Voorheen wel, tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Failing troll is failing, schat. Kijk eens rond 20:00 in dit topic, dan heb je je posts over het GTST van nu.
Dat is het ook wel maar dat staat los van het discussiëren over oude seizoenen. Misschien heeft het te maken met het niveau van GTST?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat wel jammer is dat tijdens de afleveringen op tv bijna niemand meer live in het topic post terwijl voorheen tijdens een aflevering dit topic erg actief was.
Wat mij betreft (en nu spreek ik voor mezelf) kan iedereen gewoon posten in dit topic over de huidige serie, ook nu er een "huidig seizoen"-topic is. En daarnaast denk ik dat deze tweede poging om discussies over de oude en de huidige serie van elkaar te scheiden door aparte topics weer gaat falen als een baksteen; deze topicreeks draait al zo'n 11 jaar erg goed en er is - op een enkele keer na - nooit gezeik geweest over het bepraten van zowel de oude als de nieuwe seizoenen in deze topicreeks.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Voorheen wel, tegenwoordig niet meer.
De tijd zal het uitwijzen. Bij de vorige poging om de discussies te scheiden kwam deze topicreeks ook als "winnaar" uit de bus: binnen een halfjaar was die andere topicreeks over de huidige serie weer vergeten en kwam iedereen weer hier gezellig posten. Dus ik denk niet dat déze topicreeks nu stervende isquote:Mij maakt het niet uit, oude seizoen waren ook wel leuk maar het live meepraten in dit topic is compleet verdwenen op enkele reacties na nog. In principe is het gewoon een dood topic geworden wat enkel nog in leven wordt gehouden door enkele fanatiekelingen die over oude seizoenen discussiëren.
Dat klopt. Ik heb een behoorlijk aantal posts 'gelezen' of doorheen gescrold, omdat ik achterliep en toch even wilde kijken wat er gepost was over de situaties in de uitzendingen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Voorheen wel, tegenwoordig niet meer.
Mij maakt het niet uit, oude seizoen waren ook wel leuk maar het live meepraten in dit topic is compleet verdwenen op enkele reacties na nog. In principe is het gewoon een dood topic geworden wat enkel nog in leven wordt gehouden door enkele fanatiekelingen die over oude seizoenen discussiëren.
Melden en een nieuwe disc vragen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:43 schreef AnitaDendermonde-fan het volgende:
Heeft iemand aflevering 235 t/m 240 van seizoen 2? Want die doen het niet op mijn dvd-box...
Dat filmpje is omdat ze nog wat tijd overhaddenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:42 schreef Frey het volgende:
Het begint nu in ieder geval weer iets boeiender te worden. Ben wel benieuwd naar de familie Bouwhuis in Zuid-Afrika. En ik heb weer een beetje hoop voor Ludo. Misschien tegen beter weten in.
Maar waarom anders dat filmpje?
Die hebben ze gewoon gekopieerd van de pagina over het interieur van Huize Sanders van de vorige sitequote:
Lievelingetje van de schrijvers hèquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:58 schreef Frey het volgende:
Lucas lijkt trouwens echt de nieuwe Charlie te zijn geworden. Zelfs wanneer hij even geen verhaallijn heeft, is hij nog bloedirritant.
Ik begin zelfs stiekem weer sympathie te krijgen voor Bing.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lievelingetje van de schrijvers hè
Hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik begin zelfs stiekem weer sympathie te krijgen voor Bing.
Toen ik de spoilers las, dacht ik: "Oh, dus zo gaan ze zijn fouten goedmaken... Daar trap ik niet in."
Maar ik krijg echt medelijden. Terwijl ik Barbara toen het liefste gewoon zag sterven.![]()
Zolang ze Bing maar niet weer bij Sjors laten komen. Die is trouwens op het moment vele malen irritanter dan Bing.
Ik had afl 24 niet kunnen kijken of zoiets, vanaf het stuk dat Peter door Herman wordt bedreigd ging het flippen. Toen probeerde ik het op mijn broertjes Playstation 3 en hij deed het perfect. Soms zijn sommige DVD-spelers dus blijkbaar wat gevoeliger dan anderen.. niet dat de discs waar seizoen 1 en 2 op uitgebracht geen shit zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:43 schreef AnitaDendermonde-fan het volgende:
Heeft iemand aflevering 235 t/m 240 van seizoen 2? Want die doen het niet op mijn dvd-box...
Ik moest bij de latere seizoenen wel eens even de DVD uit de PC halen, omdat de boel te heet werd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik had afl 24 niet kunnen kijken of zoiets, vanaf het stuk dat Peter door Herman wordt bedreigd ging het flippen. Toen probeerde ik het op mijn broertjes Playstation 3 en hij deed het perfect. Soms zijn sommige DVD-spelers dus blijkbaar wat gevoeliger dan anderen.. niet dat de discs waar seizoen 1 en 2 op uitgebracht geen shit zijn
Bij de disc van de schoenendoos deed afl. 24 het gewoon, bij de schatkist-disc ging-ie bij mij ook flippenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik had afl 24 niet kunnen kijken of zoiets, vanaf het stuk dat Peter door Herman wordt bedreigd ging het flippen. Toen probeerde ik het op mijn broertjes Playstation 3 en hij deed het perfect. Soms zijn sommige DVD-spelers dus blijkbaar wat gevoeliger dan anderen.. niet dat de discs waar seizoen 1 en 2 op uitgebracht geen shit zijn
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik moest bij de latere seizoenen wel eens even de DVD uit de PC halen, omdat de boel te heet werd.
Geen idee hoe dat nou kwam.
Hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik moest bij de latere seizoenen wel eens even de DVD uit de PC halen, omdat de boel te heet werd.
Geen idee hoe dat nou kwam.
Allemaal oponthoud, ik had nog sneller klaar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
JustBridge had gewoon rekening met je moeten houden.
Dan nog heb je het seizoen binnen 2 weken afgekekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Allemaal oponthoud, ik had nog sneller klaar kunnen zijn.![]()
Maar bij de volgende box gaat het sowieso veel langzamer, geen vakantie dan.
Een makkie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan nog heb je het seizoen binnen 2 weken afgekeken![]()
Ach, je hebt (naar het schijnt) dan een hele topicreeks om te "zeuren" over seizoen 7 en hoe geweldig dat wel niet wasquote:
Ik heb de laatste versie, daar zitten soms schatkist discs, soms schoenendoos discs in (ik ken iemand die deze versie ook heeft, maar schoenendiscs, ik heb schatkist)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij de disc van de schoenendoos deed afl. 24 het gewoon, bij de schatkist-disc ging-ie bij mij ook flippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |