dat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
andere sfotware erop zetten kijken of het wel werkt?
Al een oplossing hiervoor gevonden?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:55 schreef LethalP het volgende:
Hallo,
heb zojuist de oude gsm van mijn tante gekregen. Betreft een HTC Desire HD.
Nu wil het zo zijn dat de WiFi niet meer werkt, als je deze aan probeert te zetten komt er simpelweg te staan "fout". Ik weet dat er bij HTC een en ander gezeik is geweest in de firmware met betrekking tot Wifi, maar hoe kan ik achterhalen of het een softwarematige of hardwarematige fout is?
Groeten
Ben er inmiddels achter dat het hardwarematig is. Software geupdate, factory reset etc. uitgevoerd.quote:
Ik had mijn Desire HD laten vallen en had dit probleem ook.quote:Op zondag 9 december 2012 17:26 schreef LethalP het volgende:
[..]
Ben er inmiddels achter dat het hardwarematig is. Software geupdate, factory reset etc. uitgevoerd.
Kom er nu achter dat er nog een verzekering op de telefoon loopt met helaas een eigen risico van ¤ 30,-
Thx! Moet dan de hele achterkant eraf, of alleen het batterijklepje?quote:Op zondag 9 december 2012 19:57 schreef zarGon het volgende:
Dit zit er in je toestel:
[ afbeelding ]
Een van die dingen onderaan regelt de wifi op je toestel.
Om je een beeld te geven waar het zich bevindt in je toestel:
[ afbeelding ]
Bij mij kon ik het probleem oplossen door zachtjes (!) te drukken op de plek die ik hierboven heb omcirkeld. Misschien verhelpt het jouw probleem ook. Ik hoorde een klik-geluid, dus daarom vermoed ik dat de kabel van de wifi-module er niet meer goed in zat.
(Let wel: je kunt ook dingen kapot maken, dan ben je nog verder van huis.)
Batterijklep eraf is genoeg.quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Thx! Moet dan de hele achterkant eraf, of alleen het batterijklepje?
Als ik dat doe, heb ik iets van gehaard plastic. Lastig om iets 'in te drukken'. ga het proberenquote:
Gewoon op het plastic drukken. Rondom het gebied waar 'MicroSD' staat in rode letters.quote:Op zondag 9 december 2012 20:49 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Als ik dat doe, heb ik iets van gehaard plastic. Lastig om iets 'in te drukken'. ga het proberen
Jep. Eerst dit proberen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef zarGon het volgende:
Wat ook kan is dat je je toestel helemaal uit elkaar gaat halen, maar dat kost wel wat moeite en tijd. En je moet weten waar je mee bezig bent.
Hm, jammer.quote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Jep. Eerst dit proberen.
Edit: helaas niet geholpen. Heb rond het gebied 'gedrukt'. Ook geen klik gehoord o.i.d.
Jep. Of ik moet dat harde plastic nog even verwijderen om te kijken of er daar onder iets los zit.quote:Op zondag 9 december 2012 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, jammer.
Dan zou ik er niet al te veel mee kloten en laten repaperen door HTC. Toestel kan nog wel een jaartje mee op z'n minst, dat is die 30 euro wel waard.
Tja, hardwarematig.quote:Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Jep. Of ik moet dat harde plastic nog even verwijderen om te kijken of er daar onder iets los zit.
Fabrieksinstellingen al gereset: geen resultaat.
Blueutooth werkt!quote:Op zondag 9 december 2012 21:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, hardwarematig.
Werkt je bluetooth?
Dat zijn die modules hé?quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef zarGon het volgende:
Misschien heb je hier iets aan:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1537533 (en vanuit dat topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1507793).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |