abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118638686
Ja dat halfslapend werkt als een tiet. Dan drinken ze opeens wel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118638774
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Van hiv? Tegenwoordig ook niet meer.
Als je je medicijnen maar slikt :P
pi_118638933
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef Ticootje het volgende:
Ja dat halfslapend werkt als een tiet. Dan drinken ze opeens wel.
Nou tis wel de rustigste voeding vandaag. Die stomme prikken maken haar niet gezelliger.
Wilde haar vanmiddag 2 uur na de voeding weer aanleggen. Behalve huilen deed ze niks. Uiteindelijk is ze gaan drinken en gaan slapen en nu is t 3,5 uur later :P
pi_118639501
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Nou tis wel de rustigste voeding vandaag. Die stomme prikken maken haar niet gezelliger.
Wilde haar vanmiddag 2 uur na de voeding weer aanleggen. Behalve huilen deed ze niks. Uiteindelijk is ze gaan drinken en gaan slapen en nu is t 3,5 uur later :P
Prikjes zijn gewoon stom.
pi_118640248
Evenstar, wat een heftig verhaal! Wat moet je blij zijn dat je bv geeft zodat je je mannetje alle voeding kunt geven die hij nodig heeft. Maar wat zwaar voor jou. Hou vol!

Bitterend en Pvoess, 4 a 5 nachtvoedingen is ook echt veel.
Bij mij is het vergelijkbaar met Juud. Heel lang zelfs maar 1 nachtvoeding gehad maar sinds een paar maanden 2 of 3. Als de momenten 's nachts echt kort na elkaar komen gaat papa troosten en soms lukt dat (soms niet en dan voed ik alsnog).

Kolven is bij mij altijd makkelijk gegaan (echt een geluk, ik weet het) Soms moest ik "even de druk eraf" kolven en had ik in een paar minuten een flesje vol. Ik kolfde op werkdagen in twee kolfbeurten 3x160 cc bij elkaar.
pi_118641617
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:21 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Op deze.leeftijd was t nog bv :)
Vanaf volgende maand kan ik niet meer vergelijken ;) (die cb afspraak, tot 14 weken bv gegeven bij hem)

Zo merk je maar weer, elk kind is anders :D

Clubsoda, jouw verhaal was idd 1 grote herkenbaarheid hier :D
Volgens mij komt de manier waarop je in de bv staat ook aardig overeen :D
Fijn om te lezen dat de late voeding hielp bij jullie. Daar ga ik ook maar vanuit voor hier :D
Dat denk ik ook ;) Ik ben blij dat de halfslaapvoeding net zo goed ging, hopelijk blijft dat zo!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:39:27 #107
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_118642317
Fijn Son, dat ze zo halfslapend goed drinkt!

Hier heb ik er weer eentje die zijn pincetgreep op mijn borsten oefent. Hij pakt dus gewoon tussen wijsvinger en duim een velletje en rolt dat :X
pi_118644785
Au asy!

Son, rond 12 uur leg ik Nena ook altijd aan, dan slaapt ze al vanaf half 8 ongeveer. Soms isnze slapend, soms wakker en doe ik nog een luier, maar ze slaapt altijd weer goed verder.
Ik vind dat de fijnste voeding, want dat is eigenlijk de enige voeding dat Mex er niet gillend bij rent, haar kietelt,haar speen er bij probeert te proppen,drinken vraagt of met auto,s over ons heen rijd. Nena drinkt dan ook een stuk langer en rustiger idd..ik denk echt dat die voeding belangrijk is.
En ik denk dat het bij jou wel een btje hetzelfde gaat zo overdag, dus neem er lekker dentijd voor, je word er zelf ook lekker slaperig van :-)
pi_118645003
Ze heeft net wel 1 kant maar gedronken. Dus straks nog even de andere kant.

Hehe troeta, nou zoooo druk is t ook niet hehe, maar merk wel dat ze regelmatig afgeleid is ;)
Dat ze loslaat en er een hoofd bij haar hoofd.komt en zegt: hallo enise :')

Bedankt voor.de tips allemaal :*
pi_118645385
Enise, hartjessmiley hoe gaat die? :-) echt schattig.
pi_118647727
Ik ben op zoek naar een handige en vooral niet te dure dubbelzijdige kolf, hebben jullie tips of suggesties? Liefst een onding dat enigszins te bedienen is... Liefst had ik de freestyle, maarja, nog ¤200 op mp is me echt te gortig.
pi_118649502
https://www.prettymum.nl/(...)a+lactaline+personal

Dit is 1 van de goedkopere maar wel prima kolven :)
Verder zijn ze gewoon allemaal heel erg duur :Y
pi_118649713
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:18 schreef Troeta het volgende:
Enise, hartjessmiley hoe gaat die? :-) echt schattig.
:D met slis erbij klinkt t echt heel lief :D
O+ = O + aan elkaar :P

Mango, ik heb de ardo calypso. Die bevalt hier.goed.
pi_118654265
Ik heb de ameda lactaline en ben er erg blij mee :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_118654435
Asy heel herkenbaar, mijn uk doet recies hetzelfde. Ik moet echt zijn handje vasthouden.

Mango ik heb de medela pump in style, ook tweedehands gekocht. Maar ik denk dat ik er ook zo'n ¤200 voor heb betaald.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_118654608
Hoe kan ik discreet voeden in openbare gelegenhedrn? Als ik nu voed ontbloot ik thuis mijn hele borst met n spuugdoekje eronder voor als ze knoeit. Dst ziet er zeer onchsrmant uit.

Nu durf ik de stsd nog niet eens in omdat ik me ongemakkelijk voel bij t idee ergens anders te voeden. Maar nu ben ik zo asn huis gekluisterd..
pi_118654974
Kwisted, een sjaaltje meenemen om je borst uit het zicht te onttrekken misschien? Ik heb nooit gelekt, dus dan is het al een stuk makkelijker. En bv-shirts zijn handig. Ik heb er een paar van Drommels.nl, die zijn ook erg betaalbaar.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 31 oktober 2012 @ 08:10:06 #118
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_118655021
Ik had ook bv shirts waarvan je een stukje optilt en er dus een deel over je borst blijft zitten, dat is ideaal om overal te kunnen voeden. Daarnaast had ik in het begin altijd een hydrofiel of zo'n hema omslagdoek bij de hand. Zo kon ik mijn borst nog een beetje afschermen tegen inkijk.

Na een maand of 4 was dat niet meer nodig, toen was kind en hoofd van kind groot genoeg om de boel te bedekken. :)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 08:52:35 #119
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_118655650
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 07:29 schreef Kwisted het volgende:
Hoe kan ik discreet voeden in openbare gelegenhedrn? Als ik nu voed ontbloot ik thuis mijn hele borst met n spuugdoekje eronder voor als ze knoeit. Dst ziet er zeer onchsrmant uit.

Nu durf ik de stsd nog niet eens in omdat ik me ongemakkelijk voel bij t idee ergens anders te voeden. Maar nu ben ik zo asn huis gekluisterd..
Vraag eens aan iemand (man/vriend/vriendin) hoeveel je ziet als jij probeert 'discreet' te voeden?
Misschien valt het reuze mee en is het alleen iets wat in je hoofd leeft.
Ik moest altijd in de cup aan de andere kant een spuugdoekje frommelen omdat ik ging lekken bij de tsr :D
Maar wat je in werkelijkheid ziet is stukken minder. :Y

Ik heb overigens nog een aantal bv-shirts liggen die weg mogen. Sommige nooit (of 1x gedragen). Dus als iemand interesse heeft? Ik geloof maat 40/42 of L, maar dat moet ik even nakijken...
pi_118657628
Hier is het tiet sabbelen in volle gang. Na een aarzelend begin vind meneer de weg meestal binnen een minuutje en zo niet dan wordt hij even fijn geholpen.... ;)

Voorlopig dus nog geen problemen met stuwingen e.d.
Hooray for boobies!
pi_118658111
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:10 schreef sverbern het volgende:

Bitterend en Pvoess, 4 a 5 nachtvoedingen is ook echt veel.
Bij mij is het vergelijkbaar met Juud. Heel lang zelfs maar 1 nachtvoeding gehad maar sinds een paar maanden 2 of 3. Als de momenten 's nachts echt kort na elkaar komen gaat papa troosten en soms lukt dat (soms niet en dan voed ik alsnog).

Papa probeert vaak te troosten hier maar ze wordt echt woest en helemaal hysterisch
moet gewoon even doorheen en vinden wat er is
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118658348
"Tiet sabbelen"?
pi_118658721
Spockjuh, stuwing is toch geen probleem?

Asy, ik zoek een kleinere maat shirts. Dank voor de tip van de webshop Phaidra :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_118658811
nog niet maar ze heeft al extreem veel op dit moment en kan niet alles weg krijgen. Maar voorlopig komt er nog voldoende uit gezien de groeispurt van 170 gram in 1 dag.
Hooray for boobies!
pi_118658827
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:32 schreef WupWup het volgende:
"Tiet sabbelen"?
Sowiso 'tiet' :')

Borsten :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_118658863
quote:

Ik heb ook nog een mooi borstvoedingsschort voor je, tientje? :P
Best handig :)
pi_118658918
ik citeer alleen de dame in kwestie, dan laat ik nog enkele andere uitspraken bewust weg... ;)
Hooray for boobies!
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:54:08 #128
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118658970
quote:

Ik heb 6 H&M-voedingshemden (ik ben hemd-verslaafd), met een longsleeve werkte dat perfect. Longsleeve omhoog, klipje van de hemd en je BH los, kind ervoor en het wil prima! Lastiger is met een tepelhoedje, maar dan moet je gewoon met je gezicht richting muur en een spuugdoekje paraat houden voor het restant aan melk. Werkt denk ik niet als je grote borsten hebt, maar met mijn 85C wil het prima.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:59:33 #129
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_118659123
quote:
13s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:49 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Sowiso 'tiet' :')

Borsten :Y
'Boobies' 'Boobs' :D
pi_118659293
Ja ik ben ook schuldig aan het woord "tiet" maar voor mijn defense ik ben geen native nl dus als ik een woord grappig vind klinken gebruik ik het..net als "wijf" heb ik af en toe gebruikt zonder echt de mening of conotatie ervan te weten
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118659305
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:54 schreef pessie het volgende:
Ik heb 6 H&M-voedingshemden (ik ben hemd-verslaafd), met een longsleeve werkte dat perfect. Longsleeve omhoog, klipje van de hemd en je BH los, kind ervoor en het wil prima! Lastiger is met een tepelhoedje, maar dan moet je gewoon met je gezicht richting muur en een spuugdoekje paraat houden voor het restant aan melk. Werkt denk ik niet als je grote borsten hebt, maar met mijn 85C wil het prima.
Zo doe ik dat ook. Maar dan met een Hemahemd, met elastieken bandjes, hup onder de borst. Buik bedekt en decollete ook.

Katy, heb je echt gevoed met zo'n schort? :D

Tiet vind ik zo raar klinken. Laatst zei een peutertje tegen mij, 'ik zie je grote tieten!' Omdat hij ook tot 3 jaar aan de borst was en zijn moeder ook altijd 'Tiet' zei.
Nou, dat hoeft voor mij niet. Dus hier geef ik de borst. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_118659575
In het Frans zeg ik ook "téter"
Je kan het ook niet echt naar NL vertalen want het zou letterlijk zuigbehoefte betekenen
Ik heb vaak dat ik worden uit het Frans in het Nederlands gebruik en andersom
Maar ik zal er op letter geen tiet meer te gebruiken :Y
pi_118659711
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:15 schreef bitterend het volgende:
In het Frans zeg ik ook "téter"
Je kan het ook niet echt naar NL vertalen want het zou letterlijk zuigbehoefte betekenen
Ik heb vaak dat ik worden uit het Frans in het Nederlands gebruik en andersom
Maar ik zal er op letter geen tiet meer te gebruiken :Y
:D Jij gek. Tetten vind ik al een stuk liever klinken trouwens :P
pi_118659782
Haha, van mij mag je zeggen wat je wilt hoor Bitterend! :D
Alleen wil ik liever niet dat mijn grote van 3 tegen andere vrouwen gaat zeggen dat ze grote tieten hebben, dat vind ik nogal ordinair. Dus vooral voor hem zeg ik dat ik de borst geef.
Ik krijg het ook gewoon niet uit mijn bek, tieten. :P
pi_118659804
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:20 schreef Vlindur het volgende:

[..]

:D Jij gek. Tetten vind ik al een stuk liever klinken trouwens :P
ik zeg ook hoor "wil je tet"
_O-
pi_118659821
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:22 schreef oeke het volgende:
Alleen wil ik liever niet dat mijn grote van 3 tegen andere vrouwen gaat zeggen dat ze grote tieten hebben, dat vind ik nogal ordinair. Dus vooral voor hem zeg ik dat ik de borst geef.
Werkt als een tiet... Dat kan toch wel?
pi_118659851
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:22 schreef oeke het volgende:
Nee maar je hebt gelijk!
Mijn man zegt soms "oh hier komt tiet" als ze huilt en ik aankom lopen
ik vind het schattig klinken maar kan me voorstellen dat het erg ordinair kan klinken en onsmakkelijk voor anderen :@
pi_118659854
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Werkt als een tiet borst... Dat kan toch wel?
:6
pi_118659908
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:25 schreef bitterend het volgende:

[..]

Nee maar je hebt gelijk!
Mijn man zegt soms "oh hier komt tiet" als ze huilt en ik aankom lopen
ik vind het schattig klinken maar kan me voorstellen dat het erg ordinair kan klinken en onsmakkelijk voor anderen :@
tiet, kut, lul, pik, bek. Dat rijtje :@

En ik ben helemaal niet kak of netjes. Ik vind die woorden gewoon niet kindvriendelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 31-10-2012 11:45:03 ]
pi_118659996
Kut en lul gebruik ik gelukkig niet! wel flamoes enzo :@ :')
pi_118660060
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:26 schreef Vlindur het volgende:

[..]

tiet, kut, lul, pik, bek. Dat rijtje :@

En ik ben helemaal niet kak op netjes. Ik vind die woorden gewoon niet kindvriendelijk.
Nijlpaard heeft de allergrootste bek....

En hier gebruik ik doos of muts of plasser...
pi_118660137
Hier heten mijn borsten voor mini (en destijds voor maxi) de happies :D :')

Idee van Skoap :') en die is er altijd ingebleven....
pi_118660283
Eem an de tiet loat'n sabbel'n ;)

Gewoon borst hier, en mijn man zegt altijd melkfabriek :o
pi_118660288
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nijlpaard heeft de allergrootste bek....

En hier gebruik ik doos of muts of plasser...
Ja maar dieren hebben een bek, dus das anders :P

Verder eens met vlindur en oeke :)
pi_118660458
Haha, de happies! O+

Gaat als een tiet zeg ik ook wel. Kan ook wel, dan is het gewoon een uitdrukking/klank.

Op de kresj van de oudste zijn de helft van de kindjes langgevoed, of hoe zeg je dat.
Dus veel van die peuters krijgen nog boobie of tiet of welke term dan ook. Ik heb verder geen probleem met die woorden, maar door elke keer een peuter naast me te hebben, als ik L de borst geef, die dan heel hard iets over mijn 'tieten' meent te moeten roepen, maakt dat ik dat zelf liever niet mee geef aan mijn oudste.
Wat iemand zelf erover zegt is helemaal aan diegene. Maakt mij verder niks uit. :D
pi_118660804
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:37 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ja maar dieren hebben een bek, dus das anders :P

Verder eens met vlindur en oeke :)
Komt zo van een liedje..

Ze kunnen zeggen wat ze willen maar een olifant heeft de allergrootste billen van het hele land en de giraf de allerlaagste nek en het nijlpaard de allergrootste bek bek bek.
pi_118660904
Leuk! O+
pi_118660946
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Komt zo van een liedje..

Ze kunnen zeggen wat ze willen maar een olifant heeft de allergrootste billen van het hele land en de giraf de allerlaagste nek en het nijlpaard de allergrootste bek bek bek.
Ja weet ik :D
pi_118661137
Dieren hebben altijd een bek! :D En poten.
Behalve een paard, die heeft benen. :')

Ik moet ineens aan dat liedje denken van Annie MG. Willu een stekkie een stekkie een stekkie, van de fuch fuch fuchsia? ghe ghe, dat zong mijn nichtje vroeger ook graag en heel hard mee. :D
pi_118661209
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:42 schreef oeke het volgende:
Haha, de happies! O+

Gaat als een tiet zeg ik ook wel. Kan ook wel, dan is het gewoon een uitdrukking/klank.

Op de kresj van de oudste zijn de helft van de kindjes langgevoed, of hoe zeg je dat.
Dus veel van die peuters krijgen nog boobie of tiet of welke term dan ook. Ik heb verder geen probleem met die woorden, maar door elke keer een peuter naast me te hebben, als ik L de borst geef, die dan heel hard iets over mijn 'tieten' meent te moeten roepen, maakt dat ik dat zelf liever niet mee geef aan mijn oudste.
Wat iemand zelf erover zegt is helemaal aan diegene. Maakt mij verder niks uit. :D
:o

Ik ben op de babygroep de enige die borstvoeding geeft bij ons! Nu is een groot deel van de baby's al rond een jaar oud, maar ik krijg niet de indruk dat ze vaak borstvoedende moeders hebben daar.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')