Ja is inderdaad raarquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bij de burger king krijg je nu bij een Menu 2 maanden gratis EL. Vind ik eigenlijk een beetje lullig voor mensen die gewoon abonnee zijn
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:14 schreef wieisboos het volgende:
Het kutte is dat als de gelijkmaker nog valt dat het voor hun voelt als een overwinning
Precies, Ajax kan niet tippen aan Chelsea en haar speelstijlquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ik zou het juist als compliment zien
quote:
Lijkt me ookquote:
Eerste helft was Ajax tijdje beter en begin 2e helft ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien verdient feyenoord de winst gewoon hoor.
Dit.quote:
insgelijks.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een wedstrijd.Gefeliciteerd nog met dat puntje Ajacieden! Mooie klassieker.
Dat klopt dan want ik schakelde net na de 1-2 inquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerste helft was Ajax tijdje beter en begin 2e helft ook
Had het opzich wel leuk gevonden als Feyenoord had gewonnen
Insgelijks!quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
Mooie klassieker. Feyenoord heeft 2 punten te weinig, maar toch gefeliciteerd aan de ajacieden met het puntje. Toch nog blij met het punt. Heb alleen geen stem meer lol
Het was iig een briljant doelpuntquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens de commentator was dit een omhaal
2-2 was gewoon terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
Mooie klassieker. Feyenoord heeft 2 punten te weinig, maar toch gefeliciteerd aan de ajacieden met het puntje. Toch nog blij met het punt. Heb alleen geen stem meer lol
steefie op twitterquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat zijn we opeens lief tegen elkaar, ik had toch wel wat mensen verwacht die even hun irritaties kwijt moesten.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord was echt wel de bovenliggende partij en als je dat niet gezien hebt, dan ben je gewoon de grootste mongool op aardequote:
Omdat rood...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord was echt wel de bovenliggende partij en als je dat niet gezien hebt, dan ben je gewoon de grootste mongool op aarde
ik heb ook een groot gedeelte gezien waar Ajax bovenliggende partij was. Al met al vind ik 2-2 gewoon terecht, hoewel Feyenoord meer kansen heeft gehad op meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord was echt wel de bovenliggende partij en als je dat niet gezien hebt, dan ben je gewoon de grootste mongool op aarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |