abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118658863
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 07:29 schreef Kwisted het volgende:
Hoe kan ik discreet voeden in openbare gelegenhedrn? Als ik nu voed ontbloot ik thuis mijn hele borst met n spuugdoekje eronder voor als ze knoeit. Dst ziet er zeer onchsrmant uit.

Nu durf ik de stsd nog niet eens in omdat ik me ongemakkelijk voel bij t idee ergens anders te voeden. Maar nu ben ik zo asn huis gekluisterd..
Ik heb ook nog een mooi borstvoedingsschort voor je, tientje? :P
Best handig :)
pi_118658918
ik citeer alleen de dame in kwestie, dan laat ik nog enkele andere uitspraken bewust weg... ;)
Hooray for boobies!
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:54:08 #128
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118658970
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 07:29 schreef Kwisted het volgende:
Hoe kan ik discreet voeden in openbare gelegenhedrn? Als ik nu voed ontbloot ik thuis mijn hele borst met n spuugdoekje eronder voor als ze knoeit. Dst ziet er zeer onchsrmant uit.

Nu durf ik de stsd nog niet eens in omdat ik me ongemakkelijk voel bij t idee ergens anders te voeden. Maar nu ben ik zo asn huis gekluisterd..
Ik heb 6 H&M-voedingshemden (ik ben hemd-verslaafd), met een longsleeve werkte dat perfect. Longsleeve omhoog, klipje van de hemd en je BH los, kind ervoor en het wil prima! Lastiger is met een tepelhoedje, maar dan moet je gewoon met je gezicht richting muur en een spuugdoekje paraat houden voor het restant aan melk. Werkt denk ik niet als je grote borsten hebt, maar met mijn 85C wil het prima.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:59:33 #129
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_118659123
quote:
13s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:49 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Sowiso 'tiet' :')

Borsten :Y
'Boobies' 'Boobs' :D
pi_118659293
Ja ik ben ook schuldig aan het woord "tiet" maar voor mijn defense ik ben geen native nl dus als ik een woord grappig vind klinken gebruik ik het..net als "wijf" heb ik af en toe gebruikt zonder echt de mening of conotatie ervan te weten
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118659305
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:54 schreef pessie het volgende:
Ik heb 6 H&M-voedingshemden (ik ben hemd-verslaafd), met een longsleeve werkte dat perfect. Longsleeve omhoog, klipje van de hemd en je BH los, kind ervoor en het wil prima! Lastiger is met een tepelhoedje, maar dan moet je gewoon met je gezicht richting muur en een spuugdoekje paraat houden voor het restant aan melk. Werkt denk ik niet als je grote borsten hebt, maar met mijn 85C wil het prima.
Zo doe ik dat ook. Maar dan met een Hemahemd, met elastieken bandjes, hup onder de borst. Buik bedekt en decollete ook.

Katy, heb je echt gevoed met zo'n schort? :D

Tiet vind ik zo raar klinken. Laatst zei een peutertje tegen mij, 'ik zie je grote tieten!' Omdat hij ook tot 3 jaar aan de borst was en zijn moeder ook altijd 'Tiet' zei.
Nou, dat hoeft voor mij niet. Dus hier geef ik de borst. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_118659575
In het Frans zeg ik ook "téter"
Je kan het ook niet echt naar NL vertalen want het zou letterlijk zuigbehoefte betekenen
Ik heb vaak dat ik worden uit het Frans in het Nederlands gebruik en andersom
Maar ik zal er op letter geen tiet meer te gebruiken :Y
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118659711
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:15 schreef bitterend het volgende:
In het Frans zeg ik ook "téter"
Je kan het ook niet echt naar NL vertalen want het zou letterlijk zuigbehoefte betekenen
Ik heb vaak dat ik worden uit het Frans in het Nederlands gebruik en andersom
Maar ik zal er op letter geen tiet meer te gebruiken :Y
:D Jij gek. Tetten vind ik al een stuk liever klinken trouwens :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_118659782
Haha, van mij mag je zeggen wat je wilt hoor Bitterend! :D
Alleen wil ik liever niet dat mijn grote van 3 tegen andere vrouwen gaat zeggen dat ze grote tieten hebben, dat vind ik nogal ordinair. Dus vooral voor hem zeg ik dat ik de borst geef.
Ik krijg het ook gewoon niet uit mijn bek, tieten. :P
pi_118659804
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:20 schreef Vlindur het volgende:

[..]

:D Jij gek. Tetten vind ik al een stuk liever klinken trouwens :P
ik zeg ook hoor "wil je tet"
_O-
pi_118659821
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:22 schreef oeke het volgende:
Alleen wil ik liever niet dat mijn grote van 3 tegen andere vrouwen gaat zeggen dat ze grote tieten hebben, dat vind ik nogal ordinair. Dus vooral voor hem zeg ik dat ik de borst geef.
Werkt als een tiet... Dat kan toch wel?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118659851
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:22 schreef oeke het volgende:
Nee maar je hebt gelijk!
Mijn man zegt soms "oh hier komt tiet" als ze huilt en ik aankom lopen
ik vind het schattig klinken maar kan me voorstellen dat het erg ordinair kan klinken en onsmakkelijk voor anderen :@
pi_118659854
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Werkt als een tiet borst... Dat kan toch wel?
:6
pi_118659908
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:25 schreef bitterend het volgende:

[..]

Nee maar je hebt gelijk!
Mijn man zegt soms "oh hier komt tiet" als ze huilt en ik aankom lopen
ik vind het schattig klinken maar kan me voorstellen dat het erg ordinair kan klinken en onsmakkelijk voor anderen :@
tiet, kut, lul, pik, bek. Dat rijtje :@

En ik ben helemaal niet kak of netjes. Ik vind die woorden gewoon niet kindvriendelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 31-10-2012 11:45:03 ]
pi_118659996
Kut en lul gebruik ik gelukkig niet! wel flamoes enzo :@ :')
pi_118660060
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:26 schreef Vlindur het volgende:

[..]

tiet, kut, lul, pik, bek. Dat rijtje :@

En ik ben helemaal niet kak op netjes. Ik vind die woorden gewoon niet kindvriendelijk.
Nijlpaard heeft de allergrootste bek....

En hier gebruik ik doos of muts of plasser...
pi_118660137
Hier heten mijn borsten voor mini (en destijds voor maxi) de happies :D :')

Idee van Skoap :') en die is er altijd ingebleven....
pi_118660283
Eem an de tiet loat'n sabbel'n ;)

Gewoon borst hier, en mijn man zegt altijd melkfabriek :o
pi_118660288
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nijlpaard heeft de allergrootste bek....

En hier gebruik ik doos of muts of plasser...
Ja maar dieren hebben een bek, dus das anders :P

Verder eens met vlindur en oeke :)
pi_118660458
Haha, de happies! O+

Gaat als een tiet zeg ik ook wel. Kan ook wel, dan is het gewoon een uitdrukking/klank.

Op de kresj van de oudste zijn de helft van de kindjes langgevoed, of hoe zeg je dat.
Dus veel van die peuters krijgen nog boobie of tiet of welke term dan ook. Ik heb verder geen probleem met die woorden, maar door elke keer een peuter naast me te hebben, als ik L de borst geef, die dan heel hard iets over mijn 'tieten' meent te moeten roepen, maakt dat ik dat zelf liever niet mee geef aan mijn oudste.
Wat iemand zelf erover zegt is helemaal aan diegene. Maakt mij verder niks uit. :D
pi_118660804
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:37 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ja maar dieren hebben een bek, dus das anders :P

Verder eens met vlindur en oeke :)
Komt zo van een liedje..

Ze kunnen zeggen wat ze willen maar een olifant heeft de allergrootste billen van het hele land en de giraf de allerlaagste nek en het nijlpaard de allergrootste bek bek bek.
pi_118660904
Leuk! O+
pi_118660946
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Komt zo van een liedje..

Ze kunnen zeggen wat ze willen maar een olifant heeft de allergrootste billen van het hele land en de giraf de allerlaagste nek en het nijlpaard de allergrootste bek bek bek.
Ja weet ik :D
pi_118661137
Dieren hebben altijd een bek! :D En poten.
Behalve een paard, die heeft benen. :')

Ik moet ineens aan dat liedje denken van Annie MG. Willu een stekkie een stekkie een stekkie, van de fuch fuch fuchsia? ghe ghe, dat zong mijn nichtje vroeger ook graag en heel hard mee. :D
pi_118661209
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:42 schreef oeke het volgende:
Haha, de happies! O+

Gaat als een tiet zeg ik ook wel. Kan ook wel, dan is het gewoon een uitdrukking/klank.

Op de kresj van de oudste zijn de helft van de kindjes langgevoed, of hoe zeg je dat.
Dus veel van die peuters krijgen nog boobie of tiet of welke term dan ook. Ik heb verder geen probleem met die woorden, maar door elke keer een peuter naast me te hebben, als ik L de borst geef, die dan heel hard iets over mijn 'tieten' meent te moeten roepen, maakt dat ik dat zelf liever niet mee geef aan mijn oudste.
Wat iemand zelf erover zegt is helemaal aan diegene. Maakt mij verder niks uit. :D
:o

Ik ben op de babygroep de enige die borstvoeding geeft bij ons! Nu is een groot deel van de baby's al rond een jaar oud, maar ik krijg niet de indruk dat ze vaak borstvoedende moeders hebben daar.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')