Jij mag het in drie foto's doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef Oognip het volgende:
Ik wilde m'n kittens op een bepaalde manier leggen maar dan heb ik nog maar 1 Fdan nog even wat voor de andere F verzinnen...
Ga samen met je vriend in de andere lettervormen liggen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef Oognip het volgende:
Ik wilde m'n kittens op een bepaalde manier leggen maar dan heb ik nog maar 1 Fdan nog even wat voor de andere F verzinnen...
Kom jij dan de foto maken?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga samen met je vriend in de andere lettervormen liggen!
Ik ben nu al benieuwd!
Je hebt nog evenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef Levolution het volgende:
Ik heb ook een idee, maar ook een beetje lastige uitvoering.
Leuke wedstrijd in ieder geval!
Die wortelsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:52 schreef Oognip het volgende:
Poging 1
[ afbeelding ]
hopelijk is de eerste F duidelijk genoeg![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:52 schreef Oognip het volgende:
Poging 1
[ afbeelding ]
En past zo goed , de flora van F&Fquote:
Ik vind hem helemaal tofquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:52 schreef Oognip het volgende:
Poging 1
[ afbeelding ]
Over wortels gesprokenquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Over wortels gesproken
de eerste poging was ik het '&'teken vergeten en waren de wortels verplaatst
[ afbeelding ]
Ga zo door; ze worden steeds beterquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Over wortels gesproken
[ afbeelding ]
+1quote:
[..]
Over wortels gesproken
[ afbeelding ]
hoe wil je een slang in de vorm "F" krijgen?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:27 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb 3 boa constrictors van 2.5 meter per stuk, mag ik die ook in de vorm van de letter F&F leggen, of moet dit persé met wortels of papier ?
Een stukje van de staart af halen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
hoe wil je een slang in de vorm "F" krijgen?
Als ie lang genoeg is lukt het wel:quote:Op donderdag 1 november 2012 16:01 schreef Studeur het volgende:
hoe wil je een slang in de vorm "F" krijgen?
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:27 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb 3 boa constrictors van 2.5 meter per stuk, mag ik die ook in de vorm van de letter F&F leggen, of moet dit persé met wortels of papier ?
Ik dacht dat je 3 boa sjaals bedoeldequote:Op donderdag 1 november 2012 15:27 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Over wortels gesproken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 3 boa sjaals bedoeldeBen blij dat ik mijn reactie niet geplaatst heb toen ik je post las
Sluikreclame voor Whiskas!quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:28 schreef MissBliss het volgende:
Nou, dit is het beste wat ik ervan kon maken
[ afbeelding ]
Precies mijn ideequote:Op vrijdag 2 november 2012 12:28 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Gewone brokjes waren niet goed genoeg, er moesten weer snoepjes aan te pas komen..quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sluikreclame voor Whiskas!
Grapje, deze is erg leuk.
Het verbaasde me al dat niemand het nog gedaan hadquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Precies mijn idee
* zich de moeite van het mozaïeken met brokjes weer kan besparen
Nu zie ik het!quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gewone brokjes waren niet goed genoeg, er moesten weer snoepjes aan te pas komen..
Yep, ordinaire brokjes doet ie geen moeite voor hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu zie ik het!Net bij het poezelmondje ligt er nog eentje.
Ik vond het nogal een klus met 7 kapers op de kust, dus het vereist hier wat voorbereiding; een mooi klusje voor morgenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:39 schreef MissBliss het volgende:
Het verbaasde me al dat niemand het nog gedaan had
Je huisdieren ook?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:25 schreef Bozepiemel het volgende:
Geweldig dit!
Jammer dat ik niet mee kan doen, ik hecht veel waarde aan privacy.
Boewhahahahahaquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:35 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Het was heel veel werk en de bedoeling was om beide hondjes op de foto te zetten maar Bob wilde niet. Phoebe vindt altijd alles goed
O geweldig gedaan Maesquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:35 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Het was heel veel werk en de bedoeling was om beide hondjes op de foto te zetten maar Bob wilde niet. Phoebe vindt altijd alles goed
Hoe kom ik daar nog overheen, die blik maakt het ook helemaal af, hilarisch!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:35 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:28 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2012 17:08 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh my dat hondjegeniaal!
Mijn bijdrage:
Doortje
[ afbeelding ]
En Noortje
[ afbeelding ]
wilden ook graag mee doen!
Foto van allebei tegelijk werd een onduidelijke zwarte massadus dan maar apart
Hm als er toch 3 mogen, dan deze 'mislukte' ook nog maar.. dat bekkie![]()
[ afbeelding ]
Ik moet nog even iets aanschaffen voordat ik mijn plan kan uitwerkenquote:
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 4 november 2012 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet nog even iets aanschaffen voordat ik mijn plan kan uitwerken
(Ik doe buiten mededinging mee hoor, gewoon voor de leuk)
Wat vreselijk leuk verzonnen, met de paprika'squote:Op zondag 4 november 2012 17:08 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh my dat hondjegeniaal!
Mijn bijdrage:
Doortje
[ afbeelding ]
En Noortje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op zondag 4 november 2012 17:08 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh my dat hondjegeniaal!
Mijn bijdrage:
Doortje
[ afbeelding ]
En Noortje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2012 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Onslow was ook zeer enthousiast en wilde graag meedoen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:43 schreef de_Paans het volgende:
Schitterend idee met die cavia's.
Peerke en Koosje houden het F&F fora graag bij op hun smartphone, hoop dat F&F voldoende naar voren komt op deze foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hoe zit het met B&B en F&F? Ik heb ze nog niet gezienquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:57 schreef Greys het volgende:
Nog ruim een week om mee te doen!
Het is toch rotweer, dus mooi de tijd dit weekend om iets leuks te bedenken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus toch maar teruggegrepen op vertrouwde printer en papier voor de niet-creatieve mens. Omdat ik Greys had beloofd iets in te sturen.![]()
Mijn katten zijn zo blij met F&F![]()
Nummer drie moest er al helemaal niks van weten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zul je net hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:46 schreef ElisaB het volgende:
Heb ik net 8 poezen in de juiste vorm gelegd (die & was nog best lastig; sorry Pluim), moet er eentje niesen
KuchKlittenbandKuchquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:46 schreef ElisaB het volgende:
Heb ik net 8 poezen in de juiste vorm gelegd (die & was nog best lastig; sorry Pluim), moet er eentje niesen
Als je nou een F&F timmert (je hebt vast nog wel hout over van je ren) dan kun je ze daarin vastspijkerenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:46 schreef ElisaB het volgende:
Dat bewaar ik voor het kerststalletjequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je nou een F&F timmert (je hebt vast nog wel hout over van je ren) dan kun je ze daarin vastspijkeren
quote:
Moet je effe naar Artisquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:04 schreef Barbaaf het volgende:
Ik wou dat ik een ijsbeer had. Die hebben een zwarte huid en dan met de tondeuse daarin F&F uitscheren
Als ik je een ijsbeer geef, ga jij dan scherenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:04 schreef Barbaaf het volgende:
Ik wou dat ik een ijsbeer had. Die hebben een zwarte huid en dan met de tondeuse daarin F&F uitscheren
Klopt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
Makkelijkst poserende huisdier ever
Met naaldquote:
Ik zat eerst van WAUW!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:41 schreef Levolution het volgende:
Ik doe ook maar mee.
[ afbeelding ]
Aanvankelijk had ik een heel goed idee met mijn mieren, maar helaas zijn die in winterslaap.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met naalddan had ik m'n opgezette krokodil of cobra ook wel kunnen gebruiken
Nu maar gewoon één van onze luie poezen:
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zat eerst van WAUW!En toen zag ik de naald.
![]()
Mooie foto though.
Je mierenfoto-idee klinkt wel heel erg tof! (maar ik zou ze er niet voor wakker makenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Bedankt.
Tja helaas, ik wilde eerst het volgende doen: F&F schrijven met suikerwater en dan gaan mijn mieren er massaal omheen zitten drinken zodat ze zelf ook die letters vormen. Dat zou iets moeilijker zijn, maar zoals ik al zei zijn mijn mieren in winterslaap.
Ik wilde anders ook wel een niet-slapende mier iets laten dragen met F&F erop, maar ik heb alleen een mobieltje dus zonder macrolens gaat dat niet lukken.
Verder had ik natuurlijk nog een kattenfoto of een parkietenfoto kunnen schieten. Of een vleesetende plantenfoto (hé, die horen toch ook bij F&F?!).
Deze moet winnen.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef Candaasje het volgende:
Ok, nou, hier is mijn inzending dan. Het liep iets anders dan gepland![]()
Ik had bedacht dat het al héél wat zou zijn als Diva naast het kraampje zou gaan zitten....maar ik was nog bezig met de spulletjes pakken en neerzetten, en Diva duikt met volle overtuiging het kraampje in, op weg naar het biks (waarvan ik dacht dat het wel even veilig lag, want zo'n kraampje zou wel raar en eng zijn enzo.......)
Het karton hield het allemaal niet zo heel goed (*hop* konijn er vol op..) maar 't is nu wel een echt marktkoopkonijn!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef Candaasje het volgende:
Ik had bedacht dat het al héél wat zou zijn als Diva naast het kraampje zou gaan zitten....maar ik was nog bezig met de spulletjes pakken en neerzetten, en Diva duikt met volle overtuiging het kraampje in, op weg naar het biks (waarvan ik dacht dat het wel even veilig lag, want zo'n kraampje zou wel raar en eng zijn enzo.......)
Het karton hield het allemaal niet zo heel goed (*hop* konijn er vol op..) maar 't is nu wel een echt marktkoopkonijn!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
Het duurde een uur voordat hij het aan wilde pakken
Normaal is hij niet van papiertjes weg te slaan, maar de flits was misschien een beetje eng
[ afbeelding ]
Die is geweldig!quote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]
Awesome!quote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoorde net van deze actiequote:Op donderdag 15 november 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Fack, ik heb vandaag ook nog een vlinder op mijn vinger gehad maar nooit aan deze actie gedacht. Dommerd ben ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Memento-Mori op 15-11-2012 01:35:25 ]
Een echte Whizzkat! En wees gerust, eenmaal een lekker plekje gevonden - zeker bij de pc - moet je ze er vaak met gepast geweld afvegen, wil je nog zelf kunnen typen. (Om 2 min. later weer hetzelfde te mogen doen).quote:Op woensdag 14 november 2012 23:46 schreef Waterweg het volgende:
ondertussen een paar honderd euro uitgegeven aan hangmandjes, ligkussens en klimdingen..maar een paar facturen liggen natuurlijk het allerlekkerst!
ik was natuurlijk te laat voor de goede setting met f&f, maar dit gaat vast de komende dagen nog een keer lukken!
[ afbeelding ]
(is overigens Yeti, van Cat_Tank, F&F / 2 kittens (10mnd) zoeken nieuw onderkomen
Omgedoopt tot Juultje. Ik ga ook nog een foto oefenen met Nessie, nu Babetje)
Vladimir is tof!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:57 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn inzending:
[ afbeelding ]
Hij kwam ff langsfladderen, zie ook F&F / Ontmoet Vladimir!
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
even de "mandjes" van de dames misbruikt
en eentje dat ze in camera kijken maarja flits enzoDat je kat ook gewoon in dat dozenbouwwerk gaat liggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh verhip, die zwart/witte is natuurlijk je kat met geelzucht. (Ja toch, het was toch geelzucht?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Candaasje, daar lag ze al,.dozen erop gelegd, ze bleef gewoon liggen.
En ingetje, gaat ook goed,.wel zwaar aan meds alleen
Praat me er niet van, ik heb nu al 6 keer de boa's en vlaggetjes opgeruimd omdat ze niet mee wilden werkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:49 schreef Candaasje het volgende:
En Greys, waar blijf jouw inzending?
Hehehehe, leuk hè, huisdieren?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Praat me er niet van, ik heb nu al 6 keer de boa's en vlaggetjes opgeruimd omdat ze niet mee wilden werken
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Praat me er niet van, ik heb nu al 6 keer de boa's en vlaggetjes opgeruimd omdat ze niet mee wilden werken
Ik doe sowieso buiten mededinging mee, maar wil gewoon iets gezelligs inleveren en had het helemaal in mijn hoofd hoe het moet worden, maar ik moet ze nog effe paaienquote:
Lolquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
K*T... meer competitie, snel maar stoppen met reageren en het topic laten verdwijnen in de massa....quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:38 schreef Greys het volgende:
![]()
Wat een leuk idee ook weer
![]()
Morgen kan men ook nog de hele dag meedoen. Het is tot en met de 18e.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:36 schreef Chandler het volgende:
Ik was het bijna vergeten maar volgens mij is vandaag de deadline..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
De uitvoering bleek was lastiger dan verwacht
Whoehahahahahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Oehhhhhhhquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:53 schreef Nonneke het volgende:
Noway ! Cricket heb je dat gelezen ??
[ afbeelding ]
Congratz![]()
[ afbeelding ]
en ik had nog wel de illusie ze leuk samen in het midden van de slinger te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Aaaaawquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:45 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
Het word hier gevierd met friet Patat!
Netjes wachten is alleen voor een oud blind hondje moeilijk als het neusje zo goed werkt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:45 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes wachten is alleen voor een oud blind hondje moeilijk als het neusje zo goed werkt
[ afbeelding ]
Oh wat lief!quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:45 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:45 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze wil ik insturen voor de wedstrijd (3 stuks)quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:36 schreef Chandler het volgende:
Ik was het bijna vergeten maar volgens mij is vandaag de deadline..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn Binkie. Hij is een Jack Russel van ruim 8 en een half jaar oud! Jammer genoeg kon zijn vriendinnetje niet anders hadden ze samen op de foto gestaan....
[ afbeelding ]
zonder F & F ben erg trots dat ik zijn baasje mag zijn!
Die eerstequote:Op zondag 18 november 2012 15:56 schreef Popples het volgende:
Onze druktemaker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal brownies gemaakten een geknutselde kroon van de kids
Lief hequote:Op zondag 18 november 2012 22:51 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Die eerstedie oogjes, wat een schatje!
Ratjesquote:Op zondag 18 november 2012 16:15 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Timon had geen zin
Ik had helaas geen slingers
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:53 schreef Nonneke het volgende:
Noway ! Cricket heb je dat gelezen ??
[ afbeelding ]
Congratz![]()
[ afbeelding ]
Moeite heb ik genoeg genomen, trust me on that onequote:Op maandag 19 november 2012 10:03 schreef Takaiki het volgende:
Zou Greysje nog de moeite nemen een foto in te sturen?![]()
Bij de meeste pogingen kreeg ik de kans niet eens om een foto te maken.quote:
te vroeg gejuichtquote:Op donderdag 15 november 2012 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Wauw, wat ziet je koetjespoes er goed uit M_M![]()
Je moet even op dat linkje hierboven klikken en het dan in dat topic zetten alsjeblieft, zie de voorbeelden daar alquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |