Hoe bevalt 'ie? Ik wil hetzelfde doen, ben benieuwd naar je ervaring.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:53 schreef rene29 het volgende:
Afgelopen weekend mn DHD met (verdient) pensioen gestuurd.
Heb nu de One X+.
Zoals die nu draait hoef ik m nog niet te rooten.
Ik dacht euh, totdat ik http://tweakers.net/nieuw(...)-smartphone-one.html las.quote:
ik wacht hem ook nog even af.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, de One is aangekondigd... misschien toch maar even wachten met "vervangen" van m'n DHD
al zijn hij de eerste maanden wel niet te betalen zijn bij een abonnement (voor een One X+ moet je ook nog steeds (flink) bijbetalen)quote:
Ik koop mijjn toestellen altijd tweedehands een halfjaar na uitkomen. Ik geniet namelijk al jaren van een simonly abonnement.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al zijn hij de eerste maanden wel niet te betalen zijn bij een abonnement (voor een One X+ moet je ook nog steeds (flink) bijbetalen)
Gelukkig zit ik al zo lang bij vodafone dat de loyalty afdeling meestal wel vriendelijk voor me isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al zijn hij de eerste maanden wel niet te betalen zijn bij een abonnement (voor een One X+ moet je ook nog steeds (flink) bijbetalen)
bij Hi hebben ze die afdeling geslotenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik al zo lang bij vodafone dat de loyalty afdeling meestal wel vriendelijk voor me is
Hi ben ik jaren geleden zo snel mogelijk ontvlucht, wat een paupers!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij Hi hebben ze die afdeling gesloten
toen ik 2 jaar geleden wilde verlengen kreeg ik een prima aanbieding, dus gewoon klant geblevenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:04 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Hi ben ik jaren geleden zo snel mogelijk ontvlucht, wat een paupers!
Eens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb een HTC One X+ gekochtmaar dit is de eerste keer ooit dat ik een telefoon niet zat ben na 2 jaar. Na 2 jaar gebruik, zonder ooit een reset, ben ik nog steeds tevreden. Eerlijk: als ik wist dat ik er nog een jaar mee zou moeten werken had ik de DHD gereset, maar puur voor de lange termijn.
Conclusie: wat een heerlijke en betrouwbare telefoon!
eens!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb een HTC One X+ gekochtmaar dit is de eerste keer ooit dat ik een telefoon niet zat ben na 2 jaar. Na 2 jaar gebruik, zonder ooit een reset, ben ik nog steeds tevreden. Eerlijk: als ik wist dat ik er nog een jaar mee zou moeten werken had ik de DHD gereset, maar puur voor de lange termijn.
Yep, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
nee ik heb nog op andere pc en andere laptop geprobeerd maar daar verbond ie ook nietquote:Op zondag 3 maart 2013 13:26 schreef zarGon het volgende:
Gaat het verbinding maken wel goed op andere computers?
nee nog niet. maar dan ben ik neem ik aan al mn instellingen apps (en bestanden) kwijt neem ik aan?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:32 schreef Gewoonik het volgende:
Ook al eens een reset van de dhd geprobeerd ? Ik had er ook wel eens last van, maar na een reset naar de fabrieksinstellingen heb ik hier geen problemen meer mee gehad.
Laadt je telefoon wel op? (Oplaadtekentje rechtboven in het batterij-icoon.)quote:Op zondag 3 maart 2013 14:13 schreef ukga het volgende:
[..]
nee ik heb nog op andere pc en andere laptop geprobeerd maar daar verbond ie ook niet
ja. Hij laadt via usb wel op (oranje lampje en oplaad icoontje)quote:Op zondag 3 maart 2013 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laadt je telefoon wel op? (Oplaadtekentje rechtboven in het batterij-icoon.)
Al je bestanden hou je gewoon, ik ga er vanuit dat je in je dhd één minisd hebt zitten. Daar blijft alles gewoon op staan. Al je instellingen en apps ben je inderdaad kwijt, maar die kan je eenvoudig opnieuw instellen dan wel downloaden uit de appstore.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:13 schreef ukga het volgende:
[..]
nee ik heb nog op andere pc en andere laptop geprobeerd maar daar verbond ie ook niet
[..]
nee nog niet. maar dan ben ik neem ik aan al mn instellingen apps (en bestanden) kwijt neem ik aan?
ok. ja het hele probleem was;quote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Al je bestanden hou je gewoon, ik ga er vanuit dat je in je dhd één minisd hebt zitten. Daar blijft alles gewoon op staan. Al je instellingen en apps ben je inderdaad kwijt, maar die kan je eenvoudig opnieuw instellen dan wel downloaden uit de appstore.
Het is even wat werk maar het proberen wel waard lijkt mij.
Er nog steeds vanuit gaande dat je een minisd er in hebt zetten kan je ze toch ook gewoon daarop zetten? Mocht je het echt niet vertrouwen kan je die nog altijd uit je toestel halen voordat je een reset gaat doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:05 schreef ukga het volgende:
[..]
ok. ja het hele probleem was;
Mn DHD werd traag. Op aanraden van dit topic wou ik dus een fabriek-reset doen. Maar het leek me verstandig om eerst ff wat bestanden en whatsap-media(foto's en video's) op mn pc te zetten zodat ik ze niet kwijt raakte. Maar toen kwam ik er dus achter dat mn DHD niet meer verbond met mn pc
staan er dan geen bestanden geinstaleerd op de microsd?quote:Op maandag 4 maart 2013 04:27 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Er nog steeds vanuit gaande dat je een minisd er in hebt zetten kan je ze toch ook gewoon daarop zetten? Mocht je het echt niet vertrouwen kan je die nog altijd uit je toestel halen voordat je een reset gaat doen.
En als je via Device Manager de bestaande drivers verwijderd, en daarna HTC Sync installeert?quote:Op maandag 4 maart 2013 06:42 schreef ukga het volgende:
Ik heb zoveel mogelijk bestanden (voornamelijk fotos) met dropbox gebackupt. toen ff terug gezdt op fabrieks instellingen. Alle apps weer terug gezet en hij werkt weer als nieuw. Alleen verbindt ie nog steeds niet met mn pc
Vast wel. Een hoop apps installeren gedeeltelijk op de SDcard.quote:Op maandag 4 maart 2013 06:54 schreef ukga het volgende:
staan er dan geen bestanden geinstaleerd op de microsd?
ga ik vanavond proberen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als je via Device Manager de bestaande drivers verwijderd, en daarna HTC Sync installeert?
Verandert dat wat?
kan je bij hi niet verlengen met 20% korting?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben dus op zoek naar een goed(kop)e sim-only voor bellen/smsen/internetten, iemand suggesties?
http://www.hollandsnieuwe.nl/sim_onlyquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben dus op zoek naar een goed(kop)e sim-only voor bellen/smsen/internetten, iemand suggesties?
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily?filter=simonlyquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |