quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef Frey het volgende:
[..]
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/sandersanders.wav
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zit trouwens seizoen 4 weer te kijken, die Harmsen is echt een beetje te gemeen tegen Marieke hoor.
Niet opgemerktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat "Sanders, wie anders?" zat in seizoen 6, bij een scène met Dian
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef Frey het volgende:
[..]
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/sandersanders.wav
"Vol verwachting klopt ons hart....."quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:49 schreef Frey het volgende:
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/bruiloftlied1.wav
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/bruiloftlied2.wav
Dit was ook geweldig.
Ojaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
"Vol verwachting klopt ons hart....."![]()
Het huwelijk van Ludo en Janine in seizoen 7 zal ook mooi worden, vooral als je bedenkt wat er aan de uiteindelijke scene is voorafgegaan:
Die ambtenaar die op een gegeven moment denkt dat ie Sander Ludo heet.
Mooi om te zien ook hoe Janine verliefd blijft op Ludo ondanks wat hij allemaal flikt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die ambtenaar die op een gegeven moment denkt dat ie Sander Ludo heet.
Ik zat even op te sommen wat voor vreemde namen allemaal voor bij kwamen: Jeanet, Sander, Lowiekus, Janine Bru...Elschot. Het brandspaar....iemand nog meer gehoord?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:53 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oja![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs Djuna had dit sneller en beter kunnen doen.
Ik vond eigenlijk maar dat Ludo in het slaan van Suzanne te ver ging. Had ie beter bij Dian kunnen doen, want dat kwam toch nooit meer goed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Mooi om te zien ook hoe Janine verliefd blijft op Ludo ondanks wat hij allemaal flikt.
Ludo die een sexy jurkje aan Janine geeft, die er niets van wil weten. Later staat ze hem te passen als Daniël binnenkomt.
Het allermooiste is dat ze nu nog bij elkaar zijn, in soapjaren zijn ze echt 50 jaar verderquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Mooi om te zien ook hoe Janine verliefd blijft op Ludo ondanks wat hij allemaal flikt.
Ludo die een sexy jurkje aan Janine geeft, die er niets van wil weten. Later staat ze hem te passen als Daniël binnenkomt.
Ik vond het juist geweldig. Iets wat je totaal niet aan zag komen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk maar dat Ludo in het slaan van Suzanne te ver ging. Had ie beter bij Dian kunnen doen, want dat kwam toch nooit meer goed.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zat even op te sommen wat voor vreemde namen allemaal voor bij kwamen: Jeanet, Sander, Lowiekus, Janine Bru...Elschot. Het brandspaar....iemand nog meer gehoord?
Suzanne heeft het niet verdiend, vind ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het juist geweldig. Iets wat je totaal niet aan zag komen.
Opmerking over Janine en Sophia die totaal verkeerd viel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:58 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Suzanne heeft het niet verdiend, vind ik.
Maar een dame daarvoor slaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Opmerking over Janine en Sophia die totaal verkeerd viel.
Ze zijn wel vaak uit elkaar geweest tussendoor, na dat eerste huwelijk:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het allermooiste is dat ze nu nog bij elkaar zijn, in soapjaren zijn ze echt 50 jaar verder
Bowien slaat hij ook op haar bek na een opmerking over Janine.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:01 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maar een dame daarvoor slaan.
Ludo heeft het ook niet al te slim aangepakt door met Dian te rotzooien waar Janine bij zat. Tenslotte heeft hij zich walgelijk, onrechtvaardig gedragen tegenover Dian vond ik. (Al was het voor ons, de kijkers, wel geweldig om te zien![]()
)
Ja nou en, om dan maar te gaan meppen, dat is iets dat Willem Kelder deed. Ik vind het ook totaal niet iets dat bij Ludo pastte, ook toen al niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Opmerking over Janine en Sophia die totaal verkeerd viel.
Zou best kunnen, dat laatste. Desalniettemin blijft het een superkoppel!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze zijn wel vaak uit elkaar geweest tussendoor, na dat eerste huwelijk:
*Omdat Ludo vreemd ging met Bowien, Janine was toen zwanger en beviel bij Daniël en Suzanne.
*Toen Ludo failliet ging, hij was alleen maar bezig met wraakplannen bedenken en Janine trok dat niet.
*Toen Ludo Bowien niet had gered en het vaderschap van Lucas wilde achterhalen.
*Toen Ludo Nina liet liegen dat Marcus Roxy van de trap had geduwd.
*Nadat dat gedoe op die boot, besloot Janine dat het beter was als ze uit elkaar gingen.
En volgens mij vergeet ik dan nog wel een keer.
Klopt, maar Bowien was zelf een bad guy, Suzanne verdiende dat ik echt niet vond ik. En het sloeg ook nergens op (ja op Suzannequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Bowien slaat hij ook op haar bek na een opmerking over Janine.
Wel allebei na een opmerking over Janine.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, maar Bowien was zelf een bad guy, Suzannen verdiende dat ik echt niet vond ik. En het sloeg ook nergens op (ja op Suzanne), aangezien Ludo en Suzanne geen gezworen vijanden werden. Ludo en Bowien wel
Tja, niemand heeft alleen maar sterke kanten. Ludo heeft ook fouten gemaakt, en het meppen van Bowien, Suzanne en Jessica (omdat ze een foto van Janine verscheurdequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja nou en, om dan maar te gaan meppen, dat is iets dat Willem Kelder deed. Ik vind het ook totaal niet iets dat bij Ludo pastte, ook toen al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |