abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118638158
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:31 schreef Frey het volgende:
Morgen weer Ludo. _O_
Ik zei het!
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_118638295
Hopelijk pakt Ludo het eens een keertje zodanig aan dat Janine niet direct weer tegen hem is of hem verlaat :{w
Een heer met stijl
pi_118638332
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:30 schreef IMShuuul het volgende:

[..]

Ja vreselijk irritant dat door elkaar gelul! :(
"Ja ik wil je nu echt iets vertellen!"

"Nee, ik eerst!!"
* koopt om/verleid/verteld iets ernstigers.

:')
pi_118638358
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:35 schreef vencodark het volgende:

[..]

"Ja ik wil je nu echt iets vertellen!"

"Nee, ik eerst!!"
* koopt om/verleid/verteld iets ernstigers.

:')
Kom iets te vaak voor ja, soms zijn het ook mensen die van nature helemaal niet zo doordraven.
Een heer met stijl
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:36:23 #230
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_118638367
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hopelijk pakt Ludo het eens een keertje zodanig aan dat Janine niet direct weer tegen hem is of hem verlaat :{w
Zoals in eerste instantie met Sebastiaan de Ridder. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_118638381
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat is al een tijdje geleden. :P
pi_118638444
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat is al een tijdje geleden. :P
De keren dat Janine bij hem wegging hadden bijna wel altijd met een wraakactie van Ludo te maken. Maar hopelijk is het deze keer inderdaad anders.
Een heer met stijl
pi_118638463
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:36 schreef Frey het volgende:

[..]

Zoals in eerste instantie met Sebastiaan de Ridder. :P
Wat was ook weer te reden dat die niet terug kon keren?
Een heer met stijl
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:39:34 #234
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_118638549
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wat was ook weer te reden dat die niet terug kon keren?
Laten verdwijnen met een afscheidsbrief.
pi_118638594
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:39 schreef Frey het volgende:

[..]

Laten verdwijnen met een afscheidsbrief.
Ja klopt, maar er kwam later ineens broer van hem terug om het aan Janine te vertellen omdat Sebastiaan dat zelf niet kon. Ik weet dus niet waarom dat zo was.
Een heer met stijl
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:42:04 #236
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_118638683
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja klopt, maar er kwam later ineens broer van hem terug om het aan Janine te vertellen omdat Sebastiaan dat zelf niet kon.
Ik weet ook niet meer alles. Er zal wel een mannetje meegegaan zijn ofzo. Zo had Ludo al eens eerder iemand laten verdwijnen.
pi_118638757
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik weet ook niet meer alles. Er zal wel een mannetje meegegaan zijn ofzo. Zo had Ludo al eens eerder iemand laten verdwijnen.
Klopt ene of andere langharige kunstenaar, die werd door Ludo naar Ijsland gestuurd met een mannetje van hem. Maar daarna is er nooit meer iets van hem gehoord, theoretisch zou hij die kunstenaar nog steeds onder schot moeten houden.
Een heer met stijl
pi_118638938
Heeft Ludo het overigens nog weleens over (een offscreen) Sanders Inc. eigenlijk of is ie echt nooit meer met zijn werk bezig?
Een heer met stijl
pi_118639090
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft Ludo het overigens nog weleens over (een offscreen) Sanders Inc. eigenlijk of is ie echt nooit meer met zijn werk bezig?
Volgens mij niet :N De laatste keer dat ik de naam Sanders Inc. voorbij zag komen was toen Mike (toen hij net in de serie zat) er wat over aan het lezen was op zijn Samsung Tablet :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_118639208
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:49 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Volgens mij niet :N De laatste keer dat ik de naam Sanders Inc. voorbij zag komen was toen Mike (toen hij net in de serie zat) er wat over aan het lezen was op zijn Samsung Tablet :P
Ook zonde dat dat zo is weggemoffeld, het werk van de personages was ooit altijd in beeld en diende ook als bron en voedingsbodem voor verhaallijnen. Bijvoorbeeld dat Marieke naar de Heavy Heaven ging. Of Jack Ribbens en zijn bende die radiostudio in diskrediet brachten en natuurlijk Kees Moree die Dian besloot te gaan stalken. ^O^
Een heer met stijl
pi_118639582
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mega Toby besluit hier verandering in te brengen door te gaan racen in zijn superauto.
Met Mega Mindy aan het stuur? Zou vandaag Nina ook hebben gereden in plaats van hij?
Een heer met stijl
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:08:52 #242
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_118640147
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:34 schreef PeterKelder het volgende:
Die reacties op ons in het "huidige serie"-topic :') _O-
Bespottelijk, echt hoor. In ieder geval is iedereen nu tevreden; Zij zijn van ons gezeik af over de oude seizoenen (True, sóms gaan we ook wel erg ver door (en dan bedoel ik ook mezelf :P) maar be honest; Je kunt niet álle schuld op ons afschuiven als zulke types niet live gaan lopen posten bij zo'n aflevering van tegenwoordig? Er zijn heus wel goede dingen aan de reeks van nu, maar je moet niet provoceren dat het aan ons ligt), en wij zijn af van de users als Poesopstokje, Madame Paon, LeLoudou (of whatever) die hier enkel liepen te zeiken doordat ze het niet met de reeks eens waren... Opgelost! :D Ik wens ze eerlijk veel succes met hun reeks en jongens; Laat ze een beetje in hun waarde. Dus LetsGame, come on, niet zo lullig daar gaan lopen trollen. Zet je alleen de échte reeks mee in een kwaad daglicht. :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_118640447
Ik post gewoon in allebei. O+
pi_118640470
Shortie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118640552
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de site werkt hij nog niet. Waar zie jij hem?
pi_118640577
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Op de site werkt hij nog niet. Waar zie jij hem?
Op de site :P
pi_118640650
Nou, ik kan klikken op die shortie tot ik een ons weeg, er gebeurt niks. Firefox maar eens proberen.
pi_118640866
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Bespottelijk, echt hoor. In ieder geval is iedereen nu tevreden; Zij zijn van ons gezeik af over de oude seizoenen (True, sóms gaan we ook wel erg ver door (en dan bedoel ik ook mezelf :P) maar be honest; Je kunt niet álle schuld op ons afschuiven als zulke types niet live gaan lopen posten bij zo'n aflevering van tegenwoordig? Er zijn heus wel goede dingen aan de reeks van nu, maar je moet niet provoceren dat het aan ons ligt),
Precies. Daarbij liggen de verhoudingen qua posts over het heden en het verleden in het topic nogal scheef omdat (al eerder aangekaart) hier af en toe totaal niet wordt gepost over de huidige reeks, zowel doordeweeks als in het weekend niet. Dan wordt het aantal posts over de oude seizoenen logischerwijs groter, maar dat ligt echt niet alleen aan ons :N

quote:
en wij zijn af van de users als Poesopstokje, Madame Paon, LeLoudou (of whatever) die hier enkel liepen te zeiken doordat ze het niet met de reeks eens waren... Opgelost! :D Ik wens ze eerlijk veel succes met hun reeks en jongens; Laat ze een beetje in hun waarde.
Ik wens ze ook veel succes, al hoop ik echt dat ze op een gegeven moment inzien dat dit eigenlijk nergens op slaat :N

quote:
Dus LetsGame, come on, niet zo lullig daar gaan lopen trollen. Zet je alleen de échte reeks mee in een kwaad daglicht. :')
Ach, als je posts leest over hoe "kinderachtig" wij wel niet bezig zijn met die Rohan-grapjes, denk ik: "come on, had je dat dan niet eerder kunnen aangeven als dat je dwarszat?"
pi_118640874
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:13 schreef vencodark het volgende:
Ik post gewoon in allebei. O+
Da's ook prima, die andere reeks en deze hoeven elkaar helemaal niet uit te sluiten wat hier betreft ;) .
Een heer met stijl
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:19:32 #250
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118640910
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Er zijn heus wel goede dingen aan de reeks van nu, maar je moet niet provoceren dat het aan ons ligt), en wij zijn af van de users als Poesopstokje, Madame Paon, LeLoudou (of whatever) die hier enkel liepen te zeiken doordat ze het niet met de reeks eens waren... Opgelost! :D
En wij zijn van jou af. _O_
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')