Het blijkt nu dat users die nu in het andere topic posten die plaatjes niet konden waarderen. Jammer dat ze dat nooit eerder hebben aangegeven, we hadden er gerust over kunnen praten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo vaak als ik oude dingen van mezelf teruglees.
Ik heb me een stuk beter leren beheersen op het forum, want ik kon vroeger echt onuitstaanbaar zijn.![]()
Wel ben ik altijd kinds gebleven, dat zie je wel met die Gottschalk en Proper plaatjes steeds.
Precies. Wel zitten zeuren over dat er hier zo weinig gepost wordt over de huidige reeks, maar 9 van de 10 keer werd er echt niet of nauwelijks gepost. Vind ik eerlijk gezegd nogal krom om vervolgens dan te gaan zeuren.quote:Verder zou ik liever zien dat de users die liever over het huidige GTST praten gewoon hier blijven. Maar er wordt gewoon soms nauwelijks gepost tijdens de afleveringen, dus dan is het niet gek als het onderwerp snel weer verandert.
De Digispeed-periode heb ik niet meegemaakt (helaas). Verder vind ik dat iedereen hier kan en mag posten, zoals ik in mijn vorige post al heb aangegeven. Graag zelfs! Want mocht er dan rumoer ontstaan wegens verschillende meningen, dan is dat alleen maar in het voordeel van deze topicreeks imo.quote:Madame_Paon heb ik een enorm zwak voor, juist omdat ze zo anders over veel dingen denkt. Vooral met Maxime.
Doet me denken aan digispeed vroeger die helemaal fan was van Martine. Het was toen echt de Martine aanhangers tegen de Ludo aanhangers.
Dit is op zich wel een belangrijk punt. Deze reeks staat soms weleens volledig stil en niemand praat dan over 'nu'. Ik zwijg overigens wel bewust over vroeger tijdens de afleveringen (al hoeft dat niet, dat is een zogenaamde ongeschreven beleefdheidafspraak ofwel gentlemens agreementquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:24 schreef PeterKelder het volgende:
Precies. Wel zitten zeuren over dat er hier zo weinig gepost wordt over de huidige reeks, maar 9 van de 10 keer werd er echt niet of nauwelijks gepost. Vind ik eerlijk gezegd nogal krom om vervolgens dan te gaan zeuren.
Veel plezier. Ik wens jou het best.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bullshit.
En nu ben ik naar het andere topic.
Toch is ie niet de nieuwe Robert Alberts al heb ik het idee dat de schrijvers die kant met hem opwilden. Roberts wist bij mij toch altijd iets meer symphatie te verwerven dan Anton. Als het goed dat er zo een personage inzit.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef LetsGame het volgende:
Het is een beta-versie, maar wat vinden jullie hiervan?![]()
Ik weet bijna zeker dat er in elk geval een tijdje weer verscheidene "Ludoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:42 schreef Frey het volgende:
Het begint nu in ieder geval weer iets boeiender te worden. Ben wel benieuwd naar de familie Bouwhuis in Zuid-Afrika. En ik heb weer een beetje hoop voor Ludo. Misschien tegen beter weten in.
Maar waarom anders dat filmpje?
Haha meesterlijk, maar waarom niet de Restless Years Theme eronder. Of gewoon 'Goede Tijden Slechte Tijden' in de titel?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef LetsGame het volgende:
Nogmaals bedanktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind hem geweldig, maar dat wist je al
Ik hoop het. "Met Sanders" klonk al heerlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat er in elk geval een tijdje weer verscheidene "Ludo" reacties zullen komen.
Bedanktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha meesterlijk, maar waarom niet de Restless Years Theme eronder. Of gewoon 'Goede Tijden Slechte Tijden' in de titel?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef LetsGame het volgende:
Hij zei het ook een tijdje zoals James Bond dat deed. "Ja met Sanders, Ludo Sanders".quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop het. "Met Sanders" klonk al heerlijk.
Bedanktquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:39 schreef Frey het volgende:
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef LetsGame het volgende:
De rest had ook gekund.
Maar we kregen less.
Sanders, wie anders?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij zei het ook een tijdje zoals James Bond dat deed. "Ja met Sanders, Ludo Sanders".
Rond seizoen 11 zei hij ook een tijdje: "Met Ludo....(wachtte even tot de ander wilde reageren, en toen)...Sanders (erachteraan)"quote:
Dat van Sanders, wie anders? kan ik mij niet herinneren, maar dit inderdaad wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Rond seizoen 11 zei hij ook een tijdje: "Met Ludo....(wachtte even tot de ander wilde reageren, en toen)...Sanders (erachteraan)"
Dat "Sanders, wie anders?" zat in seizoen 6, bij een scène met Dianquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat van Sanders, wie anders? kan ik mij niet herinneren, maar dit inderdaad wel.
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/sandersanders.wavquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat van Sanders, wie anders? kan ik mij niet herinneren, maar dit inderdaad wel.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef Frey het volgende:
[..]
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/sandersanders.wav
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zit trouwens seizoen 4 weer te kijken, die Harmsen is echt een beetje te gemeen tegen Marieke hoor.
Niet opgemerktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat "Sanders, wie anders?" zat in seizoen 6, bij een scène met Dian
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef Frey het volgende:
[..]
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/sandersanders.wav
"Vol verwachting klopt ons hart....."quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:49 schreef Frey het volgende:
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/bruiloftlied1.wav
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/bruiloftlied2.wav
Dit was ook geweldig.
Ojaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
"Vol verwachting klopt ons hart....."![]()
Het huwelijk van Ludo en Janine in seizoen 7 zal ook mooi worden, vooral als je bedenkt wat er aan de uiteindelijke scene is voorafgegaan:
Die ambtenaar die op een gegeven moment denkt dat ie Sander Ludo heet.
Mooi om te zien ook hoe Janine verliefd blijft op Ludo ondanks wat hij allemaal flikt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die ambtenaar die op een gegeven moment denkt dat ie Sander Ludo heet.
Ik zat even op te sommen wat voor vreemde namen allemaal voor bij kwamen: Jeanet, Sander, Lowiekus, Janine Bru...Elschot. Het brandspaar....iemand nog meer gehoord?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:53 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oja![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs Djuna had dit sneller en beter kunnen doen.
Ik vond eigenlijk maar dat Ludo in het slaan van Suzanne te ver ging. Had ie beter bij Dian kunnen doen, want dat kwam toch nooit meer goed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Mooi om te zien ook hoe Janine verliefd blijft op Ludo ondanks wat hij allemaal flikt.
Ludo die een sexy jurkje aan Janine geeft, die er niets van wil weten. Later staat ze hem te passen als Daniël binnenkomt.
Het allermooiste is dat ze nu nog bij elkaar zijn, in soapjaren zijn ze echt 50 jaar verderquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Mooi om te zien ook hoe Janine verliefd blijft op Ludo ondanks wat hij allemaal flikt.
Ludo die een sexy jurkje aan Janine geeft, die er niets van wil weten. Later staat ze hem te passen als Daniël binnenkomt.
Ik vond het juist geweldig. Iets wat je totaal niet aan zag komen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk maar dat Ludo in het slaan van Suzanne te ver ging. Had ie beter bij Dian kunnen doen, want dat kwam toch nooit meer goed.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zat even op te sommen wat voor vreemde namen allemaal voor bij kwamen: Jeanet, Sander, Lowiekus, Janine Bru...Elschot. Het brandspaar....iemand nog meer gehoord?
Suzanne heeft het niet verdiend, vind ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het juist geweldig. Iets wat je totaal niet aan zag komen.
Opmerking over Janine en Sophia die totaal verkeerd viel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:58 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Suzanne heeft het niet verdiend, vind ik.
Maar een dame daarvoor slaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Opmerking over Janine en Sophia die totaal verkeerd viel.
Ze zijn wel vaak uit elkaar geweest tussendoor, na dat eerste huwelijk:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het allermooiste is dat ze nu nog bij elkaar zijn, in soapjaren zijn ze echt 50 jaar verder
Bowien slaat hij ook op haar bek na een opmerking over Janine.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:01 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maar een dame daarvoor slaan.
Ludo heeft het ook niet al te slim aangepakt door met Dian te rotzooien waar Janine bij zat. Tenslotte heeft hij zich walgelijk, onrechtvaardig gedragen tegenover Dian vond ik. (Al was het voor ons, de kijkers, wel geweldig om te zien![]()
)
Ja nou en, om dan maar te gaan meppen, dat is iets dat Willem Kelder deed. Ik vind het ook totaal niet iets dat bij Ludo pastte, ook toen al niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Opmerking over Janine en Sophia die totaal verkeerd viel.
Zou best kunnen, dat laatste. Desalniettemin blijft het een superkoppel!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze zijn wel vaak uit elkaar geweest tussendoor, na dat eerste huwelijk:
*Omdat Ludo vreemd ging met Bowien, Janine was toen zwanger en beviel bij Daniël en Suzanne.
*Toen Ludo failliet ging, hij was alleen maar bezig met wraakplannen bedenken en Janine trok dat niet.
*Toen Ludo Bowien niet had gered en het vaderschap van Lucas wilde achterhalen.
*Toen Ludo Nina liet liegen dat Marcus Roxy van de trap had geduwd.
*Nadat dat gedoe op die boot, besloot Janine dat het beter was als ze uit elkaar gingen.
En volgens mij vergeet ik dan nog wel een keer.
Klopt, maar Bowien was zelf een bad guy, Suzanne verdiende dat ik echt niet vond ik. En het sloeg ook nergens op (ja op Suzannequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Bowien slaat hij ook op haar bek na een opmerking over Janine.
Wel allebei na een opmerking over Janine.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, maar Bowien was zelf een bad guy, Suzannen verdiende dat ik echt niet vond ik. En het sloeg ook nergens op (ja op Suzanne), aangezien Ludo en Suzanne geen gezworen vijanden werden. Ludo en Bowien wel
Tja, niemand heeft alleen maar sterke kanten. Ludo heeft ook fouten gemaakt, en het meppen van Bowien, Suzanne en Jessica (omdat ze een foto van Janine verscheurdequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja nou en, om dan maar te gaan meppen, dat is iets dat Willem Kelder deed. Ik vind het ook totaal niet iets dat bij Ludo pastte, ook toen al niet.
Klopt, in the Bold heeft Stephanie zowel Brooke als Taylor in het gezicht geslagen nadat beiden onafhanelijk van elkaar en op 2 totaal verschillende momenten in de soap Stephanie verweten dat er nooit een vrouw zou komen die goed genoeg was voor Ridge volgens Stephanie, omdat de enige vrouw die dat wel was Stephanie zelf was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel allebei na een opmerking over Janine.
Dian verdiende het zeker wel vond ik, let maar eens op wat ze Daniël, Suzanne en Guusje en Janine aandoet in seizoen 8. En het ergste is dat ze het allemaal deed zonder gegronde reden. Behalve dat ze Daniël te bemoeizuchtig vond en dat ze van Suzanne niet de baas mocht spelen in Suzannes bedrijf Variety.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:07 schreef LetsGame het volgende:
Jessica, Suzanne en Dian verdienden het niet vond ik. Bowien inderdaad wel.
Dian niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:07 schreef LetsGame het volgende:
Jessica, Suzanne en Dian verdienden het niet vond ik. Bowien inderdaad wel.
Heb ik ook niet beweerd, maar je moet de niet-sterke kanten niet willen bedekken met de mantel-der-Ludoliefde zeg ik alleen maar en ze gewoon mogen benoemen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Tja, niemand heeft alleen maar sterke kanten. Ludo heeft ook fouten gemaakt, en het meppen van Bowien, Suzanne en Jessica (omdat ze een foto van Janine verscheurde) + het onrechtvaardig gedrag tegenover Dian vond ik wel te 'low class' voor Ludo en idd Willem Kelder-niveau.
Maar wees eerlijk.. wie is er nou niet door Stephanie gemolesteerd?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, in the Bold heeft Stephanie zowel Brooke als Taylor in het gezicht geslagen nadat beiden onafhanelijk van elkaar en op 2 totaal verschillende momenten in de soap Stephanie verweten dat er nooit een vrouw zou komen die goed genoeg was voor Ridge volgens Stephanie, omdat de enige vrouw die dat wel was Stephanie zelf was.
Klopt, terwijl er nog een scene is dat Ludo Pavese half aanvalt om wat ie heeft gedaan. Pavese is echter in de meerderheid en maakt Ludo hardhandig duidelijk dat ie geen last meer van hem wilt hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Dian niet?
Vond dat ze alleen die miskraam niet verdiende, maar dat kwam door Luigi. En ook door haar eigen koppigheid, terwijl ze van alle kanten werd gewaarschuwd. Vervolgens heeft ze Ludo altijd verantwoordelijk gehouden daarvoor.
Oh, maar zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb ik ook niet beweerd, maar je moet de niet-sterke kanten niet willen bedekken met de mantel-der-Ludoliefde zeg ik alleen maar.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oh, maar zo bedoelde ik het niet.
Je hebt compleet gelijk, maar Frey is blind voor Ludo's slechte kanten. We waarschuwen je Frey, hij is niet te vertrouwen!
Clarke inderdaad ja, volgens mij had Stephanie hem ingefluisterd dat er in hotel Dendermonde een goudmijn stond, hij dook daar ineens op in seizoen 5.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk.. wie is er nou niet door Stephanie gemolesteerd?![]()
Ludoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oh, maar zo bedoelde ik het niet.
Je hebt compleet gelijk, maar Frey is blind voor Ludo's slechte kanten. We waarschuwen je Frey, hij is niet te vertrouwen!
Vind je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Welnee, blind is een groot woord.
Wat vind je van Jessica?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ludo![]()
![]()
![]()
Nee ik praat die actie tegen Suzanne niet goed, ik verklaar slechts waarom hij het deed.
Ja en hierom:quote:
Als je het wel goed zou praten dan was je Ludo-blindquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ludo![]()
![]()
![]()
Nee ik praat die actie tegen Suzanne niet goed, ik verklaar slechts waarom hij het deed.
Voor mij wordt het meeste de eerste keer, maar de scène dat Ludo Jessica mishandeld heb ik wel gezienquote:
En dat was nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Voor mij wordt het meeste de eerste keer, maar de scène dat Ludo Jessica mishandeld heb ik wel gezien
Hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en hierom:
[..]
Als je het wel goed zou praten dan was je Ludo-blind
Niet teveel meer over hebben nu dan, want straks komt box 7.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Voor mij wordt het meeste de eerste keer, maar de scène dat Ludo Jessica mishandeld heb ik wel gezien
Och ik geef alleen een aantal hints van dingen die je toch al weet. Trouwens seizoen 7 heb je toch destijds op televisie gezien of niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet teveel meer over hebben nu dan, want straks komt box 7.
Maar ik weet lang niet meer alles.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och ik geef alleen een aantal hints van dingen die je toch al weet. Trouwens seizoen 7 heb je toch destijds op televisie gezien of niet?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En dat was nog maar het topje van de ijsberg.
Vorige keer was de box vrijdagavond al te koop bij mij in de stad, ik kon het pas zaterdagmiddag halen toenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet teveel meer over hebben nu dan, want straks komt box 7.
Sowieso knap dat jullie nog zoveel weten van toen, ik kan mij sommige verhaallijnen uit 2005-2010 niet eens meer duidelijk herinnerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och ik geef alleen een aantal hints van dingen die je toch al weet. Trouwens seizoen 7 heb je toch destijds op televisie gezien of niet?
Ik heb dat soms wel met de oude seizoenen die ik dan pas heb gezienquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Sowieso knap dat jullie nog zoveel weten van toen, ik kan mij sommige verhaallijnen uit 2005-2010 niet eens meer duidelijk herinneren
Ik ook jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb dat soms wel met de oude seizoenen die ik dan pas heb gezien![]()
Ik kan me op een of andere manier weinig herinneren van de periode tussen 2000 en 2002 en dan vooral de niet-Ludo verhaallijnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Sowieso knap dat jullie nog zoveel weten van toen, ik kan mij sommige verhaallijnen uit 2005-2010 niet eens meer duidelijk herinneren
Aflevering 2000 zit wel in mijn geheugen gegriftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kan me op een of andere manier weinig herinneren van de periode tussen 2000 en 2002 en dan vooral de niet-Ludo verhaallijnen.
Dat was een van de eerste dingen die ik me kon herinneren, terwijl ik toen de serie nog niet volgde. Ik heb onbewust nog Frits en Herman gezien waarschijnlijk, maar ik weet er niks van.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ook ja
Was bijv. het oorbellen-verhaallijnen grotendeels vergeten tot ik het weer zag
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Aflevering 2000 zit wel in mijn geheugen gegrift
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ook ja
Was bijv. het oorbellen-verhaallijnen grotendeels vergeten tot ik het weer zag
Roos was volgens mij nog wel een week of twee te zien daarna, met Anita die herinneringen ophaalt, en volgens mij ook een paar anderen zoals Laura en mr Harmsen. Ook lag ze volgens mij dood in de kist.quote:
En aan het eind van het seizoen nog als geest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:27 schreef LetsGame het volgende:
Roos was volgens mij nog wel een week of twee te zien daarna, met Anita die herinneringen ophaalt, en volgens mij ook een paar anderen zoals Laura en mr Harmsen. Ook lag ze volgens mij dood in de kist.
Mij maakt het niets uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:27 schreef LetsGame het volgende:
Sorry voor mijn leader-freak-gedoe, maar ik kan me herinneren dat toen Isabella eindshot werd, ik al meteen verkocht was door haar, het was een geweldig shot
Dat met Roos in de kist kan ik me herinneren, echter wel door Kopspijkers. Daar was een fragment te zien van Laura die bij de kist zit waar Roos in ligt en tegen haar praat, terwijl duidelijk te zien is dat Guusje nog ademtquote:[..]
Roos was volgens mij nog wel een week of twee te zien daarna, met Anita die herinneringen ophaalt, en volgens mij ook een paar anderen zoals Laura en mr Harmsen. Ook lag ze volgens mij dood in de kist.
Roos.. Guusjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mij maakt het niets uit![]()
[..]
Dat met Roos in de kist kan ik me herinneren, echter wel door Kopspijkers. Daar was een fragment te zien van Laura die bij de kist zit waar Roos in ligt en tegen haar praat, terwijl duidelijk te zien is dat Guusje nog ademt
doen wat Peter zegt, daar zijn ze veel gezelliger dan wij!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:43 schreef dr.Qwak het volgende:
D´r zitten daarom ook maar wat minder vrolijke deuntjes bij deze keer, anders wordt het zo´n gezellige boel weet je wel weet je niet?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of stort een mooi geldbedrag op Giro 657!
Dat zou wel gaaf zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik wil dat je meneer Stokman naar de afgesproken plek brengt. Het moet nu voor eens en altijd afgelopen zijn."
Erik de Vogel zou het zeker nog wel kunnen, het is maar de vraag of de schrijvers het in hun mars hebben.quote:
Hmm... Ikzelf denk dat de schrijvers het niet meer aandurven. Straks worden al die tere zieltjes die naar de serie kijken erg geraakt door deze plotselinge karakterwisseling van Ludoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Erik de Vogel zou het zeker nog wel kunnen, het is maar de vraag of de schrijvers het in hun mars hebben.
Hmm sowieso weinig Ludo vandaag volgens mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hmm... Ikzelf denk dat de schrijvers het niet meer aandurven. Straks worden al die tere zieltjes die naar de serie kijken erg geraakt door deze plotselinge karakterwisseling van Ludo
Geen idee, ik kijk niet naar de huidige reeksquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm sowieso weinig Ludo vandaag volgens mij
Nee hoor, niks is hier een probleem, alleen het problemen hebben met anderen kan een probleem zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk niet naar de huidige reeks
Of is dat een probleem in deze topicreeks?![]()
Aha, mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee hoor, niks is hier een probleem, alleen het problemen hebben met anderen kan een probleem zijn
Och lekker laten doen wat ze willenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aha, mooi
Gezien de naam van de andere topicreeks hebben ze het daar schijnbaar over dat live-event aan het begin van het seizoen
Ik vind die Sjoers ook wel weer overdreven hoor, alsof Anton niks goeds heeft gedaan in Sjoerds leven.quote:
Dat zal ik zeker doen, het viel me alleen opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och lekker laten doen wat ze willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |