Als je je medicijnen maar sliktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Van hiv? Tegenwoordig ook niet meer.
Nou tis wel de rustigste voeding vandaag. Die stomme prikken maken haar niet gezelliger.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef Ticootje het volgende:
Ja dat halfslapend werkt als een tiet. Dan drinken ze opeens wel.
Prikjes zijn gewoon stom.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nou tis wel de rustigste voeding vandaag. Die stomme prikken maken haar niet gezelliger.
Wilde haar vanmiddag 2 uur na de voeding weer aanleggen. Behalve huilen deed ze niks. Uiteindelijk is ze gaan drinken en gaan slapen en nu is t 3,5 uur later
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Op deze.leeftijd was t nog bv
Vanaf volgende maand kan ik niet meer vergelijken(die cb afspraak, tot 14 weken bv gegeven bij hem)
Zo merk je maar weer, elk kind is anders
Clubsoda, jouw verhaal was idd 1 grote herkenbaarheid hier![]()
Volgens mij komt de manier waarop je in de bv staat ook aardig overeen![]()
Fijn om te lezen dat de late voeding hielp bij jullie. Daar ga ik ook maar vanuit voor hier![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:18 schreef Troeta het volgende:
Enise, hartjessmiley hoe gaat die? :-) echt schattig.
Vraag eens aan iemand (man/vriend/vriendin) hoeveel je ziet als jij probeert 'discreet' te voeden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:29 schreef Kwisted het volgende:
Hoe kan ik discreet voeden in openbare gelegenhedrn? Als ik nu voed ontbloot ik thuis mijn hele borst met n spuugdoekje eronder voor als ze knoeit. Dst ziet er zeer onchsrmant uit.
Nu durf ik de stsd nog niet eens in omdat ik me ongemakkelijk voel bij t idee ergens anders te voeden. Maar nu ben ik zo asn huis gekluisterd..
Papa probeert vaak te troosten hier maar ze wordt echt woest en helemaal hysterischquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:10 schreef sverbern het volgende:
Bitterend en Pvoess, 4 a 5 nachtvoedingen is ook echt veel.
Bij mij is het vergelijkbaar met Juud. Heel lang zelfs maar 1 nachtvoeding gehad maar sinds een paar maanden 2 of 3. Als de momenten 's nachts echt kort na elkaar komen gaat papa troosten en soms lukt dat (soms niet en dan voed ik alsnog).
Ik heb ook nog een mooi borstvoedingsschort voor je, tientje?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:29 schreef Kwisted het volgende:
Hoe kan ik discreet voeden in openbare gelegenhedrn? Als ik nu voed ontbloot ik thuis mijn hele borst met n spuugdoekje eronder voor als ze knoeit. Dst ziet er zeer onchsrmant uit.
Nu durf ik de stsd nog niet eens in omdat ik me ongemakkelijk voel bij t idee ergens anders te voeden. Maar nu ben ik zo asn huis gekluisterd..
Ik heb 6 H&M-voedingshemden (ik ben hemd-verslaafd), met een longsleeve werkte dat perfect. Longsleeve omhoog, klipje van de hemd en je BH los, kind ervoor en het wil prima! Lastiger is met een tepelhoedje, maar dan moet je gewoon met je gezicht richting muur en een spuugdoekje paraat houden voor het restant aan melk. Werkt denk ik niet als je grote borsten hebt, maar met mijn 85C wil het prima.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:29 schreef Kwisted het volgende:
Zo doe ik dat ook. Maar dan met een Hemahemd, met elastieken bandjes, hup onder de borst. Buik bedekt en decollete ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:54 schreef pessie het volgende:
Ik heb 6 H&M-voedingshemden (ik ben hemd-verslaafd), met een longsleeve werkte dat perfect. Longsleeve omhoog, klipje van de hemd en je BH los, kind ervoor en het wil prima! Lastiger is met een tepelhoedje, maar dan moet je gewoon met je gezicht richting muur en een spuugdoekje paraat houden voor het restant aan melk. Werkt denk ik niet als je grote borsten hebt, maar met mijn 85C wil het prima.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:15 schreef bitterend het volgende:
In het Frans zeg ik ook "téter"
Je kan het ook niet echt naar NL vertalen want het zou letterlijk zuigbehoefte betekenen
Ik heb vaak dat ik worden uit het Frans in het Nederlands gebruik en andersom
Maar ik zal er op letter geen tiet meer te gebruiken
ik zeg ook hoor "wil je tet"quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]Jij gek. Tetten vind ik al een stuk liever klinken trouwens
Werkt als een tiet... Dat kan toch wel?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:22 schreef oeke het volgende:
Haha, van mij mag je zeggen wat je wilt hoor Bitterend!
Alleen wil ik liever niet dat mijn grote van 3 tegen andere vrouwen gaat zeggen dat ze grote tieten hebben, dat vind ik nogal ordinair. Dus vooral voor hem zeg ik dat ik de borst geef.
Ik krijg het ook gewoon niet uit mijn bek, tieten.
Nee maar je hebt gelijk!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:22 schreef oeke het volgende:
Haha, van mij mag je zeggen wat je wilt hoor Bitterend!
Alleen wil ik liever niet dat mijn grote van 3 tegen andere vrouwen gaat zeggen dat ze grote tieten hebben, dat vind ik nogal ordinair. Dus vooral voor hem zeg ik dat ik de borst geef.
Ik krijg het ook gewoon niet uit mijn bek, tieten.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Werkt als een tiet borst... Dat kan toch wel?
tiet, kut, lul, pik, bek. Dat rijtjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:25 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee maar je hebt gelijk!
Mijn man zegt soms "oh hier komt tiet" als ze huilt en ik aankom lopen
ik vind het schattig klinken maar kan me voorstellen dat het erg ordinair kan klinken en onsmakkelijk voor anderen
Nijlpaard heeft de allergrootste bek....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
tiet, kut, lul, pik, bek. Dat rijtje![]()
En ik ben helemaal niet kak op netjes. Ik vind die woorden gewoon niet kindvriendelijk.
Ja maar dieren hebben een bek, dus das andersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nijlpaard heeft de allergrootste bek....
En hier gebruik ik doos of muts of plasser...
Komt zo van een liedje..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja maar dieren hebben een bek, dus das anders![]()
Verder eens met vlindur en oeke
Ja weet ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Komt zo van een liedje..
Ze kunnen zeggen wat ze willen maar een olifant heeft de allergrootste billen van het hele land en de giraf de allerlaagste nek en het nijlpaard de allergrootste bek bek bek.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:42 schreef oeke het volgende:
Haha, de happies!
Gaat als een tiet zeg ik ook wel. Kan ook wel, dan is het gewoon een uitdrukking/klank.
Op de kresj van de oudste zijn de helft van de kindjes langgevoed, of hoe zeg je dat.
Dus veel van die peuters krijgen nog boobie of tiet of welke term dan ook. Ik heb verder geen probleem met die woorden, maar door elke keer een peuter naast me te hebben, als ik L de borst geef, die dan heel hard iets over mijn 'tieten' meent te moeten roepen, maakt dat ik dat zelf liever niet mee geef aan mijn oudste.
Wat iemand zelf erover zegt is helemaal aan diegene. Maakt mij verder niks uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |