geen idee??quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:59 schreef wihehin het volgende:
[..]
wauw, gefeliciteerd! ga je de one x rooten?
hem veel beter maken dan dat hij nu isquote:Op maandag 28 januari 2013 09:07 schreef Impect het volgende:
[..]
geen idee??heb daar niet zoveel verstand van
Wat wil dat zeggen dan?
zaterdag de One X nog even in de handen gehad bij de KPN-winkel, ondanks dat hij nog weer een slag groter is dan m'n DHD gaat het hem toch wel worden denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:58 schreef Impect het volgende:
Zojuist een One X gekocht, mijn DHD krijgt rust.
Ah oké, weinig verstand vanquote:Op maandag 28 januari 2013 19:49 schreef wihehin het volgende:
[..]
hem veel beter maken dan dat hij nu is
maar je kan dan allemaal ROM's erop installeren, zoals met root kan je op de desire HD android 4.2 krijgen
Bigger = better.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zaterdag de One X nog even in de handen gehad bij de KPN-winkel, ondanks dat hij nog weer een slag groter is dan m'n DHD gaat het hem toch wel worden denk ik
ik kijk de kat nog even uit de boom. Eerst moet het mobile world congres eind volgende maand zijn geweest.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:06 schreef tuut-chips het volgende:
Zijn er nog veel mensen hier die nog een DHD hebben en nog niet zijn overgestapt naar een One X/GS3 dan?
Ik wacht totdat ik niet bijna €200,- hoef bij te betalen of een abonnement moet hebben van €60,- per maand.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:06 schreef tuut-chips het volgende:
Zijn er nog veel mensen hier die nog een DHD hebben en nog niet zijn overgestapt naar een One X/GS3 dan?
Hij moet het allemaal zelf weten, ik hoef het niet elke maand op te hoesten.quote:
tot op heden ben ik nog niet overgestapt en heb ik nog steeds een DHDquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:06 schreef tuut-chips het volgende:
ik wacht nog een jaartje, en koop dan de Note 2 of Galaxy S3 tweedehands voor ±300 euro, met sim-onlyquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:06 schreef tuut-chips het volgende:
nou, bij Hi word je niet veel beter behandeld als vaste klantquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moet deze maand verlengen dus ik twijfel nog. Vodafone wilt me weghebben als klant als ik de tarieven voor verlengen zo bekijk.
Op een gegeven moment is er natuurlijk weinig écht nieuws toe te voegen aan een al vrij complete telefoon.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:47 schreef renwan het volgende:
Klopt maar met de recente rode cijfers en het gebrek aan innovatie ben ik toch aan het twijfelen geslagen
Precies, het is nou niet dat Samsung zo innovatief is. Die hebben alleen de grootte van het scherm tot bijna tv-formaat getrokken, nou wowquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:29 schreef svann het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is er natuurlijk weinig écht nieuws toe te voegen aan een al vrij complete telefoon.
Groter scherm, meer pixels, sneller: check. Een betere batterij zouden we zeker nog willen.
Aan wat voor échte innovaties denk je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |