quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schřne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar dan dat jij geen TT's kan aanpassen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wou doen als tt: Tahamata en de gekaapte trein
Is beterquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wou doen als tt: Tahamata en de gekaapte trein
Denk ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef Tarado het volgende:
Harmsen (voorzitter toen) was meer van de centen en absoluut onflexibel qua onderhandelingen voorzover ik me kan herinneren, dus ik geloof eerder dat het daarmee te maken had dan het feit dat hij Molukker is
Dit doelpunt was in de beste wedstrijd die ik van hem gezien hebquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk ik ook
Maar wat Caland aanhaalde zit ook wat in, racisme was iets normaler toen dan het nu is
Eerst onderuit gaan en dan zo scorenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit doelpunt was in de beste wedstrijd die ik van hem gezien heb
Die gast is tering goed, voor zijn ontwikkeling verwacht ik hem na de winterstop toch wel vast bij de selectie.quote:
hij kan moeilijk slechter dan enoh of poulsen zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gast is tering goed, voor zijn ontwikkeling verwacht ik hem na de winterstop toch wel vast bij de selectie.
Hij pakt alle ballen af en hij heeft het vermogen om te kunnen tikken op het middenveld en vooruit te voetballen. Zie hem graag zo snel mogelijk in Ajax 1.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij kan moeilijk slechter dan enoh of poulsen zijn
per direct opstellen dus
Dit. Die Poulsen is de grootste anti-voetballer. Balletje ophalen bij Vermeer, 30 seconden met de bal aan de voet lopen, toch maar tikkie breed, crossball in de handen van de keeper alles.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij kan moeilijk slechter dan enoh of poulsen zijn
per direct opstellen dus
zijn eerste balcontact bij feyenoord - ajax na de aftrapquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:29 schreef J2T het volgende:
[..]
Dit. Die Poulsen is de grootste anti-voetballer. Balletje ophalen bij Vermeer, 30 seconden met de bal aan de voet lopen, toch maar tikkie breed, crossball in de handen van de keeper alles.
Lachwekkend. Was me door de spanning niet eens opgevallen zondag. Zag het gisteren pas bij VI.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
zijn eerste balcontact bij feyenoord - ajax na de aftrap
En hij moet zogenaamd "rust" brengen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:33 schreef J2T het volgende:
[..]
Lachwekkend. Was me door de spanning niet eens opgevallen zondag. Zag het gisteren pas bij VI.
Dat dacht ik vorig seizoen van Fisher ook, zal nog wel langer duren dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gast is tering goed, voor zijn ontwikkeling verwacht ik hem na de winterstop toch wel vast bij de selectie.
Lekker aftrapje ook tegen Feyenoordquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:29 schreef J2T het volgende:
[..]
Dit. Die Poulsen is de grootste anti-voetballer. Balletje ophalen bij Vermeer, 30 seconden met de bal aan de voet lopen, toch maar tikkie breed, crossball in de handen van de keeper alles.
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
zijn eerste balcontact bij feyenoord - ajax na de aftrap
Sulejmani zeg. Als we die 16 miljoen toch opnieuw mochten investeren nu....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:36 schreef J2T het volgende:
En na afgelopen zondag zal ik nooit meer zeiken op Sana. Sana is Messi vergeleken met Sulej.
Dan had je Assaidi en Djuricic/Maher kunnen halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Sulejmani zeg. Als we die 16 miljoen toch opnieuw mochten investeren nu....
Jip. Of een waardig vervanger voor Anita of Vertonghen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan had je Assaidi en Djuricic/Maher kunnen halen
Anite en Vertonghenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jip. Of een waardig vervanger voor Anita of Vertonghen.
Waarom raakte Muniesa ook geblesseerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jip. Of een waardig vervanger voor Anita of Vertonghen.
Suarez was niet te houden, maar Pantelic was goud waard.quote:
En leek Siem de Jong veel beter dan hij nu is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Suarez was niet te houden, maar Pantelic was goud waard.
Ja, die werd geweldig bediend. Hij wou een contract en (ik snap het deels van Ajax ook wel) daar was geen ruimte voor. Maar was balvast en speelde 100% in dienst van het elftal.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En leek Siem de Jong veel beter dan hij nu is.
De tweede seizoenshelft van dat tijdperk sowiesoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die werd geweldig bediend. Hij wou een contract en (ik snap het deels van Ajax ook wel) daar was geen ruimte voor. Maar was balvast en speelde 100% in dienst van het elftal.
Pantelic was onder De Boer ook wel gesneuveld denk ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die werd geweldig bediend. Hij wou een contract en (ik snap het deels van Ajax ook wel) daar was geen ruimte voor. Maar was balvast en speelde 100% in dienst van het elftal.
Als Pantelic was gebleven had Jol ook nog niet weggeweest denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pantelic was onder De Boer ook wel gesneuveld denk ik
Mwah, hij heeft ook Poulsen gehaald etc. Die man was gewoon meerwaarde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pantelic was onder De Boer ook wel gesneuveld denk ik
Ook zijn uittrappen waren geweldigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het hebben over Eriksen, poulsen, sana Vermeer. Hij keepte weer uitstekend zondag
Ja en vooral zijn uittrappen waren fantastischquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het hebben over Eriksen, poulsen, sana Vermeer. Hij keepte weer uitstekend zondag
iets met uittrappenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Poulsen is tegen ploegen in de CL best wel ok, verdedigend doet hij z'n werk, alleen in de omschakeling en opbouw is hij een drama, hij is ook gehaald ter overbrugging maar wat mij betreft krijgt Bocarra een kans, enige voordeel van Poulsen tov Enoh is dat hij de bal wel naar een medespelers speelt al is het dan niet diepquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft ook Poulsen gehaald etc. Die man was gewoon meerwaarde.
Maar goed, hij is weg.
Geweldige reddingen maar erg onrustig aan de bal en oogt soms onzeker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Same shit, different day.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geweldige reddingen maar erg onrustig aan de bal en oogt soms onzeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |