Zolang het voor een keertje is geef ik me ook wel op als vrijwilliger.quote:
quote:
Pas maar op, voor je het weet heeft ze een kind.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang het voor een keertje is geef ik me ook wel op als vrijwilliger.
Gewoon zeggen dat je er toch van af ziet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet heeft ze een kind.
weet je wat zo'n OK klaarmaken kost?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Als ze moet betalen vind ik meester Visser vanaf dan een lul
Dan kom je toch niet? /badaboemtsjingquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je er toch van af ziet.
Ik wil mijn geweldige persoonlijkheid niet met haar domheid in 1 lichaam delen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet heeft ze een kind.
Maar die smiecht heeft haar erin geluisdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
weet je wat zo'n OK klaarmaken kost?
ze moeten het vet toch ergens kwijt!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Meester Visser gaat een afspraak maken.
Oh van die liposuctie krijg je ook dikke tieten?
Zetten ze daar even terug ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Meester Visser gaat een afspraak maken.
Oh van die liposuctie krijg je ook dikke tieten?
Oh jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze moeten het vet toch ergens kwijt!
dat is een beetje z'n werk niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die smiecht heeft haar erin geluisd
Je stak 'm weer eens in 't pinautomaat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg mijn geld terug toen ik niet optijd kwam bij mijn vaste hoertje.
Wist je dat nog nietquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Je stak 'm weer eens in 't pinautomaat?
Ja hoop niet dat meester Visser eraan meewerktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat is een beetje z'n werk niet?
daar is z'n hele vak op gebaseerd
naja, netjes? nee... maar zo is die hele wereld. Als je je laat overbluffen heb je gewoon pech. Bedenk je je, zorg dan dat je de zaakjes op papier hebt staan. Zo niet, dan heb je gewoon een probleem.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die smiecht heeft haar erin geluisd
oh. gemiste kans?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Neenu laat ik het meteen niet meer doen.
Pikautomaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Je stak 'm weer eens in 't pinautomaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |