kleine kans.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef martijnde3de het volgende:
over 4 jaar Clinton VS Rand Paul
Het zal wel op rasmussen gebaseerd zijn geweest. Die zitten er altijd naast.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:46 schreef 99.999 het volgende:
Martiijnde3e, hoe verklaar je nu het verschil tussen de peilingen waar jij achter stond en deze uitslag?
http://www.realclearpolitics.com/ ,Rasmussen Reports en Gallup.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zal wel op rasmussen gebaseerd zijn geweest. Die zitten er altijd naast.
Is dat zo? Of is er een gezonde afkeur van de partij die mensen die beweren dat je niet zwanger kan worden van verkrachting blijft omarmen?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef raptorix het volgende:
Grappig om te zien hoe hier links Nederlands compleet Obbamma geil is![]()
![]()
Ik had verwacht dat Ron Paul ging winnen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef raptorix het volgende:
Grappig om te zien hoe hier links Nederlands compleet Obbamma geil is![]()
![]()
Ik ben zelf helemaal geen fan van Obbamma of Romney, geeft alleen maar kleuring van de extreem linkse media in Nederland weer, ik had hun gezichten wel willen zien als Romney had gewonnen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat zo? Of is er een gezonde afkeur van de partij die mensen die beweren dat je niet zwanger kan worden van verkrachting blijft omarmen?
Dit begint verdacht veel op complottengeneuzel te lijken. Misschien is BNW een betere plek voor je.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben zelf helemaal geen fan van Obbamma of Romney, geeft alleen maar kleuring van de extreem linkse media in Nederland weer, ik had hun gezichten wel willen zien als Romney had gewonnen.
Gary Johnson was de man!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Ron Paul ging winnen.
Je had zijn kop moeten zien toen Paul het aflegde tegen Romney. Dat was waarschijnlijk huilen geblazen en een gebald vuistje richting het beeldscherm.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit begint verdacht veel op complottengeneuzel te lijken. Misschien is BNW een betere plek voor je.
De extreem-linkse media, hoe kom je erbij?
Ga je nu ook al ontkennen dat de Nederlandse media pro-Obama was? Je geloofwaardheid neemt met de dag af.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef 99.999 het volgende:
Dit begint verdacht veel op complottengeneuzel te lijken. Misschien is BNW een bete
Nee, hij ontkent dat de media extreem links zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga je nu ook al ontkennen dat de Nederlandse media pro-Obama was? Je geloofwaardheid neemt met de dag af.
Kom op zeg "de kleuring van de extreem linkse media in Nederland", dan ben je het padje kwijt hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga je nu ook al ontkennen dat de Nederlandse media pro-Obama was? Je geloofwaardheid neemt met de dag af.
Een nest extreem-inksen gespot op het internetquote:Op donderdag 8 november 2012 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je had zijn kop moeten zien toen Paul het aflegde tegen Romney. Dat was waarschijnlijk huilen geblazen en een gebald vuistje richting het beeldscherm.
Pro-sensatie.quote:
Dat lijkt me de voornaamste factor. Ze doen ook echt wel stevig hun best om die paar Romney-aanhangers in Nederland in hun programma's/ kranten te krijgen.quote:
Je kunt moeilijk ontkennen dat de media in Nederland niet extreem links is lijkt me, moet ik het je even laten zien?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kom op zeg "de kleuring van de extreem linkse media in Nederland", dan ben je het padje kwijt hoor.
Overigens probeerde de Nederlandse media het in de verslaggeving rondom de verkiezingen spannender te maken dan het was. Ze deden alsof het heel spannend zou worden terwijl op voorhand al lang duidelijk was dat het vrij eenvoudig zou worden voor Obama. In die zin was het dus eerder pro-Romney...
De media behelst ook Fox News wannabe's als de Telegraaf hehquote:Op donderdag 8 november 2012 16:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk ontkennen dat de media in Nederland niet extreem links is lijkt me, moet ik het je even laten zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |