Punten voor voetbalspelquote:
Dan nog blijft het een geniale vent. Personality. Altijd 100% er voor gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor iemand met pure klasse zou hij het wel wat vaker mogen tonen
Droeftoeter van Everton op plek 5, je klasse spits op plekkie 13
Mertens
Waar doel je op?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:11 schreef BDIL het volgende:
Ajacieden hielden zich toch niet bezig met andere teams ?
Weten jullie welquote:
Oke..quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Weten jullie welNa alle pleidooien om te laten zien dat jullie boven iedereen staan hahahahahahah
![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet, vertel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Weten jullie welNa alle pleidooien om te laten zien dat jullie boven iedereen staan hahahahahahah
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zeg je nu maar ik kan alles qouten wat na Ajax-City hier was gepostquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]Jij bent echt niet serieus te nemen.
Het geniale aan bijten en vermeend racisme zie ik niet helemaal. Er 100% voor gaan is mooi maar je moet niet te ver gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Dan nog blijft het een geniale vent. Personality. Altijd 100% er voor gaan.
Haha ja, daar ben ik wel even stil van. EN dan niet eens van het nietige Feyenoord kunnen winnen en 80 minuten moeten verdedigenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar kom op, gelukkig noemen mensen in het buitenland Ajax wel als eerst wanneer het over Nederlands voetbal gaat.
Jij gaat na 3 of 4 posts van Ajacieden gelijk al de twee woorden: ''alle Ajacieden'' verwerken. Je hoeft niet gelijk iedereen af te zetten hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zeg je nu maar ik kan alles qouten wat na Ajax-City hier was gepost
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha ja, daar ben ik wel even stil van. EN dan niet eens van het nietige Feyenoord kunnen winnen en 80 minuten moeten verdedigen
2 kansen 2 goals, toen Chelsea aan het immiteren geweestquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]![]()
Wat heb je het weer goed gezien knul!
Komt wel goed Timmyquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tis echt om te janken wat PSV deze week laat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |