Neequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze stonden een half uur in de eerste helft te verdedigen en 45 minuten in de 2e helft.
Je hebt je roze bril opquote:
Leuke wedstrijd, terechte uitslag. Rood kon van beide kanten komen, er kon ook gewoon geen rood komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt je roze bril op [ afbeelding ] (ook al is die hier een beetje zwart)
Ik dacht dat je niet zou gaan trollenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:40 schreef vandermar het volgende:
Maar laten we wel eerlijk zijn.
Het leek wel op Feyenoord - Chelsea (het chelsea van vorig jaar)
Die PI puushenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt je roze bril op [ afbeelding ] (ook al is die hier een beetje zwart)
Ik ben serieus, ik vind die PI gewoon leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet zou gaan trollen [ afbeelding ]
Alsof jij een reden nodig hebt om te trollen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben serieus, ik vind die PI gewoon leuk.
Trouwens, Feyenoord heeft niet gewonnen
Nee, ik troll over allesquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alsof jij een reden nodig hebt om te trollen.
Ik ben het er trouwens niet mee eens.
Terecht wel, toch weer jammer dat Ajax de voorsprong niet kon vasthoudenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef WezepAFCA het volgende:
Goedemiddag mannen, 2-2 leuke pot terechte uitslag dacht ik zo!
quote:
Tja, met een man minder en zoveel druk dan is het lastig. En zo'n mooie goal verwacht je ook niet van zo'n matige speler maar hij zat er goed in.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Terecht wel, toch weer jammer dat Ajax de voorsprong niet kon vasthouden
Hij maakt ze vaker zo tegen ajaxquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Tja, met een man minder en zoveel druk dan is het lastig. En zo'n mooie goal verwacht je ook niet van zo'n matige speler maar hij zat er goed in.
Daar zou iedere club voor tekenenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat we voortaan bij PSV 10 corners is een penalty doen. Daar hebben we meer aan dan al deze zaadcorners
Maar de meeste clubs krijgen er geen 10 per wedstrijd. PSV echt bijna elkequote:
Ja inderdaad haha :pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |