Ah nicequote:Op zondag 6 januari 2013 19:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
330 min / sms / mb. Bel zelf weinig, sms nooit en probeer heel bewust WiFi te gebruiken. Hetzelfde abonnement had ik al, dus ik hoef me niet te erg aan te passen.
komt als het goed is deze weekquote:
330MB leek je erg weinig te vinden, maar 500MB is niet echt zoveel meer (per maand bekeken)quote:
precies, dus ondanks geen WiFi overdag is het (voor mij) voldoende; heb geen 1GB, of 10GB, nodig bij m'n nieuwe abonnementquote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat bedoel ik, 500mb is niet zo veel
WiFi slurpt meer batterij dan 3G ofniet?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Bravebart het volgende:
Ach ja, als je gratis 10 GB kan ipv 1 GB, waarom nietHoef ik lekker nooit meer wifi aan
Ja ik dacht altijd van wel, maar ik las laatst ergens dat wifi weer minder zou gebruiken, leek mij gek though.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
WiFi slurpt meer batterij dan 3G ofniet?
want?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik dacht altijd van wel, maar ik las laatst ergens dat wifi weer minder zou gebruiken, leek mij gek though.
Waarom het mij gek leek? Ervaringquote:
als ik WiFi heb, dan zet ik het gewoon aan; want snelheidquote:Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom het mij gek leek? Ervaring
Mwoh, 14.4 Mb/s vind ik snel zatquote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik WiFi heb, dan zet ik het gewoon aan; want snelheidbatterijverbruik kan wel iets meer zijn, maar dat moet je dan incalculeren
Dat is dan slimmer jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zat me gisteren te bedenken dat een bureaulader wel handig is op het werk, maar aangezien mijn abonnement over een maand afloopt koop ik er wel één bij m'n nieuwe telefoon
http://www.leka-trading.c(...)roduct&product_id=83quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Om 5 uur deze middag was de accu vol, na wat internetten, helft Wi-Fi, klein beetje gps en een klein beetje Bluetooth is de accu nu 25%
Nog nooit zo erg gehad.
Wat stom zeg.. heb werkelijk geen idee verder.quote:Op donderdag 10 januari 2013 06:24 schreef Jethee het volgende:
Ik heb nog steeds een WIFI 'error' op mijn HD. Zodra ik wil verbinden met WIFI staat er 'fout'.
Routen heeft niet geholpen.
Hard reset heeft niet geholpen.
WIFI kabeltje zit goed, dit is gecheckt.
Iemand nog ideeën of ervaring hiermee? Welke (online) winkel zou hier iets mee kunnen voor een acceptabele prijs
Volgens mij heb ik er nog eentje liggen, niet helemaal zeker van. Indien ja mag ie gratis wegquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zat me gisteren te bedenken dat een bureaulader wel handig is op het werk, maar aangezien mijn abonnement over een maand afloopt koop ik er wel één bij m'n nieuwe telefoon
let me knowquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:40 schreef Fendy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er nog eentje liggen, niet helemaal zeker van. Indien ja mag ie gratis weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |