!" Fucking knallende biceps zoals Gregg Valentino..
Dit is de reden waarom ik een haat/liefde-verhouding heb met B&F. Tenenkrommende omschrijvingen
BEASTMODE![]()
Niet alleen bij B&F hoor. Ik heb letterlijk een keer bij een supplement dat XXL verkocht iets gelezen in de trant van "Door middel van dit supplement wordt het vet omgezet naar spier".quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..].
Dit is de reden waarom ik een haat/liefde-verhouding heb met B&F. Tenenkrommende omschrijvingen
Doe mij die een doosquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet alleen bij B&F hoor. Ik heb letterlijk een keer bij een supplement dat XXL verkocht iets gelezen in de trant van "Door middel van dit supplement wordt het vet omgezet naar spier".
Het grootste nadeel aan Die Schreeuwende Amerikaanse Manier Van Adverteren Is nogwel dat je er niet gauw naar toe zou gaan voor advies m.b.t. supplementatie omdat hun een glas water nog zo weten te omschrijven als de ultieme Exothermic fatburner voor de snoeiharde abs en shreddedness..BEASTMODE![]()
XXL is wel iets gematigder dan B&F over het algemeen. Maar ze zijn allemaal shit wat dat betreft.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet alleen bij B&F hoor. Ik heb letterlijk een keer bij een supplement dat XXL verkocht iets gelezen in de trant van "Door middel van dit supplement wordt het vet omgezet naar spier".![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Doe mij die een doos
Het grootste nadeel aan Die Schreeuwende Amerikaanse Manier Van Adverteren Is nogwel dat je er niet gauw naar toe zou gaan voor advies m.b.t. supplementatie omdat hun een glas water nog zo weten te omschrijven als de ultieme Exothermic fatburner voor de snoeiharde abs en shreddedness..
Da is inderdaad. Ook zo mooi dit voedingsschema van XXL: http://www.xxlnutrition.n(...)sdieet-3000-kcal-P26True. Imo is XXL ook meer op bodybuilding gericht dan B&F. Maarja, na zo'n product beschrijving besef je pas echt goed hoe nep al die shit is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
XXL is wel iets gematigder dan B&F over het algemeen. Maar ze zijn allemaal shit wat dat betreft.If not now, then when.![]()
Dat schema.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Da is inderdaad. Ook zo mooi dit voedingsschema van XXL: http://www.xxlnutrition.n(...)sdieet-3000-kcal-P26
[..]
True. Imo is XXL ook meer op bodybuilding gericht dan B&F. Maarja, na zo'n product beschrijving besef je pas echt goed hoe nep al die shit is.3000 kcal en 16 gram vetten.
![]()
Het meest zorgelijke is eigenlijk dat mensen daadwerkelijk denken dat het een goed schema is en dus al die supps kopen.quote:Opwoensdag 31 oktober 2012 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat schema.3000 kcal en 16 gram vetten.
Toch is het eten het meest lastige van deze sport. Motivatie voor trainen heb ik altijd. Ben een iron junkie. Maar voldoende eten is echt veel moeilijker. En ik ben best groot dus moet heel veel eten :/![]()
Haha dat had ik inderdaad nog niet eens gezien. Succes met je gecrashte hormoon goals van 2013.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Of toch du vader?![]()
Inderdaad grappigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vandaag noodgedwongen mijn IF naar de klote. We hebben vanmiddag een wazig evenement met werk. Op zich wel gezellig enzo, maar het is om 14:30 en ik verwacht weinig kwaliteitsvoer op die locatie. Mezelf nu in de ochtend dus maar volstampen met nuttig voer
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Dat lijkt me idd kloppen. Je lichaam signaleert een laag vetpercentage en door middel van o.a. leptine probeert het je verbranding + lichaamsprocessen dusdanig omlaag te schroeven dat je alsnog meer eet dan je verbrandt, ondanks dat je juist bewust minder probeert te eten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ik vernomen heb is dat hoe dichter bij de nul hoe meer refeeds je moet inplannen. Op een gegeven moment deed zo'n gast 3 refeeds per week (rond de 6%). Op dit moment is één of twee refeeds per twee weken voldoende voor mij. Ik weet alleen niet in welke richting qua carbs ik moet zitten.
Door af en toe een refeed of een zeer grote maaltijd ( ! IF heeft doorgaans grote maaltijden ivm kleine feed window) erdoorheen te jassen denkt je lichaam minder dat je in een staat van hongersnood bent.
Mijn persoonlijke ervaring is dat refeeds pas nuttig zijn sub 12-10%, of wanneer je op een plateau zit, maar dat is heel individueel.Confidence through competence![]()
Een refeed is toch vooral op carbs gebaseerd? Je calorieen blijven op onderhoud dacht ik. Tenzij je een refeed doet op je workout dag (aanrader: lekker beuken in de gym)."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Refeed is (minstens) op onderhoud eten en lekker carbs stacken voor zover ik weet ja. Zelf heb ik vanaf het begin gewoon een refeed per week aangehouden, maar dat was ook enigszins om de sanity erin te houden.
Of toch du vader?![]()
Zo zo, grote jongen ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:41 schreef Mithras82 het volgende:
Toch is het eten het meest lastige van deze sport. Motivatie voor trainen heb ik altijd. Ben een iron junkie. Maar voldoende eten is echt veel moeilijker. En ik ben best groot dus moet heel veel eten :/
Vraag het aan je moeder, of ze een boterham extra voor je wil smeren.![]()
Spotten met Zeta valt onder godslastering, dat je het weet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe kan je nou meer Bankdrukken dan deadliften![]()
Nu we het toch over reet hebben;quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mensen willen het geloven. Alles is beter dan je reet er af moeten werken.
![]()
Iets in m'n nek geschoten gisteren. Maar ik kan recht vooruit kijken dus jullie hoeven niks van me te missen.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 07:36 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Iets in m'n nek geschoten gisteren. Maar ik kan recht vooruit kijken dus jullie hoeven niks van me te missen.![]()
![]()
Ik zie 'm bewegen, dus doe maar niet stoer ouwe carebearquote:
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Leesbril nodig? Ik heb een probleem met voldoende eten niet met eten bereiden.quote:Op donderdag 1 november 2012 06:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo zo, grote jongen ?
Vraag het aan je moeder, of ze een boterham extra voor je wil smeren.![]()
Mond open, voer naar binnen, kauwen, slikken. Herhaal.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:36 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Leesbril nodig? Ik heb een probleem met voldoende eten niet met eten bereiden.![]()
maarreh ik vint havermaut fiesquote:Op donderdag 1 november 2012 09:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mond open, voer naar binnen, kauwen, slikken. Herhaal.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2012 09:50:15 ]![]()
hahaquote:Op donderdag 1 november 2012 00:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Haha dat had ik inderdaad nog niet eens gezien. Succes met je gecrashte hormoon goals van 2013.hafurmaud niet met watur dan ga k over me nek!!quote:
en altyd roosvicee door me kwarkie![]()
SPOILER: niet doen wat de fysio zegtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Testosteron doet goed zijn werk hiero! Alpha mannatjes...
..
..![]()
Sinds ik water drink, maak ik de gains van mijn levenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Doe mij die een doos
Het grootste nadeel aan Die Schreeuwende Amerikaanse Manier Van Adverteren Is nogwel dat je er niet gauw naar toe zou gaan voor advies m.b.t. supplementatie omdat hun een glas water nog zo weten te omschrijven als de ultieme Exothermic fatburner voor de snoeiharde abs en shreddedness..
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Kennen jullie het concept 'negatieve calorieen'? Ik had ergens gelezen dat bepaalde voedingsmiddelen meer energie kosten om te verteren, dan dat ze aan calorische waarde bezitten. Zijn met name zaken met veel water en wat vezels. Denk aan selderij en komkommer. Iemand meer inzicht in de waarheid hiervan?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Met best groot bedoel ik een onderhoud van 3800kcal. Dus moet ik redelijk veel eten om op gewicht te blijven en dat vindt ik best lastig. Maar boeiend verder weissman is nogal irriterend.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:55 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
wie is deze buffe boi dan![]()
Dat klopt dat, maar dat hoeft niet altijd negetief te zijn... Heel erg bruin brood valt daar ook onder... Verteerd veel minder snel, maar dat is ook de "kracht" er juist van. Je maag (lees: lichaam) doet er veel langer over om alles te verbranden.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:06 schreef star_gazer het volgende:
Kennen jullie het concept 'negatieve calorieen'? Ik had ergens gelezen dat bepaalde voedingsmiddelen meer energie kosten om te verteren, dan dat ze aan calorische waarde bezitten. Zijn met name zaken met veel water en wat vezels. Denk aan selderij en komkommer. Iemand meer inzicht in de waarheid hiervan?
Aangezien veel mensen dan ook weer zeggen da tje lichaam het beste de hele dag kan doorverbranden moet je je afvragen wat er negatief aan is.
Eet al tijden zo donker mogelijk brood vol met vezels! Bovendien goed voor de schijterij
..
..![]()
Ik had het gisteren op deze manier gedaan, toen ik kip op m'n pizza deed:quote:Op donderdag 1 november 2012 11:36 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe deed je dat microwave kip ookalweer?
BEASTMODE![]()
In het BFFM boek geeft de schrijver een aantal voorbeelden. Ik vind zijn redenering echter krom: hij stelt: 1) je moet berekenen hoeveel cal je moet eten en je daaraan houden. 2) eet vooral asperges want die zijn negatieve cals.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:06 schreef star_gazer het volgende:
Kennen jullie het concept 'negatieve calorieen'? Ik had ergens gelezen dat bepaalde voedingsmiddelen meer energie kosten om te verteren, dan dat ze aan calorische waarde bezitten. Zijn met name zaken met veel water en wat vezels. Denk aan selderij en komkommer. Iemand meer inzicht in de waarheid hiervan?
Wat elkaar tegenspreekt want dan zouden asperges geen nut hebben binnen een dieet want het zorgt ervoor dat je verder van je cal-range komt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Hoe dafuq kan je op zoveel kcal zitten? Ik zit met 190 en 99kg op 2500kcal onderhoudquote:Op donderdag 1 november 2012 11:12 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Met best groot bedoel ik een onderhoud van 3800kcal. Dus moet ik redelijk veel eten om op gewicht te blijven en dat vindt ik best lastig. Maar boeiend verder weissman is nogal irriterend.
Overigens, dag 4 van IF, niet echt een honger gevoel meer![]()
![]()
't ligt er maar helemaal aan wat die 99kg's zijn hequote:Op donderdag 1 november 2012 11:54 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Hoe dafuq kan je op zoveel kcal zitten? Ik zit met 190 en 99kg op 2500kcal onderhoud![]()
En wat je nog meer doet op een dag, hoe efficient je darmen zijn enz enz.
Dat onderhoud van Mithras is echt zo vreemd niet.![]()
Ja klopt heb wel iets van 15kg vet ofzo maar 3800 klinkt moeilijk veel öquote:Op donderdag 1 november 2012 11:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't ligt er maar helemaal aan wat die 99kg's zijn he![]()
Dat onderhoud van Mithras is echt zo vreemd niet.![]()
Weissman do u even lift? Kap eens met die kinderachtige reacties en laat mensen posten wat ze wilen. Waz met jou?If not now, then when.![]()
Opzich te doen, meer ook nog wel. Al is het wel eens zuchten ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:57 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ja klopt heb wel iets van 15kg vet ofzo maar 3800 klinkt moeilijk veel ö
Geen waarde om heel makkelijk met IF te doen i.i.g.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weissman do u even lift? Kap eens met die kinderachtige reacties en laat mensen posten wat ze wilen. Waz met jou?![]()
Misschien ff een paar weken onder curatele van Snakey laten zetten die "niet zo Weissman" ? Als die zo door gaat tenminste.
't is namelijk niet de eerste keer dat er wat van gezegd wordt...
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: