Wij kregen ook geel voor vasthouden. Jullie ook, dom van moisander want hij had al geelquote:
Nou ja, Ajax voetbalde beter maar omdat Moisander rood kreeg waar Feyenoord dat al zeker twee keer verdienden, moest Ajax wel verdedigend spelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord was echt wel de bovenliggende partij en als je dat niet gezien hebt, dan ben je gewoon de grootste mongool op aarde
Die periode daarvoor ook wel hoor. Vanaf de 60ste minuut heeft Ajax nog weinig de bal in bezit gehad.quote:
Nee. Hij had het over de omhaal van Pelle tegen Ajax toen 'ie bij AZ speelde.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens de commentator was dit een omhaal
Clasie en Immers hadden rood moeten hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wij kregen ook geel voor vasthouden. Jullie ook, dom van moisander want hij had al geeldoei
Ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb die rode kaart gemist omdat de stream opeens begon te fucken, was 'ie terecht?
Hij heeft wel een keer een omhaal gescoord tegen Ajax.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens de commentator was dit een omhaal
De eerste gele kaart niet, en dan een gele kaart = rood.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb die rode kaart gemist omdat de stream opeens begon te fucken, was 'ie terecht?
Moisander in het begin van de wedstrijd ook al, dus wat lul je.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Clasie en Immers hadden rood moeten hebben.
Hij zei dat hij er patent op had, want dit was ook weer een halve omhaal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Hij had het over de omhaal van Pelle tegen Ajax toen 'ie bij AZ speelde.
Dus je geeft toe dat Feyenoord ook rood had moeten hebben?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moisander in het begin van de wedstrijd ook al, dus wat lul je.
Hier ben ik het mee eensquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb ook een groot gedeelte gezien waar Ajax bovenliggende partij was. Al met al vind ik 2-2 gewoon terecht, hoewel Feyenoord meer kansen heeft gehad op meer.
Ja, zeg ook nergens dat het niet zo was. Hij geeft ze niet maar jullie verbergen je nu achter de rode kaart van Moisander. Zoals altijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:31 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat Feyenoord ook rood had moeten hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |