Wat wou je dan 4-4 of 6-6quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk qua uitslag niet, wel heel spannend.
80minuten verdedigen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha ja, daar ben ik wel even stil van. EN dan niet eens van het nietige Feyenoord kunnen winnen en 80 minuten moeten verdedigen
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef Nickskuh het volgende:
Kijk die stats van hazard op fifa 09
http://fifa09.sofifa.com/nl/player/183277
Ik doe de eerste op de 5 meter en dan ongeveer het midden. Komt de keeper niet uit dan blijf ik ze daar geven, altijd wel een goal. Komt de keeper uit dan de 2e richting penaltystip en als hij de keeper zo blijft pushen gaat de bal er ook inquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef Pep_Vanille het volgende:
Als je Ogbonna zo'n heading card geeft kopt ie echt elke corner erin. Ik test altijd bij de 1e corner die ik krijg of hij z'n keeper uit laat komen, anders geef ik 'm gewoon rand 16 en dan is het raak
.
quote:
Mooiquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk qua uitslag niet, wel heel spannend.
Qua uitslag denk ik wel, maar het is toch niet normaal dat ze gewoon 3 wedstrijden achter mekaar zo inspiratieloos rondslenteren.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef Nickskuh het volgende:
Kijk die stats van hazard op fifa 09
http://fifa09.sofifa.com/nl/player/183277
75 dan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
80minuten verdedigen?![]()
Soms heb ik echt de neiging om jou op je bek te slaan. Gelukkig ken ik je niet.
Ja, PEC had een penal moeten krijgen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Mooi
PSV speelt dramatisch weer, 0-0?
Ja, ik ook zo ongeveer. Ik laat zelf eigenlijk nooit de keeper uitkomen, ik krijg niet zo heel vaak een tegengoal uit een corner met Chiellini, Barzagli en Ogbonna achterin.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe de eerste op de 5 meter en dan ongeveer het midden. Komt de keeper niet uit dan blijf ik ze daar geven, altijd wel een goal. Komt de keeper uit dan de 2e richting penaltystip en als hij de keeper zo blijft pushen gaat de bal er ook in
Nou lekkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, PEC had een penal moeten krijgen.
Ik laat hem ook niet meer uitkomen omdat die bal er dan altijd ingaatquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:21 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ja, ik ook zo ongeveer. Ik laat zelf eigenlijk nooit de keeper uitkomen, ik krijg niet zo heel vaak een tegengoal uit een corner met Chiellini, Barzagli en Ogbonna achterin.
Huh, wat doet LT + RT? Nog nooit van gehoord!quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik laat hem ook niet meer uitkomen omdat die bal er dan altijd ingaat
Ik doe altijd LT + RT en dan kan je hem vrij besturen en blok ik de kopper van hem of schiet ik hem weg.
IF Sturridge of IF Ogbonna of IF Handanovicquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:23 schreef detennismaster het volgende:
Wie zouden jullie echt graag IF willen zien?
Ik hoop echt op een IF voor Benteke, Casta of Iturbe. Maar eigelijk iedereen die in mijn teams zitten.
Nee, het is niet overdreven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
PEC had een penal moeten krijgen nou nou nou ... wat een hyperbool zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |