quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar dan dat jij geen TT's kan aanpassen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wou doen als tt: Tahamata en de gekaapte trein
Is beterquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wou doen als tt: Tahamata en de gekaapte trein
Denk ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef Tarado het volgende:
Harmsen (voorzitter toen) was meer van de centen en absoluut onflexibel qua onderhandelingen voorzover ik me kan herinneren, dus ik geloof eerder dat het daarmee te maken had dan het feit dat hij Molukker is
Dit doelpunt was in de beste wedstrijd die ik van hem gezien hebquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk ik ook
Maar wat Caland aanhaalde zit ook wat in, racisme was iets normaler toen dan het nu is
Eerst onderuit gaan en dan zo scorenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit doelpunt was in de beste wedstrijd die ik van hem gezien heb
Die gast is tering goed, voor zijn ontwikkeling verwacht ik hem na de winterstop toch wel vast bij de selectie.quote:
hij kan moeilijk slechter dan enoh of poulsen zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gast is tering goed, voor zijn ontwikkeling verwacht ik hem na de winterstop toch wel vast bij de selectie.
Hij pakt alle ballen af en hij heeft het vermogen om te kunnen tikken op het middenveld en vooruit te voetballen. Zie hem graag zo snel mogelijk in Ajax 1.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij kan moeilijk slechter dan enoh of poulsen zijn
per direct opstellen dus
Dit. Die Poulsen is de grootste anti-voetballer. Balletje ophalen bij Vermeer, 30 seconden met de bal aan de voet lopen, toch maar tikkie breed, crossball in de handen van de keeper alles.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij kan moeilijk slechter dan enoh of poulsen zijn
per direct opstellen dus
zijn eerste balcontact bij feyenoord - ajax na de aftrapquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:29 schreef J2T het volgende:
[..]
Dit. Die Poulsen is de grootste anti-voetballer. Balletje ophalen bij Vermeer, 30 seconden met de bal aan de voet lopen, toch maar tikkie breed, crossball in de handen van de keeper alles.
Lachwekkend. Was me door de spanning niet eens opgevallen zondag. Zag het gisteren pas bij VI.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
zijn eerste balcontact bij feyenoord - ajax na de aftrap
En hij moet zogenaamd "rust" brengen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:33 schreef J2T het volgende:
[..]
Lachwekkend. Was me door de spanning niet eens opgevallen zondag. Zag het gisteren pas bij VI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |