Dat was het probleem toen ook. Het waren destijds relschoppers en trollers die het gezeik begonnen hier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen: van mij hoef of moet niemand hier uit dit topic weg. Ja, relschoppers en trollers, maar die houden meestal vanzelf op of worden verwijderd.
Het blijkt nu dat users die nu in het andere topic posten die plaatjes niet konden waarderen. Jammer dat ze dat nooit eerder hebben aangegeven, we hadden er gerust over kunnen praten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo vaak als ik oude dingen van mezelf teruglees.
Ik heb me een stuk beter leren beheersen op het forum, want ik kon vroeger echt onuitstaanbaar zijn.![]()
Wel ben ik altijd kinds gebleven, dat zie je wel met die Gottschalk en Proper plaatjes steeds.
Precies. Wel zitten zeuren over dat er hier zo weinig gepost wordt over de huidige reeks, maar 9 van de 10 keer werd er echt niet of nauwelijks gepost. Vind ik eerlijk gezegd nogal krom om vervolgens dan te gaan zeuren.quote:Verder zou ik liever zien dat de users die liever over het huidige GTST praten gewoon hier blijven. Maar er wordt gewoon soms nauwelijks gepost tijdens de afleveringen, dus dan is het niet gek als het onderwerp snel weer verandert.
De Digispeed-periode heb ik niet meegemaakt (helaas). Verder vind ik dat iedereen hier kan en mag posten, zoals ik in mijn vorige post al heb aangegeven. Graag zelfs! Want mocht er dan rumoer ontstaan wegens verschillende meningen, dan is dat alleen maar in het voordeel van deze topicreeks imo.quote:Madame_Paon heb ik een enorm zwak voor, juist omdat ze zo anders over veel dingen denkt. Vooral met Maxime.
Doet me denken aan digispeed vroeger die helemaal fan was van Martine. Het was toen echt de Martine aanhangers tegen de Ludo aanhangers.
Dit is op zich wel een belangrijk punt. Deze reeks staat soms weleens volledig stil en niemand praat dan over 'nu'. Ik zwijg overigens wel bewust over vroeger tijdens de afleveringen (al hoeft dat niet, dat is een zogenaamde ongeschreven beleefdheidafspraak ofwel gentlemens agreementquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:24 schreef PeterKelder het volgende:
Precies. Wel zitten zeuren over dat er hier zo weinig gepost wordt over de huidige reeks, maar 9 van de 10 keer werd er echt niet of nauwelijks gepost. Vind ik eerlijk gezegd nogal krom om vervolgens dan te gaan zeuren.
Veel plezier. Ik wens jou het best.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bullshit.
En nu ben ik naar het andere topic.
Toch is ie niet de nieuwe Robert Alberts al heb ik het idee dat de schrijvers die kant met hem opwilden. Roberts wist bij mij toch altijd iets meer symphatie te verwerven dan Anton. Als het goed dat er zo een personage inzit.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef LetsGame het volgende:
Het is een beta-versie, maar wat vinden jullie hiervan?![]()
Ik weet bijna zeker dat er in elk geval een tijdje weer verscheidene "Ludoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:42 schreef Frey het volgende:
Het begint nu in ieder geval weer iets boeiender te worden. Ben wel benieuwd naar de familie Bouwhuis in Zuid-Afrika. En ik heb weer een beetje hoop voor Ludo. Misschien tegen beter weten in.
Maar waarom anders dat filmpje?
Haha meesterlijk, maar waarom niet de Restless Years Theme eronder. Of gewoon 'Goede Tijden Slechte Tijden' in de titel?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef LetsGame het volgende:
Nogmaals bedanktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind hem geweldig, maar dat wist je al
Ik hoop het. "Met Sanders" klonk al heerlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat er in elk geval een tijdje weer verscheidene "Ludo" reacties zullen komen.
Bedanktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha meesterlijk, maar waarom niet de Restless Years Theme eronder. Of gewoon 'Goede Tijden Slechte Tijden' in de titel?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef LetsGame het volgende:
Hij zei het ook een tijdje zoals James Bond dat deed. "Ja met Sanders, Ludo Sanders".quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop het. "Met Sanders" klonk al heerlijk.
Bedanktquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:39 schreef Frey het volgende:
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef LetsGame het volgende:
De rest had ook gekund.
Maar we kregen less.
Sanders, wie anders?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij zei het ook een tijdje zoals James Bond dat deed. "Ja met Sanders, Ludo Sanders".
Rond seizoen 11 zei hij ook een tijdje: "Met Ludo....(wachtte even tot de ander wilde reageren, en toen)...Sanders (erachteraan)"quote:
Dat van Sanders, wie anders? kan ik mij niet herinneren, maar dit inderdaad wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Rond seizoen 11 zei hij ook een tijdje: "Met Ludo....(wachtte even tot de ander wilde reageren, en toen)...Sanders (erachteraan)"
Dat "Sanders, wie anders?" zat in seizoen 6, bij een scène met Dianquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat van Sanders, wie anders? kan ik mij niet herinneren, maar dit inderdaad wel.
http://members.home.nl/b.d.t/GTST/sandersanders.wavquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat van Sanders, wie anders? kan ik mij niet herinneren, maar dit inderdaad wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |