Klopt, in the Bold heeft Stephanie zowel Brooke als Taylor in het gezicht geslagen nadat beiden onafhanelijk van elkaar en op 2 totaal verschillende momenten in de soap Stephanie verweten dat er nooit een vrouw zou komen die goed genoeg was voor Ridge volgens Stephanie, omdat de enige vrouw die dat wel was Stephanie zelf was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel allebei na een opmerking over Janine.
Dian verdiende het zeker wel vond ik, let maar eens op wat ze Daniël, Suzanne en Guusje en Janine aandoet in seizoen 8. En het ergste is dat ze het allemaal deed zonder gegronde reden. Behalve dat ze Daniël te bemoeizuchtig vond en dat ze van Suzanne niet de baas mocht spelen in Suzannes bedrijf Variety.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:07 schreef LetsGame het volgende:
Jessica, Suzanne en Dian verdienden het niet vond ik. Bowien inderdaad wel.
Dian niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:07 schreef LetsGame het volgende:
Jessica, Suzanne en Dian verdienden het niet vond ik. Bowien inderdaad wel.
Heb ik ook niet beweerd, maar je moet de niet-sterke kanten niet willen bedekken met de mantel-der-Ludoliefde zeg ik alleen maar en ze gewoon mogen benoemen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Tja, niemand heeft alleen maar sterke kanten. Ludo heeft ook fouten gemaakt, en het meppen van Bowien, Suzanne en Jessica (omdat ze een foto van Janine verscheurde) + het onrechtvaardig gedrag tegenover Dian vond ik wel te 'low class' voor Ludo en idd Willem Kelder-niveau.
Maar wees eerlijk.. wie is er nou niet door Stephanie gemolesteerd?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, in the Bold heeft Stephanie zowel Brooke als Taylor in het gezicht geslagen nadat beiden onafhanelijk van elkaar en op 2 totaal verschillende momenten in de soap Stephanie verweten dat er nooit een vrouw zou komen die goed genoeg was voor Ridge volgens Stephanie, omdat de enige vrouw die dat wel was Stephanie zelf was.
Klopt, terwijl er nog een scene is dat Ludo Pavese half aanvalt om wat ie heeft gedaan. Pavese is echter in de meerderheid en maakt Ludo hardhandig duidelijk dat ie geen last meer van hem wilt hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Dian niet?
Vond dat ze alleen die miskraam niet verdiende, maar dat kwam door Luigi. En ook door haar eigen koppigheid, terwijl ze van alle kanten werd gewaarschuwd. Vervolgens heeft ze Ludo altijd verantwoordelijk gehouden daarvoor.
Oh, maar zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb ik ook niet beweerd, maar je moet de niet-sterke kanten niet willen bedekken met de mantel-der-Ludoliefde zeg ik alleen maar.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oh, maar zo bedoelde ik het niet.
Je hebt compleet gelijk, maar Frey is blind voor Ludo's slechte kanten. We waarschuwen je Frey, hij is niet te vertrouwen!
Clarke inderdaad ja, volgens mij had Stephanie hem ingefluisterd dat er in hotel Dendermonde een goudmijn stond, hij dook daar ineens op in seizoen 5.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk.. wie is er nou niet door Stephanie gemolesteerd?![]()
Ludoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oh, maar zo bedoelde ik het niet.
Je hebt compleet gelijk, maar Frey is blind voor Ludo's slechte kanten. We waarschuwen je Frey, hij is niet te vertrouwen!
Vind je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Welnee, blind is een groot woord.
Wat vind je van Jessica?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ludo![]()
![]()
![]()
Nee ik praat die actie tegen Suzanne niet goed, ik verklaar slechts waarom hij het deed.
Ja en hierom:quote:
Als je het wel goed zou praten dan was je Ludo-blindquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ludo![]()
![]()
![]()
Nee ik praat die actie tegen Suzanne niet goed, ik verklaar slechts waarom hij het deed.
Voor mij wordt het meeste de eerste keer, maar de scène dat Ludo Jessica mishandeld heb ik wel gezienquote:
En dat was nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Voor mij wordt het meeste de eerste keer, maar de scène dat Ludo Jessica mishandeld heb ik wel gezien
Hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en hierom:
[..]
Als je het wel goed zou praten dan was je Ludo-blind
Niet teveel meer over hebben nu dan, want straks komt box 7.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Voor mij wordt het meeste de eerste keer, maar de scène dat Ludo Jessica mishandeld heb ik wel gezien
Och ik geef alleen een aantal hints van dingen die je toch al weet. Trouwens seizoen 7 heb je toch destijds op televisie gezien of niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet teveel meer over hebben nu dan, want straks komt box 7.
Maar ik weet lang niet meer alles.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och ik geef alleen een aantal hints van dingen die je toch al weet. Trouwens seizoen 7 heb je toch destijds op televisie gezien of niet?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En dat was nog maar het topje van de ijsberg.
Vorige keer was de box vrijdagavond al te koop bij mij in de stad, ik kon het pas zaterdagmiddag halen toenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet teveel meer over hebben nu dan, want straks komt box 7.
Sowieso knap dat jullie nog zoveel weten van toen, ik kan mij sommige verhaallijnen uit 2005-2010 niet eens meer duidelijk herinnerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och ik geef alleen een aantal hints van dingen die je toch al weet. Trouwens seizoen 7 heb je toch destijds op televisie gezien of niet?
Ik heb dat soms wel met de oude seizoenen die ik dan pas heb gezienquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Sowieso knap dat jullie nog zoveel weten van toen, ik kan mij sommige verhaallijnen uit 2005-2010 niet eens meer duidelijk herinneren
Ik ook jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb dat soms wel met de oude seizoenen die ik dan pas heb gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |