Heb je hem laten vallen?quote:Op zondag 9 december 2012 11:59 schreef Landgeld het volgende:
Vraag: als ik met mijn Desire HD wil verbinden met WIFI krijg ik een melding 'WIFI fout'. Iemand nog andere alternatieven dan een factory reset?
DIG / [HTC Desire HD] Wifi problemen.quote:Op zondag 9 december 2012 15:45 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Kan geen netwerk instellen. Krijg gelijk de melding 'Fout' te staan....
Meer pixels ja, full hd enzo, quadcore processors en ik hoop dat ze eens sprongen gaan maken met de accuquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:36 schreef svann het volgende:
Jee, de One X kost bij gsmweb nog maar 442.
Dan is een sim-only geen gek idee, als ik zo eens reken.
Maar dan...
Één jaar en hem overdoen/doorschuiven, of gewoon twee jaar.
Wat zal er volgend jaar zijn?
Groter kunnen ze nauwelijks gaan. Dus meer pixels, mooier beeld? Zoals de Droid DNA?
Klopt. er stonden ook batterijen van 3600 mah op maarja net wat jij zegt; het zegtw einig. waarschijnlijk liegen ze de helft er bijquote:Op woensdag 26 december 2012 18:56 schreef Bravebart het volgende:
Ja ik zie door de batterijen het bos niet meer zo ongeveer. Een hoog aantal mAh klinkt super, maar zegt natuurlijk niet allesHij hoeft ook niet gek lang mee te gaan; even lang als de originele (in het begin) is prima
Maar ik zal ebay eens afstruinen!
Stock of custom rom?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:49 schreef ukga het volgende:
[..]
Klopt. er stonden ook batterijen van 3600 mah op maarja net wat jij zegt; het zegtw einig. waarschijnlijk liegen ze de helft er bij
Iemand nog tips voor mij? mn DHD is de laatste tijd echt traag aan het worden. ik heb al veel apps weggegooid die ik neit meer gebruik. mssn ook een idee om mn geheugenkaart ff wat meer ruimte tegeven (500 mb leeg van de 8 gb)?
Stock. van die custom roms heb ik weinig kaas gegeten. mssn toch maar eens kijken voor een factory reset of gaan verdiepen in roms want mn tel wordt rete traagquote:Op donderdag 27 december 2012 13:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stock of custom rom?
Heeft te maken met de factory reset. Die zou ik aanraden normaal gesproken, maar gemakkelijk back-uppen is een pain in the ass (voor zover ik weet, misschien is het tegenwoordig makkelijker).
Ik heb tegenwoordig een Nexus 4. Mijn Desire HD was een fijn toestelletje met hier en daar z'n gebreken. Hmhmm.
Juh, misschien maar gewoon een officiële HTC-accu halenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:49 schreef ukga het volgende:
[..]
Klopt. er stonden ook batterijen van 3600 mah op maarja net wat jij zegt; het zegtw einig. waarschijnlijk liegen ze de helft er bij
Iemand nog tips voor mij? mn DHD is de laatste tijd echt traag aan het worden. ik heb al veel apps weggegooid die ik neit meer gebruik. mssn ook een idee om mn geheugenkaart ff wat meer ruimte tegeven (500 mb leeg van de 8 gb)?
die van mij vloog vandaag nog uit mn zak toen ik de trap oprende. Hij zat in de zak van een joggingsbroek. Vanaf een meter of twee viel pakte ie drie keer een trede. Geen schade btwquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:30 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb mijn mobiel serieus nog nooit laten vallenWat doen jullie er allemaal mee
Goh en je was er altijd zo zuinig opquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet ik veel, goftedomme. Ik was aan het eten en opeens BAM. Was hij uit het zakje uit mn vest gevallen.Gossie, ik ben echt heel gefrustreerd nu. Hij valt altijd en precies nu is hij er klaar mee.
Er zit geen barst in het scherm ofzo.. alleen in het midden van het scherm (1 cm in de lengte en in de hele breedte van het beeld) reageert het touchscreen niet meer. Fffff.
8 per maand, wut? Waar heb je dat kunnen fixenquote:Op zondag 6 januari 2013 11:52 schreef Stofje het volgende:
Abonnement verlengd, behoud mijn HTC en betaal 8,- per maand, niks mis mee. Telefoon voldoet nog helemaal aan mijn wensen.
Heb deze via Typhone en die willen me als klant behouden. Ook met SimOnly waren de aanbiedingen erg mooi, deze was normaal gesproken 20,- per maand.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
8 per maand, wut? Waar heb je dat kunnen fixenIk kon niet veel lager dan 15 vinden...
Opvallend, meestal doen ze er alles aan om je als klant kwijt te rakenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heb deze via Typhone en die willen me als klant behouden. Ook met SimOnly waren de aanbiedingen erg mooi, deze was normaal gesproken 20,- per maand.
quote:Op zondag 6 januari 2013 11:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Goh en je was er altijd zo zuinig op
Best wel, afkicken nu.quote:
ik heb hem nu denk ik in 2 jaar tijd iets van 5 keer laten vallen, meestal gewoon te snel uit het hoesje willen halen en ergens tegenaan stoten met m'n handquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:30 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb mijn mobiel serieus nog nooit laten vallenWat doen jullie er allemaal mee
330 min / sms / mb. Bel zelf weinig, sms nooit en probeer heel bewust WiFi te gebruiken. Hetzelfde abonnement had ik al, dus ik hoef me niet te erg aan te passenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Opvallend, meestal doen ze er alles aan om je als klant kwijt te rakenOok al zeggen ze zelf van niet natuurlijk...
Maar wat heb je voor abonnement nu dan, hoeveel minuten en MB's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |