Je hebt gelijk....de enige reden waarom ik dat in mijn stelling op zijn conto schreef was om aan te geven dat zelfs in het allerergste geval waarbij Badr alle geweld zou hebben toegebracht de zaken er imho toch iets anders voor zouden komen te staan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds de vraag wie van het gezelschap hem die trap heeft gegeven die zijn been deed breken. Van den Heuvel beweerde dat Everink dat verklaard had, maar dat is inmiddels een leugen gebleken, wat diens andere beweringen ook in een ander licht plaatst.
Het blijkt in dit topic maar weer hoe veel mensen niet om kunnen gaan met het feit dat ze iets niet weten, en het bij hun gevormde beeld tot feit verheffen.
Gewoon een knietje geven, probaat middel.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:48 schreef Flow3r het volgende:
Als het moet ben ik prima in staat mijn eigen eer te verdedigen, geen oermens voor nodig hoor![]()
Ik zou het een belediging vinden als mijn vent voor zoiets onbenulligs op de vuist zou gaan, waarmee hij indirect aangeeft dat ik mijn eigen boontjes niet kan doppen of zo? kom nou, ik ben geen Estelle he
Het gaat er niet om wat iemand bedoelt, het gaat er om wat er gezegd is, feit is dat ze voorlopig zo dik in de alimentatie van Ruud zit dat ze helemaal geen nieuw suikeroompje nodig heeft, sterker nog; een nieuwe relatie (samenwonen, huwelijk) kost haar de alimentatie die ze voor zichzelf zou krijgen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het stankbepaalde gedeelte mag je wat mij betreft als niet geschreven beschouwen..dit was meer een geintje naar Gert....maar nogmaals..wat bedoeld iemand dan wel als ie zoiets zegt ?
Ja referentiekader dus....quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb met oudjaarsavond op een volle dansvloer een Tsjech in zijn oor gebeten.
Hij betastte mijn toenmalige rondborstige vriendin onzedelijk zowel boven als onder...
Ik had alle recht en was nog mild, vind ik.
Oh wacht.... door Marokkaantjes? Komen we uiteindelijk toch op de afkomst van Badr uit....quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Men wordt op straat voor minder voor stinkhoer uitgemaakt, dus dat zit erg diep, klaarblijkelijk.
Het gaat ook niet zozeer om jou, maar in het algemeen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk....de enige reden waarom ik dat in mijn stelling op zijn conto schreef was om aan te geven dat zelfs in het allerergste geval waarbij Badr alle geweld zou hebben toegebracht de zaken er imho toch iets anders voor zouden komen te staan.
Nouja, je wordt voor het minste of geringste voor hoer uitgemaakt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wacht.... door Marokkaantjes? Komen we uiteindelijk toch op de afkomst van Badr uit....
Jij zou liever zien dat jouw vriend dat soort acties onbestraft laat??quote:
Nou ja, dan is ze voorlopig haar alimentatie iig niet kwijt wegens samenwonen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Estelle er nu geen raad mee weet en geen afscheid van Badr kan nemen, want om haar zou hij nu in de bak zitten.
In ieder geval ben je geen Badr, die moet weten dat hij iemand in blinde woede kan afmaken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zou liever zien dat jouw vriend dat soort acties onbestraft laat??
"hij staat erboven" zeker?
Dat stond ik bij hem ook (hij was een kop kleiner en ik ben zelf al niet zo groot). Het was een reflex, niet iets wat ik dagelijks doe. Maar die kleine rat verdiende het en was te verbijsterd om iets terug te doen.![]()
Ehm nee, wij komen niet op plekken waar kerels de vrouwen van anderen zomaar betasten?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zou liever zien dat jouw vriend dat soort acties onbestraft laat??
"hij staat erboven" zeker?
Dat stond ik bij hem ook (hij was een kop kleiner en ik ben zelf al niet zo groot). Het was een reflex, niet iets wat ik dagelijks doe. Maar die kleine rat verdiende het en was te verbijsterd om iets terug te doen.![]()
Dat is dan weer jammer voor Ruud.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, dan is ze voorlopig haar alimentatie iig niet kwijt wegens samenwonen.
Stoertje, jij!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:53 schreef El_Matador het volgende:
Foei Cc, niet meer doen, want:quote:
Nou heb je de Matador knip-voor-de-neus-loos gemaaktquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:09 schreef sp3c het volgende:
als zo'n kerel daar complimenten om verwacht dan is hij sowieso geen knip voor de neus waard
... alsof dat stokpaardje ook maar iets zal gaan uitrichten in de rechtzaalquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens mij is het nog steeds de vraag wie van het gezelschap hem die trap heeft gegeven die zijn been deed breken. Van den Heuvel beweerde dat Everink dat verklaard had, maar dat is inmiddels een leugen gebleken, wat diens andere beweringen ook in een ander licht plaatst.
Het blijkt in dit topic maar weer hoe veel mensen niet om kunnen gaan met het feit dat ze iets niet weten, en het bij hun gevormde beeld tot feit verheffen.
Denk het ook niet, de feiten zijn immers al bekend...quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:19 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
... alsof dat stokpaardje ook maar iets zal gaan uitrichten in de rechtzaal
Dat zegt zijn advocate he.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:23 schreef Ener-G het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)a-belediging-estelle
Ha.. Everink roept iets onverstandigs over Estelle, Badr krijgt een rode waas en host Everink inelkaar, zoals ik direct al postte hier na het incident. Jammer dat mijn vooroordelen zo langzamerhand bevestigd worden..
Begrijp je nu ook dat jezelf blindstaren op dat ene puntje nu weinig zin meer heeft?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Denk het ook niet, de feiten zijn immers al bekend...
ja hoe logisch is dit nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:23 schreef Ener-G het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)a-belediging-estelle
Ha.. Everink roept iets onverstandigs over Estelle, Badr krijgt een rode waas en host Everink inelkaar, zoals ik direct al postte hier na het incident. Jammer dat mijn vooroordelen zo langzamerhand bevestigd worden..
Welk ene puntje, de feiten?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:27 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Begrijp je nu ook dat jezelf blindstaren op dat ene puntje nu weinig zin meer heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |