Toch snap ik Sjoerds woede wel op dit moment. Wie weet draait hij nog bij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och lekker laten doen wat ze willen
[..]
Ik vind die Sjoers ook wel weer overdreven hoor, alsof Anton niks goeds heeft gedaan in Sjoerds leven.
Ik zie het ook echt voor me.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anton brengt een serenade voor Bianca en hoopt haar op deze manier terug te krijgen.
Inderdaad, doorgaans moet er wel een hele verhaallijn aan vooraf gaan voordat iemand miljonair wordt, behalve Hedwig dan. Maar ik vind het ook iets onrechtvaardigs hebben tegenover andere personages, Lorena is pas echt begonnen met haar carrière toen Charlie wegging een driekwart jaar geleden en nu al rijker dan zo iemand als Janine of Laura die al jaren hard werken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch snap ik Sjoerds woede wel op fit moment. Wie weet draait hij nog bij.Verder dom gedoe tussen Mike, Nina en Sjors. Vanaf scène 1 is die Mike strontvervelend.
En wat simpel om Lorena ineens miljonair te maken. Suf gedoe.
En ze doet moeilijk/dramatisch en verwend.
Die verhaallijn gaat ook veel te sloom.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verder dom gedoe tussen Mike, Nina en Sjors. Vanaf scène 1 is die Mike strontvervelend.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Die verhaallijn gaat ook veel te sloom.
Meestal duren dit soort slome verhaallijnen ook veel te lang. Binnen 2 maanden in seizoen 4 waren Arnie en Roos weer bij elkaar nadat ze uit elkaar waren waarbij Roos met Arthur van bil ging en Arnie weer eens met Linda. Wat sneller kan dus geen kwaad lijkt me.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Die verhaallijn gaat ook veel te sloom.
Whehehe, zit hij nu achter Lorena aan?!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mega Toby besluit hier verandering in te brengen door te gaan racen in zijn superauto.
Ze moet natuurlijk iemand hebben nadat Jack weg is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe, zit hij nu achter Lorena aan?!
Ja, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze moet natuurlijk iemand hebben nadat Jack weg is.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mega Toby besluit hier verandering in te brengen door te gaan racen in zijn superauto.
Wat zullen we hem missen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze moet natuurlijk iemand hebben nadat Jack weg is.
Nou inderdaad, Simon Dekker was als good guy nog imposanter en tot meer in staat dan Jacky Boyquote:
op de bank van Jack en Lorena...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:26 schreef vencodark het volgende:
Ohja Mike en Sjors weeer van bil. Sjors de heilige.
Ja vreselijk irritant dat door elkaar gelul!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:29 schreef vencodark het volgende:
Btw koopt Nina Mike nu een beetje on met een nieuwe auto?
En waarom praten die lui altijd dwars over elkaar heen. Luister nou eens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |