Zolang het voor een keertje is geef ik me ook wel op als vrijwilliger.quote:
quote:
Pas maar op, voor je het weet heeft ze een kind.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang het voor een keertje is geef ik me ook wel op als vrijwilliger.
Gewoon zeggen dat je er toch van af ziet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet heeft ze een kind.
weet je wat zo'n OK klaarmaken kost?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Als ze moet betalen vind ik meester Visser vanaf dan een lul
Dan kom je toch niet? /badaboemtsjingquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je er toch van af ziet.
Ik wil mijn geweldige persoonlijkheid niet met haar domheid in 1 lichaam delen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet heeft ze een kind.
Maar die smiecht heeft haar erin geluisdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
weet je wat zo'n OK klaarmaken kost?
ze moeten het vet toch ergens kwijt!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Meester Visser gaat een afspraak maken.
Oh van die liposuctie krijg je ook dikke tieten?
Zetten ze daar even terug ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Meester Visser gaat een afspraak maken.
Oh van die liposuctie krijg je ook dikke tieten?
Oh jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze moeten het vet toch ergens kwijt!
dat is een beetje z'n werk niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die smiecht heeft haar erin geluisd
Je stak 'm weer eens in 't pinautomaat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg mijn geld terug toen ik niet optijd kwam bij mijn vaste hoertje.
Wist je dat nog nietquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Je stak 'm weer eens in 't pinautomaat?
Ja hoop niet dat meester Visser eraan meewerktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat is een beetje z'n werk niet?
daar is z'n hele vak op gebaseerd
naja, netjes? nee... maar zo is die hele wereld. Als je je laat overbluffen heb je gewoon pech. Bedenk je je, zorg dan dat je de zaakjes op papier hebt staan. Zo niet, dan heb je gewoon een probleem.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die smiecht heeft haar erin geluisd
oh. gemiste kans?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Neenu laat ik het meteen niet meer doen.
Pikautomaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Je stak 'm weer eens in 't pinautomaat?
Niet op tijd kwam of kwam niet op tijd?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg mijn geld terug toen ik niet optijd kwam bij mijn vaste hoertje.
altijd die antillianen/suri's/marrokanenquote:
Prachtig inderdaad. Zij begint hem een beetje te stressenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:45 schreef tralalala het volgende:
Heerlijk hoe rustig die kerel blijft
jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:45 schreef tralalala het volgende:
Heerlijk hoe rustig die kerel blijft
Daar hebben we chloroform voorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze ook zo'n herrie maakt tijdens de seks hoeft het van mij niet meer.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:46 schreef Cee het volgende:
"Geen gesprek gevoerd met niemand."
Ohhhh I see what you did there.
Vandaag wel, morgen gewoon weer met d'r lichaam hoor!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze loopt met haar eigen domheid te koop.
Zoals gezegd, ik ken heel weinig mensen met anti/suri/mocroroots die níet zo zijn. turken zijn de enige uitzondering.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:47 schreef RubenSosa het volgende:
Integratie is duidelijk bij deze vrouw fout gegaan. Respect voor anderen is ver te zoeken..
Dat is in feiten hetzelfdequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vandaag wel, morgen gewoon weer met d'r lichaam hoor!
Ik zag laatst die lange hipster met zijn bril en baardje in Oud-Zuid, die knakker is tering lang.quote:
Als hij dit kan aantonen is de uitspraak wat mij betreft duidelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:48 schreef matthijst het volgende:
Dinsdag had ze de kliniek gesproken.
Ze zei dat ze de dag erna zou komen.
quote:
Goede vergelijking ook die tandartsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:49 schreef matthijst het volgende:
Neeeheeee, in Marokko misschien niet, als je net met een geit bezig bent.
Bij een NL tandarts moet je gewoon betalen duffe kut.
Sowieso lange gastenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:48 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Ik zag laatst die lange hipster met zijn bril en baardje in Oud-Zuid, die knakker is tering lang.
Die gaan straks met hun hair extensions gooien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:49 schreef penny-wise het volgende:
Komen die vriendinnen ook nog met een dom weerwoord?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vandaag wel, morgen gewoon weer met d'r lichaam hoor!
zulk soort lui zijn vaak artsen die uit het ambt zijn gegooid of de opleiding niet af hebben gemaaktquote:
hehehe.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:50 schreef matthijst het volgende:
Ja, komop zeg, het is geen hartoperatie. 't is gewoon viool spelen met een vetlaag.
Bij een symfonieorkest praat je toch ook niet met de dirigent?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:50 schreef tralalala het volgende:
Ik ben bang dat dat wijf gelijk krijgt
3X uitgelootquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:50 schreef Palomar het volgende:
[..]
zulk soort lui zijn vaak artsen die uit het ambt zijn gegooid of de opleiding niet af hebben gemaakt
Dat weet je bij dit soort louche bedrijvenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:51 schreef egeltje1985 het volgende:
ZIe je, dat is wel vaag, Bij een ziekenhuis heb je een consult bij de arts, hier bij een vage directeur. Net als bij die Shumacher.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:52 schreef matthijst het volgende:
Als ik hetero was geweest![]()
Dacht al, wat lult die homo nou.
Verbazingwekkendquote:
quote:
Lijkt me onlogisch, of het is dat die gast gelijk heeft en dus de volledige vergoeding krijgt, of niet en dan dus niks.quote:
Ja, wij wel. Zij niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat weet je bij dit soort louche bedrijven
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:54 schreef koemleit het volgende:
ze heeft mr visser gepijpt ken niet anders
dat dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:54 schreef koemleit het volgende:
ze heeft mr visser gepijpt ken niet anders
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Opzich wel een terecht vonnis, maar ik gun haar het niet.
jij hebt je kans al gehad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:50 schreef tong80 het volgende:
Wie belt er ook naar de rijdende rechter om op TV te komen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef super_tekkel het volgende:
even allemaal oneens stemmen op http://www.eerstehulpbijrecht.nl/
Mij iets teveel mazzel. Wat een verwend brutaal nest zeg!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zoooooooooooooo die griet heeft mazzel gehad
Juridisch gezien is het wel een goede uitspraak, maar het zal voor veel mensen niet bevredigend zijn.quote:
hij wilde haar als ruksletje aan de muurquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die vent is trouwens bijna net zo erg als zij
In natura laten betalenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij wilde haar als ruksletje aan de muur
dat is waar, maar die vent klopte ook niet helemaal, ik zou nog geen tweedehands autoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:56 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Mij iets teveel mazzel. Wat een verwend brutaal nest zeg!
Wat wil je met al die wanbetalersquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://www.lasersurgery.nl/
die tent is al een keer gesloten geweest
quote:De overeenkomst inzake geneeskundige behandeling - in deze afdeling verder aangeduid als de behandelingsovereenkomst - is de overeenkomst waarbij een natuurlijke persoon of een rechtspersoon, de hulpverlener, zich in de uitoefening van een geneeskundig beroep of bedrijf tegenover een ander, de opdrachtgever, verbindt tot het verrichten van handelingen op het gebied van de geneeskunst, rechtstreeks betrekking hebbende op de persoon van de opdrachtgever of van een bepaalde derde. Degene op wiens persoon de handelingen rechtstreeks betrekking hebben wordt verder aangeduid als de patiënt.
2 Onder handelingen op het gebied van de geneeskunst worden verstaan:
aalle verrichtingen - het onderzoeken en het geven van raad daaronder begrepen - rechtstreeks betrekking hebbende op een persoon en ertoe strekkende hem van een ziekte te genezen, hem voor het ontstaan van een ziekte te behoeden of zijn gezondheidstoestand te beoordelen, dan wel deze verloskundige bijstand te verlenen;
bandere dan de onder a bedoelde handelingen, rechtstreeks betrekking hebbende op een persoon, die worden verricht door een arts of tandarts in die hoedanigheid.
3 Tot de handelingen, bedoeld in lid 1, worden mede gerekend het in het kader daarvan verplegen en verzorgen van de patiënt en het overigens rechtstreeks ten behoeve van de patiënt voorzien in de materiële omstandigheden waaronder die handelingen kunnen worden verricht.
4 Geen behandelingsovereenkomst is aanwezig, indien het betreft handelingen ter beoordeling van de gezondheidstoestand of medische begeleiding van een persoon, verricht in opdracht van een ander dan die persoon in verband met de vaststelling van aanspraken of verplichtingen, de toelating tot een verzekering of voorziening, of de beoordeling van de geschiktheid voor een opleiding, een arbeidsverhouding of de uitvoering van bepaalde werkzaamheden.
Wie was dit:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef super_tekkel het volgende:
even allemaal oneens stemmen op http://www.eerstehulpbijrecht.nl/
quote:Dat dit kan in Nederland, dokken moet ze.
Glibbermans (geen profiel) op 30-10-2012 om 22:57
ditquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:58 schreef alors het volgende:
Ik gun het haar met haar karakter ook niet, maar die kliniekjes deugen ook van geen kant hoor.
Gewoon haar en hem 50% laten betalen aan de staat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:58 schreef alors het volgende:
Ik gun het haar met haar karakter ook niet, maar die kliniekjes deugen ook van geen kant hoor.
Yep,als ze d'r iets relaxter had gezeten had iedereen d'r gelijk gegeven. Kwestie van presenteren in plaats van bleren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:58 schreef alors het volgende:
http://www.igz.nl/actueel(...)eling_patienten.aspxquote:Deze risicovolle operatieve ingrepen worden uitgevoerd zonder dat er risicoselectie van patiënten plaatsvindt.
OT: Jouw Sheldonquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:02 schreef nowkia het volgende:
Geen zak aan. Moest wel gniffelen toen die vent die dikke d'r zusje noemde.
Met goedkope oneliners komen ze er vast wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Don en Ad willen die meiden een rijles geven, voor niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |