Oh dat hele verhaal staat hier welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je niet het hele verhaal hier vertelt moet je niet verbaasd zijn dat mensen vragen stellen die in jouw ogen raar zijn...
Ja idd. Ik ga haar iig nu wel even s avonds wakker maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:15 schreef WupWup het volgende:
Het is wel een flinke afbuiging. Ik zou even goed in de gaten houden of ze vaak genoeg drinkt.
Dat is hier ook. Dwingen kan niet. Wat ik zelf doe is gewoon veel "beschikbaar zijn" (haar veel bij me houden, samen een middagslaapje doen waarbij ze tegen me aan ligt en af en toe een slok drinkt) en af en toe checken of ze niet toevallig wat wil drinken.quote:[b]Op dinsdag 30 oktober 2012 16:04 schreef Sonnetje85
Het lastige is dat ze bij aanleggen als zij niet wil heel erg boos wordt en dan ook niet
Dat zal het inderdaad zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:08 schreef Cantare het volgende:
Misschien hebben sommige kinderen wat hulp nodig om genoeg voedingen te pakken. Ik laat op mijn verzoek overdag niet veel langer dan 3 uur tussen de voedingen, omdat ik vermoed dat kleine E zich anders wat weinig meldt. Bij haar zie je op de who-curve een lichte afbuiging, op de cb-curve gaat ze precies op de +1-lijn. Het is dus wel gewoon goed, maar aan minder voedingen drink ik echt nog niet.
Heel herkenbaar, alles. Een droomvoeding werkte heel goed, één van de weinige momenten dat hij zichzelf de tijd gunde rustig te drinken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja idd. Ik ga haar iig nu wel even s avonds wakker maken.
Ze komt zelf maar iets van 5 a 6 keer per dag. Ze slaapt t klokje rond meestal. En overdag om de 3 a,4 uur.
Hoewel ze de afgelopen dagen wel eerder wakker wordt s ochtends.
Het lastige is dat ze bij aanleggen als zij niet wil heel erg boos wordt en dan ook niet drinkt.
Iig de komende tijd om de 3uur aanleggen maar en s avonds laat nog even wakker maken. De arts vond t nu nog geen probleem, maar over een maand moest t wel beter zijn zeg maar
Op deze.leeftijd was t nog bvquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef Cantare het volgende:
Floris kreeg rond deze leeftijd toch kunstvoeding? Of niet? Dat zal misschien verschil maken.
Verder herkenbaar hoor, grote E was ook anders en deed het heeeeeel goed op een klein aantal voedingen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:58 schreef WupWup het volgende:
Wees welkom om mee te posten evenstar. Ik vind jouw verhalen omtrent voeden en allergieën juist heel waardevol.
Je hoeft haar natturlijk niet perse wakker te maken, ik zou gewoon proberen haar zo rond 22.00 uur voorzichig uit bedje te pakken en op haar kamertje te voeden, zo donker mogelijk. Dan slaapt ze wellicht ook weer meteen lekker verder. En wil ze niet of weinig drinken dan kan je daarna nog kolven, dat doe je toch 's avonds altijd?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat zal het inderdaad zijn.
In principe krijgt ze overdag ook om de 3 uur, maar soms slaapt ze langer en dan is t dus om de 4uur.
Floris deed t zelfde kwa doorslapen enzo en die bleef wel in dezelfde lijn groeien.
Nou maak ik me niet direct zorgen, omdat ze tevreden is en gelukkig genoeg reserves heeft, maar t moet niet minder worden.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Je hoeft haar natturlijk niet perse wakker te maken, ik zou gewoon proberen haar zo rond 22.00 uur voorzichig uit bedje te pakken en op haar kamertje te voeden, zo donker mogelijk. Dan slaapt ze wellicht ook weer meteen lekker verder. En wil ze niet of weinig drinken dan kan je daarna nog kolven, dat doe je toch 's avonds altijd?
Het is natuurlijk de bedoeling dat ze drinkt, niet dat je vervolgens in de weer bent om haar weer in slaap te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
Ik zag je laatste post en was benieuwd.quote:
Jupquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik zag je laatste post en was benieuwd.
Is je mannetje alweer 11 maanden?En hij rent al rond?
![]()
Mèèèèèèèn, wat gaat dat snel!![]()
Ontzettend jammer dat ook hij zo allergisch is. Maar wat superfijn dat je BV kunt geven. Al zal het vooral 's nachts idd slopend zijn. Succes hoor!![]()
+1quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:58 schreef WupWup het volgende:
Wees welkom om mee te posten evenstar. Ik vind jouw verhalen omtrent voeden en allergieën juist heel waardevol.
Heel Bv minded!! En scheelt dat ik geniet juiste mensen om me heen had met Arwenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:28 schreef bitterend het volgende:
Hoe vind je ze daar evenstar? ik bedoel de artsen, zijn ze kundig en worden jullie goed begeleid? krijgt hij nog testen eigenlijk of niet?
Wtf is dat voor redenatie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:55 schreef Wumb het volgende:
Vervelend evenstar. Maar als je weet waar het allemaal door komt is er toch niks aan de hand?
Och, je gaat er niet dood van?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh hai u hebt aids dat komt door het HIV virus door onveilige seks of besmette naalden oid maar nu u weet waar door het komt is er niet aan het handje hoor!!
Dat je iets mee kan is niet hetzelfde als er niks aan het handjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:22 schreef Wumb het volgende:
Het is toch handig dat je weet wat het is en waardoor het komt zodat je er wat mee kan...
Nope!! Want nu je weet waar het door komt is er niets aan de hand!!quote:
quote:
Van hiv? Tegenwoordig ook niet meer.quote:
Vandaag is sowieso rare dag kwa voedingen, door cb bezoek, prikken enzo. Dus normaal zou deze voeding later zijn. Misschien dat ik haar rond half 12 ofzo nog wakker maak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:31 schreef Ticootje het volgende:
Feeder!!
Ik moest leyla ook dwangvoederen. Niet grappig. Maar keertje extra aanleggen ga je wel zien hoor. Je kan natuurlijk over 2 weken even tussendoor langs om te zien of heg wat uithaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |