"Ja ik wil je nu echt iets vertellen!"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:30 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ja vreselijk irritant dat door elkaar gelul!
Kom iets te vaak voor ja, soms zijn het ook mensen die van nature helemaal niet zo doordraven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Ja ik wil je nu echt iets vertellen!"
"Nee, ik eerst!!"
* koopt om/verleid/verteld iets ernstigers.
Zoals in eerste instantie met Sebastiaan de Ridder.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hopelijk pakt Ludo het eens een keertje zodanig aan dat Janine niet direct weer tegen hem is of hem verlaat
Dat is al een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hopelijk pakt Ludo het eens een keertje zodanig aan dat Janine niet direct weer tegen hem is of hem verlaat
De keren dat Janine bij hem wegging hadden bijna wel altijd met een wraakactie van Ludo te maken. Maar hopelijk is het deze keer inderdaad anders.quote:
Wat was ook weer te reden dat die niet terug kon keren?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Zoals in eerste instantie met Sebastiaan de Ridder.
Laten verdwijnen met een afscheidsbrief.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat was ook weer te reden dat die niet terug kon keren?
Ja klopt, maar er kwam later ineens broer van hem terug om het aan Janine te vertellen omdat Sebastiaan dat zelf niet kon. Ik weet dus niet waarom dat zo was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Laten verdwijnen met een afscheidsbrief.
Ik weet ook niet meer alles. Er zal wel een mannetje meegegaan zijn ofzo. Zo had Ludo al eens eerder iemand laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja klopt, maar er kwam later ineens broer van hem terug om het aan Janine te vertellen omdat Sebastiaan dat zelf niet kon.
Klopt ene of andere langharige kunstenaar, die werd door Ludo naar Ijsland gestuurd met een mannetje van hem. Maar daarna is er nooit meer iets van hem gehoord, theoretisch zou hij die kunstenaar nog steeds onder schot moeten houden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer alles. Er zal wel een mannetje meegegaan zijn ofzo. Zo had Ludo al eens eerder iemand laten verdwijnen.
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft Ludo het overigens nog weleens over (een offscreen) Sanders Inc. eigenlijk of is ie echt nooit meer met zijn werk bezig?
Ook zonde dat dat zo is weggemoffeld, het werk van de personages was ooit altijd in beeld en diende ook als bron en voedingsbodem voor verhaallijnen. Bijvoorbeeld dat Marieke naar de Heavy Heaven ging. Of Jack Ribbens en zijn bende die radiostudio in diskrediet brachten en natuurlijk Kees Moree die Dian besloot te gaan stalken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij nietDe laatste keer dat ik de naam Sanders Inc. voorbij zag komen was toen Mike (toen hij net in de serie zat) er wat over aan het lezen was op zijn Samsung Tablet
Met Mega Mindy aan het stuur? Zou vandaag Nina ook hebben gereden in plaats van hij?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mega Toby besluit hier verandering in te brengen door te gaan racen in zijn superauto.
Bespottelijk, echt hoor. In ieder geval is iedereen nu tevreden; Zij zijn van ons gezeik af over de oude seizoenen (True, sóms gaan we ook wel erg ver door (en dan bedoel ik ook mezelfquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:34 schreef PeterKelder het volgende:
Die reacties op ons in het "huidige serie"-topic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Op de site werkt hij nog niet. Waar zie jij hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Op de sitequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Op de site werkt hij nog niet. Waar zie jij hem?
Precies. Daarbij liggen de verhoudingen qua posts over het heden en het verleden in het topic nogal scheef omdat (al eerder aangekaart) hier af en toe totaal niet wordt gepost over de huidige reeks, zowel doordeweeks als in het weekend niet. Dan wordt het aantal posts over de oude seizoenen logischerwijs groter, maar dat ligt echt niet alleen aan onsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bespottelijk, echt hoor. In ieder geval is iedereen nu tevreden; Zij zijn van ons gezeik af over de oude seizoenen (True, sóms gaan we ook wel erg ver door (en dan bedoel ik ook mezelf) maar be honest; Je kunt niet álle schuld op ons afschuiven als zulke types niet live gaan lopen posten bij zo'n aflevering van tegenwoordig? Er zijn heus wel goede dingen aan de reeks van nu, maar je moet niet provoceren dat het aan ons ligt),
Ik wens ze ook veel succes, al hoop ik echt dat ze op een gegeven moment inzien dat dit eigenlijk nergens op slaatquote:en wij zijn af van de users als Poesopstokje, Madame Paon, LeLoudou (of whatever) die hier enkel liepen te zeiken doordat ze het niet met de reeks eens waren... Opgelost!Ik wens ze eerlijk veel succes met hun reeks en jongens; Laat ze een beetje in hun waarde.
Ach, als je posts leest over hoe "kinderachtig" wij wel niet bezig zijn met die Rohan-grapjes, denk ik: "come on, had je dat dan niet eerder kunnen aangeven als dat je dwarszat?"quote:Dus LetsGame, come on, niet zo lullig daar gaan lopen trollen. Zet je alleen de échte reeks mee in een kwaad daglicht.
Da's ook prima, die andere reeks en deze hoeven elkaar helemaal niet uit te sluiten wat hier betreftquote:
En wij zijn van jou af.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Er zijn heus wel goede dingen aan de reeks van nu, maar je moet niet provoceren dat het aan ons ligt), en wij zijn af van de users als Poesopstokje, Madame Paon, LeLoudou (of whatever) die hier enkel liepen te zeiken doordat ze het niet met de reeks eens waren... Opgelost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |