Eigenlijk zou Neville hem even moeten mollesteren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:03 schreef Janeiros het volgende:
Goedenmiddag. Everton - Liverpool aan. Iemand de actie gezien van Suarez na zijn eerste goal? Vallen voor de bank van Everton. Priceless
De reden waarom hij overal gehaat wordt. Wat een sukkel.quote:
Genieten dit, pure klasse die Suarez. Die droeftoeter van Everton moet zich met zijn eigen team bezig houden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
De reden waarom hij overal gehaat wordt. Wat een sukkel.
Heb helaas de 2-2 gemist omdat ik op de wc zat
Voor iemand met pure klasse zou hij het wel wat vaker mogen tonenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:09 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Genieten dit, pure klasse die Suarez. Die droeftoeter van Everton moet zich met zijn eigen team bezig houden.
Hij zou op het veld moeten springen en een staak door de ribbenkast van suarez moeten jassen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:09 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Genieten dit, pure klasse die Suarez. Die droeftoeter van Everton moet zich met zijn eigen team bezig houden.
Ik wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:11 schreef BDIL het volgende:
Ajacieden hielden zich toch niet bezig met andere teams ?
Punten voor voetbalspelquote:
Dan nog blijft het een geniale vent. Personality. Altijd 100% er voor gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor iemand met pure klasse zou hij het wel wat vaker mogen tonen
Droeftoeter van Everton op plek 5, je klasse spits op plekkie 13
Mertens
Waar doel je op?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:11 schreef BDIL het volgende:
Ajacieden hielden zich toch niet bezig met andere teams ?
Weten jullie welquote:
Oke..quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Weten jullie welNa alle pleidooien om te laten zien dat jullie boven iedereen staan hahahahahahah
![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet, vertel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Weten jullie welNa alle pleidooien om te laten zien dat jullie boven iedereen staan hahahahahahah
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zeg je nu maar ik kan alles qouten wat na Ajax-City hier was gepostquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]Jij bent echt niet serieus te nemen.
Het geniale aan bijten en vermeend racisme zie ik niet helemaal. Er 100% voor gaan is mooi maar je moet niet te ver gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Dan nog blijft het een geniale vent. Personality. Altijd 100% er voor gaan.
Haha ja, daar ben ik wel even stil van. EN dan niet eens van het nietige Feyenoord kunnen winnen en 80 minuten moeten verdedigenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar kom op, gelukkig noemen mensen in het buitenland Ajax wel als eerst wanneer het over Nederlands voetbal gaat.
Jij gaat na 3 of 4 posts van Ajacieden gelijk al de twee woorden: ''alle Ajacieden'' verwerken. Je hoeft niet gelijk iedereen af te zetten hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zeg je nu maar ik kan alles qouten wat na Ajax-City hier was gepost
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha ja, daar ben ik wel even stil van. EN dan niet eens van het nietige Feyenoord kunnen winnen en 80 minuten moeten verdedigen
2 kansen 2 goals, toen Chelsea aan het immiteren geweestquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]![]()
Wat heb je het weer goed gezien knul!
Komt wel goed Timmyquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tis echt om te janken wat PSV deze week laat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |