Nonsens allemaal. Geen van die zooi maakt je groter of sterker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
"met Strong zullen je spieren werkelijk uit elkaar knallen!" Fucking knallende biceps zoals Gregg Valentino.
No shit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nonsens allemaal. Geen van die zooi maakt je groter of sterker.
Mensen willen het geloven. Alles is beter dan je reet er af moeten werken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No shit.Ik snap ook niet dat er zoveel mensen zijn die het wel geloven.
Er zit creatine in, dus als je dat nog niet gebruikt zul je zeker wel krachtgains maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef Nic1 het volgende:
Heeft iemand Strong geprobeerd?
Ik neem aan dat het niet werkt voor mij (zoals alle andere PWO's die ik geprobeerd heb), op forum.dutchbodybuilding.com word het zoals gewoonlijk in ieder geval weer flink gehyped.
Dacht ik al, maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nonsens allemaal. Geen van die zooi maakt je groter of sterker.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
"met Strong zullen je spieren werkelijk uit elkaar knallen!" Fucking knallende biceps zoals Gregg Valentino.
Niet alleen bij B&F hoor. Ik heb letterlijk een keer bij een supplement dat XXL verkocht iets gelezen in de trant van "Door middel van dit supplement wordt het vet omgezet naar spier".quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..].
Dit is de reden waarom ik een haat/liefde-verhouding heb met B&F. Tenenkrommende omschrijvingen
Doe mij die een doosquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet alleen bij B&F hoor. Ik heb letterlijk een keer bij een supplement dat XXL verkocht iets gelezen in de trant van "Door middel van dit supplement wordt het vet omgezet naar spier".
XXL is wel iets gematigder dan B&F over het algemeen. Maar ze zijn allemaal shit wat dat betreft.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet alleen bij B&F hoor. Ik heb letterlijk een keer bij een supplement dat XXL verkocht iets gelezen in de trant van "Door middel van dit supplement wordt het vet omgezet naar spier".
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Doe mij die een doos
Het grootste nadeel aan Die Schreeuwende Amerikaanse Manier Van Adverteren Is nogwel dat je er niet gauw naar toe zou gaan voor advies m.b.t. supplementatie omdat hun een glas water nog zo weten te omschrijven als de ultieme Exothermic fatburner voor de snoeiharde abs en shreddedness..
True. Imo is XXL ook meer op bodybuilding gericht dan B&F. Maarja, na zo'n product beschrijving besef je pas echt goed hoe nep al die shit is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
XXL is wel iets gematigder dan B&F over het algemeen. Maar ze zijn allemaal shit wat dat betreft.
Dat schema.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Da is inderdaad. Ook zo mooi dit voedingsschema van XXL: http://www.xxlnutrition.n(...)sdieet-3000-kcal-P26
[..]
True. Imo is XXL ook meer op bodybuilding gericht dan B&F. Maarja, na zo'n product beschrijving besef je pas echt goed hoe nep al die shit is.
Het meest zorgelijke is eigenlijk dat mensen daadwerkelijk denken dat het een goed schema is en dus al die supps kopen.quote:Opwoensdag 31 oktober 2012 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat schema.3000 kcal en 16 gram vetten.
Haha dat had ik inderdaad nog niet eens gezien. Succes met je gecrashte hormoon goals van 2013.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Inderdaad grappigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd kloppen. Je lichaam signaleert een laag vetpercentage en door middel van o.a. leptine probeert het je verbranding + lichaamsprocessen dusdanig omlaag te schroeven dat je alsnog meer eet dan je verbrandt, ondanks dat je juist bewust minder probeert te eten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ik vernomen heb is dat hoe dichter bij de nul hoe meer refeeds je moet inplannen. Op een gegeven moment deed zo'n gast 3 refeeds per week (rond de 6%). Op dit moment is één of twee refeeds per twee weken voldoende voor mij. Ik weet alleen niet in welke richting qua carbs ik moet zitten.
Zo zo, grote jongen ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:41 schreef Mithras82 het volgende:
Toch is het eten het meest lastige van deze sport. Motivatie voor trainen heb ik altijd. Ben een iron junkie. Maar voldoende eten is echt veel moeilijker. En ik ben best groot dus moet heel veel eten :/
Spotten met Zeta valt onder godslastering, dat je het weet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe kan je nou meer Bankdrukken dan deadliften
Nu we het toch over reet hebben;quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mensen willen het geloven. Alles is beter dan je reet er af moeten werken.
quote:Op donderdag 1 november 2012 07:36 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Iets in m'n nek geschoten gisteren. Maar ik kan recht vooruit kijken dus jullie hoeven niks van me te missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |