De naam van El Stinho misbruikenquote:Dat dit kan in Nederland
Ajacied422
In ruil voor een prostaatpor van Samira B?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:06 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb het idee dat Visser iets heeft gezocht zodat ze geen schuld heeft.
Fann...........quote:
eeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Fann...........![]()
![]()
Matige aflevering met wel een terechte uitspraak.
quote:Smah je bent ruig lekker en ik jou behandelen als een prinses. Lekker zacht buikje juist hou ik van. Gaan we samen ritjes maken in mijn Audi, helemaal chill.
Groetjes
Ali.
Coos !quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Fann...........![]()
![]()
Matige aflevering met wel een terechte uitspraak.
Inderdaad, een maandje hardlopen en het ziet er ook weer strak uit. (was het eigenlijk al)quote:
Ja!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Coos !
effe naar Bram kijken![]()
hiero
[Pauw & Witteman #243] Een razende kutlul
Het blijft een allochtoon, inclusief eerwraak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, een maandje hardlopen en het ziet er ook weer strak uit. (was het eigenlijk al)
Nog gezonder ook
Denk dat het eerder is opgenomen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
http://www.igz.nl/actueel(...)eling_patienten.aspx
denk dat meester visser dit in z'n achterhoofd had
staan flink wat gebreken in
Die kunnen niet op haar verhaald worden, as easy as that.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:24 schreef GuitarJJ het volgende:
En hoe zit het met de loonkosten van de artsen (die dus zonder behandeling zaten) die de kliniek heeft gemaakt? Of valt dat onder het 'ondernemersrisico'?
Nou, hij leek me bijna hysterisch verliefd op de Diva.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ja, maar wie deed er nou hysterisch
Ik zie nu pas dat ik dus ook in verkeerde topic zat te reagerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:36 schreef borisz het volgende:
Had alleen bij PenW gepost moeten worden.
BW 7:446quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:46 schreef golfer het volgende:
Meestal haalt Visser er wel een wetsartikel bij waarop hij z'n uitspraak baseert.
Dit keer niet?
Gewoon omdat ie het een lekker geil jong meisje vond die te dom was om te begrijpen dat ze een rechtsgeldige overeenkomst was aangegaan, vindt ie nu dat ze gelijk moet krijgen?
Heeft hij zichzelf door haar laten liposucken?
quote:De overeenkomst inzake geneeskundige behandeling - in deze afdeling verder aangeduid als de behandelingsovereenkomst - is de overeenkomst waarbij een natuurlijke persoon of een rechtspersoon, de hulpverlener, zich in de uitoefening van een geneeskundig beroep of bedrijf tegenover een ander, de opdrachtgever, verbindt tot het verrichten van handelingen op het gebied van de geneeskunst, rechtstreeks betrekking hebbende op de persoon van de opdrachtgever of van een bepaalde derde. Degene op wiens persoon de handelingen rechtstreeks betrekking hebben wordt verder aangeduid als de patiënt.
2 Onder handelingen op het gebied van de geneeskunst worden verstaan:
aalle verrichtingen - het onderzoeken en het geven van raad daaronder begrepen - rechtstreeks betrekking hebbende op een persoon en ertoe strekkende hem van een ziekte te genezen, hem voor het ontstaan van een ziekte te behoeden of zijn gezondheidstoestand te beoordelen, dan wel deze verloskundige bijstand te verlenen;
bandere dan de onder a bedoelde handelingen, rechtstreeks betrekking hebbende op een persoon, die worden verricht door een arts of tandarts in die hoedanigheid.
3 Tot de handelingen, bedoeld in lid 1, worden mede gerekend het in het kader daarvan verplegen en verzorgen van de patiënt en het overigens rechtstreeks ten behoeve van de patiënt voorzien in de materiële omstandigheden waaronder die handelingen kunnen worden verricht.
4 Geen behandelingsovereenkomst is aanwezig, indien het betreft handelingen ter beoordeling van de gezondheidstoestand of medische begeleiding van een persoon, verricht in opdracht van een ander dan die persoon in verband met de vaststelling van aanspraken of verplichtingen, de toelating tot een verzekering of voorziening, of de beoordeling van de geschiktheid voor een opleiding, een arbeidsverhouding of de uitvoering van bepaalde werkzaamheden.
Heel die jury moet eruit, voegt niets toe. Liever een kleine zaak erbij.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:39 schreef nowkia het volgende:
Die sukkel die in de 'jury' zit en in het vorige deel chinees werd genoemd is toch gewoon een turk?
Irritante lui, trouwens. Die meid van halal moet er ook weer per se inzitten.
Ben ik het mee eens. En het is des te irritanter dat het steeds dezelfde idioten zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:21 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Heel die jury moet eruit, voegt niets toe. Liever een kleine zaak erbij.
Zat daar gister nog over na te denken, maar wist het niet zeker of het zo was.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
'vroeger' met Mieke was toch leuker, vooral haar opmerkingen waren vaak heel scherp.
Dan had je ook twee zaken per aflevering, ik heb nog zo'n oude op band omdat er een vent uit de buurt in meedoet.
Die jury is wel een goed argument om hier nooit juryrechtspraak in te voerenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:21 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Heel die jury moet eruit, voegt niets toe. Liever een kleine zaak erbij.
Toen in ieder geval wel, was nog in het guldentijdperk in ieder geval.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:35 schreef nowkia het volgende:
[..]
Zat daar gister nog over na te denken, maar wist het niet zeker of het zo was.
Misschien zit het daarom wel in het programma.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die jury is wel een goed argument om hier nooit juryrechtspraak in te voeren
Ze kreeg voorrang, als ze maar bloot aan de muur wilde!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:22 schreef Stefan het volgende:
De Jury skip ik altijd door
Ze waren iig alletwee fout
Ze had niet moeten zeggen dat ze kwam
Maar ze was ook onder druk gezet
En hoezo kun je 7 dagen later worden behandeld als er een enorme wachtlijst is
Yep, dat moet de kliniek afschrijven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:24 schreef GuitarJJ het volgende:
En hoe zit het met de loonkosten van de artsen (die dus zonder behandeling zaten) die de kliniek heeft gemaakt? Of valt dat onder het 'ondernemersrisico'?
Die ene vent (leek op Al Bundy) stond er vreselijk op. Vreemd hoofd, vreemde houding en in plaats van bol, hól.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:47 schreef Stefan het volgende:
Hadden jullie ook het idee dat de voor en na foto's fotoshop waren of zoals die bodybuilder die zn buik ineens inhield?
Die bodybuilder zal het nooit zover laten komen dat ie dan een buikje heeft en het eraf trainen, bovendien had ie dezelfde broek aan en t zelfde haar
Nee, eerder of hij flink aan de steriods heeft gezeten. Vergelijking voor en na, ging helemaal nergens over.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:47 schreef Stefan het volgende:
Hadden jullie ook het idee dat de voor en na foto's fotoshop waren of zoals die bodybuilder die zn buik ineens inhield?
Die bodybuilder zal het nooit zover laten komen dat ie dan een buikje heeft en het eraf trainen, bovendien had ie dezelfde broek aan en t zelfde haar
ik ga het hierom even terugkijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die ene vent (leek op Al Bundy) stond er vreselijk op. Vreemd hoofd, vreemde houding en in plaats van bol, hól.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:47 schreef Stefan het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:52 schreef Nober het volgende:
Plaatst liever foto's van Samira Labiëd.
Die hele toko was wel wat dubieus. En die gast probeerde in het begin elk moment aan te grijpen om reclame er tussendoor te frummelen. "Jaja, we zijn ook bekend van de haartransplantaties, zoals die bij vele bekende Nederlanders zoals " En toen onderbroken door Mr. Visserquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:37 schreef Stefan het volgende:
Dat ze 3000 euro korting kreeg vond ik wel dubieus.
zo'n kliniek is gewoon een commercieel bedrijf. Een goed verkoper is altijd zijn handel aan het pushen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die hele toko was wel wat dubieus. En die gast probeerde in het begin elk moment aan te grijpen om reclame er tussendoor te frummelen. "Jaja, we zijn ook bekend van de haartransplantaties, zoals die bij vele bekende Nederlanders zoals " En toen onderbroken door Mr. Visser
Dit is de tweede kliniek waar ik mij ietsjes in verdiept heb, en de tweede die geen goede reanimatie-mogelijkheden heeft, snachts geen backup, et cetera. Dat kan je gewoon echt niet maken. Als je dan na een ingreep een infarct krijgt, is het enige wat ze kunnen doen 112 bellen en wachtenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
zo'n kliniek is gewoon een commercieel bedrijf. Een goed verkoper is altijd zijn handel aan het pushen.
Ik dacht aan Hans Kraaij jr.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
Die vent van die kliniek leek op Matthijs van Nieuwkerk
Misschien qua doen, dus dan heb je Matthijs van Nieuwkerk met het gedrag van Kraaij jrquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:09 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Ik dacht aan Hans Kraaij jr.
quote:Een hondenschool moet gedwongen verhuizen, maar met de nieuwe locatie is van alles mis. De eigenaren slepen de gemeente Rhenen voor de rechter.
Hondenschool Canis Cunera zit op een terrein aan de Rijn, maar moet dat stuk grond wegens bouwplannen verlaten. De gemeente Rhenen heeft daarom voor de hondenschool een andere plek toegewezen.
Bijzondere bij
Ook een mooie plek, maar de eisen om het terrein gebruiksklaar te maken zijn zo groot dat het de hondenschool tienduizenden euro’s gaat kosten. Dat heeft de stichting niet. Inmiddels is er zoveel tijd overheen gegaan dat op het braakliggende terrein een bijzondere bij is neergestreken. Wat nu? Meester Visser trekt zijn laarzen aan en reist af naar Rhenen om het conflict op te lossen.
Inderdaad, er is al een klein stukje te zien op onderstaande website. Dit gaat een saaie aflevering wordenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
Klinkt niet echt spectaculair, behalve dan mr Visser met laarzen aan door een veldje.
En een deskundige die komt uitleggen waarom die bij zo bijzonder is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
Klinkt niet echt spectaculair, behalve dan mr Visser met laarzen aan door een veldje.
Ik denk dat ie misschien wel z'n safari-outfit aantrektquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
Wat een stel spoilerhoeren!quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef tralalala het volgende:
Niet op de website kijken van de hondenschool, daar staat de uitspraak al.
Meester Visser was gewoon in mijn woonplaats.
wat een slechte uitspraak.. het woord " echter" komt er niet eens in voor...quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:53 schreef tralalala het volgende:
Niet op de website kijken van de hondenschool, daar staat de uitspraak al.
echter!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
wat een slechte uitspraak.. het woord " echter" komt er niet eens in voor...
immers!quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef darkshadow16 het volgende:
Zij gaat zitten op haar knietjes en laat het lekker verwennen door zijn grote genot..............
Ownee dit is niet KPD
Burenruzies zijn inderdaad veel leuker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef CindieY het volgende:
Al best een tijdje niet meer gekeken, ook geen lekkere terugkomer qua onderwerp.
Nee je kiest net het verkeerde moment uitquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef CindieY het volgende:
Al best een tijdje niet meer gekeken, ook geen lekkere terugkomer qua onderwerp.
De fietsenwinkel moet je kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef CindieY het volgende:
Martin Gausquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
OK, dit met die honden was vroeger weleens op tvMet van die kunstjes en door die dingen heen rennen.
Was dat niet een onderdeel van Dierenmanieren ofzo?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
OK, dit met die honden was vroeger weleens op tvMet van die kunstjes en door die dingen heen rennen.
Er was ook een Engels programma op de Nederlandse tv waar ze dat deden. Ook met schapenherders dacht ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was dat niet een onderdeel van Dierenmanieren ofzo?
Mag dat Koos?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
De crossmotoren vlogen voorbij dat natuurveldje
Mm, ik vind het een non-issue.quote:
Het zal wel net een egeloversteekplek zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Karina het volgende:
Ik vond dat veldje nou ook niet echt "natuur" .
Hahahha juistquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Die vrouw erachter heeft hetzelfde aan als die vent
Omdat ze cheap zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef Injetta het volgende:
Waarom is de hondenclub niet blij met uitspraak?
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/(...)er-voor-hondenschoolquote:RHENEN - Ondanks de inzet van De Rijdende Rechter is er nog geen oplossing voor de langlopende ruzie tussen de gemeente en hondenschool Canis Cunera.
De hondenschool stelde in de uitzending dat de gemeente te weinig doet om een locatie te zoeken voor de school. De gemeente maakt daarvoor kosten en in de uitzending besloot de rechter dat de hondenschool maximaal 2500 euro moet betalen aan de gemeente.
Die uitzending werd in maart al opgenomen en volgens eigenaar De Bruin heeft zijn hondenschool inmiddels betaald, maar is er verder weinig gebeurd. De gemeente werkt wel mee, maar een echte oplossing zal vermoedelijk nog heel lang op zich laten wachten, zegt hij.
Binnenkort worden door een bioloog voorwaarden opgesteld voor het terrein. De hondenschool vreest dat die voorwaarden veel te streng zullen zijn voor een rendabele onderneming.
Omdat bij planologische procedures altijd en overal jankbekken die zo min mogelijk willen betalen er zijn. Die procedures waren met de WRO (<2008) ridicuul lang en bijna onzinnig. Gelukkig zijn ze met de Wro (2008>) drastisch versneld. Daarnaast heeft Schulz van Hagen al langer plannen liggen voor een nog verbeterde hervorming.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef Injetta het volgende:
Waarom is de hondenclub niet blij met uitspraak?
Heb je een samenvattingquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat bij planologische procedures altijd en overal jankbekken die zo min mogelijk willen betalen er zijn. Die procedures waren met de WRO (<2008) ridicuul lang en bijna onzinnig. Gelukkig zijn ze met de Wro (2008>) drastisch versneld. Daarnaast heeft Schulz van Hagen al langer plannen liggen voor een nog verbeterde hervorming.
Een deel van de trage procedure ligt aan de enorme rechtsbescherming voor de privaatpartij(en). Enerzijds is de gewone burger vaak de dupe van gemeentebeleid (dus daarom die rechtsbescherming) Anderzijds zijn de gemeenten altijd de dupe van de grote concerns, met de huidige regelingen. Beide partijen zullen hiermee niet tevreden zijn.
Ik zal ongetwijfeld de enige zijn die hier met plezier naar heeft zitten kijken. Natuurlijk vanwege mijn RO-achtergrond. De zaak was eigenlijk al vanaf het begin uitgemaakt omdat de gemeente geen kans had om alles te verhalen op de heer van de hondenschool, en de enige vraag zat er dus in of de gemeente alles of bijna alles zou moeten betalen. Verder is het voor velen een saai en lastig te begrijpen onderwerp, en het vuurwerk bleef ook uit.
Wat overblijft is dat de uitspraak terecht was, maar dat ik het vreemd vind dat de RR inzake de casus uitspraak doet omdat ik toch het idee dat dit minder met civielrecht en meer met bestuursrecht van doen heeft. (Sterker nog, dit lijkt me nagenoeg of compleet bestuursrecht) Dat is natuurlijk niet onmogelijk, maar vreemd is het wel.
Daarnaast gaat het natuurlijk nooit goed komen want je kunt nooit een hondenschool runnen onder gunstige voorwaarden op zo'n gebied. Dat is gewoonweg niet haalbaar. En gemeente noch die man kan daar wat aan veranderen, want dit gaat over de structuurvisies van het rijk evenals beschermde diersoorten (die vreselijke bij, een soort korenwolf II)
Dat deze zaak een farce is, maar dat de uitspraak an sich niet onterecht is. Tevens dat de procedures op het gebied van RO nog altijd hondstraag zijn en verbeterd moeten worden. Daarom ben ik blij dat Melanie een tweede keer mag proberen op I&Mquote:
dankjewel kev grgrquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat deze zaak een farce is, maar dat de uitspraak an sich niet onterecht is. Tevens dat de procedures op het gebied van RO nog altijd hondstraag zijn en verbeterd moeten worden. Daarom ben ik blij dat Melanie een tweede keer mag proberen op I&M
Of een schutting en/of boom...dat zijn vaak de beste shows.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Saaie aflevering inderdaad, volgende week maar weer eens een recht van overpad denk ik zo!
Tja, ze hebben het niet gemeld, dat is een beetje stom van ze.quote:Herman en Gino woonden in een vakantiehuisje van meneer De Jong. Het huisje vertoonde veel gebreken en werd onbewoonbaar. Het stel vlucht naar een ander huis, zonder dat aan hun huurbaas te melden. De heer De Jong wijst de mannen op een huurachterstand.
Moeten de mannen het geld toch betalen, al konden ze niet in het huisje wonen?
echter.. mogelijk sprake van permanente bewoning van een vakantiewoning? Hierdoor KAN de heer De jong weer andere problemen krijgenquote:Op dinsdag 13 november 2012 07:54 schreef Karina het volgende:
Tja, ze hebben het niet gemeld, dat is een beetje stom van ze.
Dat is het mooiste van de uitspraakquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:45 schreef rene90 het volgende:
Dit wordt weer een "echter" aflevering.
" das toch zielug"quote:
Dat zijn ze meestal.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:45 schreef rene90 het volgende:
Dit wordt weer een "echter" aflevering.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef Specularium het volgende:
Dat lijkt me wel mooi van Alzheimer, dat je op een gegeven moment vergeten bent dat je het hebt.
Ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:31 schreef Operc het volgende:
Hadden ze het probleem nou aangekaart bij die verhuurder?
ik kan wel huilenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:31 schreef Cee het volgende:
GODVER, te laat, ik schakel net in. Grrr. Ohmygod. Nu al lachen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die krijgt hem hard in de bips. Zonder kwitantie.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die krijgt hem hard in de bips. Zonder kwitantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |