Mitt Romney is gewoon "Not cool"quote:Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef raptorix het volgende:
Grappig om te zien hoe hier links Nederlands compleet Obbamma geil is![]()
![]()
Zoek even in het woordenboek op wat extreem links is voordat je onzin probeert te verkopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:21 schreef raptorix het volgende:
Je kunt moeilijk ontkennen dat de media in Nederland niet extreem links is lijkt me, moet ik het je even laten zien?
Pim mocht toch gewoon zijn verhaal komen vertellen?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk ontkennen dat de media in Nederland niet extreem links is lijkt me, moet ik het je even laten zien?
Eens, maar dat is Obama ook niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mitt Romney is gewoon "Not cool"
Dat lukte inderdaad niet omdat Pim iets meer ze mondjes open deed als verwacht, het begint al door consequent hem te vernederen door het "boekje" te noemen, dat doe je niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Pim mocht toch gewoon zijn verhaal komen vertellen?
En het feit dat ze Marcel van Dam niet tegen zichzelf in bescherming namen is ook niet heel pro-links te noemen.
Obama is de coolheid zelve.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Eens, maar dat is Obama ook niet.
En dat maakt de gehele Nederlandse media extreem linksquote:Op donderdag 8 november 2012 19:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat lukte inderdaad niet omdat Pim iets meer ze mondjes open deed als verwacht, het begint al door consequent hem te vernederen door het "boekje" te noemen, dat doe je niet.
Lekker cherrypicken door iets van 15 jaar geleden aan te voeren met in een van de hoofdrollen Van Dam of all peoplequote:Op donderdag 8 november 2012 19:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat lukte inderdaad niet omdat Pim iets meer ze mondjes open deed als verwacht, het begint al door consequent hem te vernederen door het "boekje" te noemen, dat doe je niet.
Nou en? Als Marcel van Dam zichzelf nou zo graag belachelijk maakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat doet hij al decenenia, lekker laten gaan die gek.quote:
Terugkomend op dit topic, je kunt moeilijk zeggen dat zelfs de staatsomroep onafhankelijk verslag doet.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou en? Als Marcel van Dam zichzelf nou zo graag belachelijk maakt.
Leg eens uit? Ben benieuwd naar je volgende belachelijke betoog.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Terugkomend op dit topic, je kunt moeilijk zeggen dat zelfs de staatsomroep onafhankelijk verslag doet.
Er werd niet voldoende aandacht besteed aan Ron Paul.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Leg eens uit? Ben benieuwd naar je volgende belachelijke betoog.
Niet alleen links Nederland hoor, overigens heel Europa.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef raptorix het volgende:
Grappig om te zien hoe hier links Nederlands compleet Obbamma geil is![]()
![]()
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er werd niet voldoende aandacht besteed aan Ron Paul.
Er werd niet voldoende aandacht besteed aan Jill Stein en Gary Johnson.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er werd niet voldoende aandacht besteed aan Ron Paul.
Ik maakte natuurlijk een glappie, lieve jongen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er werd niet voldoende aandacht besteed aan Jill Stein en Gary Johnson.
Ron Paul mag geluk hebben dat hij zoveel aandacht heeft gekregen. Als je kijkt naar zijn lijpere standpunten en zijn geschiedenis dan piep je wel anders.
Ah ik zag niet waar je op reageerde.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik maakte natuurlijk een glappie, lieve jongen.
Welke geschiedenis doel je op?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er werd niet voldoende aandacht besteed aan Jill Stein en Gary Johnson.
Ron Paul mag geluk hebben dat hij zoveel aandacht heeft gekregen. Als je kijkt naar zijn lijpere standpunten en zijn geschiedenis dan piep je wel anders.
De racistische verhaaltjes die in zijn uitgegeven magazine werden gepubliceerd. Hij claimt nu dat hij gewoon niet zo goed oplette op wat er gepubliceerd werd.quote:
Ah, dat verhaal ja, welke elke verkiezing opnieuw opgerakelt word door CNN en wat Ron Paul al lang uitgelegt heeft. Ik kan je trouwens wel wat ergere dingen over Obama vertellen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:34 schreef SpecialK het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]
De racistische verhaaltjes die in zijn uitgegeven magazine werden gepubliceerd. Hij claimt nu dat hij gewoon niet zo goed oplette op wat er gepubliceerd werd.
Het is wel degelijk verwonderlijk, want GWB werd intens gehaat en Obama zet zijn beleid voort.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Daarnaast zijn veel Republikeinen gewoon extremisten wat betreft hun opvattingen.
Logisch dan ook dat er in Europa dan veel meer Obama aanhange
Dat is niet nieuw.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef PKRChamp het volgende:
Charisma en loze beloftes wegen blijkbaar zwaarder dan een verstandig beleid en realistische oplossingen.
Hij heeft een uitleg gegeven waar nog wel wat vraagtekens bij te zetten zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah, dat verhaal ja, welke elke verkiezing opnieuw opgerakelt word door CNN en wat Ron Paul al lang uitgelegt heeft. Ik kan je trouwens wel wat ergere dingen over Obama vertellen.
Mee eens, hij heeft in eerste instantie gewoon toegegeven, omdat zijn adviseurs dat verstandiger vonden dan te ontkennen dat hij er iets mee te maken heeft, dat heeft hij later ook toegelicht, maar misschien wel verstandig om te weten dat Paul zeer veel zwarte vrienden heeft, iets wat Obama niet kan zeggen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij heeft een uitleg gegeven waar nog wel wat vraagtekens bij te zetten zijn.
Als je graag vraagtekens bij dingen wilt zetten, moet je hier eens een kijkje nemen: http://amberlyonlive.com/quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij heeft een uitleg gegeven waar nog wel wat vraagtekens bij te zetten zijn.
"Media zijn inderdaad bijna allemaal links in die beeldvorming. Dat is nog niet voorbij."quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Leg eens uit? Ben benieuwd naar je volgende belachelijke betoog.
Ik denk dat Pim of Geert dit zei.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
"Media zijn inderdaad bijna allemaal links in die beeldvorming. Dat is nog niet voorbij."
Drie keer raden van wie deze quote is. Of een keer googlen, mag ook.
Hans.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:54 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik denk dat Pim of Geert dit zei.
Ironisch genoeg weten rechtse partijen de media juist veel beter te benutten dan linkse partijen. Inmiddels 2 jaar oud, maar daarom niet minder actueel: POL / Documentaire over strategie achter politiek succesquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
"Media zijn inderdaad bijna allemaal links in die beeldvorming. Dat is nog niet voorbij."
Drie keer raden van wie deze quote is. Of een keer googlen, mag ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |