Als je je medicijnen maar sliktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Van hiv? Tegenwoordig ook niet meer.
Nou tis wel de rustigste voeding vandaag. Die stomme prikken maken haar niet gezelliger.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef Ticootje het volgende:
Ja dat halfslapend werkt als een tiet. Dan drinken ze opeens wel.
Prikjes zijn gewoon stom.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nou tis wel de rustigste voeding vandaag. Die stomme prikken maken haar niet gezelliger.
Wilde haar vanmiddag 2 uur na de voeding weer aanleggen. Behalve huilen deed ze niks. Uiteindelijk is ze gaan drinken en gaan slapen en nu is t 3,5 uur later
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Op deze.leeftijd was t nog bv
Vanaf volgende maand kan ik niet meer vergelijken(die cb afspraak, tot 14 weken bv gegeven bij hem)
Zo merk je maar weer, elk kind is anders
Clubsoda, jouw verhaal was idd 1 grote herkenbaarheid hier![]()
Volgens mij komt de manier waarop je in de bv staat ook aardig overeen![]()
Fijn om te lezen dat de late voeding hielp bij jullie. Daar ga ik ook maar vanuit voor hier![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:18 schreef Troeta het volgende:
Enise, hartjessmiley hoe gaat die? :-) echt schattig.
Vraag eens aan iemand (man/vriend/vriendin) hoeveel je ziet als jij probeert 'discreet' te voeden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:29 schreef Kwisted het volgende:
Hoe kan ik discreet voeden in openbare gelegenhedrn? Als ik nu voed ontbloot ik thuis mijn hele borst met n spuugdoekje eronder voor als ze knoeit. Dst ziet er zeer onchsrmant uit.
Nu durf ik de stsd nog niet eens in omdat ik me ongemakkelijk voel bij t idee ergens anders te voeden. Maar nu ben ik zo asn huis gekluisterd..
Papa probeert vaak te troosten hier maar ze wordt echt woest en helemaal hysterischquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:10 schreef sverbern het volgende:
Bitterend en Pvoess, 4 a 5 nachtvoedingen is ook echt veel.
Bij mij is het vergelijkbaar met Juud. Heel lang zelfs maar 1 nachtvoeding gehad maar sinds een paar maanden 2 of 3. Als de momenten 's nachts echt kort na elkaar komen gaat papa troosten en soms lukt dat (soms niet en dan voed ik alsnog).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |