Het meest zorgelijke is eigenlijk dat mensen daadwerkelijk denken dat het een goed schema is en dus al die supps kopen.quote:Opwoensdag 31 oktober 2012 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat schema.3000 kcal en 16 gram vetten.
Haha dat had ik inderdaad nog niet eens gezien. Succes met je gecrashte hormoon goals van 2013.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Inderdaad grappigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd kloppen. Je lichaam signaleert een laag vetpercentage en door middel van o.a. leptine probeert het je verbranding + lichaamsprocessen dusdanig omlaag te schroeven dat je alsnog meer eet dan je verbrandt, ondanks dat je juist bewust minder probeert te eten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ik vernomen heb is dat hoe dichter bij de nul hoe meer refeeds je moet inplannen. Op een gegeven moment deed zo'n gast 3 refeeds per week (rond de 6%). Op dit moment is één of twee refeeds per twee weken voldoende voor mij. Ik weet alleen niet in welke richting qua carbs ik moet zitten.
Zo zo, grote jongen ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:41 schreef Mithras82 het volgende:
Toch is het eten het meest lastige van deze sport. Motivatie voor trainen heb ik altijd. Ben een iron junkie. Maar voldoende eten is echt veel moeilijker. En ik ben best groot dus moet heel veel eten :/
Spotten met Zeta valt onder godslastering, dat je het weet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe kan je nou meer Bankdrukken dan deadliften
Nu we het toch over reet hebben;quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mensen willen het geloven. Alles is beter dan je reet er af moeten werken.
quote:Op donderdag 1 november 2012 07:36 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Iets in m'n nek geschoten gisteren. Maar ik kan recht vooruit kijken dus jullie hoeven niks van me te missen.
Ik zie 'm bewegen, dus doe maar niet stoer ouwe carebearquote:
Leesbril nodig? Ik heb een probleem met voldoende eten niet met eten bereiden.quote:Op donderdag 1 november 2012 06:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo zo, grote jongen ?
Vraag het aan je moeder, of ze een boterham extra voor je wil smeren.
Mond open, voer naar binnen, kauwen, slikken. Herhaal.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:36 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Leesbril nodig? Ik heb een probleem met voldoende eten niet met eten bereiden.
maarreh ik vint havermaut fiesquote:Op donderdag 1 november 2012 09:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mond open, voer naar binnen, kauwen, slikken. Herhaal.
hahaquote:Op donderdag 1 november 2012 00:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Haha dat had ik inderdaad nog niet eens gezien. Succes met je gecrashte hormoon goals van 2013.
hafurmaud niet met watur dan ga k over me nek!!quote:
SPOILER: niet doen wat de fysio zegtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Sinds ik water drink, maak ik de gains van mijn levenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Doe mij die een doos
Het grootste nadeel aan Die Schreeuwende Amerikaanse Manier Van Adverteren Is nogwel dat je er niet gauw naar toe zou gaan voor advies m.b.t. supplementatie omdat hun een glas water nog zo weten te omschrijven als de ultieme Exothermic fatburner voor de snoeiharde abs en shreddedness..
Met best groot bedoel ik een onderhoud van 3800kcal. Dus moet ik redelijk veel eten om op gewicht te blijven en dat vindt ik best lastig. Maar boeiend verder weissman is nogal irriterend.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:55 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
wie is deze buffe boi dan
Dat klopt dat, maar dat hoeft niet altijd negetief te zijn... Heel erg bruin brood valt daar ook onder... Verteerd veel minder snel, maar dat is ook de "kracht" er juist van. Je maag (lees: lichaam) doet er veel langer over om alles te verbranden.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:06 schreef star_gazer het volgende:
Kennen jullie het concept 'negatieve calorieen'? Ik had ergens gelezen dat bepaalde voedingsmiddelen meer energie kosten om te verteren, dan dat ze aan calorische waarde bezitten. Zijn met name zaken met veel water en wat vezels. Denk aan selderij en komkommer. Iemand meer inzicht in de waarheid hiervan?
Ik had het gisteren op deze manier gedaan, toen ik kip op m'n pizza deed:quote:Op donderdag 1 november 2012 11:36 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe deed je dat microwave kip ookalweer?
In het BFFM boek geeft de schrijver een aantal voorbeelden. Ik vind zijn redenering echter krom: hij stelt: 1) je moet berekenen hoeveel cal je moet eten en je daaraan houden. 2) eet vooral asperges want die zijn negatieve cals.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:06 schreef star_gazer het volgende:
Kennen jullie het concept 'negatieve calorieen'? Ik had ergens gelezen dat bepaalde voedingsmiddelen meer energie kosten om te verteren, dan dat ze aan calorische waarde bezitten. Zijn met name zaken met veel water en wat vezels. Denk aan selderij en komkommer. Iemand meer inzicht in de waarheid hiervan?
Hoe dafuq kan je op zoveel kcal zitten? Ik zit met 190 en 99kg op 2500kcal onderhoudquote:Op donderdag 1 november 2012 11:12 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Met best groot bedoel ik een onderhoud van 3800kcal. Dus moet ik redelijk veel eten om op gewicht te blijven en dat vindt ik best lastig. Maar boeiend verder weissman is nogal irriterend.
't ligt er maar helemaal aan wat die 99kg's zijn hequote:Op donderdag 1 november 2012 11:54 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Hoe dafuq kan je op zoveel kcal zitten? Ik zit met 190 en 99kg op 2500kcal onderhoud
Ja klopt heb wel iets van 15kg vet ofzo maar 3800 klinkt moeilijk veel öquote:Op donderdag 1 november 2012 11:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't ligt er maar helemaal aan wat die 99kg's zijn he![]()
Dat onderhoud van Mithras is echt zo vreemd niet.
Opzich te doen, meer ook nog wel. Al is het wel eens zuchten ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:57 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ja klopt heb wel iets van 15kg vet ofzo maar 3800 klinkt moeilijk veel ö
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |