Ik zag je laatste post en was benieuwd.quote:
Jupquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik zag je laatste post en was benieuwd.
Is je mannetje alweer 11 maanden?En hij rent al rond?
![]()
Mèèèèèèèn, wat gaat dat snel!![]()
Ontzettend jammer dat ook hij zo allergisch is. Maar wat superfijn dat je BV kunt geven. Al zal het vooral 's nachts idd slopend zijn. Succes hoor!![]()
+1quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:58 schreef WupWup het volgende:
Wees welkom om mee te posten evenstar. Ik vind jouw verhalen omtrent voeden en allergieën juist heel waardevol.
Heel Bv minded!! En scheelt dat ik geniet juiste mensen om me heen had met Arwenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:28 schreef bitterend het volgende:
Hoe vind je ze daar evenstar? ik bedoel de artsen, zijn ze kundig en worden jullie goed begeleid? krijgt hij nog testen eigenlijk of niet?
Wtf is dat voor redenatie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:55 schreef Wumb het volgende:
Vervelend evenstar. Maar als je weet waar het allemaal door komt is er toch niks aan de hand?
Och, je gaat er niet dood van?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh hai u hebt aids dat komt door het HIV virus door onveilige seks of besmette naalden oid maar nu u weet waar door het komt is er niet aan het handje hoor!!
Dat je iets mee kan is niet hetzelfde als er niks aan het handjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:22 schreef Wumb het volgende:
Het is toch handig dat je weet wat het is en waardoor het komt zodat je er wat mee kan...
Nope!! Want nu je weet waar het door komt is er niets aan de hand!!quote:
quote:
Van hiv? Tegenwoordig ook niet meer.quote:
Vandaag is sowieso rare dag kwa voedingen, door cb bezoek, prikken enzo. Dus normaal zou deze voeding later zijn. Misschien dat ik haar rond half 12 ofzo nog wakker maak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:31 schreef Ticootje het volgende:
Feeder!!
Ik moest leyla ook dwangvoederen. Niet grappig. Maar keertje extra aanleggen ga je wel zien hoor. Je kan natuurlijk over 2 weken even tussendoor langs om te zien of heg wat uithaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |