PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Terechte gele kaart.. zelfde als met BMI.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nijhuis laat zich wel weer kennen hoor, elke keer hetzelfde met hem.. :")
Speelt van Bommel eigenlijk ooit nog wel?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Moisander heeft dit seizoen al vaker geel dan Van Bommel
Die eerste gele kaart van Moisander sloeg alleen nergens op.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Terechte gele kaart.. zelfde als met BMI.
Vorige jaar had Moisander er toch ook een hoop?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Moisander heeft dit seizoen al vaker geel dan Van Bommel
Geblesseerd, volgende week weer wssquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Speelt van Bommel eigenlijk ooit nog wel?
Minder dan 10 iig. Hij heeft er nu al 6quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorige jaar had Moisander er toch ook een hoop?
Hij is RB hoor, in de update heeft hij volgens mij 66 overall en Suso 70 die ook een bronze in FUT is (maar beide zijn dus nog 0 weightquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man in de basis bij LFC dadelijk
Heb is x vertrouwen in je club manquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja wat, snoeiharde druk, man minder.
Sund, 74 pace is voor een CB niet verkeerdquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is RB hoor, in de update heeft hij volgens mij 66 overall en Suso 70 die ook een bronze in FUT is (maar beide zijn dus nog 0 weight)
Moisander is gewoon dom, tweede gele kaart is terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Trieste rode kaart weer zeg.
Vooral bij de eerste gele kaart was er echt geen donder aan de hand.
Immers en Clasie zijn dan ook dom, maar dat is natuurlijk geen rood.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moisander is gewoon dom, tweede gele kaart is terecht.
Ja hahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
Clasie had allang rood moeten hebben.IQ van een dennenappel die knul.
Ik zei gister al dat het een verschrikkelijke voetballer is en dat ik niet snap dat hij op dit niveau speelt. Enfin, hogerop komt hij niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
Clasie had allang rood moeten hebben.IQ van een dennenappel die knul.
10 man hequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ajax is echt het Chelsea van de Eredivsie, wat een anti-voetbal.
wat wil je met een man minder en onder hoge druk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Chelsea vorig jaar*quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zou het juist als compliment zienquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ja is inderdaad raarquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bij de burger king krijg je nu bij een Menu 2 maanden gratis EL. Vind ik eigenlijk een beetje lullig voor mensen die gewoon abonnee zijn
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:14 schreef wieisboos het volgende:
Het kutte is dat als de gelijkmaker nog valt dat het voor hun voelt als een overwinning
Precies, Ajax kan niet tippen aan Chelsea en haar speelstijlquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ik zou het juist als compliment zien
quote:
Lijkt me ookquote:
Eerste helft was Ajax tijdje beter en begin 2e helft ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien verdient feyenoord de winst gewoon hoor.
Dit.quote:
insgelijks.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een wedstrijd.Gefeliciteerd nog met dat puntje Ajacieden! Mooie klassieker.
Dat klopt dan want ik schakelde net na de 1-2 inquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerste helft was Ajax tijdje beter en begin 2e helft ook
Had het opzich wel leuk gevonden als Feyenoord had gewonnen
Insgelijks!quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
Mooie klassieker. Feyenoord heeft 2 punten te weinig, maar toch gefeliciteerd aan de ajacieden met het puntje. Toch nog blij met het punt. Heb alleen geen stem meer lol
Het was iig een briljant doelpuntquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens de commentator was dit een omhaal
2-2 was gewoon terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
Mooie klassieker. Feyenoord heeft 2 punten te weinig, maar toch gefeliciteerd aan de ajacieden met het puntje. Toch nog blij met het punt. Heb alleen geen stem meer lol
steefie op twitterquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat zijn we opeens lief tegen elkaar, ik had toch wel wat mensen verwacht die even hun irritaties kwijt moesten.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord was echt wel de bovenliggende partij en als je dat niet gezien hebt, dan ben je gewoon de grootste mongool op aardequote:
Omdat rood...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord was echt wel de bovenliggende partij en als je dat niet gezien hebt, dan ben je gewoon de grootste mongool op aarde
ik heb ook een groot gedeelte gezien waar Ajax bovenliggende partij was. Al met al vind ik 2-2 gewoon terecht, hoewel Feyenoord meer kansen heeft gehad op meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord was echt wel de bovenliggende partij en als je dat niet gezien hebt, dan ben je gewoon de grootste mongool op aarde
Wij kregen ook geel voor vasthouden. Jullie ook, dom van moisander want hij had al geelquote:
Nou ja, Ajax voetbalde beter maar omdat Moisander rood kreeg waar Feyenoord dat al zeker twee keer verdienden, moest Ajax wel verdedigend spelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die periode daarvoor ook wel hoor. Vanaf de 60ste minuut heeft Ajax nog weinig de bal in bezit gehad.quote:
Nee. Hij had het over de omhaal van Pelle tegen Ajax toen 'ie bij AZ speelde.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Clasie en Immers hadden rood moeten hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wij kregen ook geel voor vasthouden. Jullie ook, dom van moisander want hij had al geeldoei
Ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb die rode kaart gemist omdat de stream opeens begon te fucken, was 'ie terecht?
Hij heeft wel een keer een omhaal gescoord tegen Ajax.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
De eerste gele kaart niet, en dan een gele kaart = rood.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb die rode kaart gemist omdat de stream opeens begon te fucken, was 'ie terecht?
Moisander in het begin van de wedstrijd ook al, dus wat lul je.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Clasie en Immers hadden rood moeten hebben.
Hij zei dat hij er patent op had, want dit was ook weer een halve omhaal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Hij had het over de omhaal van Pelle tegen Ajax toen 'ie bij AZ speelde.
Dus je geeft toe dat Feyenoord ook rood had moeten hebben?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moisander in het begin van de wedstrijd ook al, dus wat lul je.
Hier ben ik het mee eensquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb ook een groot gedeelte gezien waar Ajax bovenliggende partij was. Al met al vind ik 2-2 gewoon terecht, hoewel Feyenoord meer kansen heeft gehad op meer.
Ja, zeg ook nergens dat het niet zo was. Hij geeft ze niet maar jullie verbergen je nu achter de rode kaart van Moisander. Zoals altijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:31 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat Feyenoord ook rood had moeten hebben?
Hij stootte er ook een keer een in zijn smoel, dat was wel smerigquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor 2x een duw en een opgefokte reactie?
Ga nou niet zo kinderachtig doen man
Dat was niet eens geel manquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moisander in het begin van de wedstrijd ook al, dus wat lul je.
Thorb weet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor 2x een duw en een opgefokte reactie?
Ga nou niet zo kinderachtig doen man
Als Moisander die eerste gele kaart niet kreeg, wat ook niet had gehoeven, dan was het echt wel anders gelopen. Het is nogal logisch als je als Ajax tegen Feyenoord verdedigend gaat voetballen als je met nog een kwartier te gaan 2-1 voor staat met een verdediger minder.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, zeg ook nergens dat het niet zo was. Hij geeft ze niet maar jullie verbergen je nu achter de rode kaart van Moisander. Zoals altijd
Hij maakte in het interview ook een verwarde indrukquote:
Die is nog nooit in Zwolle geweest denk ik, moest even bijkomen van wat voor stad dit nu weer is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij maakte in het interview ook een verwarde indruk
Dat mag gewoon hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh nee? Hij trok hem toch echt.
Hij kwam met gestrekt been in dus
Hij haalde toch door op het been van Clasie, en nog best hard ook. Had hij niet moeten doen. De bal spelen is toch geen excuus om iemand nog een schop na te geven...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:35 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Dat mag gewoon hoor! Met twee niet.
Haha ik ook. Ben dit weekend bij mijn ouders maar er is niemand thuis. Kon ik even op de bank springen en lekker schreeuwenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bij die goal van Pellè heb ik de buurt wel even bij elkaar geschreeuwd hoor.
Hij had beter zijn voet kunnen gebruikenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij stootte er ook een keer een in zijn smoel, dat was wel smerig
was het eerste geel van Moisander die tackle van voren?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij haalde toch door op het been van Clasie, en nog best hard ook. Had hij niet moeten doen. De bal spelen is toch geen excuus om iemand nog een schop na te geven...
Clasie raakte iemand in zijn gezicht bij die duw ja, Van Rhijn volgens mij die ter aarde stortte, maar daar wil je toch geen rood voor geven of wel dan...
Die van mij doet het prima.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jezus man, de stream is echt waardeloos, Ajacieden en Feyenoorders oprotten, de wedstrijd is over, ik wil nu PEC zien.
Ze stonden een half uur in de eerste helft te verdedigen en 45 minuten in de 2e helft.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:33 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Als Moisander die eerste gele kaart niet kreeg, wat ook niet had gehoeven, dan was het echt wel anders gelopen. Het is nogal logisch als je als Ajax tegen Feyenoord verdedigend gaat voetballen als je met nog een kwartier te gaan 2-1 voor staat met een verdediger minder.
Die tackle waarbij hij de bal raakte en daarna Clasie even hard meenam. Weet niet of het van voren was!quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
was het eerste geel van Moisander die tackle van voren?
schuin van voren dan. Dat was iig gewoon terecht geel, dat kan je echt niet ontkennen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die tackle waarbij hij de bal raakte en daarna Clasie even hard meenam. Weet niet of het van voren was!
Ja, hij neemt Clasie mee, recht op zijn been, BOTS!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
was het eerste geel van Moisander die tackle van voren?
Dat was geen trap na vond ik, hij gleed gewoon door nadat hij die bal had weggespeeld en daar stond clasie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij haalde toch door op het been van Clasie, en nog best hard ook. Had hij niet moeten doen. De bal spelen is toch geen excuus om iemand nog een schop na te geven...
Clasie raakte iemand in zijn gezicht bij die duw ja, Van Rhijn volgens mij die ter aarde stortte, maar daar wil je toch geen rood voor geven of wel dan...
Neequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze stonden een half uur in de eerste helft te verdedigen en 45 minuten in de 2e helft.
Je hebt je roze bril opquote:
Leuke wedstrijd, terechte uitslag. Rood kon van beide kanten komen, er kon ook gewoon geen rood komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt je roze bril op [ afbeelding ] (ook al is die hier een beetje zwart)
Ik dacht dat je niet zou gaan trollenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:40 schreef vandermar het volgende:
Maar laten we wel eerlijk zijn.
Het leek wel op Feyenoord - Chelsea (het chelsea van vorig jaar)
Die PI puushenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt je roze bril op [ afbeelding ] (ook al is die hier een beetje zwart)
Ik ben serieus, ik vind die PI gewoon leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet zou gaan trollen [ afbeelding ]
Alsof jij een reden nodig hebt om te trollen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben serieus, ik vind die PI gewoon leuk.
Trouwens, Feyenoord heeft niet gewonnen
Nee, ik troll over allesquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alsof jij een reden nodig hebt om te trollen.
Ik ben het er trouwens niet mee eens.
Terecht wel, toch weer jammer dat Ajax de voorsprong niet kon vasthoudenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef WezepAFCA het volgende:
Goedemiddag mannen, 2-2 leuke pot terechte uitslag dacht ik zo!
quote:
Tja, met een man minder en zoveel druk dan is het lastig. En zo'n mooie goal verwacht je ook niet van zo'n matige speler maar hij zat er goed in.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Terecht wel, toch weer jammer dat Ajax de voorsprong niet kon vasthouden
Hij maakt ze vaker zo tegen ajaxquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Tja, met een man minder en zoveel druk dan is het lastig. En zo'n mooie goal verwacht je ook niet van zo'n matige speler maar hij zat er goed in.
Daar zou iedere club voor tekenenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat we voortaan bij PSV 10 corners is een penalty doen. Daar hebben we meer aan dan al deze zaadcorners
Maar de meeste clubs krijgen er geen 10 per wedstrijd. PSV echt bijna elkequote:
Ja inderdaad haha :pquote:
6quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar de meeste clubs krijgen er geen 10 per wedstrijd. PSV echt bijna elke
Sport1,pauper!quote:
vraag me niet hoequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
MAAAAHHHHHH NIGGGGGAAAA BOETIUS HEEFT GESCOORD
Over 30 jaar:quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
MAAAAHHHHHH NIGGGGGAAAA BOETIUS HEEFT GESCOORD
Voor mijn gevoel waren het er meer, maar wel een aantal keer tegen de 10 aan iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
6
11
9
8
5
11
2
8
15
Zijn er best veel ja, maar niet echt vaak 10+ (Eredivisie is dit). Er zijn maar weinig teams in de Eredivisie dit jaar die echt veel scoren uit een corner voor mijn gevoel. Er is geen echte luchtmacht zoals bijv bij NAC toen met Penders - Zwaanswijk etc
NAC heeft met Botteghin en Luijckx toch best wel een luchtmacht nogquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
6
11
9
8
5
11
2
8
15
Zijn er best veel ja, maar niet echt vaak 10+ (Eredivisie is dit). Er zijn maar weinig teams in de Eredivisie dit jaar die echt veel scoren uit een corner voor mijn gevoel. Er is geen echte luchtmacht zoals bijv bij NAC toen met Penders - Zwaanswijk etc
Maakt niet uitquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even een team rond Pellè en Boëtius maken, brb.
Eigenlijk zou Neville hem even moeten mollesteren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:03 schreef Janeiros het volgende:
Goedenmiddag. Everton - Liverpool aan. Iemand de actie gezien van Suarez na zijn eerste goal? Vallen voor de bank van Everton. Priceless
De reden waarom hij overal gehaat wordt. Wat een sukkel.quote:
Genieten dit, pure klasse die Suarez. Die droeftoeter van Everton moet zich met zijn eigen team bezig houden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
De reden waarom hij overal gehaat wordt. Wat een sukkel.
Heb helaas de 2-2 gemist omdat ik op de wc zat
Voor iemand met pure klasse zou hij het wel wat vaker mogen tonenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:09 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Genieten dit, pure klasse die Suarez. Die droeftoeter van Everton moet zich met zijn eigen team bezig houden.
Hij zou op het veld moeten springen en een staak door de ribbenkast van suarez moeten jassen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:09 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Genieten dit, pure klasse die Suarez. Die droeftoeter van Everton moet zich met zijn eigen team bezig houden.
Ik wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:11 schreef BDIL het volgende:
Ajacieden hielden zich toch niet bezig met andere teams ?
Punten voor voetbalspelquote:
Dan nog blijft het een geniale vent. Personality. Altijd 100% er voor gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor iemand met pure klasse zou hij het wel wat vaker mogen tonen
Droeftoeter van Everton op plek 5, je klasse spits op plekkie 13
Mertens
Waar doel je op?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:11 schreef BDIL het volgende:
Ajacieden hielden zich toch niet bezig met andere teams ?
Weten jullie welquote:
Oke..quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Weten jullie welNa alle pleidooien om te laten zien dat jullie boven iedereen staan hahahahahahah
![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet, vertel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Weten jullie welNa alle pleidooien om te laten zien dat jullie boven iedereen staan hahahahahahah
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zeg je nu maar ik kan alles qouten wat na Ajax-City hier was gepostquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]Jij bent echt niet serieus te nemen.
Het geniale aan bijten en vermeend racisme zie ik niet helemaal. Er 100% voor gaan is mooi maar je moet niet te ver gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Dan nog blijft het een geniale vent. Personality. Altijd 100% er voor gaan.
Haha ja, daar ben ik wel even stil van. EN dan niet eens van het nietige Feyenoord kunnen winnen en 80 minuten moeten verdedigenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar kom op, gelukkig noemen mensen in het buitenland Ajax wel als eerst wanneer het over Nederlands voetbal gaat.
Jij gaat na 3 of 4 posts van Ajacieden gelijk al de twee woorden: ''alle Ajacieden'' verwerken. Je hoeft niet gelijk iedereen af te zetten hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zeg je nu maar ik kan alles qouten wat na Ajax-City hier was gepost
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha ja, daar ben ik wel even stil van. EN dan niet eens van het nietige Feyenoord kunnen winnen en 80 minuten moeten verdedigen
2 kansen 2 goals, toen Chelsea aan het immiteren geweestquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]![]()
Wat heb je het weer goed gezien knul!
Komt wel goed Timmyquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tis echt om te janken wat PSV deze week laat zien
Wat wou je dan 4-4 of 6-6quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk qua uitslag niet, wel heel spannend.
80minuten verdedigen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha ja, daar ben ik wel even stil van. EN dan niet eens van het nietige Feyenoord kunnen winnen en 80 minuten moeten verdedigen
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef Nickskuh het volgende:
Kijk die stats van hazard op fifa 09
http://fifa09.sofifa.com/nl/player/183277
Ik doe de eerste op de 5 meter en dan ongeveer het midden. Komt de keeper niet uit dan blijf ik ze daar geven, altijd wel een goal. Komt de keeper uit dan de 2e richting penaltystip en als hij de keeper zo blijft pushen gaat de bal er ook inquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef Pep_Vanille het volgende:
Als je Ogbonna zo'n heading card geeft kopt ie echt elke corner erin. Ik test altijd bij de 1e corner die ik krijg of hij z'n keeper uit laat komen, anders geef ik 'm gewoon rand 16 en dan is het raak
.
quote:
Mooiquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk qua uitslag niet, wel heel spannend.
Qua uitslag denk ik wel, maar het is toch niet normaal dat ze gewoon 3 wedstrijden achter mekaar zo inspiratieloos rondslenteren.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef Nickskuh het volgende:
Kijk die stats van hazard op fifa 09
http://fifa09.sofifa.com/nl/player/183277
75 dan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
80minuten verdedigen?![]()
Soms heb ik echt de neiging om jou op je bek te slaan. Gelukkig ken ik je niet.
Ja, PEC had een penal moeten krijgen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Mooi
PSV speelt dramatisch weer, 0-0?
Ja, ik ook zo ongeveer. Ik laat zelf eigenlijk nooit de keeper uitkomen, ik krijg niet zo heel vaak een tegengoal uit een corner met Chiellini, Barzagli en Ogbonna achterin.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe de eerste op de 5 meter en dan ongeveer het midden. Komt de keeper niet uit dan blijf ik ze daar geven, altijd wel een goal. Komt de keeper uit dan de 2e richting penaltystip en als hij de keeper zo blijft pushen gaat de bal er ook in
Nou lekkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, PEC had een penal moeten krijgen.
Ik laat hem ook niet meer uitkomen omdat die bal er dan altijd ingaatquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:21 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ja, ik ook zo ongeveer. Ik laat zelf eigenlijk nooit de keeper uitkomen, ik krijg niet zo heel vaak een tegengoal uit een corner met Chiellini, Barzagli en Ogbonna achterin.
Huh, wat doet LT + RT? Nog nooit van gehoord!quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik laat hem ook niet meer uitkomen omdat die bal er dan altijd ingaat
Ik doe altijd LT + RT en dan kan je hem vrij besturen en blok ik de kopper van hem of schiet ik hem weg.
IF Sturridge of IF Ogbonna of IF Handanovicquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:23 schreef detennismaster het volgende:
Wie zouden jullie echt graag IF willen zien?
Ik hoop echt op een IF voor Benteke, Casta of Iturbe. Maar eigelijk iedereen die in mijn teams zitten.
Nee, het is niet overdreven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
PEC had een penal moeten krijgen nou nou nou ... wat een hyperbool zeg.
dan doet de verdediger niet de domme looplijn die de AI anders doet. Je kan de verdediger vrij besturen, anders wordt hij ook nogal eens makkelijk weggezet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:23 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Huh, wat doet LT + RT? Nog nooit van gehoord!
Nocerino, de Rossi of Vidal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:23 schreef detennismaster het volgende:
Ik hoop echt op een IF voor Benteke, Casta of Iturbe. Maar eigelijk iedereen die in mijn teams zitten.
Hate it or love it. Ik zeg ook niet dat jij persé Suarez een held moet vinden. Guidetti en Ajacieden haal jij er nu bij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het geniale aan bijten en vermeend racisme zie ik niet helemaal. Er 100% voor gaan is mooi maar je moet niet te ver gaan.
Opzich wel grappig dat ajacieden haten op Guidetti en Suarez dan wel weer mooi vinden
Jackson Martinez moet eens snel een IF krijgenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:23 schreef detennismaster het volgende:
Ik dacht al, waarom is hij zo statischquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
dan doet de verdediger niet de domme looplijn die de AI anders doet. Je kan de verdediger vrij besturen, anders wordt hij ook nogal eens makkelijk weggezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude jij haalt zelf Guidetti er oppeens bij. Ik had het helemaal niet over hem of ajacieden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
David Luiz of Felipe Melo zou ook wel nice zijn.
En Guidetti is echt anders dan Suarez
Fuck school, Sounders FTW. Is het trouwens al playoffs of nog competitie?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
Perez heeft echt gelijk. Wow.
Kevin, Sounders is wel om 2 uur hé.
ALs je een corner neemt of tegen krijgt en de bal is genomen dan wordt de speler geselcteerd waar de bal heengaat. Die speler moet je dan LT + RT doen en kan je hem vrij besturen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:25 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom is hij zo statisch. Dus jij selecteert eerst buiten strafschopgebied, dan AI naar dichtsbijzijnde via automatische selectie en dan LT + RT (moet even uitzoeken wat dat op PS3 is) en dan volle bak de schietknop rammen?
Ik haalde hem er helemaal niet bijquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:26 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Dude jij haalt zelf Guidetti er oppeens bij. Ik had het helemaal niet over hem of ajacieden.
Er stonden niet voor niets 2 enters tussen die zin en mijn reactie op jou. Het is meer dat ik Suarez nog een stuk verder vind gaan dan Guidetti. Vervolgens zie ik hier mensen haten op Guidetti die Suarez dan wel weer geweldig vinden...quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:26 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Dude jij haalt zelf Guidetti er oppeens bij. Ik had het helemaal niet over hem of ajacieden.
Competitie, laatste wedstrijd. Win je, sta je 2e in de Western Conference. Galaxy heeft 51, 4e, Sounders 56, 3e, Salt Lake 57, 2e. Dus goooooooooo Sounders.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Fuck school, Sounders FTW. Is het trouwens al playoffs of nog competitie?
Hij is ook goedquote:
Gossie. Ik haal jou en die andere Feyenoorder door elkaar. Excusesquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik haalde hem er helemaal niet bij
Thorb is niet voor Feyenoordquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:28 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Gossie. Ik haal jou en die andere Feyenoorder door elkaar. Excuses!
Stift buitenkant voet met zijn zwakkere linkerbeen over de keeper..echt geniaalquote:
Heeft RSL zijn laatste wedstrijd al gehad?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Competitie, laatste wedstrijd. Win je, sta je 2e in de Western Conference. Galaxy heeft 51, 4e, Sounders 56, 3e, Salt Lake 57, 2e. Dus goooooooooo Sounders.
Sukkeltje.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:28 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Gossie. Ik haal jou en die andere Feyenoorder door elkaar. Excuses!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |