Heb je hem laten vallen?quote:Op zondag 9 december 2012 11:59 schreef Landgeld het volgende:
Vraag: als ik met mijn Desire HD wil verbinden met WIFI krijg ik een melding 'WIFI fout'. Iemand nog andere alternatieven dan een factory reset?
DIG / [HTC Desire HD] Wifi problemen.quote:Op zondag 9 december 2012 15:45 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Kan geen netwerk instellen. Krijg gelijk de melding 'Fout' te staan....
Meer pixels ja, full hd enzo, quadcore processors en ik hoop dat ze eens sprongen gaan maken met de accuquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:36 schreef svann het volgende:
Jee, de One X kost bij gsmweb nog maar 442.
Dan is een sim-only geen gek idee, als ik zo eens reken.
Maar dan...
Één jaar en hem overdoen/doorschuiven, of gewoon twee jaar.
Wat zal er volgend jaar zijn?
Groter kunnen ze nauwelijks gaan. Dus meer pixels, mooier beeld? Zoals de Droid DNA?
Klopt. er stonden ook batterijen van 3600 mah op maarja net wat jij zegt; het zegtw einig. waarschijnlijk liegen ze de helft er bijquote:Op woensdag 26 december 2012 18:56 schreef Bravebart het volgende:
Ja ik zie door de batterijen het bos niet meer zo ongeveer. Een hoog aantal mAh klinkt super, maar zegt natuurlijk niet allesHij hoeft ook niet gek lang mee te gaan; even lang als de originele (in het begin) is prima
Maar ik zal ebay eens afstruinen!
Stock of custom rom?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:49 schreef ukga het volgende:
[..]
Klopt. er stonden ook batterijen van 3600 mah op maarja net wat jij zegt; het zegtw einig. waarschijnlijk liegen ze de helft er bij
Iemand nog tips voor mij? mn DHD is de laatste tijd echt traag aan het worden. ik heb al veel apps weggegooid die ik neit meer gebruik. mssn ook een idee om mn geheugenkaart ff wat meer ruimte tegeven (500 mb leeg van de 8 gb)?
Stock. van die custom roms heb ik weinig kaas gegeten. mssn toch maar eens kijken voor een factory reset of gaan verdiepen in roms want mn tel wordt rete traagquote:Op donderdag 27 december 2012 13:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stock of custom rom?
Heeft te maken met de factory reset. Die zou ik aanraden normaal gesproken, maar gemakkelijk back-uppen is een pain in the ass (voor zover ik weet, misschien is het tegenwoordig makkelijker).
Ik heb tegenwoordig een Nexus 4. Mijn Desire HD was een fijn toestelletje met hier en daar z'n gebreken. Hmhmm.
Juh, misschien maar gewoon een officiële HTC-accu halenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:49 schreef ukga het volgende:
[..]
Klopt. er stonden ook batterijen van 3600 mah op maarja net wat jij zegt; het zegtw einig. waarschijnlijk liegen ze de helft er bij
Iemand nog tips voor mij? mn DHD is de laatste tijd echt traag aan het worden. ik heb al veel apps weggegooid die ik neit meer gebruik. mssn ook een idee om mn geheugenkaart ff wat meer ruimte tegeven (500 mb leeg van de 8 gb)?
die van mij vloog vandaag nog uit mn zak toen ik de trap oprende. Hij zat in de zak van een joggingsbroek. Vanaf een meter of twee viel pakte ie drie keer een trede. Geen schade btwquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:30 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb mijn mobiel serieus nog nooit laten vallenWat doen jullie er allemaal mee
Goh en je was er altijd zo zuinig opquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet ik veel, goftedomme. Ik was aan het eten en opeens BAM. Was hij uit het zakje uit mn vest gevallen.Gossie, ik ben echt heel gefrustreerd nu. Hij valt altijd en precies nu is hij er klaar mee.
Er zit geen barst in het scherm ofzo.. alleen in het midden van het scherm (1 cm in de lengte en in de hele breedte van het beeld) reageert het touchscreen niet meer. Fffff.
8 per maand, wut? Waar heb je dat kunnen fixenquote:Op zondag 6 januari 2013 11:52 schreef Stofje het volgende:
Abonnement verlengd, behoud mijn HTC en betaal 8,- per maand, niks mis mee. Telefoon voldoet nog helemaal aan mijn wensen.
Heb deze via Typhone en die willen me als klant behouden. Ook met SimOnly waren de aanbiedingen erg mooi, deze was normaal gesproken 20,- per maand.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
8 per maand, wut? Waar heb je dat kunnen fixenIk kon niet veel lager dan 15 vinden...
Opvallend, meestal doen ze er alles aan om je als klant kwijt te rakenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heb deze via Typhone en die willen me als klant behouden. Ook met SimOnly waren de aanbiedingen erg mooi, deze was normaal gesproken 20,- per maand.
quote:Op zondag 6 januari 2013 11:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Goh en je was er altijd zo zuinig op
Best wel, afkicken nu.quote:
ik heb hem nu denk ik in 2 jaar tijd iets van 5 keer laten vallen, meestal gewoon te snel uit het hoesje willen halen en ergens tegenaan stoten met m'n handquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:30 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb mijn mobiel serieus nog nooit laten vallenWat doen jullie er allemaal mee
330 min / sms / mb. Bel zelf weinig, sms nooit en probeer heel bewust WiFi te gebruiken. Hetzelfde abonnement had ik al, dus ik hoef me niet te erg aan te passenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Opvallend, meestal doen ze er alles aan om je als klant kwijt te rakenOok al zeggen ze zelf van niet natuurlijk...
Maar wat heb je voor abonnement nu dan, hoeveel minuten en MB's?
Ah nicequote:Op zondag 6 januari 2013 19:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
330 min / sms / mb. Bel zelf weinig, sms nooit en probeer heel bewust WiFi te gebruiken. Hetzelfde abonnement had ik al, dus ik hoef me niet te erg aan te passen.
komt als het goed is deze weekquote:
330MB leek je erg weinig te vinden, maar 500MB is niet echt zoveel meer (per maand bekeken)quote:
precies, dus ondanks geen WiFi overdag is het (voor mij) voldoende; heb geen 1GB, of 10GB, nodig bij m'n nieuwe abonnementquote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat bedoel ik, 500mb is niet zo veel
WiFi slurpt meer batterij dan 3G ofniet?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Bravebart het volgende:
Ach ja, als je gratis 10 GB kan ipv 1 GB, waarom nietHoef ik lekker nooit meer wifi aan
Ja ik dacht altijd van wel, maar ik las laatst ergens dat wifi weer minder zou gebruiken, leek mij gek though.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
WiFi slurpt meer batterij dan 3G ofniet?
want?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik dacht altijd van wel, maar ik las laatst ergens dat wifi weer minder zou gebruiken, leek mij gek though.
Waarom het mij gek leek? Ervaringquote:
als ik WiFi heb, dan zet ik het gewoon aan; want snelheidquote:Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom het mij gek leek? Ervaring
Mwoh, 14.4 Mb/s vind ik snel zatquote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik WiFi heb, dan zet ik het gewoon aan; want snelheidbatterijverbruik kan wel iets meer zijn, maar dat moet je dan incalculeren
Dat is dan slimmer jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zat me gisteren te bedenken dat een bureaulader wel handig is op het werk, maar aangezien mijn abonnement over een maand afloopt koop ik er wel één bij m'n nieuwe telefoon
http://www.leka-trading.c(...)roduct&product_id=83quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Om 5 uur deze middag was de accu vol, na wat internetten, helft Wi-Fi, klein beetje gps en een klein beetje Bluetooth is de accu nu 25%
Nog nooit zo erg gehad.
Wat stom zeg.. heb werkelijk geen idee verder.quote:Op donderdag 10 januari 2013 06:24 schreef Jethee het volgende:
Ik heb nog steeds een WIFI 'error' op mijn HD. Zodra ik wil verbinden met WIFI staat er 'fout'.
Routen heeft niet geholpen.
Hard reset heeft niet geholpen.
WIFI kabeltje zit goed, dit is gecheckt.
Iemand nog ideeën of ervaring hiermee? Welke (online) winkel zou hier iets mee kunnen voor een acceptabele prijs
Volgens mij heb ik er nog eentje liggen, niet helemaal zeker van. Indien ja mag ie gratis wegquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zat me gisteren te bedenken dat een bureaulader wel handig is op het werk, maar aangezien mijn abonnement over een maand afloopt koop ik er wel één bij m'n nieuwe telefoon
let me knowquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:40 schreef Fendy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er nog eentje liggen, niet helemaal zeker van. Indien ja mag ie gratis weg
Prima, wordt wel pas dinsdag, hij ligt in mijn bureaula op het werk...quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:45 schreef Fendy het volgende:
[..]
Prima, wordt wel pas dinsdag, hij ligt in mijn bureaula op het werk...
heb je toevallig al gekeken?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:45 schreef Fendy het volgende:
[..]
Prima, wordt wel pas dinsdag, hij ligt in mijn bureaula op het werk...
Getver nee, hele fucking dag gesprekken zitten doen, echt amper op mijn werkplek gezeten. Ook niet hier gekeken...quote:
ik ken het, die drukke dagen van hot naar herquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Getver nee, hele fucking dag gesprekken zitten doen, echt amper op mijn werkplek gezeten. Ook niet hier gekeken...
Sorry, morgen wel echt!
Ik zou eerst nog een jaartje de kat uit de boom kijken. Het duurt nog wel even voordat je overal 4g dekking hebt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef ukga het volgende:
Mn abo loopt begin maart af. Opzich vind ik de dhd wel relaxt en dan ga ik over op simonly. Maar nu komt er binnekort 4g aan...opzich lijkt me dat ook wel wat, alleen kan de dhd dat niet aan.
Iemand advies?
klopt maar ze beginnen in Amsterdam en daar woon en werk ik dus zal toch 95% van de tijd dan dekking hebben?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:40 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik zou eerst nog een jaartje de kat uit de boom kijken. Het duurt nog wel even voordat je overal 4g dekking hebt.
Dat veranderd de zaak inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:50 schreef ukga het volgende:
[..]
klopt maar ze beginnen in Amsterdam en daar woon en werk ik dus zal toch 95% van de tijd dan dekking hebben?
sowieso ben ik in dubio aangezien ik altijd telfort heb gehad en hier altijd tevreden over ben geweest. maar nu hebben ze een lease-plan. Iemand ervaring mee?quote:
wauw, gefeliciteerd! ga je de one x rooten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:58 schreef Impect het volgende:
Zojuist een One X gekocht, mijn DHD krijgt rust.
geen idee??quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:59 schreef wihehin het volgende:
[..]
wauw, gefeliciteerd! ga je de one x rooten?
hem veel beter maken dan dat hij nu isquote:Op maandag 28 januari 2013 09:07 schreef Impect het volgende:
[..]
geen idee??heb daar niet zoveel verstand van
Wat wil dat zeggen dan?
zaterdag de One X nog even in de handen gehad bij de KPN-winkel, ondanks dat hij nog weer een slag groter is dan m'n DHD gaat het hem toch wel worden denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:58 schreef Impect het volgende:
Zojuist een One X gekocht, mijn DHD krijgt rust.
Ah oké, weinig verstand vanquote:Op maandag 28 januari 2013 19:49 schreef wihehin het volgende:
[..]
hem veel beter maken dan dat hij nu is
maar je kan dan allemaal ROM's erop installeren, zoals met root kan je op de desire HD android 4.2 krijgen
Bigger = better.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zaterdag de One X nog even in de handen gehad bij de KPN-winkel, ondanks dat hij nog weer een slag groter is dan m'n DHD gaat het hem toch wel worden denk ik
ik kijk de kat nog even uit de boom. Eerst moet het mobile world congres eind volgende maand zijn geweest.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:06 schreef tuut-chips het volgende:
Zijn er nog veel mensen hier die nog een DHD hebben en nog niet zijn overgestapt naar een One X/GS3 dan?
Ik wacht totdat ik niet bijna €200,- hoef bij te betalen of een abonnement moet hebben van €60,- per maand.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:06 schreef tuut-chips het volgende:
Zijn er nog veel mensen hier die nog een DHD hebben en nog niet zijn overgestapt naar een One X/GS3 dan?
Hij moet het allemaal zelf weten, ik hoef het niet elke maand op te hoesten.quote:
tot op heden ben ik nog niet overgestapt en heb ik nog steeds een DHDquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:06 schreef tuut-chips het volgende:
ik wacht nog een jaartje, en koop dan de Note 2 of Galaxy S3 tweedehands voor ±300 euro, met sim-onlyquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:06 schreef tuut-chips het volgende:
nou, bij Hi word je niet veel beter behandeld als vaste klantquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moet deze maand verlengen dus ik twijfel nog. Vodafone wilt me weghebben als klant als ik de tarieven voor verlengen zo bekijk.
Op een gegeven moment is er natuurlijk weinig écht nieuws toe te voegen aan een al vrij complete telefoon.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:47 schreef renwan het volgende:
Klopt maar met de recente rode cijfers en het gebrek aan innovatie ben ik toch aan het twijfelen geslagen
Precies, het is nou niet dat Samsung zo innovatief is. Die hebben alleen de grootte van het scherm tot bijna tv-formaat getrokken, nou wowquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:29 schreef svann het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is er natuurlijk weinig écht nieuws toe te voegen aan een al vrij complete telefoon.
Groter scherm, meer pixels, sneller: check. Een betere batterij zouden we zeker nog willen.
Aan wat voor échte innovaties denk je dan?
Hoe bevalt 'ie? Ik wil hetzelfde doen, ben benieuwd naar je ervaring.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:53 schreef rene29 het volgende:
Afgelopen weekend mn DHD met (verdient) pensioen gestuurd.
Heb nu de One X+.
Zoals die nu draait hoef ik m nog niet te rooten.
Ik dacht euh, totdat ik http://tweakers.net/nieuw(...)-smartphone-one.html las.quote:
ik wacht hem ook nog even af.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, de One is aangekondigd... misschien toch maar even wachten met "vervangen" van m'n DHD
al zijn hij de eerste maanden wel niet te betalen zijn bij een abonnement (voor een One X+ moet je ook nog steeds (flink) bijbetalen)quote:
Ik koop mijjn toestellen altijd tweedehands een halfjaar na uitkomen. Ik geniet namelijk al jaren van een simonly abonnement.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al zijn hij de eerste maanden wel niet te betalen zijn bij een abonnement (voor een One X+ moet je ook nog steeds (flink) bijbetalen)
Gelukkig zit ik al zo lang bij vodafone dat de loyalty afdeling meestal wel vriendelijk voor me isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al zijn hij de eerste maanden wel niet te betalen zijn bij een abonnement (voor een One X+ moet je ook nog steeds (flink) bijbetalen)
bij Hi hebben ze die afdeling geslotenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik al zo lang bij vodafone dat de loyalty afdeling meestal wel vriendelijk voor me is
Hi ben ik jaren geleden zo snel mogelijk ontvlucht, wat een paupers!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij Hi hebben ze die afdeling gesloten
toen ik 2 jaar geleden wilde verlengen kreeg ik een prima aanbieding, dus gewoon klant geblevenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:04 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Hi ben ik jaren geleden zo snel mogelijk ontvlucht, wat een paupers!
Eens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb een HTC One X+ gekochtmaar dit is de eerste keer ooit dat ik een telefoon niet zat ben na 2 jaar. Na 2 jaar gebruik, zonder ooit een reset, ben ik nog steeds tevreden. Eerlijk: als ik wist dat ik er nog een jaar mee zou moeten werken had ik de DHD gereset, maar puur voor de lange termijn.
Conclusie: wat een heerlijke en betrouwbare telefoon!
eens!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb een HTC One X+ gekochtmaar dit is de eerste keer ooit dat ik een telefoon niet zat ben na 2 jaar. Na 2 jaar gebruik, zonder ooit een reset, ben ik nog steeds tevreden. Eerlijk: als ik wist dat ik er nog een jaar mee zou moeten werken had ik de DHD gereset, maar puur voor de lange termijn.
Yep, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
nee ik heb nog op andere pc en andere laptop geprobeerd maar daar verbond ie ook nietquote:Op zondag 3 maart 2013 13:26 schreef zarGon het volgende:
Gaat het verbinding maken wel goed op andere computers?
nee nog niet. maar dan ben ik neem ik aan al mn instellingen apps (en bestanden) kwijt neem ik aan?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:32 schreef Gewoonik het volgende:
Ook al eens een reset van de dhd geprobeerd ? Ik had er ook wel eens last van, maar na een reset naar de fabrieksinstellingen heb ik hier geen problemen meer mee gehad.
Laadt je telefoon wel op? (Oplaadtekentje rechtboven in het batterij-icoon.)quote:Op zondag 3 maart 2013 14:13 schreef ukga het volgende:
[..]
nee ik heb nog op andere pc en andere laptop geprobeerd maar daar verbond ie ook niet
ja. Hij laadt via usb wel op (oranje lampje en oplaad icoontje)quote:Op zondag 3 maart 2013 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laadt je telefoon wel op? (Oplaadtekentje rechtboven in het batterij-icoon.)
Al je bestanden hou je gewoon, ik ga er vanuit dat je in je dhd één minisd hebt zitten. Daar blijft alles gewoon op staan. Al je instellingen en apps ben je inderdaad kwijt, maar die kan je eenvoudig opnieuw instellen dan wel downloaden uit de appstore.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:13 schreef ukga het volgende:
[..]
nee ik heb nog op andere pc en andere laptop geprobeerd maar daar verbond ie ook niet
[..]
nee nog niet. maar dan ben ik neem ik aan al mn instellingen apps (en bestanden) kwijt neem ik aan?
ok. ja het hele probleem was;quote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Al je bestanden hou je gewoon, ik ga er vanuit dat je in je dhd één minisd hebt zitten. Daar blijft alles gewoon op staan. Al je instellingen en apps ben je inderdaad kwijt, maar die kan je eenvoudig opnieuw instellen dan wel downloaden uit de appstore.
Het is even wat werk maar het proberen wel waard lijkt mij.
Er nog steeds vanuit gaande dat je een minisd er in hebt zetten kan je ze toch ook gewoon daarop zetten? Mocht je het echt niet vertrouwen kan je die nog altijd uit je toestel halen voordat je een reset gaat doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:05 schreef ukga het volgende:
[..]
ok. ja het hele probleem was;
Mn DHD werd traag. Op aanraden van dit topic wou ik dus een fabriek-reset doen. Maar het leek me verstandig om eerst ff wat bestanden en whatsap-media(foto's en video's) op mn pc te zetten zodat ik ze niet kwijt raakte. Maar toen kwam ik er dus achter dat mn DHD niet meer verbond met mn pc
staan er dan geen bestanden geinstaleerd op de microsd?quote:Op maandag 4 maart 2013 04:27 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Er nog steeds vanuit gaande dat je een minisd er in hebt zetten kan je ze toch ook gewoon daarop zetten? Mocht je het echt niet vertrouwen kan je die nog altijd uit je toestel halen voordat je een reset gaat doen.
En als je via Device Manager de bestaande drivers verwijderd, en daarna HTC Sync installeert?quote:Op maandag 4 maart 2013 06:42 schreef ukga het volgende:
Ik heb zoveel mogelijk bestanden (voornamelijk fotos) met dropbox gebackupt. toen ff terug gezdt op fabrieks instellingen. Alle apps weer terug gezet en hij werkt weer als nieuw. Alleen verbindt ie nog steeds niet met mn pc
Vast wel. Een hoop apps installeren gedeeltelijk op de SDcard.quote:Op maandag 4 maart 2013 06:54 schreef ukga het volgende:
staan er dan geen bestanden geinstaleerd op de microsd?
ga ik vanavond proberen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als je via Device Manager de bestaande drivers verwijderd, en daarna HTC Sync installeert?
Verandert dat wat?
kan je bij hi niet verlengen met 20% korting?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben dus op zoek naar een goed(kop)e sim-only voor bellen/smsen/internetten, iemand suggesties?
http://www.hollandsnieuwe.nl/sim_onlyquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben dus op zoek naar een goed(kop)e sim-only voor bellen/smsen/internetten, iemand suggesties?
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily?filter=simonlyquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
komende dagen even een belletje aan wagenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kan je bij hi niet verlengen met 20% korting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |