quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar dan dat jij geen TT's kan aanpassen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wou doen als tt: Tahamata en de gekaapte trein
Is beterquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wou doen als tt: Tahamata en de gekaapte trein
Denk ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef Tarado het volgende:
Harmsen (voorzitter toen) was meer van de centen en absoluut onflexibel qua onderhandelingen voorzover ik me kan herinneren, dus ik geloof eerder dat het daarmee te maken had dan het feit dat hij Molukker is
Dit doelpunt was in de beste wedstrijd die ik van hem gezien hebquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk ik ook
Maar wat Caland aanhaalde zit ook wat in, racisme was iets normaler toen dan het nu is
Eerst onderuit gaan en dan zo scorenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit doelpunt was in de beste wedstrijd die ik van hem gezien heb
Die gast is tering goed, voor zijn ontwikkeling verwacht ik hem na de winterstop toch wel vast bij de selectie.quote:
hij kan moeilijk slechter dan enoh of poulsen zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gast is tering goed, voor zijn ontwikkeling verwacht ik hem na de winterstop toch wel vast bij de selectie.
Hij pakt alle ballen af en hij heeft het vermogen om te kunnen tikken op het middenveld en vooruit te voetballen. Zie hem graag zo snel mogelijk in Ajax 1.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij kan moeilijk slechter dan enoh of poulsen zijn
per direct opstellen dus
Dit. Die Poulsen is de grootste anti-voetballer. Balletje ophalen bij Vermeer, 30 seconden met de bal aan de voet lopen, toch maar tikkie breed, crossball in de handen van de keeper alles.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij kan moeilijk slechter dan enoh of poulsen zijn
per direct opstellen dus
zijn eerste balcontact bij feyenoord - ajax na de aftrapquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:29 schreef J2T het volgende:
[..]
Dit. Die Poulsen is de grootste anti-voetballer. Balletje ophalen bij Vermeer, 30 seconden met de bal aan de voet lopen, toch maar tikkie breed, crossball in de handen van de keeper alles.
Lachwekkend. Was me door de spanning niet eens opgevallen zondag. Zag het gisteren pas bij VI.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
zijn eerste balcontact bij feyenoord - ajax na de aftrap
En hij moet zogenaamd "rust" brengen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:33 schreef J2T het volgende:
[..]
Lachwekkend. Was me door de spanning niet eens opgevallen zondag. Zag het gisteren pas bij VI.
Dat dacht ik vorig seizoen van Fisher ook, zal nog wel langer duren dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gast is tering goed, voor zijn ontwikkeling verwacht ik hem na de winterstop toch wel vast bij de selectie.
Lekker aftrapje ook tegen Feyenoordquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:29 schreef J2T het volgende:
[..]
Dit. Die Poulsen is de grootste anti-voetballer. Balletje ophalen bij Vermeer, 30 seconden met de bal aan de voet lopen, toch maar tikkie breed, crossball in de handen van de keeper alles.
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
zijn eerste balcontact bij feyenoord - ajax na de aftrap
Sulejmani zeg. Als we die 16 miljoen toch opnieuw mochten investeren nu....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:36 schreef J2T het volgende:
En na afgelopen zondag zal ik nooit meer zeiken op Sana. Sana is Messi vergeleken met Sulej.
Dan had je Assaidi en Djuricic/Maher kunnen halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Sulejmani zeg. Als we die 16 miljoen toch opnieuw mochten investeren nu....
Jip. Of een waardig vervanger voor Anita of Vertonghen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan had je Assaidi en Djuricic/Maher kunnen halen
Anite en Vertonghenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jip. Of een waardig vervanger voor Anita of Vertonghen.
Waarom raakte Muniesa ook geblesseerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jip. Of een waardig vervanger voor Anita of Vertonghen.
Suarez was niet te houden, maar Pantelic was goud waard.quote:
En leek Siem de Jong veel beter dan hij nu is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Suarez was niet te houden, maar Pantelic was goud waard.
Ja, die werd geweldig bediend. Hij wou een contract en (ik snap het deels van Ajax ook wel) daar was geen ruimte voor. Maar was balvast en speelde 100% in dienst van het elftal.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En leek Siem de Jong veel beter dan hij nu is.
De tweede seizoenshelft van dat tijdperk sowiesoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die werd geweldig bediend. Hij wou een contract en (ik snap het deels van Ajax ook wel) daar was geen ruimte voor. Maar was balvast en speelde 100% in dienst van het elftal.
Pantelic was onder De Boer ook wel gesneuveld denk ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die werd geweldig bediend. Hij wou een contract en (ik snap het deels van Ajax ook wel) daar was geen ruimte voor. Maar was balvast en speelde 100% in dienst van het elftal.
Als Pantelic was gebleven had Jol ook nog niet weggeweest denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pantelic was onder De Boer ook wel gesneuveld denk ik
Mwah, hij heeft ook Poulsen gehaald etc. Die man was gewoon meerwaarde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pantelic was onder De Boer ook wel gesneuveld denk ik
Ook zijn uittrappen waren geweldigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het hebben over Eriksen, poulsen, sana Vermeer. Hij keepte weer uitstekend zondag
Ja en vooral zijn uittrappen waren fantastischquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het hebben over Eriksen, poulsen, sana Vermeer. Hij keepte weer uitstekend zondag
iets met uittrappenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Poulsen is tegen ploegen in de CL best wel ok, verdedigend doet hij z'n werk, alleen in de omschakeling en opbouw is hij een drama, hij is ook gehaald ter overbrugging maar wat mij betreft krijgt Bocarra een kans, enige voordeel van Poulsen tov Enoh is dat hij de bal wel naar een medespelers speelt al is het dan niet diepquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft ook Poulsen gehaald etc. Die man was gewoon meerwaarde.
Maar goed, hij is weg.
Geweldige reddingen maar erg onrustig aan de bal en oogt soms onzeker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Same shit, different day.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geweldige reddingen maar erg onrustig aan de bal en oogt soms onzeker.
De beste keeper van NL qua reflexen denk ik, of in ieder geval van de Eredivisie, maar dat is dan ook het enige waar hij echt top in is, uitkomen matig, hoge voorzetten matig, spelvoorzetting zwakquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geweldige reddingen maar erg onrustig aan de bal en oogt soms onzeker.
Omdat ze de makkelijke ipv de beste oplossing zoekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef J2T het volgende:
Ik snap ook niet waarom de verdedigers hem zo vaak betrekken bij het spelletje. Ik zie soms van Rhijn de bal 40 meter terug passen op Vermeer.
Hij had Eriksen ook wel rust mogen gevenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:43 schreef tammepiet het volgende:
Moisander, van Rhijn, Poulsen, Vermeer, de Jong niet mee naar Sneek.
Met een cvm tegen Sneek ja?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:52 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom geen Bocarra? En waarom is Sportslede? Wie wordt nu de CVM? Schone?
Want we gaan daar wel even met 0-10 van winnen? Want zo gaat het toch altijd met ajax tegen amateurs?quote:
Dat dacht ik dan weer niet, die was toen pas 17 jaar en net bij de club. Had ook te maken met blessures, gewoon 90 minuten elke week spelen of toen met NextGen zelfs om de 3/4 dagen was prima voor zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:39 schreef Class het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig seizoen van Fisher ook, zal nog wel langer duren dus
Enoh natuurlijk. Boccara en Sporkslede hebben gisteren 90 minuten gespeeld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:52 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom geen Bocarra? En waarom is Sportslede? Wie wordt nu de CVM? Schone?
Gewonnen zal er wel worden, tegen die clubs doe je het toch nooit goed, ik vind wat spelers rust geven daarom wel verstandig en Enoh is er tochquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want we gaan daar wel even met 0-10 van winnen? Want zo gaat het toch altijd met ajax tegen amateurs?
Mag hopen dat we daar toch makkelijk winnen met gretige jeugd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want we gaan daar wel even met 0-10 van winnen? Want zo gaat het toch altijd met ajax tegen amateurs?
Hopen ja, maar het gaat vrijwel altijd moeizaam vanwege onderschatting. En ook omdat ze met een totaal niet ingespeeld team spelen. Je kan best wat wisselen, maar ga niet opeens met een ander systeem spelen ofzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag hopen dat we daar toch makkelijk winnen met gretige jeugd.
Komt goed en als we uit de beker liggen zal ik er ook geen nachtrust om missen eerlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hopen ja, maar het gaat vrijwel altijd moeizaam vanwege onderschatting. En ook omdat ze met een totaal niet ingespeeld team spelen. Je kan best wat wisselen, maar ga niet opeens met een ander systeem spelen ofzo.
Want? Eriksen is later ingestroomd en heeft dus minder wedstrijden gespeeld dan De Jong/Vermeer etc. Volgens mij is Eriksen ook totaal niet op of wat dan ook...quote:
Maakt toch helemaal niets uit, winnen doen ze echt wel van zaterdag hoofdklasse, wordt waarschijnlijk een K wedstrijd ook op kunstgras, maar je kan ook de A1 sturenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hopen ja, maar het gaat vrijwel altijd moeizaam vanwege onderschatting. En ook omdat ze met een totaal niet ingespeeld team spelen. Je kan best wat wisselen, maar ga niet opeens met een ander systeem spelen ofzo.
Inderdaad, het is dat het eens schande is maar anders zou ik ook zeggen laat maar lopenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt goed en als we uit de beker liggen zal ik er ook geen nachtrust om missen eerlijk.
Ging Vertonghen in de fout toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:59 schreef muzas het volgende:
Moet ineens denken aan dat tegendoelpunt tegen WHCzo'n ontzettende smet is dat dan.
Bah.quote:Pfff. Burgemeester zet streep door vrij vervoer Sneek-uit
Vermoeiende man, die burgemeester van Sudwest Fryslan. Hij heeft een streep gezet door het vrije vervoer van Ajaxfans naar Sneek. Er zijn zo'n tweehonderd Ajacieden de dupe van deze maatregel, die op het laatste moment alsnog wordt doorgevoerd.
Ajacieden zijn eng...
De Ajacieden moeten nu verplicht via de McDonald's in Joure naar het Zuidersportpark reizen. De hamburgers zijn te ruiken bij de grote rotonde, die we kennen van de tripjes naar Heerenveen. Hier kunnen de Ajaxfans hun uitkaart laten scannen en ontvangen zij hun kaartje en een parkeervignet.
Vanaf Joure is het ongeveer tien minuten rijden naar het sportpark van ONS Sneek. Er zijn geen verplichte rijroutes naar Joure, dus het staat Ajacieden wel vrij om over de Afsluitdijk naar Friesland te karren voor het omwisselen. In dat geval rijd je zo ongeveer door hartje Sneek heen...
Voor de goede orde willen we er nog op wijzen dat Ajacieden die niet omwisselen ook geen toegang krijgen tot het sportpark. Ook wordt aangeraden in Joure de aanwijzingen van de stewards op te volgen zodat geen gevaarlijke situaties ontstaan op de weg.
Ja ja, een bekerpotje foebele tegen ONS Sneek. Het is allemaal wat. Hoe luidt ook alweer de definitie van normalisatie...?
Wat een paniekmaatregelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:53 schreef tammepiet het volgende:
Zelfs geen vrij vervoer voor Sneek uit. Net nog besloten.
Arsenalquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:15 schreef Marsenal het volgende:
Volgens mij verwachten ze dat iedere hooligan tot de tanden bewapend naar Sneek komt voor een oefenpotje... Moet er voor mijn werk heen, blijf in een hotel slapen, en aan de lijn wilde ze weten of er meer voetbalfans met mij kwamen slapen, want dan moest het kind eerst even met de manager overleggen
Geniaalquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Fijne toevoeging Kreuk
Was Muse leuk?
Triest weer, blij dat ik niet gegaan ben.quote:
quote:VERBOUWING - Het gaat de goede kant op met de Amsterdam Arena. De sfeer onder het Ajax-publiek wordt er steeds mooier en de grasmat is inmiddels zelfs de beste van het land. Ook de wens van de Ajax-aanhang om de grachten dicht te gooien wordt nu een beetje vervuld.
De gracht voor de lange zijde van de hoofdtribune zal namelijk verdwijnen. Dat liet Henk Markerink dinsdag weten in het magazine van de Amsterdam Arena. 'In het verlengde van de modernisering zullen wij in de winterstop de gracht aan de westzijde dichtleggen', meldde de algemeen directeur van het stadion.
'Op de nieuwe vloer zullen vijf rijen extra stoelen worden geplaatst. Daarmee wordt de capaciteit van het stadion uitgebreid en tevens worden er bijzondere zitplaatsen gecreëerd aan de veldrand, waardoor een intense beleving van het voetbal ontstaat', vervolgde Markerink.
Of er in de toekomst meer van de grachten rond het veld zullen verdwijnen, is nog niet bekend. Ook is nog niet bekend of (en wanneer) de huidige kleurrijke stoeltjes in het stadion vervangen zullen worden. Het is al jaren een wens van de Ajax-aanhang dat alle stoeltjes rood of wit gekleurd worden.![]()
![]()
![]()
quote:Clasie ontsnapt aan schorsing: 'Geen ruimte voor een onderzoek'
Jordy Clasie zal niet geschorst worden naar aanleiding van zijn gedrag in de Klassieker. De middenvelder van Feyenoord maakte enkele overtredingen die onbestraft bleven en vooral de actie waarbij hij zijn arm in het gezicht van Ricardo van Rhijn zette zorgde voor voer tot discussie. De aanklager betaald voetbal stelt echter dat hij Clasie niet kan vervolgen.
De jurist laat via een woordvoerder weten dat hij machteloos staat: "Het betreft inderdaad een overtreding, die nader onderzocht zou worden als er niet was waargenomen dat er iets gebeurde", citeert De Telegraaf. "Er is gesproken met het team van arbiters van dienst tijdens de wedstrijd. Daaruit concludeer ik dat de overtreding en de handeling in zodanige mate waargenomen zijn door de arbitrage (gezien en beoordeeld), dat dit geen ruimte laat voor het instellen van een onderzoek."
Clasie, die zes minuten voor tijd wel een gele kaart kreeg van scheidsrechter Bas Nijhuis, maakte in de topper tegen Ajax nog twee pittige overtredingen. De middenvelder ging hard door op Ryan Babel en reageerde wat overdreven toen Siem de Jong een overtreding op hem maakte. Het lijkt er echter niet op dat de aanklager betaald voetbal een zaak van een van deze overtredingen zal gaan maken.
Wie heeft die aidsregel verzonnenquote:Daaruit concludeer ik dat de overtreding en de handeling in zodanige mate waargenomen zijn door de arbitrage (gezien en beoordeeld), dat dit geen ruimte laat voor het instellen van een onderzoek."
KNJB!! oh nee, wacht..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Wie heeft die aidsregel verzonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n kutgevoel overgehouden aan de Klassieker. Los van de eindstand en het verdere spelbeeld was zo duidelijk dat Nijhuis geen grote beslissingen in het nadeel van Feyenoord durfde te nemen. Als de Vrij, Immers en Clasie er gewoon af waren gegaan met de donkerrode kaarten die ze verdienden, dan was Ajax er voetballend helemaal overheen gegaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Wie heeft die aidsregel verzonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van der Aat ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:25 schreef tammepiet het volgende:
Gatverdemme die vlerk van een Slop kreeg afgelopen seizoen zo'n half miljoen salaris.
[ afbeelding ]
Volgende Klassieker in de Arena heeft Feyenoord de scheids niet mee obv.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kutgevoel overgehouden aan de Klassieker. Los van de eindstand en het verdere spelbeeld was zo duidelijk dat Nijhuis geen grote beslissingen in het nadeel van Feyenoord durfde te nemen. Als de Vrij, Immers en Clasie er gewoon af waren gegaan met de donkerrode kaarten die ze verdienden, dan was Ajax er voetballend helemaal overheen gegaan.
Het gevoel waar ik nu mee blijf zitten, maakt dat ik me al niet meer op de volgende klassieker kan verheugen. Het gaat toch niet om wat je als ploeg voetballend kan brengen...
11 tegen 8 is toch ook niet waar we op zitten te wachten, voorzover dat ook ooit zou gebeuren, ben het wel met je eens dat Nijhuis niet in Ajax voordeel floot en het rood voor Moisander niet terecht was maar Ajax riep na de 1-2 de problemen op zich af, hoe het met 11 tegen 11 afgelopen zou zijn zullen we nooit weten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kutgevoel overgehouden aan de Klassieker. Los van de eindstand en het verdere spelbeeld was zo duidelijk dat Nijhuis geen grote beslissingen in het nadeel van Feyenoord durfde te nemen. Als de Vrij, Immers en Clasie er gewoon af waren gegaan met de donkerrode kaarten die ze verdienden, dan was Ajax er voetballend helemaal overheen gegaan.
Het gevoel waar ik nu mee blijf zitten, maakt dat ik me al niet meer op de volgende klassieker kan verheugen. Het gaat toch niet om wat je als ploeg voetballend kan brengen...
Iedere keer hetzelfde. Of je nou voor komt tegen Heracles of Feyenoord. Het daaropvolgende is bekend. Iedereen gaat vrolijk achteruit lopen, en ze roepen de problemen op zichzelf af.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
11 tegen 8 is toch ook niet waar we op zitten te wachten, voorzover dat ook ooit zou gebeuren, ben het wel met je eens dat Nijhuis niet in Ajax voordeel floot en het rood voor Moisander niet terecht was maar Ajax riep na de 1-2 de problemen op zich af, hoe het met 11 tegen 11 afgelopen zou zijn zullen we nooit weten.
Is wel logisch dat er een verdediger inkomt als een verdediger rood krijgt, Enoh kwam er pas aan het einde in voor Babelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:40 schreef PeeJie_ het volgende:
Feit blijft natuurlijk wel dat na die rode kaart een verdedigende wissel kwam, ipv een normale wissel.
Tuurlijk, maar dan is het niet gek als er meer verdedigt wordt en dat de bal voor niet meer vastgehouden kan worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel logisch dat er een verdediger inkomt als een verdediger rood krijgt, Enoh kwam er pas aan het einde in voor Babel
Heeft wel invloed maar met 11 man was dat al zoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:48 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan is het niet gek als er meer verdedigt wordt en dat de bal voor niet meer vastgehouden kan worden.
quote:Wijziging in Ajax-stadion levert ‘intensere beleving van het voetbal’ op
Er zal na de jaarwisseling ruimte zijn voor meer supporters in het stadion van Ajax. In de Amsterdam ArenA wordt de gracht aan de westzijde tijdens de winterstop opgevuld met een nieuw stuk vloer, waarop vijf rijen extra stoelen worden geplaatst. De capaciteit wordt op die manier vergroot.
“Met de uitbreiding worden bijzondere zitplaatsen gecreëerd aan de rand van het veld, waardoor een intensere beleving van het voetbal ontstaat”, vertelt stadion-directeur Henk Markerink in het Amsterdam ArenA Magazine. Markerink liet in augustus al doorschemeren dat het de bedoeling was dat de grachten rondom het voetbalveld op termijn zouden verdwijnen.
“Maar die plannen zullen niet van de ene op de andere dag worden gerealiseerd”, gaf de directeur destijds al aan. Het verdwijnen van de grachten moet bijdragen aan ‘de ultieme stadionsfeer’. “De supporters zijn heel belangrijk. Uiteindelijk maken zij de sfeer. Een gebouw is een gebouw en de mensen maken de stemming”, liet Markerink weten.
quote:Boilesen na maandenlange absentie bijna terug: '2013 zal mijn jaar worden'
Ajax heeft nog niet veel plezier kunnen beleven aan Nicolai Boilesen. De verdediger debuteerde ruim een jaar geleden in het eerste elftal van de Amsterdammers, maar kwam door blessureleed niet verder dan tien competitiewedstrijden. Zijn laatste duel voor Ajax dateert van 15 mei, toen hij 75 minuten meedeed tegen FC Twente. Dit seizoen kwam hij nog niet in actie.
De twintigjarige Boilesen traint inmiddels alweer een tijdje mee, maar verwacht pas in 2013 weer te kunnen spelen. "Ik ben nu al zo lang uit de roulatie dat die drie maanden niks meer uitmaken", zegt hij tegen Sporten ."Wat telt is dat de tests die ik nu doe positief zijn. Ik denk dat ik dit jaar nog niet ga spelen. 2013 zal mijn jaar worden en dan bij voorkeur vanaf het begin van het jaar."
2012 is een hoofdstuk dat Boilesen snel wil afsluiten: "Het was een nachtmerrie", zegt de mandekker. "Het is echt moeilijk dat mijn rentree steeds werd uitgesteld omdat ik weer een terugval had. Ik had niets om vooruit te kijken, want telkens moest ik weer opnieuw beginnen. Ik ben wel sterker geworden. Ik luister beter naar mijn lichaam en kan meer signalen herkennen, maar ook mentaal ben ik er op vooruit gegaan."
Niet zozeer 11 tegen 8, maar het idee dat voor beide ploegen dezelfde spelregels gelden zou wel aardig zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
11 tegen 8 is toch ook niet waar we op zitten te wachten, voorzover dat ook ooit zou gebeuren, ben het wel met je eens dat Nijhuis niet in Ajax voordeel floot en het rood voor Moisander niet terecht was maar Ajax riep na de 1-2 de problemen op zich af, hoe het met 11 tegen 11 afgelopen zou zijn zullen we nooit weten.
Ik vind dat je het een beetje overdrijft, Ajax had na de 1-2 moeten blijven voetballen en uitlopen naar 1-3 al voordat Moisander eruit ging maar er werd dom gevoetbald en veel balverlies geleden tegen een Feyenoord dat qua kwaliteit echt een jas heeft uitgedaan tov vorig seizoen. Dat het er dan met 10 man niet beter op wordt was te verwachten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Niet zozeer 11 tegen 8, maar het idee dat voor beide ploegen dezelfde spelregels gelden zou wel aardig zijn.
Je kan wel zeggen dat Ajax het over zichzelf afroept, maar als je als team ziet dat Feyenoord carte blanche krijgt om jouw spelers aan gort te schoppen, dan doet dat natuurlijk mentaal ook wel wat met je.
Het zal me benieuwen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:30 schreef Tyron het volgende:
[Boilesen na maandenlange absentie bijna terug: '2013 zal mijn jaar worden']
Ik vind het wat vroeg maar schijnt normaal te zijn bij Van Gaal, 3 keer aardig spelen is de normquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:09 schreef Wessiej het volgende:
Blind in V. selectie voor NL-duitsers. Terecht
nadruk op aardig want hij is geen uitblinkerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wat vroeg maar schijnt normaal te zijn bij Van Gaal, 3 keer aardig spelen is de norm
Dat is wel waar jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij is echt wel beter dan Willems hoor dus zo raar is het nou ook weer niet
Hij is een slimme voetballer, maar hij komt fysiek (snelheid) te kort om echt goed te zijn of ooit te worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:24 schreef stevenmac26 het volgende:
En ik vind hem eigenlijk bijna het hele seizoen gewoon wel goed spelen
Eensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is een slimme voetballer, maar hij komt fysiek (snelheid) te kort om echt goed te zijn of ooit te worden.
De volledige voorselectie, Buttner zit er dus niet bij.quote:Ibrahim Afellay (Schalke 04), Daley Blind (Ajax), Jordy Clasie (Feyenoord), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Douglas (FC Twente), Eljero Elia (Werder Bremen), Urby Emanuelson (AC Milan), Marco van Ginkel (Vitesse), John Heitinga (Everton), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Daryl Janmaat (Feyenoord), Nigel de Jong (AC Milan), Siem de Jong (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Jeremain Lens (PSV), Adam Maher (AZ), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Ricardo van Rhijn (Ajax), Arjen Robben (Bayern München), Ruben Schaken (Feyenoord), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (HSV), Kenneth Vermeer (Ajax), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain), Jetro Willems (PSV) en Jeroen Zoet (RKC Waalwijk).
geen basisspeler bij unitedquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eens
Maar hij is op dit moment wel gewoon beter dan een Willems
Waarom zie kamperknakker van United er niet bij halen weet ik niet, tenzij hij er wel bij zit
Ik zou Blind wel een keer op de plek van Anita willen zienquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eens
Maar hij is op dit moment wel gewoon beter dan een Willems
Waarom zie kamperknakker van United er niet bij halen weet ik niet, tenzij hij er wel bij zit
inderdaad en er zijn weinig landen die nog met snelle buitenspelers werkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:35 schreef over_hedge het volgende:
Blind doet het laatste tijd echt heel goed. Vind het niet zo gek dus
Gelukkig is Dost dat wel bij Wolfsburgquote:
is die toch te traag voorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou Blind wel een keer op de plek van Anita willen zien
Ik denk ook meer dat het een middenvelder is dus hier kan ik mij wel in vinden jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Speelde in de jeugd altijd op de VM positie geloof ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op die positie heb je het minste met je snelheid te maken, overige positie's, vooral in de hoeken (LA, RA, LV, RV) heb je je snelheid nodig.quote:
Middenvelders hoeven niet snel te zijn, kijk maar naar Pirlo en Xavi en nog tientallen andere goede middenvelders.quote:
ja, dost speelde 8 van de 9 wedstrijden, heitinga 6 van de 9. en voor heitinga heb je natuurlijk weinig vervangers.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig is Dost dat wel bij Wolfsburg
En Heitinga bij Everton
Sowieso een bondscoach die Mathijsen nog selecteert kan ik niet serieus nemen en ook Heitinga heeft eigenlijk na het EK nog geen behoorlijke gespeeld voor NLquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig is Dost dat wel bij Wolfsburg
En Heitinga bij Everton
ohquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, dost speelde 8 van de 9 wedstrijden, heitinga 6 van de 9. en voor heitinga heb je natuurlijk weinig vervangers.
anita was voornamelijk erg goed omdat hij maar bleef jagen daar,quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Middenvelders hoeven niet snel te zijn, kijk maar naar Pirlo en Xavi en nog tientallen andere goede middenvelders.
Weinig alternatievenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso een bondscoach die Mathijsen nog selecteert kan ik niet serieus nemen en ook Heitinga heeft eigenlijk na het EK nog geen behoorlijke gespeeld voor NL
Ik vond de kracht van Anita juist dat hij positioneel heel goed verdedigde maw hij stond vaak op de juiste plek en dan meteen een goeie bal diep er achteraan, ik dat Blind dat ook in zich heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:42 schreef Adames het volgende:
[..]
anita was voornamelijk erg goed omdat hij maar bleef jagen daar,
heeft frank dat niet vorig jaar al enkele keren geprobeerd?
Blind moet het hebben van zijn inzicht en technische capaciteiten. Zou een prima speler voor VM zijn en mocht Boilesen goed terugkomen van zijn blessure heb je opeens een soort luxeprobleem aangezien Boilesen zowel CV als LV kan spelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:42 schreef Adames het volgende:
[..]
anita was voornamelijk erg goed omdat hij maar bleef jagen daar,
heeft frank dat niet vorig jaar al enkele keren geprobeerd?
Hoop toch dat Veltman/Denswil Moisander gaan vervangen eigenlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:45 schreef Stiggie het volgende:
Daley Blind stond nog in de bubbels zondagavond met een drankje![]()
Maar zonder dolle, Blind doet het goed de laatste tijd. Zelfs tegen Real Madrid was hij één van de betere. Hij draait een top seizoen....
Nu moet hij opeens weer CV gaan spelen nu Moisander geschorst is en straks is boilesen terug.... Hoop dat hij daar niet kut van gaat spelen icm nog geen contract. Maar de voorselectie van NL elftal zal hem wel een boost geven.
Op Maduro na staan die ook allemaal in de voorselectiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vlaar, De Vrij, Douglas, BMI, Maduro
De Vrij is net een weekje terug van een blessure, Douglas word je ook niet altijd blij van, BMI speelt al standaard ja en vind je Vlaar beter dan Heitinga? En zijn die niet grotendeels ook geselecteerd? is pas voorselectie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op BMI na allemaal rechtspoten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zowel Vlaar als Heitinga heb gezien was Heitinga minder ja en dat verwacht je niet van een routinierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:50 schreef Adames het volgende:
[..]
De Vrij is net een weekje terug van een blessure, Douglas word je ook niet altijd blij van, BMI speelt al standaard ja en vind je Vlaar beter dan Heitinga? En zijn die niet grotendeels ook geselecteerd? is pas voorselectie.
Maduro ja, zou leuk zijn als hij weer eens werd meegenomen.
Geloof dat Van Gaal er niet zo over denkt, net als bijna iedere andere trainer overigens.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben ook meer voor pure mandekkers achterin, dan maakt dat goeie been niet zoveel uit
Nee helaas niet dus dan krijg je van die semi verdedigers die "zo goed" in de opbouw zijn met het gevolg dat je hele elftal een stuk verder naar achteren staatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof dat Van Gaal er niet zo over denkt, net als bijna iedere andere trainer overigens.
Eens. Je kunt wel zo spelen, maar alleen als je echt het materiaal er voor hebt. De boer zelf was ook een opbouwende verdediger, maar dan spreken we wel over wereldtop. Als ik moest kiezen tussen een redelijke opbouwende verdediger of een pure mandekker die ontzettend goed daarin is maar voor geen kut kan voetballen, dan ga ik voor de mandekker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee helaas niet dus dan krijg je van die semi verdedigers die "zo goed" in de opbouw zijn met het gevolg dat je hele elftal een stuk verder naar achteren staat
Sinds zijn vader weg is bij de club ging het beter.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:48 schreef Stiggie het volgende:
Mocht hij nu constant goed blijven draaien mag hij trouwens Frank echt dankbaar zijn. Denk dat weinig coaches zo lang zo veel vertrouwen aan een speler zouden geven die het erg slecht in de wedstrijden toen deed. Vond hem eigenlijk vaak de zwakste schakel.. Nu staat hij er in eens eigenlijk uit het niets goed te doen.
Van Gaal moet ook wel een beetje. De bezem moet in hard tempo door de ploeg. Hij zal in deze fase nog veel spelers willen proberen lijkt me.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wat vroeg maar schijnt normaal te zijn bij Van Gaal, 3 keer aardig spelen is de norm
Daar lijkt het wel op ja, selectiewedstrijdenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Van Gaal moet ook wel een beetje. De bezem moet in hard tempo door de ploeg. Hij zal in deze fase nog veel spelers willen proberen lijkt me.
Jep. Van Basten moest toen ook na het EK 2004.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Van Gaal moet ook wel een beetje. De bezem moet in hard tempo door de ploeg. Hij zal in deze fase nog veel spelers willen proberen lijkt me.
Ik vind niet dat het overdreven is, maar daar zullen we niet uitkomen. Wel zie ik de keerzijde van de contractvoorwaarde die aan EL is gesteld, dat het voetbal positief belicht moet worden. Nu wordt er in de beschouwingen nauwelijks meer aandacht gegeven aan de slagerspraktijken van Immers, Clasie en de Vrij.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat je het een beetje overdrijft, Ajax had na de 1-2 moeten blijven voetballen en uitlopen naar 1-3 al voordat Moisander eruit ging maar er werd dom gevoetbald en veel balverlies geleden tegen een Feyenoord dat qua kwaliteit echt een jas heeft uitgedaan tov vorig seizoen. Dat het er dan met 10 man niet beter op wordt was te verwachten.
Of je maakt het allemaal erger dan dat het is, dat kan ook natuurlijk. Beetje mannelijk voetbal, helemaal bij zo'n wedstrijd, is niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vind niet dat het overdreven is, maar daar zullen we niet uitkomen. Wel zie ik de keerzijde van de contractvoorwaarde die aan EL is gesteld, dat het voetbal positief belicht moet worden. Nu wordt er in de beschouwingen nauwelijks meer aandacht gegeven aan de slagerspraktijken van Immers, Clasie en de Vrij.
In de samenvatting werd er al nauwelijks meer op ingegaan, het natrappen uit de eerste helft zat niet eens in de samenvatting. Dat vind ik echt een kwalijke zaak, dat is koren op de molen van negatieve schopploegen en Belchinezen. Volledig aan het backfiren, die contractvoorwaarde. Een bedreiging voor open en attractief voetbal.
Tja, je kan je natuurlijk ook nederig laten naaien...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Of je maakt het allemaal erger dan dat het is, dat kan ook natuurlijk. Beetje mannelijk voetbal, helemaal bij zo'n wedstrijd, is niet meer dan normaal.
De overtreding van Moisander vlak voor rust die geel was zat er bijvoorbeeld ook niet in.Lekker boeiend...
firefox, ben jij het?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Tja, je kan je natuurlijk ook nederig laten naaien...
Die 'overtreding' zat er wel in trouwens. Was geen geel, Clasie was gewoon te laat. Dat je dan je poot niet intrekt als Moisander, dát is mannelijk voetbal. Elleboogjes, natrappen en karatetrappen niet, dat is gewoon onsportief wangedrag dat op voetbalvelden niet thuishoort.
Maar goed, ik ben er ook wel klaar mee. Ik weet nog niet of ik de volgende klassieker weer zal volgen, levert me te weinig positiefs op.
Er zal een schokgolf door de voetballerij gaan denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:12 schreef Schanulleke het volgende:
Ik weet nog niet of ik de volgende klassieker weer zal volgen, levert me te weinig positiefs op.
Dat lijkt me niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zal een schokgolf door de voetballerij gaan denk ik.
Idd zeg. Pff wat een drama was die wedstrijdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hopelijk vanavond geen Kozakken Boys en wat leuke momentjes van de jonkies.
Wel het debuut van onze aanvoerder dochquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Idd zeg. Pff wat een drama was die wedstrijdUrzaiz in de spits. Rommedahl die eruit werd gelopen door die LB van Kozakkenboys
Die LB, Scheimann kreeg daarna een stage aangeboden bij Ajaxquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Idd zeg. Pff wat een drama was die wedstrijdUrzaiz in de spits. Rommedahl die eruit werd gelopen door die LB van Kozakkenboys
Zat vorig seizoen bij Excelsior en nu bij Maccabi Haifa zie ik op wikipedia.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die LB, Scheimann kreeg daarna een stage aangeboden bij AjaxSpeelt nu bij Den Bosch geloof ik, dus hij heeft aardig van die wedstrijd geprofiteerd.
Geloof er eigenlijk niks van, maar zou er na dit seizoen niet heel droevig om zijn. Al moet het dan wel in de zomerstop zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:30 schreef JanCees het volgende:
Tottenham wil Alderweireld voor 7 miljoen, doen?
Ja dan gewoon Blind of Denswil erinquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof er eigenlijk niks van, maar zou er na dit seizoen niet heel droevig om zijn. Al moet het dan wel in de zomerstop zijn.
Prima prijs voor Alderweireld.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:30 schreef JanCees het volgende:
Eerder van Rhijn. Rechtsbenig op rechts linksbenig op links. Denswil gaat Moisander er hopelijk volgend seizoen uitspelenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja dan gewoon Blind of Denswil erin
nee, opdonderen, ik haat het steeds meer als speler ook maar een beetje redelijk spelen er gelijk wel een club is om ze te kopen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:30 schreef JanCees het volgende:
Klinkt erg bekend dat bord op schoot scouten binnen de eredivisie...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee, opdonderen, ik haat het steeds meer als speler ook maar een beetje redelijk spelen er gelijk wel een club is om ze te kopen.ga zelf opleiden ofzo. Niets mis met kopen, maar clubs die alleen maar kopen, bah. Premier league die aan bord op schoot scouting doet bij de eredivisie
![]()
Ik vond hem zelf ook wel goed gevonden van mij en beter dan wat Tarado eerst hadquote:
Je had vroeger van die foute moppen eroverquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf ook wel goed gevonden van mij en beter dan wat Tarado eerst had
Leuk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:19 schreef wieisboos het volgende:
Cillessen; Ligeon, Veltman, Denswil, Dijks; Schöne, Enoh, Fischer; Lukoki, Hoesen, Boerrigter
Interresant
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:53 schreef Gramulanion het volgende:
Volgend jaar dan Boilesen - Denswil - Van Rhijn - Ligeon
Leuk elftal zoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:19 schreef wieisboos het volgende:
Cillessen; Ligeon, Veltman, Denswil, Dijks; Schöne, Enoh, Fischer; Lukoki, Hoesen, Boerrigter
Interresant
Dan verlies je, je speelt nu ook 3-3 tegen Heracles.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Leuk elftal zo
Zou ik ook wel eens in de competitie zo willen zien tegen een mindere club![]()
As ifquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan verlies je, je speelt nu ook 3-3 tegen Heracles.
eindelijk eens Fisher op een half positiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:49 schreef Stiggie het volgende:
Eindelijk weer eens Fischer in actie zien. Ben benieuwd
Heeft hij vaak genoeg gespeeld bij Jong Ajax en de A1 dit seizoen hoor, ik vond het helemaal niks.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
eindelijk eens Fisher op een half positie
Zonde als je zo iemand op linksbuiten zet. Linkshalf maak je hem veel belangrijker en dat zie ik dan ook liever.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft hij vaak genoeg gespeeld bij Jong Ajax en de A1 dit seizoen hoor, ik vond het helemaal niks.
Zie hem liever voorin.
Ach joh, bekerpotjes zijn altijd kutquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:33 schreef Devv het volgende:
Als dit de toekomst is, dan hou ik mijn hart vast.
Zondag gewoon basis.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:14 schreef Class het volgende:
Denswil is de enige die mij tot nu toe opvalt
Goedkoop dorp dan, want zoveel is hij helaas niet waardquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:47 schreef Artillerieschaap het volgende:
De man die meer waard is dan het hele dorp staat tussen de lijnen
Op papier mien jung, op papier.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Goedkoop dorp dan, want zoveel is hij helaas niet waard
Is idd de schuldige dat we bagger speeldenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:39 schreef Syntix het volgende:
Twee hele DIKKE middelvingers voor de commentator vanavond:
1) slecht commentaar
2) erg negatief commentaar
Ik dacht de NOS al kut was maar eredivisielive kan er dus ook wat van
Godver wat is die gast snel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:39 schreef Tyron het volgende:
Ligeon, Lukoki, Dijks en Boerrigter zijn en armoedig.
Al was die snelle sprint van Ligeon op het eind wel baas
Er zit enigzins sarcasme in mijn opmerking, maar ik snap dat sommige infantielen dat niet meteen begrijpen. Verder vond ik Enoh wel meevallen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Enoh was echt teringslecht man_______________! Laat je nakijken.
Dat je Enoh mee vond vallen zegt eigenlijk al genoeg. En het dan op sarcasme gooien terwijl je al weken loopt te blaten dat Enoh in de basis hoortquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er zit enigzins sarcasme in mijn opmerking, maar ik snap dat sommige infantielen dat niet meteen begrijpen. Verder vond ik Enoh wel meevallen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Enoh was echt teringslecht man_______________! Laat je nakijken.
Ik heb na de invalbeurt tegen City mijn mening terug genomen over Enoh hoor, maar natuurlijk lees jij daarover heen. Dat verbaast me niets. Maar als je werkelijk gelooft dat ik Enoh een spelbepalende speler vindt moet jij je eens laten nakijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat je Enoh mee vond vallen zegt eigenlijk al genoeg. En het dan op sarcasme gooien terwijl je al weken loopt te blaten dat Enoh in de basis hoort
Fuck dat. We speelden met 8, 18/19-jarige en het spel was best aardig. Dan is niet opeens elke bal die ook maar een beetje verkeerd is slecht zoals de commentator aangaf. Dat negatieve geouwehoer als Ajax ook maar even niet speelt als Barca (of iets in die richting) is gewoon kansloos en is vooral in NL.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:40 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Is idd de schuldige dat we bagger speelden![]()
![]()
![]()
Het zal wel. Ik neem je sowieso niet serieus dus het kan me verrotten wat je allemaal zegt en niet zegt. En het zal niet de eerste keer zijn dat je wartaal kwaakt, je weet het niet met jou.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb na de invalbeurt tegen City mijn mening terug genomen over Enoh hoor, maar natuurlijk lees jij daarover heen. Dat verbaast me niets. Maar als je werkelijk gelooft dat ik Enoh een spelbepalende speler vindt moet jij je een laten nakijken.
Z,on ploegje moet je met 0-8 oprollen . Verder is het kansloos om de commentator de schuld te geven . Je hebt toch een volumeknop ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Fuck dat. We speelden met 8, 18/19-jarige en het spel was best aardig. Dan is niet opeens elke bal die ook maar een beetje verkeerd is slecht zoals de commentator aangaf. Dat negatieve geouwehoer als Ajax ook maar even niet speelt als Barca (of iets in die richting) is gewoon kansloos en is vooral in NL.
Wat heb jij gezien vandaag. Dijks aardig? Enoh een baas? Gïng net?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:46 schreef Syntix het volgende:
Enoh was trouwens echt een baas vanavond![]()
Daarnaast vond ik Fisher echt te weinig in het spel voorkomen (itt wat de commentator zei met zijn "klasse druipt eraf") en vond ik Dijks het best aardig doen (probeerde iig naar voren te gaan) en het centrale duo was ook best aardig. De rest ging net...
Als je mij niet serieus neemt hoezo neem je dan de moeite om op mij te reageren?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het zal wel. Ik neem je sowieso niet serieus dus het kan me verrotten wat je allemaal zegt en niet zegt. En het zal niet de eerste keer zijn dat je wartaal kwaakt, je weet het niet met jou.
Ik vond Enoh ook wel meevallen, maar Dijks was echt bagger.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:46 schreef Syntix het volgende:
Enoh was trouwens echt een baas vanavond![]()
Daarnaast vond ik Fisher echt te weinig in het spel voorkomen (itt wat de commentator zei met zijn "klasse druipt eraf") en vond ik Dijks het best aardig doen (probeerde iig naar voren te gaan) en het centrale duo was ook best aardig. De rest ging net...
Ik moet wat man.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je mij niet serieus neemt hoezo neem je dan de moeite om op mij te reageren?
Werd ook een paar keer voorbij gespeeld door die Gonzales.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:50 schreef Class het volgende:
Dijks was in de eerste helft wel aardig hoor, kwam veel op met een aatnal goede voorzetten.
die had ook een panna op die tragequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Werd ook een paar keer voorbij gespeeld door die Gonzales.
Ik geef de commentator niet de schuld voor het spel. Ik constateer alleen dat de commentatoren in NL gewoon FUCKING slecht zijn en ik stoor me daar mateloos aan. Ik snap niet dat de rest van Nederland dat niet heeft. In Engeland en de rest van de wereld is het nooit zo negatief. Daarnaast vind ik het gewoon kansloos dat je 18/19-jarige gaat afbranden zoals de commentator deed ook al speel je tegen een hoofdklasser. Positief commentaar is veel beter om aan te horen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Z,on ploegje moet je met 0-8 oprollen . Verder is het kansloos om de commentator de schuld te geven . Je hebt toch een volumeknop ?
Dus als Ajax er bijv met 0-5 af gaat tegen NEC moet het ook positief over Ajax zijn ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik geef de commentator niet de schuld voor het spel. Ik constateer alleen dat de commentatoren in NL gewoon FUCKING slecht zijn en ik stoor me daar mateloos aan. Ik snap niet dat de rest van Nederland dat niet heeft. In Engeland en de rest van de wereld is het nooit zo negatief. Daarnaast vind ik het gewoon kansloos dat je 18/19-jarige gaat afbranden zoals de commentator deed ook al speel je tegen een hoofdklasser. Positief commentaar is veel beter om aan te horen.
veltman vond ik ook wel aardigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
Denswil beste man. Best erg overigens dat een verdediger het meest positief opvalt in zo'n wedstrijd.
Afgelopen jaren sowieso alleen 'brood' gemaakt op keepers en verdedigers.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
Denswil beste man. Best erg overigens dat een verdediger het meest positief opvalt in zo'n wedstrijd.
Nee hoor, toekomstig toppertje dus logisch dat hij zo positief opvalt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
Dan hoef je niet positief te zijn, maar met 0-0 en op 10 plaatsen een jeugdig elftal erin zetten en dan negatief zijn is gewoon kansloos. Daarnaast herhaalde commentator zeker 5 keer dat "alleen de eerste 5 minuten goed waren". Ja die eerste 5 minuten waren prima, maar daarna waren ook genoeg kansen of fases dat Ajax prima speelde. Dat wordt dan niet genoemd, want de commentator MOET negatief zijn... want Ajax staat niet 0-10 voor in 10 minuten tijdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:54 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Dus als Ajax er bijv met 0-5 af gaat tegen NEC moet het ook positief over Ajax zijn ?
en achter die leeftijd verschuilen is ook zwak , je hebt kwaliteit of je hebt het niet .
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:59 schreef Class het volgende:
Dijks LB met Blind CB?
Blind LB met Denswil CB?
Ligeon RB met van Rhijn CB?
Komt gewoon kwaliteit tekort Die moet lekker in het Championship de klassieke rechtsback gaan spelen zoals die alleen in de lagere Engelse divisies nog bestaan.quote:
nogmaals achter de leeftijd verschuilen is zwak en daar speelden ze ook naar. en je geloof in democratie is schattig en naief..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan hoef je niet positief te zijn, maar met 0-0 en op 10 plaatsen een jeugdig elftal erin zetten en dan negatief zijn is gewoon kansloos. Daarnaast herhaalde commentator zeker 5 keer dat "alleen de eerste 5 minuten goed waren". Ja die eerste 5 minuten waren prima, maar daarna waren ook genoeg kansen of fases dat Ajax prima speelde. Dat wordt dan niet genoemd, want de commentator MOET negatief zijn... want Ajax staat niet 0-10 voor in 10 minuten tijdHet is gewoon dramatisch hoe slecht de commentatoren zijn in NL. Oplossing heb ik al: het Nederlandse publiek mag gewoon voor elke wedstrijd stemmen wie er commentator mag zijn en bij NL1/2/3 mag het Nederlands publiek bepalen welke wedstrijd wordt uitgezonden als er geen Nederlandse club speelt (om het Barca-gefap tegen te gaan).
Wat bedoel je met "gewoon kwaliteit tekort'quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Komt gewoon kwaliteit tekort Die moet lekker in het Championship de klassieke rechtsback gaan spelen zoals die alleen in de lagere Engelse divisies nog bestaan.
Kassieke rechtsback? Vond hem juist aanvallend goed spelen vandaagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Komt gewoon kwaliteit tekort Die moet lekker in het Championship de klassieke rechtsback gaan spelen zoals die alleen in de lagere Engelse divisies nog bestaan.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:01 schreef TheArt het volgende:
Frank heeft inmiddels laten weten dat Denswil zaterdag idd naast Alderweireld begint
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:01 schreef TheArt het volgende:
Frank heeft inmiddels laten weten dat Denswil zaterdag idd naast Alderweireld begint
huh dijks is linksback hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
logisch imo en verdient hij ook wel. hij moet dit jaar gewoon af en toe meespelenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:01 schreef TheArt het volgende:
Absoluut. En zo stevig staat ons centrum niet in z'n schoenen, er liggen kansen voor hem op meer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
logisch imo en verdient hij ook wel. hij moet dit jaar gewoon af en toe meespelen
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:12 schreef stoeltafel het volgende:
Ben benieuwd wie er linksbuiten staat. Babel lijkt steeds minder te worden en Boerrigter blijft om te janken. Dijks heel goed.![]()
yups, hij moet moisander er gewoon uitgespeeld hebben als t volgend seizoen begint.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Absoluut. En zo stevig staat ons centrum niet in z'n schoenen, er liggen kansen voor hem op meer.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:22 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, hij moet moisander er gewoon uitgespeeld hebben als t volgend seizoen begint.
Dat is die lange gozer met handschoenen zondag toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 00:37 schreef Stiggie het volgende:
Dijks is in potentie een uitstekende LB. Alleen hij moet zn kans nog krijgen en hij heeft Blind en Boilesen voor zich, waarvan de eerste in topvorm zit en de tweede veel potentie heeft. Lijkt me lastig voor hem.
Ja dat was wel gay, maar hij heeft wel het postuur van Ibrahimovic. Erg lange gozer (1.93) en kan ook erg sterk worden en is hij denk ik al redelijk. Maakt meer indruk dan een gemiddeld linksbackje als je daar op af loopt als aanvaller. In de wedstrijd aan het begin van de competitie deed hij het geweldig goed tegen Narsingh bijv.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is die lange gozer met handschoenen zondag toch?
Hij was nergens tegen Schaken.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:09 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ja dat was wel gay, maar hij heeft wel het postuur van Ibrahimovic. Erg lange gozer (1.93) en kan ook erg sterk worden en is hij denk ik al redelijk. Maakt meer indruk dan een gemiddeld linksbackje als je daar op af loopt als aanvaller. In de wedstrijd aan het begin van de competitie deed hij het geweldig goed tegen Narsingh bijv.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2012 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb schaken niet gezien in de wedstrijd.
Wat doe jij nou tijdens een wedstrijd man?quote:Op donderdag 1 november 2012 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb schaken niet gezien in de wedstrijd.
Lastig onderscheid maken tussen al die negers van Feyenoord.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat doe jij nou tijdens een wedstrijd man?![]()
Vond ik niet. Ik wist waar die liep namelijk, rechts voorin tegenover Dijks.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lastig onderscheid maken tussen al die negers van Feyenoord.
Ja maar onderscheid tussen negers is lastig te zien bij een zwart/wit tv.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vond ik niet. Ik wist waar die liep namelijk, rechts voorin tegenover Dijks.
Punt is dat hij alleen totaal niet kan voetballen. Denk dat we hem niet meer zien als Boilesen terug is.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:09 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ja dat was wel gay, maar hij heeft wel het postuur van Ibrahimovic. Erg lange gozer (1.93) en kan ook erg sterk worden en is hij denk ik al redelijk. Maakt meer indruk dan een gemiddeld linksbackje als je daar op af loopt als aanvaller. In de wedstrijd aan het begin van de competitie deed hij het geweldig goed tegen Narsingh bijv.
[ afbeelding ]
Boilesen gaat moeiteloos Dijks voorbij.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:26 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Punt is dat hij alleen totaal niet kan voetballen. Denk dat we hem niet meer zien als Boilesen terug is.
Hij kan niet koppen..wtfquote:Op donderdag 1 november 2012 01:09 schreef Stiggie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat zegt hij nu, over een paar jaar als hij terugkijkt zal dat wel anders zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 08:34 schreef J2T het volgende:
“Ik ben zo heiß als frituurvet”, grapt Van der Vaart over de kraker die aanstaande is. De ontmoeting met Bayern gaat volgens hem boven de WK-finale en boven de duels met Barcelona die hij speelde in zijn tijd bij Real Madrid.
hmmm ok.
Niet vergeten dat dit een wedstrijd was tegen een Hoofdklasser, daar moet je gewoon dik van winnen, ook de duels, verder hecht ik er niet zoveel waarde aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:54 schreef Syntix het volgende:
Enoh begon niet best met ballen die hij veel sneller kon doorspelen maar herstelde zich daarnaast best aardig. Daarnaast werd Dijks constant onder druk gezet en deed hij het gewoon prima met een aantal goede voorzetten. Aan de andere kant werd Ligeon helemaal niet zo onder druk gezet of kwam de bal gewoon een stuk minder. Prima wedstrijd dus van Dijks en Enoh werd naarmate de wedstrijd ook gewoon steeds beter. Ik vond Fisher juist tegenvallen, omdat hij hele gedeelten van de wedstrijd totaal niet meedeed in het spel. Overigens hoef ik Sulejmani NOOIT meer in een Ajax shirt te zien en mag Boerrigter eerst zijn zelfvertrouwen vinden voordat hij weer speelt.
Er ging een vrijetrap in.. Gebeurd ook bijna nooit bij Ajax.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:58 schreef TIM-846 het volgende:
Gisteren niets kunnen zien van Ajax. Lichtpuntjes ondanks de povere 2-0?
Fulltime kraken?quote:Op donderdag 1 november 2012 08:56 schreef tammepiet het volgende:
Weet iemand wat Oleguer tegenwoordig doet?
Meende hem gisteren tegen het lijf te lopen in het centrum
Dat zou nog niet zo gek zijn, ik vind Moisander nog niet erg indrukwekkend, timed nogal eens verkeerdquote:Op donderdag 1 november 2012 00:32 schreef Smoofie het volgende:
Boilessen kan ook op de plaats van Moisander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |